Gå til innhold

Lei av hun og vurderer å slå opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når det er gjentatt drama og silent treatment og dårlig stemning, etter kun 2 måneder, så er dette forholdet ikke noe å satse på. Det vil neppe bli bedre og jeg skjønner seriøst ikke hva slags jenter dere omgås, som mener det er "normalt" med silent treatment og blokkering hvis kjæresten ikke er tilgjengelig på telefon eller glemmer å ringe. Utifra det ts skriver har denne jenta åpenbart issues og han har ikke vært sammen med henne lenge nok til skulle måtte ta ansvar (eller skyld) for det.  

Forresten synes jeg at kjæresten høres ut som hun er veldig ustabil og jeg skjønner godt at ts ikke orker dette, selvom jeg mener han burde bare gjort det slutt straks og ikke fortsatt å hale det ut, det gjør det bare vanskeligere for begge. 

 

Anonymkode: 10e42...2e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det er gjentatt drama og silent treatment og dårlig stemning, etter kun 2 måneder, så er dette forholdet ikke noe å satse på. Det vil neppe bli bedre og jeg skjønner seriøst ikke hva slags jenter dere omgås, som mener det er "normalt" med silent treatment og blokkering hvis kjæresten ikke er tilgjengelig på telefon eller glemmer å ringe. Utifra det ts skriver har denne jenta åpenbart issues og han har ikke vært sammen med henne lenge nok til skulle måtte ta ansvar (eller skyld) for det.  

Forresten synes jeg at kjæresten høres ut som hun er veldig ustabil og jeg skjønner godt at ts ikke orker dette, selvom jeg mener han burde bare gjort det slutt straks og ikke fortsatt å hale det ut, det gjør det bare vanskeligere for begge. 

 

Anonymkode: 10e42...2e8

Enig. 

Anonymkode: 39662...95b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 17.16, AnonymBruker skrev:

TS her

Jeg og hun skal møtes litt i morgen og feire 17 mai sammen. Hun skal og sove hos meg. Jeg gleder meg til å se henne fordi vi har det som sagt fint når vi er sammen. Men jeg får samtidig dårlig samvittighet når hun tror jeg vil fortsette med henne. Før eller senere må jeg gjøre det slutt fordi jeg merker selv hvor mye jeg ødelegger livet. 

Anonymkode: 2c020...0e1

Hvordan kan dere ha det så fint sammen som du sier når du lager en stor tråd om hvor fæl hun er og at du vil dumpe henne? Skjønner ikke hva slags råd du søker, når du sier at hun er fantastisk, elsker henne, tenner på henne og har bra sex? Også er hun plutselig fæl? Sikker på at ikke du har borderline? Du splitter dama veldig... har selv vært sammen med og datet menn som oppfører seg sånn som dere begge og det er bare slitsomt og ødeleggende. Tydeligvis MANGE som sliter i dag merker jeg, mye drama og misforståelser. Jeg blir skremt av menn som sier alle de store ordene på enden av skalaen av begge sidene, da man beviser at man ikke er særlig nyansert og moden, og det er sånn alle destruktive og giftige forhold dannes, ikke ekte kjærlighet er det heller, bare gal og tragisk avhengighet pga vonde følelser i en selv som må jobbes bedre med. På en annen side så er det veldig slitsomt med kontrollerende og passivt aggressive mennesker, de er de verste. Hun virker som et slitsom og dårlig dame, finn deg noen bedre når du selv har mer å by på.

Anonymkode: 429bb...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 17.16, AnonymBruker skrev:

TS her

Jeg og hun skal møtes litt i morgen og feire 17 mai sammen. Hun skal og sove hos meg. Jeg gleder meg til å se henne fordi vi har det som sagt fint når vi er sammen. Men jeg får samtidig dårlig samvittighet når hun tror jeg vil fortsette med henne. Før eller senere må jeg gjøre det slutt fordi jeg merker selv hvor mye jeg ødelegger livet. 

Anonymkode: 2c020...0e1

Jeg håper ikke du har sex med henne fortsatt? Det er i så fall veldig slemt, også hvorfor klarer du ikke å bare si at du ikke vil mer? 

Anonymkode: 429bb...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2019 den 17.24, AnonymBruker skrev:

MANGE friske mennesker som manipulerer. Mange friske mennesker som har humørsvingninger og er usikre på seg selv og andre. Så slutt å lek psykolog og finn noe annet å gjøre. 

Anonymkode: 1135d...f29

Hva slags virkelighetsbilde har du? 

Anonymkode: 429bb...08d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det der hadde jeg ikke orket Ts. Hun virker veldig kontrollerende og dramatisk. 

Å leve sammen med noen som er slik er psykisk nedbrytende, jeg snakker av erfaring.

Hvis du tror du skal gjøre det slutt, så ville jeg gjort det så fort som mulig. 

Anonymkode: 8be0b...796

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Friday, May 17, 2019 den 6.23, AnonymBruker skrev:

Ts her

Jeg blir å komme med et mer langt, detaljert og fyllende svar til meningmotstanderne mine her senere i dag, eller i morgen siden jeg ser jo at det trengtes. Alt etter når jeg får tid. Her blir jeg anklaget for å være problemet, men jeg blir som sagt å komme med et godt og utfyllende svar. Men hva kan jeg forvente. Jeg er på kvinneforum, og må vell som menn flest få skylden for at kvinnen i forholdet oppfører seg hun gjør uansett omstendighetene. Kjipt er jo det! 

Nå har nettopp stått opp, klar til å ordne meg og ta meg dress. Stikke og kjøpe henne en bukett og møte henne på byen. 

God 17 mai, dere :) 

Anonymkode: 2c020...0e1

Egentlig fullstendig bortkastet tid å forsøke å forklare noe som helst til folk som henger her på forumet! 

Flesteparten tar vel kvinnens partiuansett hva som blir gjort / sagt... 

Anonymkode: 70b18...665

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Egentlig fullstendig bortkastet tid å forsøke å forklare noe som helst til folk som henger her på forumet! 

Flesteparten tar vel kvinnens partiuansett hva som blir gjort / sagt... 

Anonymkode: 70b18...665

Du har egentlig helt rett! :) Er jo bare å lese innlegget mitt og skjønne selv

Anonymkode: 2c020...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg ikke orket ts.

Du screenshotter nakenbilder. Noe alle vet at man ikke gjør. 

Lar være å svare meldinger uten å trygge og avtale på forhånd hvordan spilleregler dere skal ha i forholdet så hun sitter der med å føle seg ignorert og forlatt. 

Du lar være å holde avtaler. Lar være å ringe fordi du "glemte" henne.

Snakk om å gjøre en person utrygg, især om hun sliter med tillit fra før. 

Helt ærlig virker du som en lite empatisk person. Tror ting ville ha vært helt annerledes om du hadde lagt litt godvilje til og forsøkt å forstå henne litt. Ikke vet vi andre som leser her hva du har sagt til henne men hun sier stadig unnskyld og du ser helt tydelig ned på henne. Tror du ikke at hun merker det? Tror du er litt for tøff mot henne og skal du gi det en sjanse, forsøk å være snillere med henne så kanskje hun ikke blir så "dramaqueen" heller. 

Og hvis du ikke vil det, så er det vel bare å slå opp med henne så hun kan finne en som forstår henne bedre også.

 

Anonymkode: f0211...a53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på 17.mai, TS?

 

Håper du har gjort det slutt nå. Høres ut som hun ikke er mentalt klar for et forhold. Eller i alle fall at det forholdet må være med en mann som står på pinne for henne 24/7. Og det er jo ikke du TS. Fordi det er tidlig i forholdet og du faktisk har et liv utenom henne også (jobb og venner). 

 Klarer virkelig ikke å se hva TS har gjort så feil her. Annet enn å la det skure og gå for lenge, i håp om at det skal gå bra, fordi det er mye bra med henne også. 

Anonymkode: 6e714...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der hadde jeg ikke orket ts.

Du screenshotter nakenbilder. Noe alle vet at man ikke gjør. 

Lar være å svare meldinger uten å trygge og avtale på forhånd hvordan spilleregler dere skal ha i forholdet så hun sitter der med å føle seg ignorert og forlatt. 

Du lar være å holde avtaler. Lar være å ringe fordi du "glemte" henne.

Snakk om å gjøre en person utrygg, især om hun sliter med tillit fra før. 

Helt ærlig virker du som en lite empatisk person. Tror ting ville ha vært helt annerledes om du hadde lagt litt godvilje til og forsøkt å forstå henne litt. Ikke vet vi andre som leser her hva du har sagt til henne men hun sier stadig unnskyld og du ser helt tydelig ned på henne. Tror du ikke at hun merker det? Tror du er litt for tøff mot henne og skal du gi det en sjanse, forsøk å være snillere med henne så kanskje hun ikke blir så "dramaqueen" heller. 

Og hvis du ikke vil det, så er det vel bare å slå opp med henne så hun kan finne en som forstår henne bedre også.

 

Anonymkode: f0211...a53

«Lar være å svare meldinger uten å trygge og avtale på forhånd hvordan spilleregler dere skal ha i forholdet så hun sitter der med å føle seg ignorert og forlatt.»

- Leste du innlegget? Jeg svarer henne ALLTID så fort jeg kan. Svarer jeg ikke fort så er det jo fordi jeg er på jobb eller er med vennene. Man prioriterer ting som passer der og da. Skal jeg gi opp jobben min og kompisene for å være rundt hun heletiden? Skal jeg ikke ha et liv selv?

«Du lar være å holde avtaler. Lar være å ringe fordi du "glemte" henne.»

- Hvis du hadde lest innlegget hadde du også sett at dette skjedde en gang. Det har aldri skjedd før. Her skriver du som at det har skjedd flere ganger og det er ikke sant heller! Jeg forstår at hun reagerte, men å være stille og blokkere synes du det er greit av henne? Hvordan tror du ikke ting påvirker meg i dette forholdet og?

 

«Snakk om å gjøre en person utrygg, især om hun sliter med tillit fra før.»

- Skrev også i tråden at jeg har spurt henne hva som er grunnen til at hun er ufør og hva som ligger bak at hun sliter sånn. Hun vil ikke åpne seg og fortelle det. Men jeg ønsker å forstå henne og vite mest mulig. Samtidig skal jeg ikke finne i meg alt heller. Når jeg har gjort det jeg kan for at hun skal være trygg på meg er hun sur og behandler meg dårlig. Også selv da reagerer hun at jeg ikke sender hjerter lenger fordi der er slitsomt å holde på en maske når tingene er slik de er!

 

Helt ærlig virker du som en lite empatisk person. Tror ting ville ha vært helt annerledes om du hadde lagt litt godvilje til og forsøkt å forstå henne litt. Ikke vet vi andre som leser her hva du har sagt til henne men hun sier stadig unnskyld og du ser helt tydelig ned på henne. Tror du ikke at hun merker det? Tror du er litt for tøff mot henne og skal du gi det en sjanse, forsøk å være snillere med henne så kanskje hun ikke blir så "dramaqueen" heller. 

- Jeg er en ganske empatisk person jo. Allikevel er det også grenser for hvor mye man skal finne seg i. Og dette svarte jeg her oppe at jeg har forsøkt alt på å forstå henne og få henne til å bli trygg og åpne seg for meg. Og at hun sier unnskyld til meg er sikkert fordi hun selv innser de gangene hun er urimelig mot meg og legger seg flat for det...

Nei hva mer skal man si

ts

Anonymkode: 2c020...0e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det på 17.mai, TS?

 

Håper du har gjort det slutt nå. Høres ut som hun ikke er mentalt klar for et forhold. Eller i alle fall at det forholdet må være med en mann som står på pinne for henne 24/7. Og det er jo ikke du TS. Fordi det er tidlig i forholdet og du faktisk har et liv utenom henne også (jobb og venner). 

 Klarer virkelig ikke å se hva TS har gjort så feil her. Annet enn å la det skure og gå for lenge, i håp om at det skal gå bra, fordi det er mye bra med henne også. 

Anonymkode: 6e714...28e

17 mai gikk fin den, utenom at hun var sur på meg da vi møttes fordi blomsterbuketten ikke var hennes smak, og den måtte jeg levere tilbake sa hun.. Ga den til min mor i stedet da :) Så dro vi hjem, sov sammen til neste dag. Hadde det bra ellers sånn sett, men jeg merket fort at ting tok fra meg energien. 

Så i går, på tirsdag valgte jeg å møte henne igjen. Så ja jeg slo opp med henne i går, og fortalte absolutte grunnen. Sa jeg håper hun får det bedre med seg selv og kan jobbe med seg selv. Men at jeg ikke lenger holdt ut i det forholdet. Reaksjonen var stygg. Jeg ble slått og sparket og måtte på legevakten... Blåveiser i ansiktet... Burde jeg anmelde henne?

- TS

Anonymkode: 2c020...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 14.15, AnonymBruker skrev:

Egentlig fullstendig bortkastet tid å forsøke å forklare noe som helst til folk som henger her på forumet! 

Flesteparten tar vel kvinnens partiuansett hva som blir gjort / sagt... 

Anonymkode: 70b18...665

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har egentlig helt rett! :) Er jo bare å lese innlegget mitt og skjønne selv

Anonymkode: 2c020...0e1

Hvorfor er dere her da?

Anonymkode: 75a10...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Hvorfor er dere her da?

Anonymkode: 75a10...89d

Greit å høre andres synspunkter selv om da, jeg til syvende og sist fant ut av alt til slutt og tok et valg. Hvorfor tror du man ellers har et forum? 

Anonymkode: 2c020...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Greit å høre andres synspunkter selv om da, selv om** jeg til syvende og sist fant ut av alt til slutt og tok et valg. Hvorfor tror du man ellers har et forum? 

Anonymkode: 2c020...0e1

Selv om*

Anonymkode: 2c020...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt, tilsvar og spekulasjoner. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For en skummel kvinne! Gjør det slutt, blokker henne og på å døren en stund. Hun blir ikke blir når du gjør det slutt. Håper du ikke har noe på mobilen din, for du kan fort bli anmeldt at et slikt menneske

Anonymkode: 0fc3b...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 21.40, AnonymBruker skrev:

Reaksjonen var stygg. Jeg ble slått og sparket og måtte på legevakten... Blåveiser i ansiktet... Burde jeg anmelde henne?

Ja, vold er ikke greit. Uansett kjønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg regner med at tråd-starter har slått opp nå ?                   

Anonymkode: 70b18...665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...