Gå til innhold

Lei av hun og vurderer å slå opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dramaqueen er som regel et ganske godt tegn på at noe ikke stemmer.

Anonymkode: 39310...0df

Ja, men man har ikke en personlighetsforstyrrelse bare fordi man er dramaqueen....... Må du gi deg. Finnes mange dramaqueens som ikke er psykisk syke. 

Anonymkode: 1135d...f29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Jeg og hun skal møtes litt i morgen og feire 17 mai sammen. Hun skal og sove hos meg. Jeg gleder meg til å se henne fordi vi har det som sagt fint når vi er sammen. Men jeg får samtidig dårlig samvittighet når hun tror jeg vil fortsette med henne. Før eller senere må jeg gjøre det slutt fordi jeg merker selv hvor mye jeg ødelegger livet. 

Anonymkode: 2c020...0e1

Uff, kjip følelse. Du kan jo prøve å snakke med hun, og si hvordan du føler det...? Håper dere får en fin dag sammen i morgen da :)

Anonymkode: 03cdf...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det bare å slå opp, også har du vel lært for fremtiden at det beste er å fare likesinnede - altså ei som er i jobb og ikke har psykiske problemer.

Fortell samtidig henne at hun også burde gå for likesinnede - altså uføre.

Like barn leker best. 

Anonymkode: 39662...95b

Uføre er ikke ei spesiell gruppe folk. Rar ting å si. 

Anonymkode: 33b2e...92a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, men man har ikke en personlighetsforstyrrelse bare fordi man er dramaqueen....... Må du gi deg. Finnes mange dramaqueens som ikke er psykisk syke. 

Anonymkode: 1135d...f29

Friske mennesker manipulerer ikke og er ustabile.

Anonymkode: 39310...0df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Friske mennesker manipulerer ikke og er ustabile.

Anonymkode: 39310...0df

MANGE friske mennesker som manipulerer. Mange friske mennesker som har humørsvingninger og er usikre på seg selv og andre. Så slutt å lek psykolog og finn noe annet å gjøre. 

Anonymkode: 1135d...f29

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

MANGE friske mennesker som manipulerer. Mange friske mennesker som har humørsvingninger og er usikre på seg selv og andre. Så slutt å lek psykolog og finn noe annet å gjøre. 

Anonymkode: 1135d...f29

Leker ikke psykolog. Jeg mener bare at det er grunn til å bli svært skeptisk til ustabile og manipulerende mennesker.

Anonymkode: 39310...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er så mye styr 3 uker inn i forholdet, hvordan blir det 1-2-5 år inn?... Avslutt mens leken er god.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leker ikke psykolog. Jeg mener bare at det er grunn til å bli svært skeptisk til ustabile og manipulerende mennesker.

Anonymkode: 39310...0df

Ja, det er det. Men en ustabil og manipulerende person trenger per definisjon ikke ha en diagnose. Er mange symptomtrekk som skal til for at en diagnose blir stilt. Her på KG er det dessverre mange som leker psykologer og setter diagnoser, spekulerer om hvilke lidelser noen kan ha fordi de oppfører seg dårlig/unormalt/annerledes. 

Anonymkode: 1135d...f29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok bare toppen av isfjellet om du fortsetter forholdet. Det beste er nok å gjøre det slutt.

Anonymkode: 95444...a7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du dumpe henne, så fortell hvorfor. At hun får vite at atferden hun holder på med er skikkelig turn-off, og at hun burde legge av seg sånn passiv-aggressivitet i fremtiden, om hun vil unngå samme tabben en gang til. 

Ingen liker en som holder på sånn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Friske mennesker manipulerer ikke og er ustabile.

Anonymkode: 39310...0df

Joda. Mange sprø folk har full fast jobb.

Anonymkode: 33b2e...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd å ta en ordentlig prat med henne om dette? Enig at slik oppførsel er en sinnsykt uting, men ofte ser man kun symptomene, og ikke det helhetlige bildet, eller grunnen bak slik oppførsel. Du sier du gleder deg til å se henne, går det an å finne en løsning dere imellom før du kutter henne ut?

Anonymkode: ae4e8...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne holde på slik som hun med min eks, og fikk forferdelig vondt av hvordan person jeg ble i forholdet. Vi hadde avstandsforhold noe som gjorde meg mer usikker, i tillegg var han veldig sjeldent tilgjengelig og prioriterte meg lite. På toppen av det hele løy han mye, og det stilte meg i en situasjon som vannet usikkerheten min og fikk meg totalt ustabil. Jeg fikk ikke være kjæresten jeg ønsket å være for han, men endte i reden opp med å være en psycho som stilte spørsmål ved alt han gjorde. Vet ikke om jeg er syk eller bare har dårlig selvtillit. Men en ting vet jeg og det er at jeg elsket han av hele mitt hjerte, og om jeg hadde hatt ett ønske ville det vært at vi hadde det bra. Jeg har ett stort hjerte og er god, omtenksom og ønsket aldri å manipulere eller være jævlig. Folk må slutte å kalle andre sinnsyk bare fordi man sliter, tro meg det er fryktelig vondt og føle slik

Anonymkode: 98608...b1b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, det er det. Men en ustabil og manipulerende person trenger per definisjon ikke ha en diagnose. Er mange symptomtrekk som skal til for at en diagnose blir stilt. Her på KG er det dessverre mange som leker psykologer og setter diagnoser, spekulerer om hvilke lidelser noen kan ha fordi de oppfører seg dårlig/unormalt/annerledes. 

Anonymkode: 1135d...f29

Er fullstendig klar over at det er flere kriterier som må oppfylles for å få en personlighetsforstyrrelse-diagnose og bpd er en av de diagnosene som har værst symptomer for folk rundt personen så man skal være et ganske spesielt kasus for å klare å få den.

Anonymkode: 39310...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde bare slå opp med henne, jo før jo heller, og ikke se deg tilbake.

Dette kommer ikke til å holde i lengden.

Ingen av dere kan bedrive hersketeknikker med andre. Slik begge dere holder på, er ikke sunt.

Anonymkode: d5524...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neste gang hun lager drama, gjør du det slutt og forteller at nå er det nok. Du trenger ikke gjøre det når dere er ferdig med frokosten 18. mai, om hun greier oppføre seg 😜

Anonymkode: b23fb...5d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her

Jeg og hun skal møtes litt i morgen og feire 17 mai sammen. Hun skal og sove hos meg. Jeg gleder meg til å se henne fordi vi har det som sagt fint når vi er sammen. Men jeg får samtidig dårlig samvittighet når hun tror jeg vil fortsette med henne. Før eller senere må jeg gjøre det slutt fordi jeg merker selv hvor mye jeg ødelegger livet. 

Anonymkode: 2c020...0e1

Du tror ikke det er usikkerheten DIN som gjør henne usikker da..? Måten du beskriver henne i HI er skikkelig nedlatende og arrogant..litt sånn type «jeg er i en helt annen klasse enn henne, men se så snill jeg er som gidder å bruke tiden min på henne allikevel..»

Og du? Til fremtidige forhold; det er normalt å avlyse en avtale..det gidder man når man liksom skal være i et forhold sammen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er så mye drama allerede blir det neppe bedre TS. Jeg hadde gjort det slutt så fort som mulig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes mange i kommentarfeltet her er naive nå. Vi får bare høre ts sin side. Kanskje han var avvisende mot henne? Og å ta screenshot av puppene til ei dame gjør man bare IKKE, med mindre hun har sagt det er greit! Hun er jo så klart redd for å få bildet spredt og når hun da spør deg om å slette så skal ikke det være "turn-off" for deg, men en jævla selvfølge. Også veldig spesielt at ts føler for å bringe opp at hun har lite venner, noe som er VELDIG VANLIG her i Norge og ts virker rett og slett nedlatende ovenfor denne jenta på måten hun omtales på. 

Jeg orket ikke lese hele posten, men om ts her spør andre fremmede kvinner på internett om "lov" til å slå opp så; SÅ SLÅ FOR FAEN OPP. Stakkars jente. La hun finne noen som aksepterer henne slik hun er og heller løfter hun opp når hun har det vondt istedenfor å klage over at hun er "turn-off". Makan til oppførsel. Takk for meg.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...