Gå til innhold

Tok du kontakt med din manns elskerinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hvorfor skriver du det til meg? Jeg bare poengterte at det ofte er den veien og ikke den andre, altså at gifte menn er aggressoren, ikke kvinnene de har seg med.

Anonymkode: 8675c...36a

Det er mulig at  jeg misforstod, men leste det så at en gift mann kom etter deg og du innledde et forhold til ham? 

Anonymkode: 3fb26...fec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hvorfor skriver du det til meg? Jeg bare poengterte at det ofte er den veien og ikke den andre, altså at gifte menn er aggressoren, ikke kvinnene de har seg med.

Anonymkode: 8675c...36a

Det høres absolutt absurd ut å forsøke å fraskrive seg medansvaret for utroskap ved å kalle den andre «aggressor». Ikke bare har man opptrådt bedritent, men man forsøker i tillegg å legge skylden på andre. Dessuten umyndiggjør man egen person på en måte som grenser til selvforakt.

Anonymkode: 16d68...0f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg sendte henne en melding om hun var et bedritent menneske som kunne ligge i vårt hjem ved alle våre barns ting. Angrer ikke ett sekund. 

 

 

Anonymkode: e540b...334

 

På 17.4.2019 den 22.33, AnonymBruker skrev:

Flaut. For din del altså.

Anonymkode: c8e43...6db

Hehe. Flott! Jeg gjorde noe lignende, jeg slo henne i ansiktet med flat hånd 😊 en liten klaps må hun tåle. Tok også opp taleopptak av mannen da han snakket stygt om henne og kroppen hennes og sendte det slik hun fikk høre det. Det var en del ting ang hennes edlere deler som hun selv har hatt komplekser for. Tror det gikk ganske hardt utover selvtilliten hennes. Tror ikke hun ville gjort det samme igjen for og si det sånn.. Nå skal det sies at de hadde ett forhold som jeg oppdaget og jeg ba henne holde seg unna på en pen måte. Det gjorde hun ikke og forholdet fortsatte litt til, helt til min mann fortalte meg det. Derfor gikk jeg hardt til verks den siste gangen. Nå er de ikke på hils og hun har flyttet, hvor det det vet jeg ikke. Heldigvis. Jeg har forresten alltid vært hevngjerrig av meg, fra jeg var liten.

Anonymkode: c59b8...0e8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...de hadde ett forhold som jeg oppdaget og jeg ba henne holde seg unna på en pen måte. Det gjorde hun ikke og forholdet fortsatte litt til, helt til min mann fortalte meg det. 

Anonymkode: c59b8...0e8

Damer trenger ikke holde seg unna hvis han vet hvor han hører hjemme.

Hvis en mann ikke ønsker å være utro, kunne en toppmodell med et hjerte av gull tilbudt gratis lapdance og han ville svart "hvorfor spise MacD ute når jeg har indrefilet hjemme". 

Anonymkode: b1b9f...415

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hehe. Flott! Jeg gjorde noe lignende, jeg slo henne i ansiktet med flat hånd 😊 en liten klaps må hun tåle. Tok også opp taleopptak av mannen da han snakket stygt om henne og kroppen hennes og sendte det slik hun fikk høre det. Det var en del ting ang hennes edlere deler som hun selv har hatt komplekser for. Tror det gikk ganske hardt utover selvtilliten hennes. Tror ikke hun ville gjort det samme igjen for og si det sånn.. Nå skal det sies at de hadde ett forhold som jeg oppdaget og jeg ba henne holde seg unna på en pen måte. Det gjorde hun ikke og forholdet fortsatte litt til, helt til min mann fortalte meg det. Derfor gikk jeg hardt til verks den siste gangen. Nå er de ikke på hils og hun har flyttet, hvor det det vet jeg ikke. Heldigvis. Jeg har forresten alltid vært hevngjerrig av meg, fra jeg var liten.

Anonymkode: c59b8...0e8

Enig jeg og har alltid vært hevngjerrig og ser for meg at jeg ikke hadde klart å unngå hevne meg i en sånn situasjon. 

Anonymkode: 2d315...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 21.07, AnonymBruker skrev:

og hvordan gikk det? Følte du deg bedre, ba hun om unnskyldning, fikk du deg noen overraskelser, angret du? 

Nei! Hvorfor skulle man gjøre det? Hva forpliktelser har han ovenfor meg? Ikke en dritt. En nedrig drittsekk som gjorde akkurat det, men det er er jo min kone som har hele fordømte ansvaret for sine handlinger, hun som hadde gitt løftet, hun som tok valget, hun som står ansvarlig for egne handlinger. Han tok bare muligheten den drittsekken! Men han skylder meg ikke noe, ikke noe hjelp i hva han måtte mene. Totalt meningsløst å ta noe som helst kontakt! Måtte hans onde handlinger komme ned over hans eget hode en dag. Men å snakke med vedkommende? Ville ikke gitt meg en eneste dritt en gang. Så nei og atter nei.

Anonymkode: 8fe26...a52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres absolutt absurd ut å forsøke å fraskrive seg medansvaret for utroskap ved å kalle den andre «aggressor». Ikke bare har man opptrådt bedritent, men man forsøker i tillegg å legge skylden på andre. Dessuten umyndiggjør man egen person på en måte som grenser til selvforakt.

Anonymkode: 16d68...0f2

Nå tillegger du meg mye rart her ;) eneste poenget jeg ville frem til var at den gifte mannen er aggressoren, og ville uttalelsen  «kvinner som legger seg etter gifte menn» til livs. Det maler et bilde av kvinner som legger seg langflate og masete etter gifte menn, når sannheten er at disse mennene går hardt og målrettet inn for å få kvinnen. Ellers har man et medansvar som elskerinne ja, enig det. 

Anonymkode: 8675c...36a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tillegger du meg mye rart her ;) eneste poenget jeg ville frem til var at den gifte mannen er aggressoren, og ville uttalelsen  «kvinner som legger seg etter gifte menn» til livs. Det maler et bilde av kvinner som legger seg langflate og masete etter gifte menn, når sannheten er at disse mennene går hardt og målrettet inn for å få kvinnen. Ellers har man et medansvar som elskerinne ja, enig det. 

Anonymkode: 8675c...36a

Ok, skjønner hva du mener, og er verken uenig eller helt skyldfri selv.

Anonymkode: 16d68...0f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvordan noen kan finne en person tiltrekkende når de uten å blunke svikter noen de er glad i. Lite sjarmerende.. 

Jeg har aldri ligget med opptatte menn. Men jeg har opplevd utroskap og kunne ikke falt meg inn å kontakte elskerinnen.

Anonymkode: 195b1...a6e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår ikke hvordan noen kan finne en person tiltrekkende når de uten å blunke svikter noen de er glad i. Lite sjarmerende.. 

Jeg har aldri ligget med opptatte menn. Men jeg har opplevd utroskap og kunne ikke falt meg inn å kontakte elskerinnen.

Anonymkode: 195b1...a6e

Sex er sex,er ikke så viktig om han er drittsekk eller ikke da så lenge han er god i sengen ;) Menn er dumme da som overhodet ikke tenker på hvilke konsekvenser det kan få,han jeg holdt på med gikk fra å se barna hver eneste dag til nå å bare se de annenhver helg. Der synes han er veldig tøft og vanskelig,men det burde han tenkt på FØR han var utro! 

Anonymkode: 92079...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
På 23.5.2019 den 18.56, AnonymBruker skrev:

"Homewrecker - A person blamed for the break-up of a marriage or long-term relationship, especially as a result of having an affair with one of the partners."

Tror du de fortsatt hadde vært sammen om du ikke hadde hatt et forhold med mannen? 

 

Anonymkode: a3e37...33a

Gurimeg, endelig noen som stavet det rett. Og var vettug samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå tillegger du meg mye rart her ;) eneste poenget jeg ville frem til var at den gifte mannen er aggressoren, og ville uttalelsen  «kvinner som legger seg etter gifte menn» til livs. Det maler et bilde av kvinner som legger seg langflate og masete etter gifte menn, når sannheten er at disse mennene går hardt og målrettet inn for å få kvinnen. Ellers har man et medansvar som elskerinne ja, enig det. 

Anonymkode: 8675c...36a

Dette er veldig sant. Har opplevd det selv flere ganger, og også hørt mange andre kvinner som har opplevd det samme. Det unnskylder jo ikke noe, men er et viktig poeng likevel at det er nesten alltid mannen som starter jakten på den dama han ser seg ut som en mulig elskerinne. 

Anonymkode: 5e03c...ac5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå tillegger du meg mye rart her ;) eneste poenget jeg ville frem til var at den gifte mannen er aggressoren, og ville uttalelsen  «kvinner som legger seg etter gifte menn» til livs. Det maler et bilde av kvinner som legger seg langflate og masete etter gifte menn, når sannheten er at disse mennene går hardt og målrettet inn for å få kvinnen. Ellers har man et medansvar som elskerinne ja, enig det. 

Anonymkode: 8675c...36a

Jeg synes også retorikken her er rar. Som i at å «legge seg etter» gifte menn, at man gjør det som en sport og stadig vekk går etter de som er opptatt.

De jeg kjenner som har vært på den ene eller andre siden beskriver en vanvittig forelskelse og medfølgende personlig krise hos en eller flere av de involverte, altså ikke noe man gjør for gøy eller flere ganger i sitt liv. Skulle jeg valgt hvem jeg ble forelsket i, ville jeg valgt en singel mann, ti av ti ganger. 

Anonymkode: 63d87...796

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sex er sex,er ikke så viktig om han er drittsekk eller ikke da så lenge han er god i sengen ;) Menn er dumme da som overhodet ikke tenker på hvilke konsekvenser det kan få,han jeg holdt på med gikk fra å se barna hver eneste dag til nå å bare se de annenhver helg. Der synes han er veldig tøft og vanskelig,men det burde han tenkt på FØR han var utro! 

Anonymkode: 92079...f29

Føles det godt å ha vært med på å bryte opp en familie og medvirket til at uskyldige barn bare får se faren sin annenhver helg? 

Anonymkode: c1d9b...77c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føles det godt å ha vært med på å bryte opp en familie og medvirket til at uskyldige barn bare får se faren sin annenhver helg? 

Anonymkode: c1d9b...77c

Barna har det nok bedre uten at foreldrene bor sammen uansett;vet det var mye høylytt krangling foran barna.

Anonymkode: 92079...f29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjorde jeg! Hun trodde vistnok det var slutt med oss og dumpa han! Jeg gikk fra han rett etterpå! 

Anonymkode: d364a...965

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var jeg som hadde fått trusler av konen hans,møtte på henne idag å som jeg regnet med så snakket hun ikke til meg og gjorde meg ingenting. Hun har det bare i kjeften.

Anonymkode: 92079...f29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri
På 24.5.2019 den 17.37, AnonymBruker skrev:

 

Hehe. Flott! Jeg gjorde noe lignende, jeg slo henne i ansiktet med flat hånd 😊 en liten klaps må hun tåle. Tok også opp taleopptak av mannen da han snakket stygt om henne og kroppen hennes og sendte det slik hun fikk høre det. Det var en del ting ang hennes edlere deler som hun selv har hatt komplekser for. Tror det gikk ganske hardt utover selvtilliten hennes. Tror ikke hun ville gjort det samme igjen for og si det sånn.. Nå skal det sies at de hadde ett forhold som jeg oppdaget og jeg ba henne holde seg unna på en pen måte. Det gjorde hun ikke og forholdet fortsatte litt til, helt til min mann fortalte meg det. Derfor gikk jeg hardt til verks den siste gangen. Nå er de ikke på hils og hun har flyttet, hvor det det vet jeg ikke. Heldigvis. Jeg har forresten alltid vært hevngjerrig av meg, fra jeg var liten.

Anonymkode: c59b8...0e8

hva gjør du med hun han pjegger nå da? det er jo garantert en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt umulig å si hvordan jeg ville reagert. Men ser for meg at jeg ikke hadde ønsket å kontakte henne. Hadde ikke sett noen grunn til å gjøre det, om ikke jeg kjente henne/vi var venner. Han er jeg ganske sikker på at jeg hadde vært totalt ferdig med, da er det best å bare komme seg videre.

Anonymkode: f8b12...640

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 17.37, AnonymBruker skrev:

 Det gjorde hun ikke og forholdet fortsatte litt til, helt til min mann fortalte meg det. Derfor gikk jeg hardt til verks den siste gangen. Nå er de ikke på hils og hun har flyttet, hvor det det vet jeg ikke. Heldigvis. Jeg har forresten alltid vært hevngjerrig av meg, fra jeg var liten.

En stadig utro mann, men dere er fortsatt sammen? Og han snakker dritt til deg om henne? Kjernekar dette gitt!

Anonymkode: f8b12...640

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...