Gå til innhold

"Spør Thor" kostholdsgruppe på face


Gjest Raggy

Anbefalte innlegg

*Dytt....

Noe nytt fra denne gruppen?:kul:

Anonymkode: 21311...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Bare wow!!! Fikk lyst å melde meg inn, men tror ikke det er bra for blodtrykket mitt. 

Anonymkode: 801d1...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare wow!!! Fikk lyst å melde meg inn, men tror ikke det er bra for blodtrykket mitt. 

Anonymkode: 801d1...8ff

Hva mener du? 

Anonymkode: f6d1d...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er rart at Thor ikke er mer i media,han som har svaret på hvordan alle kan gå ned i vekt ved å følge en av kostplanene hans.Og ikke minst hvordan det kurerer alt fra diabetes til barnløshet.

Anonymkode: a02f2...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stor tro på det han kommer med. Samtidig synes jeg gruppa hans tidvis er lite hyggelig, og jeg synes det er rart at det er så hard stemning der. For hvor enkelt er det egentlig å kutte alt av karbohydrater omtrent? Hvor finne motivasjon og utholdenhet? 

Anonymkode: cb267...153

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy skrev (På 29.4.2019 den 19.13):

Drikk potetmel og vann står det, men unngå stivelse... Det var rådet sitt det! For all del bra når mat gjør folk bedre, men en mann på facebook kan ikke hjelpe barn med kreft, det blir for drøyt!

Det er ikke stivelse i kald potetmel. Akkurat dette er et godt og billig råd for dårlig tarm. 

Anonymkode: 5cfad...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raggy skrev (På 29.4.2019 den 18.37):

Det nytter ikke å skrive kommentarer som kan stille spørsmål ved hva dette er for et opplegg, eller å bli kritisk til ting som lanseres som "kosthold mot kreft", da blir kommentarfeltet stengt raskt ser jeg.. 

oh yes , da blir man blokkert

Anonymkode: e3601...b2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksa skrev (På 22.2.2020 den 11.51):

Hei

Etter å ha vært medlem av denne gruppen på Facebook en måneds tid og hva jeg har lest og sett der har jeg følgende å komme med

Damene (moderatorene) i denne gruppen er virkelig ikke gode i hodet. Saklige, logiske kommentarer uten negativitet blir slettet hvis de føler for det, innen et par sekunder. Det betyr, det tenkes ikke lenge over om noe skal slettes.

Det er disse moderatorene som skaper sekt-følelsen. 

Thor selv virker som en virkelig hyggelig fyr som også setter seg inn i vitenskapelige undersøkelser. Jeg tror ikke han vet hvordan disse damene (moderatorene) styrer Facebook -siden og skaper dette dårlige inntrykket. Hadde han visst om at gode spørsmål, som kan virke kritisk, men dog intellektuelle og nysgjerrige, blir redigert og slettet tror jeg ikke han hadde likt dette. Jeg synes det er synd. Kostplanene hans er virkelig gode, folk går det masse i vekt og leser om folk som har kunne slutte på medisiner i forb blodtrykk, kolesterol, diabetes og ikke har luftplager etc mer. Det er jo helt fantastisk at man for mindre enn 400 kroner kan få så mye materiale og informasjon. Lommepenger å regne, for en bedre helse. 

 

Så, for å konkludere: Thor virker som en utrolig flott mann som vil hjelpe folk, men de damene som styrer siden ikke aksepterer kritiske eller vennlige spørsmål som har en litt annen vri. 

F.eks: jeg sa at alle har sin egen motivasjon, og at det er personlig  hva det er. Og at det ikke er noe riktig eller feil med dette. Dette innlegget ble slettet!

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe en av kostholdsplanene til Thor, men absolutt ikke være medlem av denne sekt-siden. 

Disse damene er farlige. 

 

Angående dette med kreft: det er faktisk forskning so viser at kreftceller kan krympes hvis man kutter ut det som gir kreftcellene energi. Her er noen. Dette er jo bare  i startfasen siden folk av en eller annen grunn synes det er vanskelig å forstå at mat har innflytelse på kroppene våre, og at det kan jo ikke være sant, at frukt og brød ikke er bra for mange ting. Man lærer så lenge man lever. Åpne ørene istedet for å leve i benektelse at det kan hende det er mye vi ikke vet enda. 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0039606019304581

 https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212877819304272

https://clincancerres.aacrjournals.org/content/22/10/2482.short

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4215472/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3826507/

 

 

 

 

 

Helt enig. Det er ikke noe galt med rådene til Thor, men gruppa er ubrukelig pga de adm damene. 

Anonymkode: 5cfad...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girlygirl9 skrev (På 22.3.2021 den 19.48):

Kan det ikke meldes til noen når en kommer med feilinformasjon om covid til en gruppe med 60k medlemmer? Det er jo skadelig 

Nja.. «kan indikere at vi som spiser som vi gjør blir mindre syke..» er det skadelig?  

Anonymkode: 5cfad...1eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...