Gå til innhold

Tok du kontakt med din manns elskerinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har kone nr 2 fått hus og eiendommer overført på seg.

Anonymkode: 890dc...f1e

Lurt det, om det er mest hennes penger + han har særkullsbarn med henne og hun ikke får sitta i uskifta bo om han dør (risikerer ellers at hun og ungene står på gata når hans unger må kjøpes ut av bolig).

Anonymkode: b1b9f...415

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ligger med andres menn er det minste du må regne med at kona/ sambo tar kontakt og vill ha en forklaring. 

Jeg krevde møte og hun nektet og jeg hotet å komme til arbeidsplassen. Hun gikk med på møte til slutt. Ingen god forklaring hadde hun. Mente hun hadde god moral (??) og ville definitivt ikke at det skulle bli kjent at hun hadde hatt forhold til en som var opptatt og hadde barn.

Så hun  syntes vel ikke at det var ok likevel.

Om jeg Når de bedre etterpå. Det vet jeg ikke men hun hadde det ubehagelig  i hver fall

 

Anonymkode: 3fb26...fec

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, NotYou skrev:

Ja, men tror ikke alle koner/kjærester er klar over dette før de evt sender ei hatmelding til dama de vet typen har vært med? Enkelt hvis man finner ut av det via sms der f.eks elskerinna skriver noe om at han har dame, men hvordan kan kjæresten ellers være sikker på at tredjeparten er klar over at hun eksisterer? Mange menn sier nok at de er single. 

Noen mener jo at en aldri skal sende melding til elskeren/elskerinnen, selv om vedkommende er så frekk at hun kommer hjem til deres hus og ligger med mennene deres i ektesengen deres. Slike folk er usmakelige og eier ikke moral. Det er den som er i et forhold som er utro og som svikter sin partner, men man tenker litt av hvert om disse damene (eller mennene) som går etter folk som er i forhold. De eier ikke verdighet og er, på samme måte som folk som er utro, drittfolk.  

Anonymkode: 24f45...6ac

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne pakket sakene til mannen når han var på jobbreise, reiste til datidens elskerinne og ønsket henne lykke til.😄 Det varte ikke så lenge det heller...ingen som holder ut med han over lengre tid.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart. Jeg foreslo 3 kant, sa jeg elsket å slikke fitte, min mann likte å bli tisset på, og det kunne vi gjøre sammen. Sa også at han tente spesielt på kvinner med yngre døtre, så lurte på om også hennes datter på 19 kunne være med.

Og at vi kunne være hos oss. Inviterte de hit en lørdag jeg viste min mann var her. Kom de ? Nei. Ble det slutt mellom henne og min mann ? Ja. jeg fikk min perfekte hevn. For søndagen sa jeg til min mann det var over, og flyttet ut.

 

Lykke til

Anonymkode: 9b846...5ae

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke det når hun bor og er fra thailand. Hun driter i at hennes kommende ektemann er utro. Bare hun får sugerør inn i Norges navkasse så kan han gjøre hva han vil, bare hun blir gift. Nei jeg er ikke med han nå altså. Så dypt synker jeg ikke. De må ha lykke til om det er thai hore han vil bo med. 

Anonymkode: aad7f...c35

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk vite at min mann hadde vært utro et halvt år etterpå. Jeg kontaktet henne for å forsikre meg om at jeg hadde hele sannheten. Jeg er fremdeles gift med mannen. Han har gjort det han kan for å reparere, og vi har det bra. Hun gjorde seg selv til offeret. Jeg vet ikke om det var det lureste å kontakte henne, det har blitt mye styr etterpå. Vi kjente hverandre og vi hadde felles vennekrets. Flere av disse unngår meg den dag i dag. Jeg ble bedt om å holde meg unna arrangement hvor hun er innvolvert og hun rømmer fremdeles når hun ser meg. Dersom jeg ikke hadde tatt kontakt og hun ikke visste at jeg visste, tror jeg ikke at det hadde blitt så mye drama. Samtidig mener jeg at når man er sammen med gifte menn, så må man ta konsekvensene av det man gjør. Denne dama visste utmerket godt at vi var gift. Hun visste også at vi hadde en dårlig peroiode og jeg mener at hun utnyttet det. Hun er ikke et offer. Hun er en medskyldig. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 17 år. Han var en ekkel 25 åring (jeg var bare desperat etter en å bo med) og han lå med eksen sin samtidig med meg. Jeg så til og med meldinger på mobilen mellom de to, men han «manipulerte» (jeg var jo desp etter et hjem, så tror jeg så mellom fingrene) meg til å tro på han.

Angrer så sinnsykt den dag i dag, mitt største feilgrep i livet å bo med han. Var svært deprimert og så mørkt på livet, og han gjorde ikke livet bedre.

Jeg har det heldigvis bra i livet nå, etter mange års kamp ❤️

Anonymkode: 362e9...a97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Meg i innlegget over)

Jeg konfronterte da eksen hans og hun lo bare av meg og jeg forstår henne godt. Jeg var jo ufattelig dum men jeg visste faktisk ikke bedre. Hadde aldri funnet meg i sånt i dag!

Anonymkode: 362e9...a97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om ei som ble bedratt. Hun viste om det via omveier. En helg han skulle "jobbe", så dro hun ut dit. Fredagskveld etter det ble mørkt. Hun så de i lyset i stuen hennes. Neste dag tok hun med ungene, og hans klær. Ringte på. Hun sto deri døren og var hvit i ansiktet. Kommer med klærne til min mann, og han har visst glemt samvær med ungene. Værsågod. Gikk tre timer så var han hjemme med klær og unger. De ble skilt, og elskerinne gjorde det slutt. Hun var ikke intr i unger. 

Anonymkode: 890dc...f1e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp- jeg gjorde det - og sendt alle bildene jeg fant hun hadde sendt eksen min til mannen hennes...og sendt henne alle koselig sms'r min eksen hadde sendt meg gjennom helle utroskapet- som beviste at løgnene han fortalt henne (at vi var så nær som skilt allerede, forholdet våres var død, han var bare der for barna osv) var kun slik at han hadde henne som pulepute.  

Det var så deilig å bli kvitt han...samtidig å ødelegge hennes egen ekteskapet. Og det han de to bare seg selv å takke.  

Anonymkode: f8558...e85

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kanel1 skrev:

Jeg fikk vite at min mann hadde vært utro et halvt år etterpå. Jeg kontaktet henne for å forsikre meg om at jeg hadde hele sannheten. Jeg er fremdeles gift med mannen. Han har gjort det han kan for å reparere, og vi har det bra. Hun gjorde seg selv til offeret. Jeg vet ikke om det var det lureste å kontakte henne, det har blitt mye styr etterpå. Vi kjente hverandre og vi hadde felles vennekrets. Flere av disse unngår meg den dag i dag. Jeg ble bedt om å holde meg unna arrangement hvor hun er innvolvert og hun rømmer fremdeles når hun ser meg. Dersom jeg ikke hadde tatt kontakt og hun ikke visste at jeg visste, tror jeg ikke at det hadde blitt så mye drama. Samtidig mener jeg at når man er sammen med gifte menn, så må man ta konsekvensene av det man gjør. Denne dama visste utmerket godt at vi var gift. Hun visste også at vi hadde en dårlig peroiode og jeg mener at hun utnyttet det. Hun er ikke et offer. Hun er en medskyldig. 

Fryktelig trist at du fikk så negative konsekvenser mtp at felles venner unngår deg. Bra dere kom dere gjennom ekteskap krisen.

Anonymkode: e42c5...390

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kanel1 skrev:

Jeg fikk vite at min mann hadde vært utro et halvt år etterpå. Jeg kontaktet henne for å forsikre meg om at jeg hadde hele sannheten. Jeg er fremdeles gift med mannen. Han har gjort det han kan for å reparere, og vi har det bra. Hun gjorde seg selv til offeret. Jeg vet ikke om det var det lureste å kontakte henne, det har blitt mye styr etterpå. Vi kjente hverandre og vi hadde felles vennekrets. Flere av disse unngår meg den dag i dag. Jeg ble bedt om å holde meg unna arrangement hvor hun er innvolvert og hun rømmer fremdeles når hun ser meg. Dersom jeg ikke hadde tatt kontakt og hun ikke visste at jeg visste, tror jeg ikke at det hadde blitt så mye drama. Samtidig mener jeg at når man er sammen med gifte menn, så må man ta konsekvensene av det man gjør. Denne dama visste utmerket godt at vi var gift. Hun visste også at vi hadde en dårlig peroiode og jeg mener at hun utnyttet det. Hun er ikke et offer. Hun er en medskyldig. 

Herregud! Er det mulig? Det er det frekkeste jeg har hørt. Be deg holde deg unna og ta på seg offerrollen selv? Det er det jeg alltid har sagt. Kvinner som roter med gifte menn eier ikke skam. 🤮😖

Anonymkode: ac40c...917

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 17.4.2019 den 22.37, AnonymBruker skrev:

Vel, det var helt nødvendig. Jeg legger ingen skyld på henne, jeg var rasende og knust- tok de på fersken. 

Anonymkode: e540b...334

Å fy faen... All kudos til deg for å kun sende den meldingen. Det der var bare rosiner ift hva jeg hadde gjort med både henne og mannen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt kontaktet et par ganger når jeg enten har vært elskerinne eller bare en han har flørtet med. 

Jeg kan skjønne behovet for å ta kontakt, men altså.. sender du en ufin SMS til elskerinnen så er det ikke noe hun tar til seg. Det er snarere litt positivt, jo dårligere lys kona stiller seg selv i, jo mindre skyldfølelse rundt å ligge med mannen hennes.

I tillegg glatter elskerinnen over ved å lyve og holde tilbake masse informasjon. Nå hadde jeg aldri tatt en timeslang samtale over en kaffe med kona til han jeg ligger med, men om jeg ble presset opp i et hjørne og måtte svart litt for meg så hadde det kommet veldig lite som var nyttig for henne ut av munnen min. Jeg hadde satt han og meg først og kokt opp en historie hvor vi kom best ut av det eller spilt dum og ikke svart tydelig på noe som helst. Jeg har faktisk også klart å snu noen helt korrekte mistanker mer enn en gang. 

Du tror du skal konfrontere elskerinnen og både gi henne skyldfølelse og få vite mer om affæren fra henne, men du kan nok ofte bare ende opp med det helt motsatte.

Anonymkode: 0e992...85c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kanel1 skrev:

Jeg fikk vite at min mann hadde vært utro et halvt år etterpå. Jeg kontaktet henne for å forsikre meg om at jeg hadde hele sannheten. Jeg er fremdeles gift med mannen. Han har gjort det han kan for å reparere, og vi har det bra. Hun gjorde seg selv til offeret. Jeg vet ikke om det var det lureste å kontakte henne, det har blitt mye styr etterpå. Vi kjente hverandre og vi hadde felles vennekrets. Flere av disse unngår meg den dag i dag. Jeg ble bedt om å holde meg unna arrangement hvor hun er innvolvert og hun rømmer fremdeles når hun ser meg. Dersom jeg ikke hadde tatt kontakt og hun ikke visste at jeg visste, tror jeg ikke at det hadde blitt så mye drama. Samtidig mener jeg at når man er sammen med gifte menn, så må man ta konsekvensene av det man gjør. Denne dama visste utmerket godt at vi var gift. Hun visste også at vi hadde en dårlig peroiode og jeg mener at hun utnyttet det. Hun er ikke et offer. Hun er en medskyldig. 

Gratulerer til mannen din som har fått dere til å kjempe om ham. 

Anonymkode: b1b9f...415

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt kontaktet et par ganger når jeg enten har vært elskerinne eller bare en han har flørtet med. 

Jeg kan skjønne behovet for å ta kontakt, men altså.. sender du en ufin SMS til elskerinnen så er det ikke noe hun tar til seg. Det er snarere litt positivt, jo dårligere lys kona stiller seg selv i, jo mindre skyldfølelse rundt å ligge med mannen hennes.

I tillegg glatter elskerinnen over ved å lyve og holde tilbake masse informasjon. Nå hadde jeg aldri tatt en timeslang samtale over en kaffe med kona til han jeg ligger med, men om jeg ble presset opp i et hjørne og måtte svart litt for meg så hadde det kommet veldig lite som var nyttig for henne ut av munnen min. Jeg hadde satt han og meg først og kokt opp en historie hvor vi kom best ut av det eller spilt dum og ikke svart tydelig på noe som helst. Jeg har faktisk også klart å snu noen helt korrekte mistanker mer enn en gang. 

Du tror du skal konfrontere elskerinnen og både gi henne skyldfølelse og få vite mer om affæren fra henne, men du kan nok ofte bare ende opp med det helt motsatte.

Anonymkode: 0e992...85c

Dersom elskerinnen er kynisk, så er det som hun jeg siterer. 

Er elskerinnen blitt lurt, så kan du få sannheten frem. 

Det jeg tror er viktig, er fremgangsmåten. 

Anonymkode: 1c092...a97

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest MyzTeri
På 17.4.2019 den 22.08, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg sendte henne en melding om hun var et bedritent menneske som kunne ligge i vårt hjem ved alle våre barns ting. Angrer ikke ett sekund. 

 

 

Anonymkode: e540b...334

Men i all verden da, det er jo ikke HUN som har gjort noe galt?

Vær sint på mannen istede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri
På 18.4.2019 den 7.47, AnonymBruker skrev:

For hva? Er det du som er søppel?

Hun tok de på fersken. Om hun tror hun kan pule folk i andres seng uten en sur mine så har hun misforstått noe. Svært mange blir voldelige i ett sånt scenario så hun burde teknisk sett være glad hun slapp unna med en sur melding.

Anonymkode: ecdd4...9db

Har sovet mange netter i deres seng. Det er ikke mitt problem. Det er hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kontaktet av konen hans å der kaller hun meg billig hore,home wreaker osv..Hun kommer også med at jeg bare kan vente meg til neste gang vi møtes,at det kommer ikke til å bli hyggelig. Hun kommer også med trusler rettet mot meg. Satser på at hun roer seg litt etter hvert som tiden går. Hun vet jo hvor jeg bor så har hun ikke kommet enda så skjer det sikkert ikke heller. Hun har visst om dette i ca en uke nå å kastet han ut umiddelbart.

Anonymkode: 92079...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...