Gå til innhold

Lei av hun og vurderer å slå opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Vera skrev:

Du tror ikke det er usikkerheten DIN som gjør henne usikker da..? Måten du beskriver henne i HI er skikkelig nedlatende og arrogant..litt sånn type «jeg er i en helt annen klasse enn henne, men se så snill jeg er som gidder å bruke tiden min på henne allikevel..»

Og du? Til fremtidige forhold; det er normalt å avlyse en avtale..det gidder man når man liksom skal være i et forhold sammen.

Jeg har aldri vært usikker eller anklaget henne for noe. Om du oppfatter det nedlatende var det ikke meningen i det heletatt. Grunnen til at jeg var usikker på å innlede forhold med hun er jo fordi at hun slet mye psykisk at jeg var redd hvordan det ville gå ut over meg. Jeg har ikke gitt henne noe grunn til å være usikker på meg. Les gjerne innlegget igjen :)

- Ts

Anonymkode: 2c020...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du hvordan diagnose hun har? Og har du lest om den? 

For hvis hun er ufør pga psykisk sykdom så er den så alvorlig at hun klarer ikke å jobbe.

Da er det ikke rart at hun er for syk til å være stabil i et forhold. Hun må sikkert innse selv at det er hun som må jobbe med sin sykdom, ikkke du som må endre deg for hun. Dere er også såpass unge og ny i forholde at jeg føler det blir dumt at du må ofre mye for henne. 

For at dette forholdet skal funke :

så må hun jobbe med seg selv,

være ærlig på hva som gjør at hun reagerer som hun gjør.

Og om du er villig til å tilpasse deg henne eks ha en regel at dere bestandig sender natta melding og god morgen melding. At hun vet alt er ok. 

Leste om ei jente med angst og trodde at når samboeren og faren til barnet gitt på jobb så var han sur på henne. Uansett hva de hadde gjort dagen før. Så de hadde en plan om at han sendte henne et hjerte emoije når han kom på jobb. Så kunne hun slappe av. Hun og han viste dette var urasjonelt fra hennes side men hun kunne ikke noe før de tankene som dukket opp. 

 

Anonymkode: 2190d...f3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, ikkevoksen skrev:

Synes mange i kommentarfeltet her er naive nå. Vi får bare høre ts sin side. Kanskje han var avvisende mot henne? Og å ta screenshot av puppene til ei dame gjør man bare IKKE, med mindre hun har sagt det er greit! Hun er jo så klart redd for å få bildet spredt og når hun da spør deg om å slette så skal ikke det være "turn-off" for deg, men en jævla selvfølge. Også veldig spesielt at ts føler for å bringe opp at hun har lite venner, noe som er VELDIG VANLIG her i Norge og ts virker rett og slett nedlatende ovenfor denne jenta på måten hun omtales på. 

Jeg orket ikke lese hele posten, men om ts her spør andre fremmede kvinner på internett om "lov" til å slå opp så; SÅ SLÅ FOR FAEN OPP. Stakkars jente. La hun finne noen som aksepterer henne slik hun er og heller løfter hun opp når hun har det vondt istedenfor å klage over at hun er "turn-off". Makan til oppførsel. Takk for meg.

At du ikke orket å lese hele min post er jo godt forståelig hvorfor du mener det er jeg som er problemet her. Kanskje du skulle lese hele og komme tilbake og kommentere senere? Jeg har aldri gitt henne en grunn til å bli usikker på meg. Det hele startet jo med at jeg var treg på å svare på noen meldinger fordi enten var jeg på jobb eller venner. Da svarer jeg faktisk når jeg HAR tid! Også er hun aggressiv i måten hun svarte på. Lot meg på silent treatment i flere dager, og alt jeg gjorde var å prøve å ordne opp og gjøre ting bedre, når det var hun som gjorde ting ille og ikke jeg. 

Så nei jeg var ikke avvisende. At jeg sluttet å sende hjerter og ble mindre flørtete i tekstene er jo så klart fordi hun lager drama av ingenting. Da er det lite hyggelig å sende sånne meldinger. 

 

- ts

Anonymkode: 2c020...0e1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvordan diagnose hun har? Og har du lest om den? 

For hvis hun er ufør pga psykisk sykdom så er den så alvorlig at hun klarer ikke å jobbe.

Da er det ikke rart at hun er for syk til å være stabil i et forhold. Hun må sikkert innse selv at det er hun som må jobbe med sin sykdom, ikkke du som må endre deg for hun. Dere er også såpass unge og ny i forholde at jeg føler det blir dumt at du må ofre mye for henne. 

For at dette forholdet skal funke :

så må hun jobbe med seg selv,

være ærlig på hva som gjør at hun reagerer som hun gjør.

Og om du er villig til å tilpasse deg henne eks ha en regel at dere bestandig sender natta melding og god morgen melding. At hun vet alt er ok. 

Leste om ei jente med angst og trodde at når samboeren og faren til barnet gitt på jobb så var han sur på henne. Uansett hva de hadde gjort dagen før. Så de hadde en plan om at han sendte henne et hjerte emoije når han kom på jobb. Så kunne hun slappe av. Hun og han viste dette var urasjonelt fra hennes side men hun kunne ikke noe før de tankene som dukket opp. 

 

Anonymkode: 2190d...f3a

Ts her

Nei, jeg vet ikke om hun har en diagnose. Jeg har prøvd å spørre henne hvorfor hun er ufør, men hun ville ikke si det siden det var for personlig og følte seg ikke klar for å si det. Jeg mistenker jo at det har noe med at hun sliter psykisk eller at det er noe enda dypere, det sa hun selv! 

Jeg har prøvd å spørre om hva jeg kan gjøre for at hun skal bli mer trygg på meg og at jeg interessert i henne. Jeg har prøvd det meste, men ingenting holder jo mål for henne. Og nå vet jeg ikke lenger. Interessen fra min side har jo klart dabbet av. Når jeg skal få kjeft, bli holdt på silent treatment uten å skjønne hva jeg har gjort skal jeg innrømme jeg blir meget lei!

Jeg vet ikke om det er mulig lenger å redde dette..... 

 

Anonymkode: 2c020...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her

Nei, jeg vet ikke om hun har en diagnose. Jeg har prøvd å spørre henne hvorfor hun er ufør, men hun ville ikke si det siden det var for personlig og følte seg ikke klar for å si det. Jeg mistenker jo at det har noe med at hun sliter psykisk eller at det er noe enda dypere, det sa hun selv! 

Jeg har prøvd å spørre om hva jeg kan gjøre for at hun skal bli mer trygg på meg og at jeg interessert i henne. Jeg har prøvd det meste, men ingenting holder jo mål for henne. Og nå vet jeg ikke lenger. Interessen fra min side har jo klart dabbet av. Når jeg skal få kjeft, bli holdt på silent treatment uten å skjønne hva jeg har gjort skal jeg innrømme jeg blir meget lei!

Jeg vet ikke om det er mulig lenger å redde dette..... 

 

Anonymkode: 2c020...0e1

Ville legge til at jeg skulle ønske hun kunne si spesifikke grunnen. Kanskje forstår jeg henne bedre 😊

- ts

Anonymkode: 2c020...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, ikkevoksen skrev:

Synes mange i kommentarfeltet her er naive nå. Vi får bare høre ts sin side. Kanskje han var avvisende mot henne? Og å ta screenshot av puppene til ei dame gjør man bare IKKE, med mindre hun har sagt det er greit! Hun er jo så klart redd for å få bildet spredt og når hun da spør deg om å slette så skal ikke det være "turn-off" for deg, men en jævla selvfølge. Også veldig spesielt at ts føler for å bringe opp at hun har lite venner, noe som er VELDIG VANLIG her i Norge og ts virker rett og slett nedlatende ovenfor denne jenta på måten hun omtales på. 

Jeg orket ikke lese hele posten, men om ts her spør andre fremmede kvinner på internett om "lov" til å slå opp så; SÅ SLÅ FOR FAEN OPP. Stakkars jente. La hun finne noen som aksepterer henne slik hun er og heller løfter hun opp når hun har det vondt istedenfor å klage over at hun er "turn-off". Makan til oppførsel. Takk for meg.

Altså, hvis man med viten og vilje sender bilder av puppene sine til andre, så har man gitt fra seg kontrollen m.t.p hva som kan skje med de. Er man så dum så får man ta følgende. Man sender ikke rundt bilder hvis man er redd for at de blir spredd. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Nei, jeg vet ikke om hun har en diagnose. Jeg har prøvd å spørre henne hvorfor hun er ufør, men hun ville ikke si det siden det var for personlig og følte seg ikke klar for å si det. Jeg mistenker jo at det har noe med at hun sliter psykisk eller at det er noe enda dypere, det sa hun selv! 

Jeg har prøvd å spørre om hva jeg kan gjøre for at hun skal bli mer trygg på meg og at jeg interessert i henne. Jeg har prøvd det meste, men ingenting holder jo mål for henne. Og nå vet jeg ikke lenger. Interessen fra min side har jo klart dabbet av. Når jeg skal få kjeft, bli holdt på silent treatment uten å skjønne hva jeg har gjort skal jeg innrømme jeg blir meget lei!

Jeg vet ikke om det er mulig lenger å redde dette..... 

 

Anonymkode: 2c020...0e1

Det sier jo litt hvis hun ikke klarer og være åpen og ærlig Mo deg, men samtidig skal ha full kontroll på deg.

Jeg hadde løpt - fort 🏃🏼‍♂️

Anonymkode: 39662...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hvis man med viten og vilje sender bilder av puppene sine til andre, så har man gitt fra seg kontrollen m.t.p hva som kan skje med de. Er man så dum så får man ta følgende. Man sender ikke rundt bilder hvis man er redd for at de blir spredd. 

Det sier jo litt hvis hun ikke klarer og være åpen og ærlig Mo deg, men samtidig skal ha full kontroll på deg.

Jeg hadde løpt - fort 🏃🏼‍♂️

Anonymkode: 39662...95b

Hun har vært åpen og ærlig om mye annet i livet. Men akkurat hvorfor er ufør ville hun aldri fortelle...

- ts

Anonymkode: 2c020...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vært åpen og ærlig om mye annet i livet. Men akkurat hvorfor er ufør ville hun aldri fortelle...

- ts

Anonymkode: 2c020...0e1

Hvis man er i et seriøst forhold så skylder man å fortelle hvorfor man er ufør.

Hva om dere vurderer og satse på hverandre og du ender opp med en som tar alt av krefter og energi fra deg med sin helse, eller om dere får barn. Kanskje hun har diagnoser som kan gå i arv. 

Du bør få muligheten til å velge hva du vil utsette deg og ev barn for. 

Anonymkode: 39662...95b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om dere vurderer og satse på hverandre og du ender opp med en som tar alt av krefter og energi fra deg med sin helse, eller om dere får barn. Kanskje hun har diagnoser som kan gå i arv. 

Du bør få muligheten til å velge hva du vil utsette deg og ev barn for. 

Anonymkode: 39662...95b

Det er nok pga sånne holdninger at hun ikke vil fortelle, uansett hva det er. Hun er nok vant til at folk har ei "huff kan dette gå utover meg"-holdning. Kanskje hun er redd for å få bekrefta at også ts tenker sånn. 

Anonymkode: 33b2e...92a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok pga sånne holdninger at hun ikke vil fortelle, uansett hva det er. Hun er nok vant til at folk har ei "huff kan dette gå utover meg"-holdning. Kanskje hun er redd for å få bekrefta at også ts tenker sånn. 

Anonymkode: 33b2e...92a

Synes uansett at Ts bør få et valg på om han er villig til å ofre livet sitt på en ufør. 

Anonymkode: 39662...95b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man får ikke en personlighetsforstyrrelsediagnose som 20 åring. Det blir først satt om man er over 25 år. Hun kan også bare være dramaqueen! 

Anonymkode: 1135d...f29

Hun er ufør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes uansett at Ts bør få et valg på om han er villig til å ofre livet sitt på en ufør. 

Anonymkode: 39662...95b

Han vet allerede at hun har en uføretrygd. Han vet ikke om det er pga psyken, muskelsmerter, yrkesskade, eller andre grunner. 

Jeg kjenner flere med uføretrygd, de fleste er gift, og de fleste ville betakke seg for at noen skulle "ofte livet sitt" på dem, eller hjelpe hverandre og oppdra barn som sånt ellers heter. 

Hvis TS ikke går overens med kjæresten, er det selvsagt helt greit å takke for seg så begge kan finne bedre partnere. 

Anonymkode: 33b2e...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, ikkevoksen said:

Synes mange i kommentarfeltet her er naive nå. Vi får bare høre ts sin side. Kanskje han var avvisende mot henne? Og å ta screenshot av puppene til ei dame gjør man bare IKKE, med mindre hun har sagt det er greit! Hun er jo så klart redd for å få bildet spredt og når hun da spør deg om å slette så skal ikke det være "turn-off" for deg, men en jævla selvfølge. Også veldig spesielt at ts føler for å bringe opp at hun har lite venner, noe som er VELDIG VANLIG her i Norge og ts virker rett og slett nedlatende ovenfor denne jenta på måten hun omtales på. 

Jeg orket ikke lese hele posten, men om ts her spør andre fremmede kvinner på internett om "lov" til å slå opp så; SÅ SLÅ FOR FAEN OPP. Stakkars jente. La hun finne noen som aksepterer henne slik hun er og heller løfter hun opp når hun har det vondt istedenfor å klage over at hun er "turn-off". Makan til oppførsel. Takk for meg.

KG-logikk: Mann starter en tråd der han forteller at han blir slått og sparket av kona. Hm...hva har han gjort for å fortjene dette? Uansett så er det hans egen feil.

Anonymkode: 39310...0df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du slå opp med hunden?

Anonymkode: 45eea...420

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KG-logikk: Mann starter en tråd der han forteller at han blir slått og sparket av kona. Hm...hva har han gjort for å fortjene dette? Uansett så er det hans egen feil.

Anonymkode: 39310...0df

Tenkte akkurat på det samme! Alltid er mannen skylda i alt for hvor dritt kvinnen i forholdet oppfører seg...

- ts

Anonymkode: 2c020...0e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres veldig umodent ut, og du bør komme deg ut av denne relasjonen. At du lagrer bilder hun sender deg i chatten på snapchat er forresten langt ifra ok, og det bør du skjønne

Anonymkode: 718ca...d33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd å si det, men når man har blitt stemplet i panna med en slik diagnose er det ikke håp. Selv behandlere klarer dem ikke.

Anonymkode: 39310...0df

Feil. Emosjonelt ustabil personlighetsforstyrrelse har god prognose med riktig behandling ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Friske mennesker manipulerer ikke og er ustabile.

Anonymkode: 39310...0df

Jo, det gjør de så absolutt. Friske kan ofte være de værste 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Jeg blir å komme med et mer langt, detaljert og fyllende svar til meningmotstanderne mine her senere i dag, eller i morgen siden jeg ser jo at det trengtes. Alt etter når jeg får tid. Her blir jeg anklaget for å være problemet, men jeg blir som sagt å komme med et godt og utfyllende svar. Men hva kan jeg forvente. Jeg er på kvinneforum, og må vell som menn flest få skylden for at kvinnen i forholdet oppfører seg hun gjør uansett omstendighetene. Kjipt er jo det! 

Nå har nettopp stått opp, klar til å ordne meg og ta meg dress. Stikke og kjøpe henne en bukett og møte henne på byen. 

God 17 mai, dere :) 

Anonymkode: 2c020...0e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Slett bilde, og si takk for deg. Du kan ikke finne deg i all mulig slags rar oppførsel. Denne damen er ikke stabil, og det siste du vil er få følelser for en ustabil dame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...