Gå til innhold

Hva tenker du om menn som henter seg kone i utlandet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Dere er alltid så slemme mot norske menn hvorfor ?

Anonymkode: dc8be...7fb

Hvem er "dere" som alltid er slemme mot norske menn?

Anonymkode: c9e42...148

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gent82 said:

Tror du de damene har fått lyst på verdens beste varer nå, altså norske kvinner? 

:roll:

Anonymkode: c9e42...148

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostitusjon, ikke kjærlighet.

Anonymkode: 91f21...11f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gent82 said:

Tror du de damene har fått lyst på verdens beste varer nå, altså norske kvinner? 

Nei, selv mennene er nå mindre interessert. Veldig mye mindre interessert enn de var før.

Anonymkode: 39ddc...2d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er "dere" som alltid er slemme mot norske menn?

Anonymkode: c9e42...148

Disse som alltid ned snakker norske menn. Fordi de henter seg utenlandske damer. Da er de tapere og uattraktive menn. Noe som jo slett ikke stemmer. Ser ofte pene menn med øst asiatiske damer.

Anonymkode: dc8be...7fb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 23.32, Rozárka skrev:

Ja.

Edit. Eller, det vil si, jeg ser ned på det de gjør, når de reiser ut kun for å hente hjem en kvinne, uten noe annet mål med turen.

Jeg reiste på byen for over ti år siden, avtalt via Match. Det egentlige målet for turen var å hente hjem deilig dame. Nå bor vi sammen :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gent82 skrev:

Åja, er det virkelig så innlysende, altså?..:fnise:

Hvis dere synes så synd i de kvinnene, hvorfor leser jeg ikke flere tråder om at det er nedverdigende og horribelt for kvinne i muslimske land da de blir straffet for alt mulig...?

https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/vmO3g4/iranske-kvinner-slaass-mot-islamske-lover - Likestillingen i Iran feks

 

Tenker dere er litt snurt, jeg. Fordi det minker av hærskaren av menn som henger etter dere i hverdagen. 

Det er ok det, men jeg må påpeke dette når det er så åpenlyst - lær dere diskresjon :):tommelopp:

Hvorfor så bitter på norske kvinner? 😕 Hva har vi gjort deg? Hvorfor tror du at du vet hva andre tenker og føler? 

Anonymkode: 5ce45...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, selv mennene er nå mindre interessert. Veldig mye mindre interessert enn de var før.

Anonymkode: 39ddc...2d8

Og hvorfor det?

Anonymkode: 961bb...03a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Gent82 said:

Håper virkelig du kødder nå..

😨

Anonymkode: a8118...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Ok. Forvekslet det med dette.

 

Anonymkode: dc8be...7fb

Makan.

Anonymkode: a8118...deb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så bitter på norske kvinner? 😕 Hva har vi gjort deg? Hvorfor tror du at du vet hva andre tenker og føler? 

Anonymkode: 5ce45...c9a

Jeg liker dere, jeg ❤️:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente en fra Halden som fikk en kvinne fra Strømstad til å flytte sammen med ham. Vi har ikke kontakt i dag, for å si det sånn!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så bitter på norske kvinner? 😕 Hva har vi gjort deg? Hvorfor tror du at du vet hva andre tenker og føler? 

Anonymkode: 5ce45...c9a

Har man bodd med ei norsk dame i årevis kan man bli lut lei norske kvinner, og ønske seg noe helt annet. Egentlig bare tull. Det er jo individet som er for mye, ikke nasjonaliteten.  På samme måte kan man anta at noen kvinner er piss lei norske menn.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg kjente en fra Halden som fikk en kvinne fra Strømstad til å flytte sammen med ham. Vi har ikke kontakt i dag, for å si det sånn!

Du kødder. Jeg kan ikke tenke meg at du er rass-ist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, I Grosny skrev:

Du kødder. Jeg kan ikke tenke meg at du er rass-ist.

Han henta utenlandsk dame til Norge, da! Det går jo ikke! Han var 28 og hun var bare 25. 🤬

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.5.2019 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ta feil, men dette som du skisserer her høres helt utrolig sjeldent ut. Om det i det hele tatt er sant. At en fyr tvinger kona og søsteren hennes til å ha firkant med han og broren? Ok, hvis det er tilfelle og det er ditt eneste kjennskap til ekteskap mellom nordmenn og thaier så forstår jeg nesten den latterlig fordomsfulle holdningen du har. Da er du unnskyldt. ;) 

Anonymkode: 38068...25c

Om det er sant ja?! De blir vel muliggens ikke tvunget, men de er vel redde for å miste det de har og gjør alt for å få beholde det. Disse mennene et også alkoholikere og ja... statusen i det hjemmet der er bare grusom. Han jeg kjenner som er sønnen til han som er sammen med thaidama er for å si det mildt bare en yngre utgave av faren sin. Det er bare grusomt alt sammen. Det bor også små barn der fordi det er flere generasjoner av familien som bor i samme hus der. Og barneværnet er stadig innom. Det er rotete, skittent, HUFF. Jeg skulle gjerne ha fortalt mer, men jeg kan ikke legge ut om det her. Hvis noen av dem skulle sett det, så blir det ramaskrik. 

Og ja, det er det eneste tilfellet jeg vet om personlig. Men jeg har hørt om andre tilfeller som er lignende, der thaidama blir brukt til sex, matlagning og renhold. 

Anonymkode: eb57a...7d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 11.02, Gent82 skrev:

Interessant at så mange norske damer er så snurt for at mange menn finner en flott kone i Thailand. Meget interessant.

Ingen som er snurt over det😊

Det som vi setter spørsmål med et det "jeg kjøper deg for du er brun og fattig og jeg er hvit og rik"-tankegangen. Det er merkelig at en stor andel Thailand da dere absolutt skal ha yngst mulig, du skjønner vel selv at det ikke er normalt at en 70 åringer leier på en 20 åring?

Det kan være utnyttelse(begge veier) og det kan være kjærlighet. Kjenner flere i slike forhold og ja en del stemmer under kategorien hvilke type menn som skaffer seg thai. De er gjerne for tynne/tykke,trygda,mangler tenker,dårlig hygiene osv.

Jeg synes derimot det er fælt at andre kvinner snakker stygt om utseende til thaikvinner da, men her er ikke menn noe bedre. Er gjerne argumentasjonen som at thai er flott fordi de er trange og små,unge osv og det er ekkelt og respektløst og viser at det ikke akkurat er bra menn som skriver dette.

Og til sist den tankegangen om at vi norske skal liksom frykte noe. Det er manneoverskudd i Norge og de fleste innvandrere er menn. Dessuten så er endel av disse mennene ikke akkurat noe man frykter å miste heller...

Anonymkode: 8d2bb...238

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo hvilket "utland" det er snakk om. Men snakker vi om fattige land og typiske kjøpebruder, tenker jeg at dette er en form for prostitusjon. Noenlunde frivillig fra begge parter, men ikke basert på respekt og kjærlighet. Jeg er i mot prostitusjon og har liten sans for kjøp av mennesker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 22.30, AnonymBruker skrev:

Ser du ned på dem?

Anonymkode: a8118...deb

Nei. Ser ikke ned på dem men ser heller ikke opp til de. 

Anonymkode: 40cba...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...