Gå til innhold

Sendte henne dickpics og runkevideo. Nå er jeg sletta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min er fin og stor ;)

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Betyr ingenting om du ikke kan bruke den riktig.

Anonymkode: c7877...6f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Betyr ingenting om du ikke kan bruke den riktig.

Anonymkode: c7877...6f0

Tillegg: Er den for stor gjør det vondt så skjønner virkelig ikke hvorfor du tror det er best med størst.

Anonymkode: c7877...6f0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal begynne å sende Snap av trusa mi med blodig bind i, så alle kan se at jeg er fruktbar! Det nå jo bare bli en hit! 🙄

Anonymkode: 0c8e8...5b2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OPIgirl skrev:

Mannlige kjønnsorgan er ekkelt. 

Så du er lesbisk? ;) 

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal begynne å sende Snap av trusa mi med blodig bind i, så alle kan se at jeg er fruktbar! Det nå jo bare bli en hit! 🙄

Anonymkode: 0c8e8...5b2

🤣🤣🤣

Anonymkode: c7ef3...066

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
På 23.5.2019 den 12.33, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal begynne å sende Snap av trusa mi med blodig bind i, så alle kan se at jeg er fruktbar! Det nå jo bare bli en hit! 🙄

Anonymkode: 0c8e8...5b2

æssj nå er du ekkel 😅😅😁

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.5.2019 den 13.06, AnonymBruker skrev:

Så du er lesbisk? ;) 

Anonymkode: 2ff5e...980

Må nesten være det. Alle mine exer og fwb har elsket å se min kuk. Ikke at den er GIGANTISK, men de liker å se den og har bare blitt mer frustrert av å ikke kunne ta på den.  Min nåværende kjæreste  , for å si det sånn , trenger bare å vise meg på skype så er plutselig buksen hennes av og hånden der nede. Så jeg kan ikke fatte at noen kan synes at det er ekkelt, så lenge det er mellom to kjærester, fuckbuddies eller hva det nå enn måtte være.  Det å få tilsendt det uten å ville det er en helt annen greie, og det skjønner jeg at kan være ekkelt. 

Anonymkode: c5ccc...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 11.33, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal begynne å sende Snap av trusa mi med blodig bind i, så alle kan se at jeg er fruktbar! Det nå jo bare bli en hit! 🙄

Anonymkode: 0c8e8...5b2

Det synes jeg faktisk var en helt genial ide 🙌🏻🙌🏻 Så får man se hvordan menn liker å få et uønsket bilde trykket opp i trynet 😂😂

Anonymkode: d5267...73d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. du prøvde å få henne til sengs, hun sa nei... hun ville møtes edru. Har det slått deg at hun kanskje har lyst å bli kjent med deg som person først? 99% av alle damer hadde kommet til å slettet deg etter et slikt bilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/23/2019 at 11:33 AM, AnonymBruker said:

Tror jeg skal begynne å sende Snap av trusa mi med blodig bind i, så alle kan se at jeg er fruktbar! Det nå jo bare bli en hit! 🙄

Anonymkode: 0c8e8...5b2

On 9/6/2019 at 2:11 PM, AnonymBruker said:

æssj nå er du ekkel 😅😅😁

Anonymkode: 2ff5e...980

Det tok deg tre og en halv måned å tenke ut et svar, TS, og dette var alt du fikk til. Det sier vel egentlig ganske mye.

Anonymkode: b387e...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 15.5.2019 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Kom i prat med ei jente på lørdag på fest. Fikk så god tone og vi flørtet. Addet meg på snap. Jeg prøvde å få henne til sengs, men hun sa nei og foreslo vi kunne møtes ute edru. Jeg ble ganske skuffa. Ville spice ting opp i dag og vise henne mitt fantastiske store utstyr. Hun åpnet kjapt og svarte ikke. Så er navnet hennes i grått nå, betyr det at jeg er slettet?? Dårlig gjort av henne

Anonymkode: 2ff5e...980

😂😂😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.5.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Det er et bilde, det skader jo henne ikke

TS

Anonymkode: 2ff5e...980

Det vet jo du ingenting om. Enkelte menn har en tendens til å tro de har guds gave til kvinner, mens realiteten er at det svir i øynene når «gaven» uforberedt flashes i trynet på deg.....

Anonymkode: bac48...1c8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei mannfolk som tror vi kvinner har lyst til å se snurrebassen dere har mellom beina. Sitter den ikke på en mann jeg har følelser for og er glad i vil jeg ikke motta bilder eller videoer av den. Snakket med en fyr fra Tinder selv, sendte stadig bilder av seg selv og stellet sitt. Jeg gadd ikke svare, eller byttet emne og da spurte han «Så du ikke bilde?» Utrolig at enkelt menn ikke klarer lese ut fra jentas reaksjon eller mangel på reaksjon at hun ikke har lyst på deg. Så ta hintet og slutt å send bilder av tissen din, du får studere den selv om du liker den så godt, så kan du spare andre.

Anonymkode: 2f445...3cf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei mannfolk som tror vi kvinner har lyst til å se snurrebassen dere har mellom beina. Sitter den ikke på en mann jeg har følelser for og er glad i vil jeg ikke motta bilder eller videoer av den. Snakket med en fyr fra Tinder selv, sendte stadig bilder av seg selv og stellet sitt. Jeg gadd ikke svare, eller byttet emne og da spurte han «Så du ikke bilde?» Utrolig at enkelt menn ikke klarer lese ut fra jentas reaksjon eller mangel på reaksjon at hun ikke har lyst på deg. Så ta hintet og slutt å send bilder av tissen din, du får studere den selv om du liker den så godt, så kan du spare andre.

Anonymkode: 2f445...3cf

Kunne ikke sagt dette bedre selv!

- Kvinne 23 år

Anonymkode: 4a7f6...c23

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MrTeddy29

Om man møter ei dame på byen på en lørdag, så sender man ikke dickpikks neste dag.. 

Skjønner virkelig ikke hva folk tenker med for tiden. Og det er faktisk direkte kvalmende og høre folk sier "Se på det store utstyret mitt, kunne gjort så mye gode ting". Det er en sykt turn off for mange, just fyi.

Endret av MrTeddy29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Kom i prat med ei jente på lørdag på fest. Fikk så god tone og vi flørtet. Addet meg på snap. Jeg prøvde å få henne til sengs, men hun sa nei og foreslo vi kunne møtes ute edru. Jeg ble ganske skuffa. Ville spice ting opp i dag og vise henne mitt fantastiske store utstyr. Hun åpnet kjapt og svarte ikke. Så er navnet hennes i grått nå, betyr det at jeg er slettet?? Dårlig gjort av henne

Anonymkode: 2ff5e...980

Du burde ikke bli overrasket over det da... Jenter liker ikke slik oppførsel

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 19.40, AnonymBruker skrev:

Det er et bilde, det skader jo henne ikke

TS

Anonymkode: 2ff5e...980

Nei men du ødelegger for deg selv. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...