Jump to content
Patriotpaula

Endelig satt spiren ❤️

Recommended Posts

latuda

HÆ hvaaaaa.... 

Fortsetter under...

latuda

Jeg leste ikke alle kommentarer. Beklager! 

latuda
2 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Gratulerer med spontanabort? 😕😢 

Nei og nei og nei.. Nå fikk jeg vondt! Jeg leste ikke alle kommentarene nedover, ble bare så glad av de første innleggene 😞

Patriotpaula
13 minutter siden, latuda skrev:

Nei og nei og nei.. Nå fikk jeg vondt! Jeg leste ikke alle kommentarene nedover, ble bare så glad av de første innleggene 😞

Fort gjort det. Det går fint altså, ingen skade skjedd ❤️ :) 

latuda
30 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Fort gjort det. Det går fint altså, ingen skade skjedd ❤️ :) 

:hug:

Patriotpaula
Posted (edited)

Da blir dette denne dagbokens siste innlegg fra meg ☘️

Har vært en tur på klinikken min i dag, for å se om det var tømt eller ei, hovedsakelig for at jeg skal få i ro i sjela og være sikker på at det er tomt. Det var heldigvis tomt 🙏 Jeg hadde blitt særs overrasket hvis det hadde vært igjen noe. Jeg startet opp igjen med temping på tirsdag, temp lå ca på 36,6 på tirsdag og i går, men falt til 36,3 i dag. 

Slimhinnen er derimot ganske tykk (16 mm) og hun tror ikke denne kommer til å tømme seg i denne runden fordi det begynner å gå noen dager nå. Derfor tømmer nok denne seg når jeg får mensen neste gang - altså, det er å regne med at det blir en ekstra kraftig mensen. Alternativet hadde vært å prøvd å tømme den nå med cytotec, men mest sannsynlig hadde vi ikke kommet i mål og det hadde egentlig bare ført til smerter, så derfor står jeg over den. Fikk også tatt en celleprøve i dag (de som har fulgt med siden i fjor sommer husker kanskje at det var mye frem og tilbake med to celleprøver og en biopsi i fjor sommer, og at det var anbefalt en ny et år etter). Så planla vi også sånn at jeg ikke får denne monstermensen i USA. Det er vel egentlig i de tider at kroppen vil ha mensen, sånn 5-6 uker etter aborten. Gyn konkluderte med at det kunne være dumt å holde tilbake en livmor som gjerne vil tømme seg, så vi går for den løsningen som jeg helst så for meg - å fremkalle en blødning med primolut før vi drar.

Så snakket vi om litt løst og fast, ga hverandre en god klem og ønsket hverandre en god sommer. Fineste gynekologen jeg kunne fått ❤️

Edited by Patriotpaula

Annonse