Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

heisan, Belle! Alltid koselig med nye fjes i boka :-)

Vi skal antageligvis nordover i sommerferien (busjettferie...æsj), så da håper jeg inderlig det blir litt varme og ikke de frysihjeltistandene det var da jeg var nordover i mai. Da var det egentlig bare fælt.

:tunge1:

Sitter og venter på at en elektrikermann(?) skal komme og bytte strømmåleren vår. Artigartig.Og ellers er planene for dagen ganske vage.Dette er dagen før Dagen, siden jeg skal ut og svi av gavekortene i morra (fælt som jeg babler om, skulle tro jeg var fullstendig shoppinggal). Jeg skal også på karriererådgivning, og det kan jo bli spennende.Kanskje jeg får noen ideer,og ingenting ville være bedre enn dèt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

*Pinny,løp og gjem deg, for jeg har lest at Charmina planlegger å komme og kidnappe deg!*

Ikke kidnappe Pinny, nei!Kose,ikke kidnappe :-) .

Dette er da virkelig ikke juni! Fryser og fryser og holder på å bli alvorlig værdeppa her jeg sitter. Pinny også, tror jeg, det er ikke forhold for "de lange,lange turene i skogen" som vi hadde planlagt-nå er det å gå èn gang rundt boligfeltet, og så komme seg fort inn igjen, samt litt leking i hagen. Æsj! Men kanskje det hjelper med en varm dusj? Nå er det like før jeg angrer på at vi bestemte oss for å droppe badekar på det nye badet.

En elller annen obskur værprofet har visstnok sagt at Trøndelag skal få hetebølge i juli /august. Sikkert tull, menmen*håpehåpe*.Så lenge det er liv, er det håp. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det er VARMT her i dag! Jippiii! Det har regnet en del, og sola er ingen steds å se, men det er *løper for å sjekke* "20 grader her just nu, og det tror jeg nermest er årets topptemperatur. Mon trooo om det kommer til å tordne. Sikkert. Regn etter torden er det deiligste jeg vet (selv om det har regnet i ørten dager på forhånd) det er så deilig og varmt og sommerlig.

Fikk pakke i posten fra min mor, den sprø dama; smykke med grønne glassperler.Ganske fint.Langt, sånn at man kan snurre det to ganger rundt halsen. Snille mamman min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Pøkka møkka føkka forbanna drittmøkkvær! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil::evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Som noen skjønner, er det møkkaværdag.Igjen.

Har vært til karrieredama igjen, og nå ser det ut til at vi er i ferd med å finne ut hvem jeg er, og det er ikke så verst,bare det :-)

Er en givende prosess,uten tvil. Blir spennende å se hva jeg ender opp som til slutt!Foreløbig sirkler jeg meg inn på noe kulturformidlings/eventrelatert, men vi får se hva det blir-jeg kan til og med ende opp i klesbutikk tror jeg, så lenge det er den RETTE. Nå er jeg litt sliten etter å ha bedrevet tyngre tankearbeid, så nå tror jeg bare jeg skal slappe litt av med boka mi og en kopp te.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke åssen vær det er meldt i mokkasinbyen i helga, men her i verdens navle er det meldt regn iallefall :-( . Typisk det, når man endelig har fri og tid til å kose seg ute :evil: .

Håper uansett helga di blir fin da!! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Sikler litt på denne for tida,jeg;http://snart-gift.no/dress.php?dress_id=49...&category_id=17

Om ikke som brudekjole,så som fiiiinkjole?Går ihvertfall an å bestille den for prøving, eller hva?

Ellers er været bare :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj den kjolen likte jeg jammen. Nydelig!

LØP OG KJØP :tommelsmil:

Ellers smelter jeg ikke akkurat i sola om dagen nei - hvor blir sommeren av?????Får jo fiskehud snart :tunge1:

HA en fin dag vennen!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Takk, MrsL :sjarmor:

Det skyer over :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :var det den lille dosen med sommer vi skulle få? Og jeg som i tillegg er sååå lat og umotivert i dag, og som VET at jeg har et tonn med :husarbeid: å gjøre, samt en furten hund som furter fordi hun må være på terrassen og ikke får være MED der det skjer.Hva skjer,kan man spørre seg, og svaret er; Absolutt ingenting! Så lurva går glipp av nada.

*sparke seg sjøl i rumpa*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...