Gå til innhold

Tok du kontakt med din manns elskerinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, MyzTeri skrev:

Har sovet mange netter i deres seng. Det er ikke mitt problem. Det er hans.

Ufattelig at du ikke forstår konseptet medvirkning. De fleste barn skjønner intuitivt at hvis du hjelper noen til å gjøre noe galt, gjør du også urett selv.

Anonymkode: 16d68...0f2

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/18/2019 at 2:16 AM, AnonymBruker said:

Du er rapportert! 

Anonymkode: 486fa...4e8

Skal si noen følte seg truffet her! 

Anonymkode: 5cfbc...0e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir uansett helt feil å kalle meg home wreacker,det er hun som VALGTE å gå fra mannen pga utroskapet å dermed splitte familien. Hun kunne valgt å heller bli hos mannen å dermed holde familien samlet,selv om hun visste om utroskapet. 

Anonymkode: 92079...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir uansett helt feil å kalle meg home wreacker,det er hun som VALGTE å gå fra mannen pga utroskapet å dermed splitte familien. Hun kunne valgt å heller bli hos mannen å dermed holde familien samlet,selv om hun visste om utroskapet. 

Anonymkode: 92079...f29

"Homewrecker - A person blamed for the break-up of a marriage or long-term relationship, especially as a result of having an affair with one of the partners."

Tror du de fortsatt hadde vært sammen om du ikke hadde hatt et forhold med mannen? 

 

Anonymkode: a3e37...33a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MyzTeri skrev:

Har sovet mange netter i deres seng. Det er ikke mitt problem. Det er hans.

Det er ditt problem også. Det er ikke tilfeldig at du må skjule dette her for kona hans.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir uansett helt feil å kalle meg home wreacker,det er hun som VALGTE å gå fra mannen pga utroskapet å dermed splitte familien. Hun kunne valgt å heller bli hos mannen å dermed holde familien samlet,selv om hun visste om utroskapet. 

Anonymkode: 92079...f29

Når du er ansvarlig for utroskapen, og kona er ansvarlig for å splitte familien på grunn av utroskapen, - så er du som er ansvarlig for splittelsen.

Hva trodde du skulle skje når du ligger med en opptatt mann? Fortell, hva var planen din? At de skulle holde sammen?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Homewrecker - A person blamed for the break-up of a marriage or long-term relationship, especially as a result of having an affair with one of the partners."

Tror du de fortsatt hadde vært sammen om du ikke hadde hatt et forhold med mannen? 

 

Anonymkode: a3e37...33a

Ja de hadde nok holdt sammen hvis ikke,men ikke av de rette grunnene. Forholdet var så dårlig at han gruet seg til å dra hjem pga så mye konflikter og dårlig stemning. Er heller ikke første gang hun finner ut at han er utro.

Anonymkode: 92079...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ringte henne.

Samboeren ville at jeg skulle snakke direkte med henne, slik at jeg kunne få alle svar på bordet før vi skulle prøve på nytt. Det virket mot sin hensikt, den stakkars elskerinnen var dypt fortvilet og håpløst forelsket. Deres relasjon var mer langvarig og omfattende enn jeg ellers hadde forstått. Han hadde lovet henne å gå fra meg, glemt å fortelle at vi bodde sammen, planla å få barn sammen, i det hele tatt gitt inntrykk av at vårt forhold skulle bli lett å avslutte.  

Hun kunne også fortelle meg tidspunkt han hadde ringt  henne, hvor han var på ferie med meg og jeg var på mitt aller mest lykkelige. Det var det vondeste, at det også var i de gode periodene han oppsøkte henne. Hadde jeg ikke snakket med henne, ville jeg aldri sett helheten av sviket jeg var utsatt for og ville sikkert prøvd å reparere mye lenger. Føler bare med henne, hun mistet sin store forelskelse. At det tilfeldigvis var min også, er ikke hennes feil. 

Facebook viser at hun er lykkelig gift og det unner jeg henne! 

Anonymkode: 63d87...796

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke- det var han som var i forhold msd meg, ikke henne. Dessuten tenkte jeg at hun vil med tiden finne ut at hun gjorde meg en stor tjeneste med å ta over mannshjiten🤣 

Anonymkode: 96632...544

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ufattelig at du ikke forstår konseptet medvirkning. De fleste barn skjønner intuitivt at hvis du hjelper noen til å gjøre noe galt, gjør du også urett selv.

Anonymkode: 16d68...0f2

Det er ikke medvirking. '

Konseptet forstår jeg. Men i reelle episoder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MyzTeri skrev:

Har sovet mange netter i deres seng. Det er ikke mitt problem. Det er hans.

Vet hun om deg enn ikke om deres egentlige relasjon?

Anonymkode: a3e37...33a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2019 den 22.01, AnonymBruker skrev:

Nei selvfølgelig ikke. Nytter ikke å prate med søppel. 

 

Anonymkode: ecdd4...9db

Så du pratet ikke med partneren din da?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet hun om deg enn ikke om deres egentlige relasjon?

Anonymkode: a3e37...33a

 

46 minutter siden, MyzTeri skrev:

Det er ikke medvirking. '

Konseptet forstår jeg. Men i reelle episoder

Jeg skjønner ikke hva du mener. Voldtok han deg? Eller visste du ikke at han var i forhold?

Anonymkode: 16d68...0f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.4.2019 den 12.38, AnonymBruker skrev:

Du forlater kona i det du velger å være utro

Anonymkode: d1a3d...8ee

Tullprat !  Vi som vet hva vi holder på med, sørger for at det ikke blir oppdaget. Bare amatører, og de som blander inn følelser blir tatt.

Anonymkode: 11f26...c65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tullprat !  Vi som vet hva vi holder på med, sørger for at det ikke blir oppdaget. Bare amatører, og de som blander inn følelser blir tatt.

Anonymkode: 11f26...c65

En dag må du svelge dine ord.

Anonymkode: 9e1a3...983

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MyzTeri skrev:

Men i all verden da, det er jo ikke HUN som har gjort noe galt?

Vær sint på mannen istede.

 

4 timer siden, MyzTeri skrev:

Har sovet mange netter i deres seng. Det er ikke mitt problem. Det er hans.

Jo selvfølgelig gjør du noe galt noe du bevisst ligger med en du vet er opptatt. Og i tillegg skryte av at du har ligget i deres seng viser bare hvilket umoralsk drittmenneske du er. Du og den utro mannen er like ille.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg aldri gjort. Hadde mannen vært utro én gang hadde jeg kunne tilgitt, men å ha en elskerinne, som betyr at dette har pågått en god stund og som han er glad i, da hadde jeg bare latt henne få han. Byebye, søppel! Fint å kunne kaste deg.

Anonymkode: dbea0...204

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Akkurat nå, AlkoMann skrev:

Mange kvinner legger seg etter de samme mennene. Det ligger nok i kvinnens natur.

Her var det motsatt,han gifte mannen la seg etter meg.

Anonymkode: 92079...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

 

Her var det motsatt,han gifte mannen la seg etter meg.

Anonymkode: 92079...f29

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...