Gå til innhold

Endelig satt spiren ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Åh, lykke til imorgen! Den følelsen der er så vond! Men sjansen er så enormt mye større for at alt er bra enn at det ikke er det🥰 Masse lykke til, jeg krysser fingrene🤞🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 minutter siden, prøverpåny skrev:

Masse lykke til i morgen @Patriotpaula! Kommer til å tenke på deg, og håpe at alt er bra 😘

Takk for omtanke ❤️ Skal oppdatere her i morgen når jeg er ferdig, heldigvis er timen tidlig 🤞🏻

7 minutter siden, FruFiolett skrev:

Åh, lykke til imorgen! Den følelsen der er så vond! Men sjansen er så enormt mye større for at alt er bra enn at det ikke er det🥰 Masse lykke til, jeg krysser fingrene🤞🏼

Takk for omtanke ❤️ Det er absolutt ingen god følelse nei 😕 Jeg har jo ikke noe grunn til å tro at det skal være noe galt, men man blir jo så «overbeskyttende» og meget bekymret for det lille embryoet, håper jo så inderlig at alt skal være bra ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Irisiri skrev:

Jeg krysser alt for at spiren din har det fint❤️

Takk, det håper jeg også ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hotfudge skrev:

Lykke til, krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden ❤️

Takk ❤️ Har sovet noe som føles som 2 minutter i natt, så håper jeg blir beroliget i dag og at jeg kan sove etter ultralyden 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magefølelsen min var ikke helt god før ultralyden og det var dessverre ikke grunn...

Lille spire var ikke ment for denne verden 💔😭 Vi er selvsagt veldig lei oss 😭☹️😭 Hjertet sluttet mest sannsynlig å slå for noen dager siden 💔 Jeg slutter med støttebehandling og skal ta cytotec på søndag😢💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhnei, det var trist å lese💔 Nå er det selvfølgelig lov til å være lei seg, håper du blir tatt godt vare på! Sender deg masse varme tanker❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FruFiolett skrev:

Åhnei, det var trist å lese💔 Nå er det selvfølgelig lov til å være lei seg, håper du blir tatt godt vare på! Sender deg masse varme tanker❤️

Veldig trist 💔 Å bli foreldre var jo vårt største ønske 😭 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist å lese!😢 ta godt vare på deg selv, håper du får mye støtte ifra de nærmeste rundt deg❤️ Stor klem❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig trist å høre! 😢 er så forferdelig at det skulle bli slik, ta vare på hverandre og finn ut hvordan dere kan sørge sammen 💔 Noen trenger nærhet og snakke mye, andre trenger å trekke seg unna eller å gjøre mye, alt er normalt! 😥😥 Og så er det å prøve å gjøre sommerferien til en fin tid hvor dere kan finne energi til nytt forsøk ❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kristina00 skrev:

Så utrolig trist å lese!😢 ta godt vare på deg selv, håper du får mye støtte ifra de nærmeste rundt deg❤️ Stor klem❤️

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, prøverpåny skrev:

Det var veldig trist å høre! 😢 er så forferdelig at det skulle bli slik, ta vare på hverandre og finn ut hvordan dere kan sørge sammen 💔 Noen trenger nærhet og snakke mye, andre trenger å trekke seg unna eller å gjøre mye, alt er normalt! 😥😥 Og så er det å prøve å gjøre sommerferien til en fin tid hvor dere kan finne energi til nytt forsøk ❤️❤️❤️

Dette er veldig trist, kjenner nærmest hjertet mitt vrir seg i smerte 💔 Jeg tror vi kommer til å bestille ferietur i helga, sånn at vi har noe positivt å se frem til ✈️☀️🌴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å men kjære vene💔 det var jo ikke sånn det skulle ende😩 sender deg en stor klem, ta vare på hverandre❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke sånn det skulle gå😭 Fryktelig trist å høre dette, kan ikke forstå hvor vondt det må være.

Har ingen gode råd å bidra med nå, dette var bare trist. Tenker på dere❤️ Dere kommer til å bli foreldre, selv om det ikke blir i januar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, bondekone skrev:

Å men kjære vene💔 det var jo ikke sånn det skulle ende😩 sender deg en stor klem, ta vare på hverandre❤

Det var absolutt ikke slik det skulle ende 😭😭 Det er så forferdelig trist... Vi får følge hverandre til høsten igjen ❤️ 

2 minutter siden, Irisiri skrev:

Det var jo ikke sånn det skulle gå😭 Fryktelig trist å høre dette, kan ikke forstå hvor vondt det må være.

Har ingen gode råd å bidra med nå, dette var bare trist. Tenker på dere❤️ Dere kommer til å bli foreldre, selv om det ikke blir i januar.

Hjertet mitt vrir seg i smerte, det er helt grusomt 😭 Å tenke på å fjerne spireliten med cytotec på søndag er også helt grusomt å tenke på, spireliten som er så ønsket ❤️ 

Vi kommer til å bli foreldre, forhåpentligvis blir vi det i løpet av 2020 ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åneei, las første side og tenkte dette skulle gå bra 😭 Sender deg mange klemmer, dette var urettferdig ❤️❤️

Endret av tuppa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, tuppa skrev:

Åneei, las første side og tenkte dette skulle gå bra 😭 Sender deg mange klemmer, dette var urettferdig ❤️❤️

❤️ 

4 minutter siden, Safira07 skrev:

ååå så utrolig trist å høre❤️ Sender deg en stoooor klem❤️

Takk for klemmen, den trengs ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...