Gå til innhold

Endelig satt spiren ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Lavterskel skrev:

Ville bare si god bedring med kvalmen og dårlig form. Vet akkurat hvordan du har det. Hadde det sånn de første ukene selv. Fikk afipran av legen som hjalp veldig. Bedre form nå i uke 11. Jeg trøstet meg med at de sier det er et godt tegn med kvalme. Og at det går over😊

Takk 😊 Hvis du hår gått i gjennom det samme, så vet du at det ikke er så mye å hige etter 🙊🤢 Håper det er et godt tegn med kvalme og dårlig form 🤞🏻 Og jeg skal huske på at det går over til slutt 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag❤️ Krysser alt jeg har for at det kommer noen gode nyheter i løpet av dagen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spireliten lever i beste velgående 😭❤️ Hørte fin og sterk hjertelyd i dag ❤️ Puls på 135. 

image.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, blomst12 skrev:

Åh for en deilig nyhet!!😍

Veldig ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Kristina00 skrev:

Såå gode nyheter😍 det fortjente du nå!🙌🏻

Veldig ❤️ Og helt enig 🙊😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, bondekone skrev:

Å så deilig😍

Veldig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg trykket inn her med hjertet i halsen! Men nå er jeg så glad! Gratulerer med en levende fin liten klump i magen❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, FruFiolett skrev:

Åh, jeg trykket inn her med hjertet i halsen! Men nå er jeg så glad! Gratulerer med en levende fin liten klump i magen❤️

Ååh, da var det bra det var gode nyheter her inne ❤️😅 Takk, veldig stas å høre hjertelyd ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk! 😭 Så glad for at spiren klamrer seg fast! Håper du får litt ro i sjelen nå😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Irisiri skrev:

Så fantastisk! 😭 Så glad for at spiren klamrer seg fast! Håper du får litt ro i sjelen nå😍

❤️ Ja, ble noen kilo lettere 🤷‍♀️🙊😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hipp hurra for gode nyheter!! Kan tenke meg det har vært noen tøffe dager 😘 Får du utvidet sykemeldingen litt eller er du klar for å gå tilbake i jobb igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vellykket ultralyd ❤️ Hvor langt på vei er du nå?

Endret av hotfudge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

4 minutter siden, hotfudge skrev:

Gratulerer med vellykket ultralyd ❤️ Hvor langt på vei er du nå?

Veldig takknemlig at ultralyden viste det den viste ❤️ 6+3 i dag 👌🏼

18 minutter siden, prøverpåny skrev:

Hipp hurra for gode nyheter!! Kan tenke meg det har vært noen tøffe dager 😘 Får du utvidet sykemeldingen litt eller er du klar for å gå tilbake i jobb igjen?

Veldig gode nyheter 🙏❤️ Har en tøff uke bak meg! Jeg er sykemeldt tom mandag, neste uke har jeg uansett turnusfri hele uka (med unntak av mandagen), så får jeg se hvordan formen er om et par uker mtp jobb😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ååå så koselig å lese at du fikk sett den lille og med hjertelyd❤️😍 Jeg var kjempe dårlig tidlig i svangerskapet og fikk beskjed om at kvalme er et godt tegn! Nå får du ta det med ro og ruge :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Safira07 skrev:

ååå så koselig å lese at du fikk sett den lille og med hjertelyd❤️😍 Jeg var kjempe dårlig tidlig i svangerskapet og fikk beskjed om at kvalme er et godt tegn! Nå får du ta det med ro og ruge :P 

Ja, veldig stas å høre hjertelyd ❤️ Håper kvalme og alle andre tegn er godt tegn ja👏🙏 Tar livet med ro (uten jobb) de par neste ukene, så får jeg se hvordan det utvikler seg etter hvert 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så fantastisk! Det er så mye bekymring, men det er verdt det! Håper du får et ganske problemfritt svangerskap videre 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, svakni skrev:

Dette er så fantastisk! Det er så mye bekymring, men det er verdt det! Håper du får et ganske problemfritt svangerskap videre 😍

Ja, hvem skulle ha visst at noen få mm skulle bety så mye? 🤷‍♀️🙊😅 

Det hadde vært veldig fint 🤞🏻 Tar gjerne litt tegn og symptomer sånn at jeg føler at det jobbes i kroppen, men håper å slippe unna blødninger og andre halvdårlige beskjeder 😬🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...