Gå til innhold

Tok du kontakt med din manns elskerinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

og hvordan gikk det? Følte du deg bedre, ba hun om unnskyldning, fikk du deg noen overraskelser, angret du? 

Anonymkode: 1317f...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes du bør gjøre det. 

Anonymkode: 81558...57b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Etter at det ble oppdaget, avtalte mannen og jeg at vi skulle prøve igjen, og han skulle avslutte med henne. Jeg tok kontakt med henne og orienterte om det, ba om forståelse for dette og at hun ikke tok kontakt med ham igjen. Fem minutter senere sendte hun melding til ham og prøvde å overbevise ham om å gå fra meg likevel. Etter det har hun ført en aggressiv krig mot meg i flere måneder. Hun ga seg til slutt. 

Anonymkode: 0548d...ec1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig ikke. Nytter ikke å prate med søppel. 

 

Anonymkode: ecdd4...9db

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde det. Det gikk veldig bra og var godt å få bekreftet og avklart alt. Hun var vennlig og forstod meg, og hun følte seg lurt selv hun også men forstod jo at det var meg det var synd på og at jeg fortjente å vite

Anonymkode: 9a0d3...640

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei hvorfor skulle jeg det, hun er jo ført bak lyset hun også.....Deter han som sitter med ansvaret overfor meg.

Anonymkode: 96632...544

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg sendte henne en melding om hun var et bedritent menneske som kunne ligge i vårt hjem ved alle våre barns ting. Angrer ikke ett sekund. 

 

 

Anonymkode: e540b...334

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg sendte henne en melding om hun var et bedritent menneske som kunne ligge i vårt hjem ved alle våre barns ting. Angrer ikke ett sekund. 

 

 

Anonymkode: e540b...334

Hvordan reagerte hun? 

Anonymkode: 1317f...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg sendte henne en melding om hun var et bedritent menneske som kunne ligge i vårt hjem ved alle våre barns ting. Angrer ikke ett sekund. 

 

 

Anonymkode: e540b...334

Flaut. For din del altså.

Anonymkode: c8e43...6db

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flaut. For din del altså.

Anonymkode: c8e43...6db

Vel, det var helt nødvendig. Jeg legger ingen skyld på henne, jeg var rasende og knust- tok de på fersken. 

Anonymkode: e540b...334

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det var helt nødvendig. Jeg legger ingen skyld på henne, jeg var rasende og knust- tok de på fersken. 

Anonymkode: e540b...334

Hvis du ikke legger skylden på henne så slutt å plage hun med stygge smser da!!

Anonymkode: 92079...f29

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det var helt nødvendig. Jeg legger ingen skyld på henne, jeg var rasende og knust- tok de på fersken. 

Anonymkode: e540b...334

Så hva var poenget? Hun gir da F. Hun har da nada med deg og gubben din å gjøre.

Anonymkode: c8e43...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei selvfølgelig ikke. Nytter ikke å prate med søppel. 

 

Anonymkode: ecdd4...9db

Du er rapportert! 

Anonymkode: 486fa...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er rapportert! 

Anonymkode: 486fa...4e8

For hva? Er det du som er søppel?

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hva var poenget? Hun gir da F. Hun har da nada med deg og gubben din å gjøre.

Anonymkode: c8e43...6db

Hun tok de på fersken. Om hun tror hun kan pule folk i andres seng uten en sur mine så har hun misforstått noe. Svært mange blir voldelige i ett sånt scenario så hun burde teknisk sett være glad hun slapp unna med en sur melding.

Anonymkode: ecdd4...9db

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Etter at det ble oppdaget, avtalte mannen og jeg at vi skulle prøve igjen, og han skulle avslutte med henne. Jeg tok kontakt med henne og orienterte om det, ba om forståelse for dette og at hun ikke tok kontakt med ham igjen. Fem minutter senere sendte hun melding til ham og prøvde å overbevise ham om å gå fra meg likevel. Etter det har hun ført en aggressiv krig mot meg i flere måneder. Hun ga seg til slutt. 

Anonymkode: 0548d...ec1

Så med andre ord, mannen din brøt ikke selv, hadde ikke blokkert henne og var tilgjengelig for kontakt. Videre var du tilgjengelig for kontakt, og påtok deg rolle som grensemarkør i forholdet. Ikke rart hun trodde hun hadde sjans. Skal du holde unna de andre damene han er åpen for, også?

Anonymkode: b1b9f...415

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hva var poenget? Hun gir da F. Hun har da nada med deg og gubben din å gjøre.

Anonymkode: c8e43...6db

Hun hadde tydeligvis noe med gubben hennes å gjøre da. Hvordan noen kan forsvare at folk knuller andres ektefeller, er for meg uforklarlig. Ja, det er den som er gift som har hovedansvaret, men det er fortsatt bedritent av den som har seg med gifte folk... 

Anonymkode: a2392...8ac

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NotYou

Jeg var på den andre siden en gang. Mottok melding av ei ukjent dame som stort sett omhandlet om hvilken hore jeg var. Det ble beskrevet hvordan hun skulle ødelegge livet mitt, og at jeg ikke skulle føle meg trygg.. Jeg var 15 år og hadde truffet en fyr på fest. Han var 21, og sa fra starten av at han var singel. Vi møttes i 2-3 mnd før jeg fikk denne meldinga. Jeg trodde jeg var hjemme i hans leilighet de gangene vi møttes, men skjønte jo etter den meldinga at det var deres leilighet. 

Tar man typen i utroskap bør man i alle fall være sikker på at den andre parten visste om forholdet. Var lite moro å få den meldinga i en alder av 15 år. Jeg var uviten om at han hadde dame, og blind av forelskelse.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei selvfølgelig ikke. Nytter ikke å prate med søppel. 

 

Anonymkode: ecdd4...9db

Siden du omtaler henne som søppel, regner jeg med at du droppet fyren så fort du fikk vite?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...