Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Nam-nam reker! Vi stappa i oss mens vi så "Frustrerte fruer", min siste dille. Laga en deilig hvitløksmajones også, så vi spiste både "traddisutgaven" med sitron og majones, og med rødløk og hvitløksmajones. Yummy. Til og med hunden fikk en reke, og den likte den godt. Etterpå ville hun bare ha flere :-) . Nå kjenner jeg meg litt småuggen, har vondt i hodet og er litt sår i halsen, så nå tror jeg jeg skal :sove: . Deilig, det òg. Nattaaaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Moooooorning!

Håper PAKKEN kommer i dag. Jeg har bestilt meg et par skjørt til sommeren nemlig, og det hadde passet meg uuutmerket om de kom i dag. Deilig å fornye garderoben litt når det begynner å bli varmt i været. Har allerede vært ute med bikkja og lekt med Ball. Sikker vinner. I tillegg ble det litt tissing. Tissing er undervurdert :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok :)

For en nydelig hund du har! Jeg gleder meg til vi får hund igjen selv om det nok blir en stund til da!

Ha en strålende dag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kurv med sykkel, så morro! Der kan du ha cola og blomster og alt annet du ville ønske og ha der. Kansje er det plass til hunden oppi der også?

Reker ja,det er supergodt. Men det lukter litt ekkelt av skallet dager etter om man glemmer å hive posen.. :oops:

Håper du får en flott dag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tor-tor-torsdaaaag!

Så utrolig hyggelig med besøk i boka! Stikker innom dere snart,jeg!

Vi gikk rett ut i søpla med rekeskallene...eh, forresten, det var kjæresten som gjorde det. Nå må jeg passe meg, sånn at jeg ikke blir en irriterende "vi'er" som sier "vi" og alt som gjøres.Skikkelig Märtha og Ari-tendenser ute og går, og i går kalte han meg "min lysfontene"....Søøøte mannen!

Tenker enda mer på sykkel. Men fram til neste lønning er det uaktuellt. Likevel blir jeg dååårlig av å se masse folk sykle rundt omkring- og i dag så jeg også en sånn som jeg vil ha-en gullbeige en med oransj skrift og 7 gir! Vurderte et øyeblikk å nappe den med meg :oops:

Kurv på sykkelen er knall som du sier, Bustetroll. Plass til mye rart, men ikke kosegrisen Pinny er jeg redd. Hun er 20 kg, og jeg hadde nok havarert ganske kjapt med henne i kurven. Dessuten har hun ikke tålmodighet til å sitte i kurv, det er jeg sikker på Skal sjekke ut ALT som er rundt seg, og helst jage små rusk og sånt. Men ellers er det jo en fin tanke. Pinny, vil du sitte i kurven?(Pinny bare logrer og ser på meg med tomt blikk).

I dag skal jeg mekke kyllingsalat. Har kjøpt inn ymse grønnsaker og salater og kyllingfilet, og så er ideen at vi skal stappe det med i bagetter og mumse det i oss. Det er så varmt ute at middag med saus. Tror det kan bli bra.

Barn. Vil vi ha barn? Jeg har begynt å tenke skremmende og dype tanker. Kan noen jage meg ut av "gravid"-forumet med en gang? Værsåsnill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Fredag!

Ikke det at fredag betyr så mye for tida, men det betyr i hvertfall et par dager med

kvalitetstid sammen med min kjære. Rent bortsett fra at han skal ut og prøvekjøre biler sammen med sin mor i morgen....Heldigvis er han forsikra- hun har ikke kjørt på 2 år eller noe. Det er skikkelig blåsete her i dag, og både jeg og vofsen ble gjennomblåste da vi gikk tur. Så helt skrullete ut etterpå. Og så ser det ut som om det skal bli regn. For noe tull!

Har sortert klær. Utrolig hvor mye drittklær man samler på i løpet av noen år...nå har jeg sortert med hård hand, og alt som ikke har blitt brukt siste året går rett til fretex. Håper noen kan bruke det, på et tidspunkt syntes jeg jo at det var fiiint.

DAJM! Jeg har lyst på DAJM! Er en smule premenstruell og godtesyyyyyk :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprek farge på nestsiste innlegget, ja. :wink: Ha en fin helg.

(Uff, hva sa du om skaprydding? *et snev av dårlig samvittighet trenger seg fram i bevisstheten*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ååååå,så koselig!!!!

Første AI! !Min "bursmåned" har begynt! Sambo himler med øynene hver gang jeg sier "bursmåned", tror han lurer på om jeg forventer gaver jevnt og trutt helt fram til selve dagen,men sååå kravstor er jeg da ikke :wink:

Har ikke gått i tog i dag, og hadde min bestefar visst at jeg har støvsuget og vasket og tørket støv i dag, på Arbeidernes Frihetsdag, tenker jeg jeg hadde fått hørt det. Hvem vet-kanskje han sitter der på den lille skyen sin, i nattskjorta,og ser ned på barnebarnet sitt og rynker panna? Okei,bestefar- jeg synger ett vers av "Internasjonalen" til ære for deg : Opp alle jordens bundne treller, opp I som sulten knuget har...Fornøyd nå? Ikke et helt vers heller...

Jeg har støvsugd, og som vanlig fikk bikkja panikk og løp og gjemte seg. Da hun syntes jeg hadde støvsuget lenge nok, ga hun fra seg et par bjeff, men jeg ga meg ikke. Hun syns støvsugeren er et stort og skummelt Monster som er troende til å støvsuge opp middels store hunder på ca 20 kg, med hud og hår. "Ikke bekymre deg unødig, Pinny" sa jeg, " kan jo slenge Dilla (favorittleken, ei pipende grønn krokodille med fårete smil) etter, så har du noe å leke med der nede i støvsugeren".Hun bare så rart på meg.

Sambo er på jobb, den tapre mannen. Derfor skal jeg nå feire 1 mai på mitt vis, og hylle min arbeidsinnsats med en skål iskrem. Jeg har en skikkelig tvilsom en- Diplom Royal Banansplit- er ikke sikker på om den er god eller bare pervers :-) . Watch out, sofa, nå kommer jeg og krasjlander i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsL

Har du ikke sett den reklamen for Miele hvor han mannen støvsuger og tror han har støvsuget hunden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig tvilsom en- Diplom Royal Banansplit- er ikke sikker på om den er god eller bare pervers

En sånn har jeg også i fryseren, og venter nå spent på rapport fra deg om hvordan den smakte :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Mooooorgen! Yollihollihoooo!(hyler meg sjøl våken).

Eller...det er jo ikke SÅ tidlig, heller, men jeg sov latterlig dårlig, så jeg føler meg som en rosin. Sambo styrte rundt i morges og snakka og sang, og jeg fikk ikke med meg hva han sa, overhode. Stilig. Satser på at det var fine og bra ting.

MrsL : Miele støvsugerreklame? Støvsuge hund? Her har jeg VIRKELIG gått glipp av noe...tror jeg må klistre meg til reklamepausene en stund framover (hvis den fortsatt går, da. noe som jo vil vise seg...)

Charmina: Det var en skikkelig pussig is. Har enda ikke bestemt meg for om jeg liker den eller ikke- men ekte banansplitt er definitivt BEST. :-)

Jeg er et kaoshode. Jeg har forlagt selvangivelsen, og det så til de grader. Trodde jeg visste hvor den var- dengang ei. Vi lette og lette som gale, men den var søkk borte. Så da måtte jeg ringe skatteetatens hjelpetelefon og var forbedredt på Tidenes Utskjelling og streng beskjed om at jeg var en Uansvarlig Borger, men telefondama bare lo og sa at jeg skulle ringe likningskontoret i dag. Puh. Gjett hvem som var lettet da?

I dag skal jeg på et Viktig Møte, så det er vel på tide jeg slenger legemet i dusjen og får meg noe mat (etter dusjinga). Liten tur skal vel rufsedyret ha også, selv om hun akkurat nå ligger halvdød på gulvet og ser ut som et skinn. Ordet "tur" er magisk. So long :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så bra det ordna seg med selvangivelsen da!

Typen min har også forlagt den.. :ler:

Jeg får tipse han om å ringe de ;)

Lykke til i møte hos Aetat-mannen!! :blomst:

Krysser fingrene! Det er aldri noe gøy... aetat.. :tunge1:

Håper du har en superduuuuper dag! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Viktig Møte gikk greit. Og gjett hvem som fant selvangivelsen sin 2 minutter etter at telefon til likningskontoret var unnagjort.... :wink: (Hvis ikke Vofs spiste den til middag, da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

lom-lom, tirsdag!

Ligningskontoret i Bergen er stengt i dag...i går var jeg nr 37 i køen, og siden jeg skulle på det Viktige Møtet hadde jeg ikke tid til å sitte og vente på å komme fram. Dessuten lånte jeg svigermors telefon, og hun satt og så på meg med rosinøyne hele tida..hun hadde egentlig ikke stått opp. Prøvde igjen i dag, men da sa en sur telefonstemme ;"Bergen likningskontor har stengt 2 og 3 mai". Så frekt! Bergen fordi der bodde jeg i november 2003, og det er visst det som teller.

Lurer på om bikkja har spist selvangivelsen min som straff for at vi har fått oss søppelbøtte med lokk som det ikke går an å vippe av? Før var hun nemlig besatt til å snike seg opp og ha godteparty på kjøkkenet på nattestid, men nå er det sluuut på det. Mistenkelig tynnere har bikkjelurvet blitt også. No more søppelmat (bokstavelig talt) for you, my hairy friend.

Det Viktige Møtet gikk fint. Ser ut som om jeg kan komme meg i jobb igjen i løpet av ikke så lang tid, og det er en fin ting- man blir smårar av å være hjemme med hunden, det kan jeg love dere, særlig sånn sær mashund som vi har. Nå sitter hun forresten og klistrer seg inntil høyre lår, mens hun ser på meg med morra-rosinøyne. På tide å komme seg ut og tisse på alt som ikke rører på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Godt det gikk bra på møtet!! Håper du får jobb veldig snart!! Jeg var på intervju idag, håper jeg også..;)

Planer for imorgen da? Jeg skal ha venninnefest, gleder meg. :kul: Ha en kjempekos dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:digge: Det er så mange dårlige sanger på radioen akkurat nå, "hits" fra tilig 90tall, og her sitter jeg og synger med. Naha,tjaha,ja. Stilig. Har sluppet tulleberta ut i løpestrengen, hun liker å ligge ute og kjenne vinden i pelsen og kikke (bjeffer ikke,den fliinke hunden!) på dem som går forbi.

Sambo ringte og fortalte om en kollega som gifter seg på fredag-"hemmelig", de skal ta festen senere (om et par-tre år...). Lurer på om han syns det er det som er den ideelle løsningen? Er ikke heeelt sikker på om det er det jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om bikkja har spist selvangivelsen min som straff for at vi har fått oss søppelbøtte med lokk som det ikke går an å vippe av?

Er det nå jeg IKKE skal si: "Hva var det jeg sa"? Håper Vofs har god fordøyelse for selvangivelsen er tungfordøyelig stoff. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...