Gå til innhold

Hva tenker du om menn som henter seg kone i utlandet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å hente en kone er vel ikke å finne kjærligheten?

Anonymkode: d083e...d4e

Når man blir hengt ut på kvinneguiden vet man at man har funnet ekte kjærlighet

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gent82 skrev:

Her har du en peilepinne

https://www.tv2.no/a/3902753/

ifølge Wikander skiller mannlige og kvinnelige sexkjøpere seg ved at mannen kjøper sex direkte, mens kvinnen kjøper en illusjon om å være begjært. De bortforklarer kjøp av sex og lar det se ut som en tradisjonell flørt.

 

Jeg bare opplyser deg vennen. Ting er ikke alltid svart eller hvitt.

Ja, men dette sier jo ikke noen om omfanget- kun måten det gjøres på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visp skrev:

Ja, men dette sier jo ikke noen om omfanget- kun måten det gjøres på.

Ok, det er sikkert bare én kvinne fra norge som reiser til afrika og knuller rundt :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gent82 skrev:

Ok, det er sikkert bare én kvinne fra norge som reiser til afrika og knuller rundt :roll:

Og det er iallefall ikke meg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette bare Norske menn og kvinner som finner seg en partner fra et annet land?, eller innebærer det også innvandrere som må ta partner via arrangert ekteskap eller tvangsekteskap?.

Anonymkode: 0d996...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Å hente en kone er vel ikke å finne kjærligheten?

Anonymkode: d083e...d4e

Hva vet du om det? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes de mennene som henter en kone i thailand f.eks er noen forbanna griser. Det er vel akkurat derfor de er nødt til å hente noen der også. Jeg syntes veldig synd på de damene. 

Faren til en jeg kjenner har kone derfra, hun er 40 ca og han er over 70. Hun må legge seg ned for broren hans for å si det sånn. Og søstern hennes får ikke komme på besøk hvis ikke hun legger seg ned for både han og broren. Pleier å bli en 4-kant. De mannfolka ser ikke ut i måneskinn engang. Urenslige, næsty, feite og skalla. 

Har også hørt om mange av dem som ikke får lov til å forlate huset osv. Disse grisene pleier å hente de bare for utnyttelse, da mange av disse dame egenentlig ikke har så mye annet valg heller.

Det er derimot noe helt annet med de som faktisk blir foreslekt i noen fra f.eks thailand, det går jo an det også. 

Så ja, jeg ser ned på mange av dem. 

Anonymkode: eb57a...7d7

Jeg kan ta feil, men dette som du skisserer her høres helt utrolig sjeldent ut. Om det i det hele tatt er sant. At en fyr tvinger kona og søsteren hennes til å ha firkant med han og broren? Ok, hvis det er tilfelle og det er ditt eneste kjennskap til ekteskap mellom nordmenn og thaier så forstår jeg nesten den latterlig fordomsfulle holdningen du har. Da er du unnskyldt. ;) 

Anonymkode: 38068...25c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Å hente en kone er vel ikke å finne kjærligheten?

Anonymkode: d083e...d4e

Hvorfor ikke. Men uansett, må man gifte seg av kjærlighet. I gamle dager inngikk man giftemål av fornuft.

Anonymkode: a8118...deb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om halvgamle kjerringer som henter hjem unge negre med stor pikk fra Afrika? Er det bedre?

Anonymkode: b36a9...86f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så er så galt med å finne seg ei fra Frankrike?

Anonymkode: c8e4e...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tenker du om halvgamle kjerringer som henter hjem unge negre med stor pikk fra Afrika? Er det bedre?

Anonymkode: b36a9...86f

Er det vanlig?

Anonymkode: a8118...deb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å hente en kone er vel ikke å finne kjærligheten?

Anonymkode: d083e...d4e

Du henter vel ikke en kone hjem om du ikke er forelsket?

Kunne du hentet en ektemann uten å være forelsket i han? Fortell? Jeg elsker at fordomsfulle mennesker kommer med deres mening.

Hvorfor i allverden skal et menneske hente en annen for å bo hjemme hos seg hvis det ikke var av kjærlighet?

Gjør du ofte sånn - er det derfor du mener at det ikke er kjærlighet å gifte seg?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du ned på dem?

Anonymkode: a8118...deb

De er landsforrædere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, visp said:

Jeg tror kvinner og menn er veldig forskjellige på det området der. Kvinner velger nok heller å bare være alene enn å gå til det skrittet der. Personlig har jeg ikke peiling på hva kvinner driver med når de "kjøper" seg kjærlighet, for jeg prøver å sammenligne med min egen måte å tenke på. Når jeg sier at jeg aldri har hørt/sett, så mener jeg med kvinner jeg kjenner- eller vet om.

Det du linker til skjer jo, men neppe i stor skala.

Det kan diskuteres hvor mye kvinner velger å være alene:

"Den typiske, kvinnelige sexturisten er middelaldrende fra arbeider- eller middelklasse. I kjønnskulturen hennes hjemme i Norge og Tyskland er verdien hennes som sexobjekt lik null. På strendene i Gambia og Kenya er den børsnotert helt på topp. Og det er jo fordi den typiske mannlige sexarbeideren er ung, fattig og med svært begrensete muligheter til å skaffe seg utdannelse eller lønnet arbeid. Og ikke kom og fortell meg at damene ikke er klar over dette! "

https://www.nrk.no/ytring/nar-norske-kvinner-kjoper-sex-1.13032211

https://www.tv2.no/a/3902753

Anonymkode: eeff4...a85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ned på dem, men ikke på grunn av at de gifter seg med noen fra utlandet. Hvis man ser ned på noen på grunn av det så bør man gå litt i seg selv og spørre seg om man ikke burde se ned på seg srlv i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjærligheten i utlandet er mye mer spennede. Ser mer ned på kjedelige nordmenn som finner seg en fra samme sted fordi det er så trygt et valg og ditt og datt.

Anonymkode: 5f724...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de er desperate, eller er mannsjåvinst. 

Anonymkode: 10869...0f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 23.08, Gent82 skrev:

Mange ensomme kvinner også. Forskjellen er at de tar ikke guttene med hjem igjen. Litt mer undercover.

https://www.nrk.no/ytring/nar-norske-kvinner-kjoper-sex-1.13032211

Det er mange single kvinner i Norge også. Så ensomhet gjelder begge kjønn.

Anonymkode: dc8be...7fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Tenker på sånn som kom frem i serien Et lite stykke Thailand.

Anonymkode: a8118...deb

Den er utrolig morsom ! 😂😂😂 Kristian Valen er den beste komikeren vi har 😂

Anonymkode: dc8be...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...