Gå til innhold

Endelig satt spiren ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Sinsiew skrev:

Så leit å høre 😞 Det er så utrolig urettferdig... 

Ja, veldig 💔😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, hotfudge skrev:

Så ufattelig trist å høre 😢  Sender mange klemmer ❤️

Det er veldig trist 😢💔 Takk for klemmer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så trist 😢 Uff sender mange klemmer ❤️ Leste akkurat hele tråden å ble så glad for dine vegne. Før jeg leste slutten 😥

Tror du at det du har gått igjennom. Med disse blødningene å sånn har alle hvert et tegn på at noe kunne være galt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, dette var utrolig trist. Jeg hadde så håpet det skulle gå bra for dere! Vet ikke hvilken trøstende ord jeg kan si. Men sender over gode klemmer ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sool skrev:

Å så trist 😢 Uff sender mange klemmer ❤️ Leste akkurat hele tråden å ble så glad for dine vegne. Før jeg leste slutten 😥

Tror du at det du har gått igjennom. Med disse blødningene å sånn har alle hvert et tegn på at noe kunne være galt? 

Det er veldig trist 😢💔 Nei, det tror jeg ikke har noe sammenheng, gyn har heller ikke sagt noe om at hun tror det. Hematomer er jo noe gravide kan få, noen ganger går det bra og andre ganger gjør det ikke (hvis det ligger inni livmoren feks og blodet skyller med seg embryoet på vei ut). Her lå det sånn at embryoet og hematomet var langt fra hverandre heldigvis, og fra gyn ble det bare sagt at slik det var plassert så kunne det ikke gjøre noe skade. Gyn sa i dag at i de aller fleste tilfeller så er det kromosomfeil eller annet med embryoet som gjør at det ikke er forenlig med liv, så jeg må bare gå ut i fra at det var en slik feil med spireliten, dessverre, og det er nå egentlig bra at kroppen kan rydde opp selv på et tidlig stadium...

57 minutter siden, Palme skrev:

Å nei, dette var utrolig trist. Jeg hadde så håpet det skulle gå bra for dere! Vet ikke hvilken trøstende ord jeg kan si. Men sender over gode klemmer ❤️

Det er veldig trist 😢💔 Mister det som skulle ha blitt vår førstefødte 😭 Håper spiren deres holder løpet helt ut ❤️  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å lese :( Skjønner godt følelsene dine rundt cytotec, må være så trist å ''ta abort'' når barnet er så ønsket.. Sender dere en stor klem ❤️ 

Endret av boblevann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, boblevann skrev:

Så utrolig trist å lese :( Skjønner godt følelsene dine rundt cytotec, må være så trist å ''ta abort'' når barnet er så ønsket.. Sender dere en stor klem ❤️ 

Veldig trist 😢 Rart å plutselig legge om hverdagen sånn fra en dag til en annen - nå kan jeg spise og drikke det jeg vil, og støttebehandlingen jeg har holdt på med fem ganger om dagen i 1,5 måned er avsluttet... Det som er noe av det verste er at jeg føler meg jo som før med alskens symptomer og så vet jeg jo at det er dødt... Og så er det denne cytotecen da... Vi kunne jo gitt kroppen tid til å gjøre det selv, men det kunne ha gått flere uker før kroppen hadde skjønt det og en abort som jeg må gjennom uansett er virkelig ikke noe å vente med... Takk for klem ❤️

———

For en gjeng dere er her inne, jeg blir nesten helt målløs ❤️ Dere er med i oppturer og nedturer, dere er rett og slett fantastiske ❤️🥰

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så utrolig trist å lese at dette ikke gikk veien💔😥Sender varme tanker og håper dere tar vare på hverandre❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Lavterskel skrev:

Å nei, så utrolig trist å lese at dette ikke gikk veien💔😥Sender varme tanker og håper dere tar vare på hverandre❤️ 

Det var jo absolutt ikke slik det skulle gå 😢 Gruer meg til aborten i morgen... 😕😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest i dagboken din innimelllm, men tror ikke jeg har kommentert tidligere.

  Så leit å høre at det ikke gikk veien denne gangen. Sender deg varme tanker i dag ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så fryktelig leit! Livet kan være så fryktelig urettferdig til tider 😔 Tenker på deg ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Metzili skrev:

Har lest i dagboken din innimelllm, men tror ikke jeg har kommentert tidligere.

  Så leit å høre at det ikke gikk veien denne gangen. Sender deg varme tanker i dag ❤

Takk ❤️

50 minutter siden, Frøkenhåpefull skrev:

Nei så fryktelig leit! Livet kan være så fryktelig urettferdig til tider 😔 Tenker på deg ❤️

Det var jo virkelig ikke sånn det skulle gå 💔 Når jeg først har blitt gravid og så mister vi lille spiren vår 😢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Irisiri skrev:

Tenker på deg og det du må gjennom i dag💔

Takk for omtanken, kjære @Irisiri ❤️ Ligget siden 1130-tiden, ble så trøtt etter inntak av Paralgin Forte som jeg skulle ta når jeg satt cytotecen 😴 Smertene har bygd seg opp og det kjennes nå ut som ganske kraftig menssmerter 🥴😪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, prøverpåny skrev:

❤️😢❤️😢❤️ All medfølelse til deg i dag @Patriotpaula

Takk for omtanke ❤️ Tror jeg aldri har hatt så vondt før noen gang i hele mitt liv... Det har vært helt grusomt og smerter som ikke har latt seg lindre av Paralgin forte som jeg fikk med fra klinikken. Litt forskjellige tall rundt om, men stort sett skrives det at de fleste skal ha abortert innen 4-6 timer - men her har det virkelig drøyd ut... Kom ikke en dråpe blod før det hadde gått nesten 7 timer 😣 Heldigvis hadde vi tramadol liggende hjemme her, tror det har hjulpet. Smertene er i hvert fall levbare nå, så nå skal jeg prøve å spise litt. Kun spist litt til frokost, men det kastet jeg opp langt utpå dagen i dag...

Håper inderlig at dette var første og siste gang jeg må gå i gjennom noe sånt... 😪

————

Mitt største ønske hadde vært å gå gravid i sommer, men når ting ble som det ble, så tenker vi at vi må ha noe positivt å se frem til. Derfor har vi bestilt ferietur, og turen går til Miami 🇺🇸🌴☀️✈️ Vi gleder oss! ❤️💑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres bare forjævlig ut.. Men oppi alt er det godt å høre at dere har bestilt en ferie å se fram til. Ta vare på hverandre❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Irisiri skrev:

Det høres bare forjævlig ut.. Men oppi alt er det godt å høre at dere har bestilt en ferie å se fram til. Ta vare på hverandre❤️

Det skal vi ❤️

Det har vært en fæl dag, rett og slett. Kraftige smerter og veldig mye blod og klumper++ når det først kom. Kroppen brukte ca 10-11 timer totalt fra jeg satt cytotecen til aborten var helt ferdig, så det tok veldig lang tid 🙁😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...