Gå til innhold

Sendte henne dickpics og runkevideo. Nå er jeg sletta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.5.2019 den 23.48, AnonymBruker skrev:

 

Er så lei meg... kan jeg gjøre det godt igjen?

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Løpet er kjørt dessverre. Disse bildene og videoene har gjort at hun syns du er en ekkel creep. Vanskelig å gjenopprette den du. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 16.5.2019 den 21.11, AnonymBruker skrev:

Ja dere er farlige fordi dere anmelder og ødelegger livet til menn som bare ønsker dere godt 😘 

Utakknemlige det dere er

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Klart kvinner blir redd når de får slike videoer. Man tenker jo at menn som gjør slikt er potensielle voldtektsmenn. Spesielt når du ikke gir deg med å mase og presse deg på henne 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Så kom den opp igjen. De aller aller aller fleste jenter/kvinner liker ikke slikt. Er det så vanskelig å forstå? 

Det er en ting i et forhold hvor man vet at den andre liker det. Det skjer. Men som en flørtemelding? Nei nei nei! Du kommer ALDRI til å treffe med den strategien. 

Og driter du deg så kraftig ut så er det vanvittig vanskelig å rette opp i. Så slutt med sånt tull. (Du kan forresten bli anmeldt og få straff for det, om ikke hun har godtatt det)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrTeddy29
3 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Haha. Så kom den opp igjen. De aller aller aller fleste jenter/kvinner liker ikke slikt. Er det så vanskelig å forstå? 

Det er en ting i et forhold hvor man vet at den andre liker det. Det skjer. Men som en flørtemelding? Nei nei nei! Du kommer ALDRI til å treffe med den strategien. 

Og driter du deg så kraftig ut så er det vanvittig vanskelig å rette opp i. Så slutt med sånt tull. (Du kan forresten bli anmeldt og få straff for det, om ikke hun har godtatt det)

Sanne ord!

Og sende uønskede bilder til noen man ikke kjenner ville jeg kalt seksuell trakassering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les dette, husk det til neste gang du vil sende bilde av penisen din..

E8EFDF6B-3E96-48FA-8AE0-F66C30D9710C.jpeg

Anonymkode: 99c93...144

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får direkte avsmak når menn sender dickpics. Det sier så mye om hvem man har å gjøre med. Hvis mannen er en jeg ser på som en potensiell ny partner, før han finner på å sende dickpics, så er han automatisk avskrevet så fort jeg han sender sånne bilder. 

Anonymkode: 60813...78a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel hun er ikke noen ludder. Man sender ikke dickpicks med mindre dere har en seksuell omgang sammen og avtalt at du kan sende sånt til henne. Skjønner godt at hun ble sint og blokkerte deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...