Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hallais,Charmina !:-)

Æsj, jeg har vondt i halsen. Ikke sånn kjempevondt, men sån ekkelt irritert vondt. Æsj-det er det ekleste jeg vet.

I dag skal jeg på "finne en liten jobb-møte".Håper det blir bra. Regner ikke med at det kommer så SKREKKELIG mye utav det, er vel mer et bli kjent og sondere terrenget-møte, men det er ihvertfall greit å føle at man er igang.

Og så skal jeg være med kjæresten og shoppe sko til han, for han reiser til Berlin i morgen, og vil gjerne se litt ordentlig ut på beina når han skal treffe viktigmennene der nede, noe som jo er forståelig. Han er bare ikke verdens enkleste å shoppe sammen med, men jeg får ta på tålmodighetshetta.Kan være ille jeg òg, så det så.

Bikkja sover fortsatt, med sin lille grønne venn Dille ved siden av seg. Dille ligner mistenkelig på Schnappi (das kleine Krokodil).

Ps: Jeg fikk diamantring til bursdagen miiiin! I hvitt gull-og den er så himla fiiin! Går og kikker på handa mi hele tida... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Nå er jeg alene hjemme...O har reist til Berlin på jobbkurs. Men jeg sendte med han en lapp med parfymenavn... får kose meg med bikkja mens han er borte, og spise sterk mat som han ikke liker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Første aleneting ble; EN IIIS! Rydda først kjøkkenet og så stua, og så gikk jeg og vofs til butikken og kjøpte masse sunne ting (som avokado og oliven), og etpar-tre mer usunne ting, og så den isen, da. Det var nammenam! Nå er bikkja i løpestrengen ute, og jeg driver og moter meg opp for enda mer husarbeid. Gørr.

Har bestemt meg for at kontoret skal få stå urydda-det er sambos domene og hans skitt og lort, og han kan få ta det SELV-Berlin or no Berlin.

Lurer på om jeg tør å se "Lost" alene i kveld? Pleier å se spøkelser rundt hvert hjørne,så det spørs jammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Lost åleine er skummelt.... Du får ha KG i bakgrunnen, så blir det nok ikkje så gale... ;) Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fin ring da - tenker den er lekker ja :Nikke:

Jeg hadde ikke turt å sett Lost alene - må nok ha charminamannen her da ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jeg drømmer så mye rart.I natt drømte jeg at jeg var en heks, en snill en. Og så var det 3-4 slemme hekser som var på jakt etter meg, de skulle stenge meg inne eller drepe meg eller noe sånt. Merkelig nok var alle de slemme heksene skikkelige blondiner, og alle hadde skulderlangt hår.Jeg har rødt. Alle kunne fly, og jeg var konstant på rømmen fra en fæl sekk de hadde som de skulle suge meg inn i. Det var tydeligvis en magisk sekk,dette..Hvordan det hele endte, aner jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jeg har på radioen når jeg sover alene. Litt sprøtt, men jeg føler meg tryggere da. Heldigvis begynte ikke bikkja å bjeffe høyt og energisk pga små lyder (kan skje,men er sjeldent) heller, så nå har jeg fått meg en god natts søvn.Kan ikke huske hva jeg drømte i natt heller, og det er ikke ofte.

I dag er det "Vannenergiens Vennergidag", og i den anledning spiller Wig Wam gratis på torget. Er jeg så tullete at jeg drar ned til byen, mon tro? Kanskje ikke- er masse husarbeid *æsj* som venter, og sikkert en plante eller tre som kunne tenkt seg å være omringet av litt mindre ugress.

Liljekonvallene våre begynner snart å blomstre! O planta dem på et "hemmelig sted" bak en stor stein og innramma av diverse busker, så man må krype inn i en "hytte" for å se dem. Det er så nydelig!

Men nå-jeg hører dusjen rope på meg."Lille lortekari,kom hit"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringen var nydelig snuppa!Ikke rart du ser på den hele tiden nei :wink:

Her skal jeg slange meg ute på terassen tenkte jeg iallefall om det er litt varme i sola. Har hatt sengen full av unger i natt så det har ikke blitt mye søvn nei!

Ha en fin dag!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Nå har jeg ordnet meg en liten link til bildene mine også.

Fyttigrisen, så flink jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...