Gå til innhold

Har du hatt noen merkelige eller frekke opplevelser på finn.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Denne selgeren syntes jeg har noen hinsides priser.

https://www.finn.no/profile?userId=1745849148

Anonymkode: a5ffc...8fe

Hahaha wtf?? Er jo helt ordinære ting og så koster det en fot og en arm?? 😂😂 Må jo være kødd... 😂

Anonymkode: ec78a...73c

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjennom Fiks ferdig men vanlig forsendelse

Jeg som selger opplevde reklamasjon og at hun ville ha penger hun ville ha hele  kjøpesummen på Vipps og  at hun kunne kaste varen.

Jeg tilbød kjøper full kompensasjon og penger igjen for frakt mot at hun returnerte tingen. Da  trakk hun på det og mente det var så tungvint og bla bla .

Jeg fastholdt tilbudet - da trakk hun plutselig tilbake reklamasjonen og sa hun kunne bruke varen allikevel så mange som prøver seg på prisavslag.

Det hun egentlig ville var å beholde en fullt brukbar vare og samtidig få refundert kjøpesum.

 

Jeg har også opplevde en ivrig kjøper som fastholder at han skal ha varen  og spør om vippsenummer men aldri vippser og som sjelden leser meldingene jeg sender Han har til og med oppgitt adresse og tlfnr. Har sendt vippskrav men jeg venter fortsatt på betalingen. Jeg har sagt jeg ikke sender før pengene er på konto.

Anonymkode: d3b64...0c3

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.4.2019 den 22.18):

Ja. E haug med folk som knapt kan norsk, peiser på med meldinger på gebrokken norsk og er frekke som bare det. De skal helst ha alt gratis og later som de ikke skjønner NEI engang hvis du avviser dem. De kan fint skrive sånn 20 meldinger i timen.

Anonymkode: 9397b...7fa

Hvorfor blokkerer du de ikke etter første melding?

Anonymkode: de828...7b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- solgte noen minnemynter til rimelig pris. Samlerhusmynter som er lett å finne originalpris på med et kjapt googlesøk og som er godt beskrevet i min annonse. De er samleobjekt med lav verdi. Så kommer et fjols og blir sur fordi  myntene ikke er av massivt gull. Altså..  hvem selger flere mynter massivt gull til et par hundrelapper.....   

- ga bort en ipad av eldre modell. Alder beskrevet i annonsen. Et fjols kom og ble sur fordi det ikke var nyeste modell..  altså.. ......   folk er så opptatt av å få noe gratis at de ikke gidder lese annonsen. 

- ga bort en seng. Det kom en fyr som hadde tenkt den skulle få plass i bagasjerommet på hans sedan...   🙄

- ga bort noe annet hvor vedkommende ville ha det gratis hjemkjørt....... 

- har hatt endel på gis bort og det blir ofte tull. Har tilogmed vært borti noen som ville bli kjørt hit for å se varen. Og en del som vil avtale men ikke dukker opp. Nå kaster jeg heller alt på dynga og sparer meg selv for mange problemer. Det er synd det er sånn for gjenbruk er bra. 

- noe går det faktisk ann å gi bort; legg ut brukte hvitevarer og noen innvandrere ringer med en gang. De dukker opp på døra på kort tid. De pusser opp og selger videre. 

Anonymkode: 8ca9b...1d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

 Helt fantastisk.

 Har må ha oppgitt prisen i tidligere Italienske Lire

 Anonymkode: e8304...21d

Kanskje den personen har kommet med på  Luksusfellen, eller lignende? 

Og så blir man bedt om å selge flest mulig ting og tang man eier, noe man egentlig ikke har lyst til å gjøre. Så man forsøker å "torpedere" sine egne salg, ved å sette helt latterlig høye priser på denne måten. 

:bond:   

Anonymkode: 55a2f...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje den personen har kommet med på  Luksusfellen, eller lignende? 

Og så blir man bedt om å selge flest mulig ting og tang man eier, noe man egentlig ikke har lyst til å gjøre. Så man forsøker å "torpedere" sine egne salg, ved å sette helt latterlig høye priser på denne måten. 

:bond:   

Anonymkode: 55a2f...588

Vedkommende selger nok noe, men det er ikke innholdet i klesskapet, tipper jeg. Hvitvasking eller omsetning av ulovlige rusmidler, vil jeg tro. Med tanke på summene vil jeg tro det første. Hn har holdt på lenge, så hn lurer nok de hn vil lure.

Anonymkode: ba473...d62

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...