Gå til innhold

Synes du Game of Thrones er tidenes beste serie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker veldig godt Game of Thrones. Men synes ikke det er den beste serien som er laget. F.eks. Sopranos er langt mer kompleks og med subtile detaljer som virkelig er kunst. GoT er underholdende i øyeblikket, men har ikke betydd noe for meg personlig på samme vis.

Dette er min mening. Synes du GoT er den beste serien? 

Anonymkode: bc4e5...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhodet ikke. Jeg datt ut før sesong 1 var over. Monstre, drager, overbarske helter og pene nakne damer er bare så ikke min greie at jeg ikke kan få sagt det tydelig nok. Jeg synes det er rart at sånt slår an hos voksne mennesker, men det er sikkert bare meg. Den er etter min mening tidenes mest oppskrytte serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig underholdende serie, men er langt i fra best. Sopranos og The Wire er nok i toppsjiktet der, mener JEG. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, hind skrev:

Overhodet ikke. Jeg datt ut før sesong 1 var over. Monstre, drager, overbarske helter og pene nakne damer er bare så ikke min greie at jeg ikke kan få sagt det tydelig nok. Jeg synes det er rart at sånt slår an hos voksne mennesker, men det er sikkert bare meg. Den er etter min mening tidenes mest oppskrytte serie.

Du så ikke én sesong ferdig og kan basert på de få episodene si at det er tidenes mest oppskrytte serie? 

Anonymkode: 36dbc...e2e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil ja!

Jeg har sett mange, mange serier men ingen som får meg så engasjert som Game of Thrones. Jeg gleder meg som en unge før hver nye episode, og får alltid en liten nedtur når den er ferdig sett. Så da ser jeg den en gang til.

 At det bare er to episoder igjen før alt er ferdig er skikkelig trist! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en av mine favoritter, men best? Det vet jeg ikke. The Wire er nok min favoritt

Anonymkode: 04dd5...014

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hind skrev:

Overhodet ikke. Jeg datt ut før sesong 1 var over. Monstre, drager, overbarske helter og pene nakne damer er bare så ikke min greie at jeg ikke kan få sagt det tydelig nok. Jeg synes det er rart at sånt slår an hos voksne mennesker, men det er sikkert bare meg. Den er etter min mening tidenes mest oppskrytte serie.

Oh, my sweet summer child... 

alt du har gått glipp av!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, hind skrev:

Overhodet ikke. Jeg datt ut før sesong 1 var over. Monstre, drager, overbarske helter og pene nakne damer er bare så ikke min greie at jeg ikke kan få sagt det tydelig nok. Jeg synes det er rart at sånt slår an hos voksne mennesker, men det er sikkert bare meg. Den er etter min mening tidenes mest oppskrytte serie.

Ok du liker ikke serien det er greit. men hva får du ut av og snakke ned folk som liker serien?

Anonymkode: 63859...971

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlingen var ikke så interessant eller overbevisende for meg. Jeg elsker drager, fantasi og skjønnlitteratur, men kan ikke fordra vold og brutalitet, iallfall ikke det som skjedde med de kvinnelige karakterne i serien. Det jeg elsker derimot med denne serien er at den ikke bare sentrer rundt to personer, men mange. Det er så mange vakre steder og plasser de har filmet på. Først ser du snø, så kommer slott, sand, alt mulig egentlig. Det er så variert.

Anonymkode: a6cdd...05b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Du så ikke én sesong ferdig og kan basert på de få episodene si at det er tidenes mest oppskrytte serie? 

Anonymkode: 36dbc...e2e

Ja. Det var såpass teit etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hind skrev:

Ja. Det var såpass teit etter min mening.

Herregud 😂

Anonymkode: 36dbc...e2e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok du liker ikke serien det er greit. men hva får du ut av og snakke ned folk som liker serien?

Anonymkode: 63859...971

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hvordan de fungerer, de som synes dette er det beste verden har blitt servert på underholdningsfronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes Game of Thrones har veldig mange fantastiske episoder. Men også mange episoder jeg ikke likte. 

Min favorittserie er Band og Brothers. Vet den bare er en sesong. 

Anonymkode: 57375...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første tre sesongene var fantastiske. Deretter har det gått jevnt nedover; fra Yaras redningsaksjon (hvor Ramsey holdt 30 mann fra livet), via Dorne, Barristan Selmys latterlige død, Danys håpløse taktikk under invasjonen, hele operasjonen Beyond The Wall, til sesong åtte som er tragisk dårlig.

Det er synd, men forhåpentligvis kommer bøkene snart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker veldig godt Game of Thrones. Men synes ikke det er den beste serien som er laget. F.eks. Sopranos er langt mer kompleks og med subtile detaljer som virkelig er kunst. GoT er underholdende i øyeblikket, men har ikke betydd noe for meg personlig på samme vis.

Dette er min mening. Synes du GoT er den beste serien? 

Anonymkode: bc4e5...dbf

Definitivt i topp-sjiktet!                        

Men kanskje ikke absolutt topp-plassering...    

Anonymkode: d4711...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent kvalitetsmessig, fra manus til kulisser og skuespillere, så er det den beste som er laget. Men det er likevel ikke favoritten min. Til det er den litt for tung å følge med på, og litt for dyster. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...