Gå til innhold

Endelig satt spiren ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Kristina00 skrev:

Neeei, fikk skikkelig vondt av å lese dette😢 håper virkelig at lille bare «skremmer deg» og fortsetter å vokse❤️ Bra du deo dit idag for å få noen svar iallefall, krysser fingrene og alt jeg har for dere🤞🏻

Tårevåt start på helgen ja 😥😢 Håper jo så veldig at spireliten bare er litt treg. Men er jo forberedt på det verste... 

Takk for omtanke ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, det blir noen lange dager skjønner Jeg ❤️ Krysser fortsatt fingrene 🤞 Uansett godt at du har blitt sykemeldt, kan ikke føre med seg noe godt å være på jobb med styrtblødninger og uvisshet ❤️ sender varme tanker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du kan trøste deg ørlite grann med å ha fått vite at blodet ikke kommer fra livmoren. Håper også spira bare er litt liten, forferdelig vanskelig å si noe sikkert så tidlig. Håper du blir vartet opp av din kjære og får masse trøst og kos! Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, prøverpåny skrev:

Huff, det blir noen lange dager skjønner Jeg ❤️ Krysser fortsatt fingrene 🤞 Uansett godt at du har blitt sykemeldt, kan ikke føre med seg noe godt å være på jobb med styrtblødninger og uvisshet ❤️ sender varme tanker!

Ja, det blir noen lange dager til jeg får en avklaring. Må bare ta en dag om gangen tror jeg. Håper jo så veldig at spireliten bare er litt treg av seg, kjenner jeg blir helt paff bare av tanken på at jeg må starte helt på nytt med hormonstimulering+++ ☹️😩 Takk for omtanke ❤️

2 timer siden, svakni skrev:

Synes du kan trøste deg ørlite grann med å ha fått vite at blodet ikke kommer fra livmoren. Håper også spira bare er litt liten, forferdelig vanskelig å si noe sikkert så tidlig. Håper du blir vartet opp av din kjære og får masse trøst og kos! Klem!

Ja, det er jo sant. Egentlig «fornøyd» med at hematomet ligger utenfor og ikke inni livmoren... Håper jo så veldig at ultralyden ble tatt litt for tidlig, og at vi kan se et hjerte neste uke ❤️ Stor klem tilbake ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i dag inn i graviditetsuke 7 (6+0) med en ordentlig bismak...

Nytt for meg er at jeg kan bli så ekstremt sulten, spesielt etter vi har lagt oss om kvelden og jeg faktisk har spist på kvelden... Sånn ubehagelig sultfølelse. Og det har skjedd flere dager at jeg må ta en powernap i 18-19-tiden fordi jeg kjenner at energinivået er tomt...

Både det med at man bli mer sulten enn vanlig og at vordende mor kan være veldig sliten og trøtt står på Preglife—appen denne uken. Synd hvis symptomer og tegn holder tritt hvis spireliten har lagt opp allerede 🥺

Puppene er store (aldri hatt så store noengang!), tunge og litt småvonde. Murringene er der som de ha vært de siste ukene. Og humøret går fortsatt litt opp og ned. Kvalmen går litt til og fra.

 

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er et godt tegn til du har gtaviditetsympomer☺  som du sa til meg: du er gravid til det motsatte er bevist, så akkurat nå er du gravid uansett❤

Endret av bondekone
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, bondekone skrev:

Tenker det er et godt tegn til du har gtaviditetsympomer☺  som du sa til meg: du er gravid til det motsatte er bevist, så akkurat nå er du gravid uansett❤

Tenker også at det er et godt tegn at diverse tegn og symptomer ikke har dratt fra meg 🤞🏻 Er vel ikke så mye hjelp å hente i fra hcg-blodprøven, bortsett fra at det er bra at den ikke hadde sunket... Og det var en tiiiidlig ultralyd, det er jo en grunn for at de vil man skal vente litt lengre 😬 Akkurat nå får jeg høre på det jeg sa til deg - at jeg er gravid til det motsatte er bevist ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1

Med på kjøpet inn i denne uken ble det med en voldsom følelse av utmattelse. Orker særdeles lite, vil helst bare ligge langflat under en dyne eller et pledd 😴😴Matlysten er dårlig, selv om jeg spesielt på natt kjenner på en intens sultfølelse. 

😴😴😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ville ha svar på hcg på fredag og visste at jeg ikke fikk ikke svar på den jeg tok hos fastlegen før i dag, så tok jeg en på sykehuset (siden jeg jobber der). Den på sykehuset var altså 7600. Ca to timer før denne ble tatt tok jeg blodprøve hos fastlegen på fredagen - som jeg fikk svar på for noen timer siden. Denne var på 9800. Vil si at det er en vesentlig forskjell mellom de to tallene og det med bare to timers mellomrom, men de er jo analysert ved hver sin lab... Halvveringstiden på hcg er jo nesten to døgn, så det kan jo ikke være det heller 🧐🧐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forvirrende resultater. Jeg aner ikke hvordan HCG-måling foregår og om det finnes ulike metoder, men vil jo tro det er mest riktig å sammenlikne resultater målt på samme lab? Det ville jo være lovende i så fall. Jeg velger å håpe inderlig på det! Bare to dager igjen til du forhåpentligvis får svar❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Irisiri skrev:

Det var forvirrende resultater. Jeg aner ikke hvordan HCG-måling foregår og om det finnes ulike metoder, men vil jo tro det er mest riktig å sammenlikne resultater målt på samme lab? Det ville jo være lovende i så fall. Jeg velger å håpe inderlig på det! Bare to dager igjen til du forhåpentligvis får svar❤️

Ja, veldig forvirrende at det er så stor forskjell på de blodprøvene 🧐 Ja, to dager igjen... Er veldig opp og ned om hvordan jeg tror utfallet blir, jeg får jo ikke gjort en døyt fra eller til uansett 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Patriotpaula skrev:

Siden jeg ville ha svar på hcg på fredag og visste at jeg ikke fikk ikke svar på den jeg tok hos fastlegen før i dag, så tok jeg en på sykehuset (siden jeg jobber der). Den på sykehuset var altså 7600. Ca to timer før denne ble tatt tok jeg blodprøve hos fastlegen på fredagen - som jeg fikk svar på for noen timer siden. Denne var på 9800. Vil si at det er en vesentlig forskjell mellom de to tallene og det med bare to timers mellomrom, men de er jo analysert ved hver sin lab... Halvveringstiden på hcg er jo nesten to døgn, så det kan jo ikke være det heller 🧐🧐

Bare så jeg forstod det riktig; den tidligste prøver var den hos fastlegen på 9800? Og den to timer senere på sykehuset var 7600?

Selv om de er analysert på forskjellig lab, så var det stor diskrepans. Hvis jeg har tolket det du skrev riktig, så får jeg en dårlig følelse dessverre. Jeg har gjennomgått 4 spontanaborter, hvordan to ganger ble det målt hCG. Og nivået falt mye raskere enn halveringstid på 2 døgn ville tilsi.. 

Håper for deg at jeg tolket feil og at jeg ikke har rett magefølelse, men utifra egen erfaring så synes jeg ikke dette var helt lovende. Jeg synes det er bedre å være ærlig slik at man kan forberede seg litt mentalt i tilfelle det verste skulle skje.

Krysser alt for at du får motsatt beskjed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Cati skrev:

Bare så jeg forstod det riktig; den tidligste prøver var den hos fastlegen på 9800? Og den to timer senere på sykehuset var 7600?

Selv om de er analysert på forskjellig lab, så var det stor diskrepans. Hvis jeg har tolket det du skrev riktig, så får jeg en dårlig følelse dessverre. Jeg har gjennomgått 4 spontanaborter, hvordan to ganger ble det målt hCG. Og nivået falt mye raskere enn halveringstid på 2 døgn ville tilsi.. 

Håper for deg at jeg tolket feil og at jeg ikke har rett magefølelse, men utifra egen erfaring så synes jeg ikke dette var helt lovende. Jeg synes det er bedre å være ærlig slik at man kan forberede seg litt mentalt i tilfelle det verste skulle skje.

Krysser alt for at du får motsatt beskjed!

Riktig som du skriver ja... Håper magefølelsen din er feil 😬☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, hotfudge skrev:

Hvordan går det med deg? 💗

Det går greit, men formen er dårlig. Jeg er så trøtt og sliten, har følelsen av å være utsultet, matlysten er dårlig og jeg er kvalm 😴🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Cati skrev:

Bruker du progesterontilskudd nå?

Ja, bruker cyclogest 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

Riktig som du skriver ja... Håper magefølelsen din er feil 😬☹️

Ja, håper det!! Og det kan godt være, jeg kan ikke snakke annet enn utifra egen erfaring. Håper for deg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cati skrev:

Ja, håper det!! Og det kan godt være, jeg kan ikke snakke annet enn utifra egen erfaring. Håper for deg!

Ligger på sofaen for andre dagen på rad nå, såå dårlig form 😴🤢 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si god bedring med kvalmen og dårlig form. Vet akkurat hvordan du har det. Hadde det sånn de første ukene selv. Fikk afipran av legen som hjalp veldig. Bedre form nå i uke 11. Jeg trøstet meg med at de sier det er et godt tegn med kvalme. Og at det går over😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...