Gå til innhold

Sendte henne dickpics og runkevideo. Nå er jeg sletta?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 15.5.2019 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Kom i prat med ei jente på lørdag på fest. Fikk så god tone og vi flørtet. Addet meg på snap. Jeg prøvde å få henne til sengs, men hun sa nei og foreslo vi kunne møtes ute edru. Jeg ble ganske skuffa. Ville spice ting opp i dag og vise henne mitt fantastiske store utstyr. Hun åpnet kjapt og svarte ikke. Så er navnet hennes i grått nå, betyr det at jeg er slettet?? Dårlig gjort av henne

Anonymkode: 2ff5e...980

😂🙈

Hadde sletta deg jeg også!

Anonymkode: 4c3c9...a11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.5.2019 den 19.38, AnonymBruker skrev:

Kom i prat med ei jente på lørdag på fest. Fikk så god tone og vi flørtet. Addet meg på snap. Jeg prøvde å få henne til sengs, men hun sa nei og foreslo vi kunne møtes ute edru. Jeg ble ganske skuffa. Ville spice ting opp i dag og vise henne mitt fantastiske store utstyr. Hun åpnet kjapt og svarte ikke. Så er navnet hennes i grått nå, betyr det at jeg er slettet?? Dårlig gjort av henne

Anonymkode: 2ff5e...980

yezz,for der ligger sakens hovedfokus, hvor fint utstyret ditt er😏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, brukerangrep og svar til dette.

Kragebein, adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vurderer jeg å ringe henne, og si unnskyld. Invitere henne ut på en middag :)

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag vurderer jeg å ringe henne, og si unnskyld. Invitere henne ut på en middag :)

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

En unnskyldning er null verdt når du ikke er oppriktig.

En unnskyldning bare for å få henne til sengs håper og tror jeg hun gjennomskuer rimelig kjapt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde å ringe henne for en halvtime siden tre ganger. Intet svar å få... Sendte henne melding og ba om unnskyld. Er det innafor å komme og ringe på huset hennes? 

- TS ;) 

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg prøvde å ringe henne for en halvtime siden tre ganger. Intet svar å få... Sendte henne melding og ba om unnskyld. Er det innafor å komme og ringe på huset hennes? 

- TS ;) 

Anonymkode: 2ff5e...980

NEI!!!

Anonymkode: 2b07a...e7e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NEI!!!

Anonymkode: 2b07a...e7e

Hvorfor ikke? Hvordan skal jeg ellers få kontakt med henne? ;) 

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Hvordan skal jeg ellers få kontakt med henne? ;) 

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Du skal la henne være i fred

Anonymkode: 2bd59...968

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.5.2019 den 19.04, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde å ringe henne for en halvtime siden tre ganger. Intet svar å få... Sendte henne melding og ba om unnskyld. Er det innafor å komme og ringe på huset hennes? 

- TS ;) 

Anonymkode: 2ff5e...980

Unnskyld meg, men er du ikke helt riktig i hodet ditt? Jeg har vært sammen med ei jente nå i over 1 år og har verdens beste forhold, vet du hvor lenge vi hadde vært sammen hvis jeg hadde gjort som deg? 0 dager! 

Enten så troller du eller så er du DUM!. Ikke si nei, fordi du er faktis dum. 

Ja, jeg sendte henne en dickpic før vi traff hverandre , MEN det var fordi at HUN var nysgjerrig og VILLE se den. Hvis en jente sier NEI , så er man dum hvis man sender det. Du er klar over at du antageligvis har rotet til noe som kunne endt opp med et forhold? Snakk om å være idiot!

Anonymkode: c5ccc...9a8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2019 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Normalstørrelse med andre ord... hvorfor har du behov for å vise frem tissen din til mer eller mindre ukjente damer? Spesiell oppførsel🙄

Anonymkode: a6393...83b

Normal størrelse er det i hvert fall ikke. Det er langt over gjennomsnittet, og det er ikke normalt. Når jeg nå har lest hele tråden så burde egentlig hele tråden stenges, da denne brukeren garantert er samme gnomen som maser om sitt store 23 cm utstyr på seksualitet delen av forumet. Et stort troll

Anonymkode: c5ccc...9a8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men er du ikke helt riktig i hodet ditt? Jeg har vært sammen med ei jente nå i over 1 år og har verdens beste forhold, vet du hvor lenge vi hadde vært sammen hvis jeg hadde gjort som deg? 0 dager! 

Enten så troller du eller så er du DUM!. Ikke si nei, fordi du er faktis dum. 

Ja, jeg sendte henne en dickpic før vi traff hverandre , MEN det var fordi at HUN var nysgjerrig og VILLE se den. Hvis en jente sier NEI , så er man dum hvis man sender det. Du er klar over at du antageligvis har rotet til noe som kunne endt opp med et forhold? Snakk om å være idiot!

Anonymkode: c5ccc...9a8

Hvordan vet du det??

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Normal størrelse er det i hvert fall ikke. Det er langt over gjennomsnittet, og det er ikke normalt. Når jeg nå har lest hele tråden så burde egentlig hele tråden stenges, da denne brukeren garantert er samme gnomen som maser om sitt store 23 cm utstyr på seksualitet delen av forumet. Et stort troll

Anonymkode: c5ccc...9a8

Min er fin og stor ;)

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Spy er ekkelt, men ikke et kjønnsorgan. Helt naturlic

 

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Mannlige kjønnsorgan er ekkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt tilbakestående og oppføre seg slik.

Se for deg en tilbakestående mann som tasser rundt på matbutikken med smekken åpen og penisen stikkende ut, han vil så gjerne vise den frem og få oppmerksomhet. Hvordan tror du jenter vil reagere på det? Vil de si "å så flott utstyr!" og foreslå date, eller vil de gremmes? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 19.53, AnonymBruker skrev:

Spy er ekkelt, men ikke et kjønnsorgan. Helt naturlic

 

ts

Anonymkode: 2ff5e...980

Spy er naturlig, og ekkelt. Samme som bilder og videoer av pikken til menn jeg ikke kjenner. Bare at nå er mannen og ekkel.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...