Gå til innhold

Synes du Game of Thrones er tidenes beste serie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

48 minutter siden, hind skrev:

Overhodet ikke. Jeg datt ut før sesong 1 var over. Monstre, drager, overbarske helter og pene nakne damer er bare så ikke min greie at jeg ikke kan få sagt det tydelig nok. Jeg synes det er rart at sånt slår an hos voksne mennesker, men det er sikkert bare meg. Den er etter min mening tidenes mest oppskrytte serie.

Er du virkelig så lite intelligent at du ikke forstår at det rett og slett ikke er mulig å gi en så bastant vurdering av en situasjon når du bare har fått med deg 1/8 av informasjon? Du har sett én av av 8 sesonger. Det er helt ok at du fikk nok etter én sesong, og at det ikke var noe for deg, men alle med litt innsikt skjønner også da at man ikke kan gi et ordentlig synspunkt heller. Spesielt ikke noe så bastant som at det «etter din mening er tidenes mest oppskytte serie». 

Anonymkode: 47a4d...74e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest En dråpe i havet

Jepp synes det. Men når de begynnte å rushe storyen fra sesong 7 og utover tapte den seg litt i mine øyne. Fremdeles 6 i terningkast for min del. Men de kunne lett ha greid 10-12+ sesonger istede for å avslutte med 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er min mening. Synes du GoT er den beste serien? 

Jeg mener og føler jeg har fasit bak meg, da jeg sier at Breaking Bad er den beste serien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Sons of anarchy, og de to første sesongene av Twin Peaks derimot... Vil legge til at den siste sesongen, sesong 3 av Twin Peaks er noe jævla drit. Ikke bruk tid på den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg mener og føler jeg har fasit bak meg, da jeg sier at Breaking Bad er den beste serien.

Den er jo ikke dårlig, men er nok den mest oppskrytte serien jeg vet om i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Den er jo ikke dårlig, men er nok den mest oppskrytte serien jeg vet om i hvert fall :)

Mener du det? Hm.. Jeg har ikke sett hele GoT. Skal prøve å begynne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Mener du det? Hm.. Jeg har ikke sett hele GoT. Skal prøve å begynne igjen.

De fire første sesongene er meget bra, men de fire siste ikke det helt store :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hedersbrukeren skrev:

De fire første sesongene er meget bra, men de fire siste ikke det helt store :)

Egentlig er jeg i feil tråd. Jeg liker filmer. Gode filmer. Som slutter! Ikke å bli hengende med masse ubesvarte spørsmål ett eller to år før neste sesong;)

Hva er din favorittfilm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp til sesong 5 - absolutt.

Sesong 5-7 njææææææ

Sesong 8??? Føler ikke det er samme serie engang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Egentlig er jeg i feil tråd. Jeg liker filmer. Gode filmer. Som slutter! Ikke å bli hengende med masse ubesvarte spørsmål ett eller to år før neste sesong;)

Hva er din favorittfilm?

Det er nok Memento :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Det er nok Memento :)

Ok, du er vanskelig. Den prøvde jeg å se flere ganger. Jeg ga opp. Nå skal jeg prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ok, du er vanskelig. Den prøvde jeg å se flere ganger. Jeg ga opp. Nå skal jeg prøve igjen!

Gav opp underveis? Den er kanskje forvirrende helt i starten siden scenene i hovedsak er i omvendt kronologisk rekkefølge, men uansett et sant mesterverk :)

Hovedpersonen vet ikke hva som akkurat har skjedd, og med scenene i den nevnte rekkefølgen vet ikke vi det heller, fin måte å dette oss inn i hans situasjon på :)

Endret av Hedersbrukeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh. Drager, incest, krig og lignende er ikke min greie. Da syns jeg Hotel Cæsar var mer underholdende.

Anonymkode: 1dc66...d79

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

Gav opp underveis? Den er kanskje forvirrende helt i starten siden scenene i hovedsak er i omvendt kronologisk rekkefølge, men uansett et sant mesterverk :)

Hovedpersonen vet ikke hva som akkurat har skjedd, og med scenene i den nevnte rekkefølgen vet ikke vi det heller, fin måte å dette oss inn i hans situasjon på :)

Jeg skåret ganske høyt hos MENSA det bare virker ikke sånn nå.

Du drar meg ut på tynn is. Jeg skal se den i kveld:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje produsentene bak "Game of Thrones" burde flytte til en øde øy, sammen med de som produserte den TV-serien Lost. 

Anonymkode: d4711...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes ikke det er verdens beste serie. Skal se den ferdig, da. :)

Aller best er Breaking Bad. Ser den opp for tredje gang nå.

Anonymkode: 68a0a...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det.

Ser flere nevner at Breaking bad er den beste. Har sitt alle sesongene, men syntes den totalt sett var litt kjedelig. Helt OK liksom.

Anonymkode: d9874...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke beste serie, men synes serien har hatt utrolig mye bra. Herre som jeg hatet Joffrey. Nå på slutten av serien derimot føler jeg ikke like mye for karakterene. 

Anonymkode: 57375...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...