Gå til innhold

Sendte henne dickpics og runkevideo. Nå er jeg sletta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er et bilde, det skader jo henne ikke

TS

Anonymkode: 2ff5e...980

Nei, men det skader hennes forhold til deg. Smakløst, harry og kleint. Du gjør ikke noe annet enn å sette deg selv i et dårlig lys. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Er så lei meg... kan jeg gjøre det godt igjen?

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Send henne en ekstra lang runkevideo og fem bilder av pikken din i forskjellige vinkler. 

Det gjør nok susen. 

Tenk deg om da, kanskje hun frir til deg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det seriøst for sent? Frøkner, hvordan ville dere reagert om dere fikk dickpic? ❤️ 

Men har du ikke lært NOE av denne tråden??  som du ser, ingen av oss damene her hadde jublet for å få et dickpic... Det er bare ikke sånn vi liker....  Les alle svarene og ta det til deg - det er mitt råd. 

Den eneste gangen jeg  har likt å få dickpic er når jeg er i et forhold og jeg får en teaser om hva som venter meg når jeg kommer hjem. 

Fra en fremmed mann er det bare kleint, kleint og atter kleint. Kleint der, altså .....

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Dere er jaggu ikke gode :( Synd jeg ikke aner hvem dere er. Må holde meg unna sånne farlige butthurte kvinner

- ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Er du seriøs nå?? 😳

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Dere er jaggu ikke gode :( Synd jeg ikke aner hvem dere er. Må holde meg unna sånne farlige butthurte kvinner

- ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Mannen var 50 år, jeg var 18 år. Så klart var det ekkelt at han uoppfordret sendte bilder av utstyret og runket på video. Spesielt at han ikke forsto at sånn bør man ikke gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, smalls skrev:

Er du seriøs nå?? 😳

Ja er du seriøs? Farlige frue :( 

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant telefonnummeret og adressen hennes på Gulesider da :) Godt hun er ikke er borte!

- Ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kom i prat med ei jente på lørdag på fest. Fikk så god tone og vi flørtet. Addet meg på snap. Jeg prøvde å få henne til sengs, men hun sa nei og foreslo vi kunne møtes ute edru. Jeg ble ganske skuffa. Ville spice ting opp i dag og vise henne mitt fantastiske store utstyr. Hun åpnet kjapt og svarte ikke. Så er navnet hennes i grått nå, betyr det at jeg er slettet?? Dårlig gjort av henne

Anonymkode: 2ff5e...980

Årets smarting du 

Anonymkode: 4df38...05f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja er du seriøs? Farlige frue :( 

Anonymkode: 2ff5e...980

Er jeg farlig fordi jeg ikke liker fremmede menn (eller menn jeg kjenner) plutselig sender meg dickpicks og runkevideo?? Du har fått mange gode svar i tråden her. Tenk litt over det. Nesten ingen kvinner liker å få dickpicks 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant telefonnummeret og adressen hennes på Gulesider da :) Godt hun er ikke er borte!

- Ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Nå har du tenkt til å stalke henne? 🤦‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Er jeg farlig fordi jeg ikke liker fremmede menn (eller menn jeg kjenner) plutselig sender meg dickpicks og runkevideo?? Du har fått mange gode svar i tråden her. Tenk litt over det. Nesten ingen kvinner liker å få dickpicks 

Ja dere er farlige fordi dere anmelder og ødelegger livet til menn som bare ønsker dere godt 😘 

Utakknemlige det dere er

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smalls skrev:

Nå har du tenkt til å stalke henne? 🤦‍♀️

Stalker nei. Vil henne godt og gjøre ting bra igjen. Synes hun er deilig :) 

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jammen rart. Hadde trodd hun ville hoppet av begeistring og tatt kontakt umiddelbart.Eneste logiske forklaringen må være at snekkeren er for liten?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Tusseladen skrev:

Det var jammen rart. Hadde trodd hun ville hoppet av begeistring og tatt kontakt umiddelbart.Eneste logiske forklaringen må være at snekkeren er for liten?

Ikke for liten overhodet. Tjukk og bred, 23 cm lang ;) 

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om dette er sant, virker TS som en enkel person som ikke evner å se seg selv utenfra.

Anonymkode: a6393...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for liten overhodet. Tjukk og bred, 23 cm lang ;) 

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Normalstørrelse med andre ord... hvorfor har du behov for å vise frem tissen din til mer eller mindre ukjente damer? Spesiell oppførsel🙄

Anonymkode: a6393...83b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Ko Addet meg på snap. 

Anonymkode: 2ff5e...980

Lol med "adding på snap". Det er fanken meg latterlig. Sluttet å lese etter å ha lest ordet "snap". Haha. For en latterlig app. Like latterlig som Tinder. 

Den eneste "appen" som gjelder er WhatsApp, og selv det trenger man ikke om man har iMessage eller egentlig er til og med vanlig SMS bra nok, for det er ubegrenset antall med SMS i de flest mobilabb. idag. 

Så til neste gang, har du lært to ting - ikke vis Mr Tiss til ei dame og skaff deg et ordentlig telefon nr fra ei dame og ikke latterlige "snap". Blir som å be om "Kik". Samme tullball. 

Blir så lei av Snap / Kik / Tinder generasjonen. Fanken meg helt hjernedøde hele gjengen. 

 

Anonymkode: fa6ae...851

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...