Gå til innhold

Bableomaltmulig-boka


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Skinner det igjennom at jeg kjeder meg? At jeg enda ikke har begynt på husarbeidet, men sitter her og trøkker? I såfall er det helt riktig! Og så presterte jeg å sparke foten min skikkelig hardt i dørkarmen, så har sitter jeg og syns synd på meg selv og surfer rundt og ser på kjoler og annet fjas mens jeg snakker med en og annen venninne på msn.

Viktig opplysning; Nå skal jeg spise en avocado.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Uff slo du deg? :trøste:

Kose deg med avokadoooo! :-D

Tåa mi ser ut som noe litt skummelt akkurat nå. Øm som bare det. Går sikkert for over, men akkurat i dag passet det meg utmerket å være litt selvmedlidende.

Avocado er SÅ godt! Grønt og mykt og mumsete. Nesten det beste jeg vet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Ja,jeg likte idèen kjempegodt, MrsL :-) .

Nå har jeg deltatt i en "vinn en brudekrone"-konkurranse på mipaform.se. De har en del fine kjoler også, og den kronen var skikkelig fin. Ny og tradisjonell på samme tid, akkurat noe sånt som jeg kunne ha tenkt meg :-)

Deilig avocado,og MacGyver på tv.Verdensredderen. Det den mannen ikke får til med en hyssingstump og en tyggis er ikke verd å få til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jepp.Jeg har lite å finne på. Eller eeegentlig ikke, for jeg skimter en gedigen hybelkanin som ligger under sofaen og knurrer mor meg. Hans dager er talte...snart. :sjarmor:

Skal se om jeg finner igjen bildet av den kronen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Æsj, jeg kommer ikke inn dit bildet er. Tydligvis får man bare være med og "tävla" èn gang :sur::grine::ironi:

Men hvis du går inn på www.mipaform.se og trykker på den linken i venstre kolonne som heter "Tävling" , så trykker på "vinn sagolik brudkrona" som da kommer opp og så til slutt (puh) på en liten firkant hvor det står "tävling" (atter en gang) midt på siden, så skulle den åpenbare seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

*krysserfingrekrysserfingrekrysserfingre* :-)

Hvis ikke,går det jo an å få en laget,ikke sant? Er mange flinke "smykkedamer" i denne byen, har jeg intrykk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Nå er klokka nesten 16.00. Nå skal jeg være bestemt og tøff, og ta fram tørrmoppen og gå en tur rundt i stua (ooog gangen). Hybelkaniner, beware! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

700 innlegg! Jaja, kakesmuler i forhold til enkelte andre...ingen nevnt... :wink: Byr på vafler og pærebrus til de som vil ha-små ting må også feires! :perebrus::perebrus::perebrus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hybelkanin avgått ved døden? I så fall kan du komme hit og leke "Hybelkaninfangeren fra Barteby" - eller noe slikt. Jeg har nemlig noen kaniner i hus jeg og. Men det er sånn tiltak å fiske fram moppen, for ikke å snakke om å utrydde all reklamen som samler seg i hauger. (Hvorfor, hvorfor, hvorforrrrrrr legger jeg den ikke i papirinnsamlinga med en gang???? :klaske:)

Grattis med de 700 forresten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Hei, Cata! Han døde (hybelkaninen).Men kjenner jeg den sorten rett, er hans Arvtager allerde i ferd med å bli skapt-det HJELPER ikke akkurat med hun i huset,heller...Men søøøt hund,da!

SOOOOL i dag, og det ser ut som om det er mindre vind enn i går, så foreløbig ser det lovende ut. I dag skal jeg sortere meg gjennom en del av samboe gamle blader, "Häuser" og "HiFi-guide" for ørten år bakover-vi er nemlig på en kastebølge,og skal kjøre til returstasjonen med dem i ettermiddag.Oppbyggelig oppdrag big time.Det er deilig å kaste ting,syns jeg. :sjarmor:

Hunden ligger enda og sover,det lille murmeldyret.Hun har virkelig funnet roen denne våren, og sover lenger enn noen andre.Og så ser hun skrekkelig morsom ut når hun våkner-små skrumpne øyne og pelsen i merkelige vinkler :-) .

Plutselig fikk jeg skrekkelig lyst til å reise til København. Hvorfor? Fåglarna vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...