Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2005 #101 Del Skrevet 2. juni 2005 Mett. Har spist kyllinfilet med tomater,oliven og feta-skikkelig sommermat- og nå er jeg stappmett. Har en deilig klesvask som venter på å bli hengt opp, men det får bare vente til jeg har kommet meg litt til hektene. Stappmett. Jeg kunne ha skrevet dikt om hvor mett jeg er akkurat nå. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2005 #102 Del Skrevet 2. juni 2005 Nå syns jeg egentlig de kan stenge Berlin, sånn at O kan komme hjem til meg. :-( Håper ihvertfall han har det fint der han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2005 #103 Del Skrevet 2. juni 2005 I serien "Kjedelige rapporter fra mitt hverdagsliv" kan jeg nå berette; Jeg har spist 8 smørbukk-karameller med sjokolade,og er nå offisielt kvalm. Tror jeg må spise en sunn kveldsmat snart :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2005 #104 Del Skrevet 2. juni 2005 Trenger noen tips til bra bøker. Har lyst til å lese noe lett og morsomt. Hjernen min er i "ukomplisert sommerlektyre"-modus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. juni 2005 #105 Del Skrevet 2. juni 2005 Her er en oppdatering fra Jæren: Vi har gått lang tur og satt både kondis og ryggflesk på en hard prøve. Nå venter pasta og fersk ananas, samt flammende diskusjoner om hvor gjestene skal sitte. men det blir nok Jæren Hotel ja ..... Ha en fin natt, O kommer kjem i morgen kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. juni 2005 #106 Del Skrevet 2. juni 2005 Heldigjentene oss som har så fine ringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 3. juni 2005 #107 Del Skrevet 3. juni 2005 Hærlige bilder av hunden din - jeg er rett og slett helt forelsket jeg : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juni 2005 #108 Del Skrevet 4. juni 2005 Hærlige bilder av hunden din - jeg er rett og slett helt forelsket jeg : Så gøy at du liker Pinny! Hun ER virkelig en spesiell hund,har aldri vært borti maken. Selv moren min,som aldri har likt hunder noe særlig syns hun er supermorsom og koselig. Hun har så mange artige ansiktsuttrykk og finner på så masse rart.I går var det "Sleng deg mot ballen"-leken som gjaldt, og den foregår sånn; Finn en ball. Sleng deg med full kraft mot den, sånn at den hopper unna. Gjenta tusen ganger med samme entusiasme. Hun var urmorsom å se på, da ,gitt! Forøvrig kom kjekkasen hjem i går. Seint, for det var tordenvær i Amsterdam hvor de mellomlandet, og selskapet han fløy med har en regel (de eneste i hele verden som har den regelen) om at de ikke kan koble til "landgangen" når det tordner. Så de ble sittende i flyet i to timer, og så måtte han ta et mye seinere fly. Men hjemme er han, og jeg fikk deilig belgisk konfekt. Nå må jeg bare gå og nusse litt på han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2005 #109 Del Skrevet 4. juni 2005 HA en god helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. juni 2005 #110 Del Skrevet 5. juni 2005 I går var det "Sleng deg mot ballen"-leken som gjaldt' date=' og den foregår sånn; Finn en ball. Sleng deg med full kraft mot den, sånn at den hopper unna. Gjenta tusen ganger med samme entusiasme. Hun var urmorsom å se på, da ,gitt![/quote'] Så herlig! Man blir ikke lei av å studere dyra når de holder på sånn, man kan jammen lure på hva som foregår inni hodene demses, om det foregår noe der i det hele tatt. Koselig å få typen din hjem igjen da, dere får kose dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2005 #111 Del Skrevet 5. juni 2005 Hehe, pusla, det er så sant så sant :-) . Utrolig hvorr flink hun er til å finne på leker på egen hånd, og hvordan hun muntrer meg opp med sine tullete påfunn hvis jeg har en under middels dag. I går var det kordag,og i dag har det vært kjærestedag. Var på galleri og på Vitenskapsmuseumet, og det var jo ganske så gøy. Var en fin utstilling av Håkon Gullvåg-kjæresten skulle plukke ut bilder til jobbens kunstlotteri til jul, og da med goood hjelp av undertegnede. Aiiaiai så god smak jeg nå en gang har! Et stuptrøtt,tror det er regnet som gjør det. SKal finne meg en dårlig tvserie før kveldens husarbeidsrunde begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. juni 2005 #112 Del Skrevet 5. juni 2005 Går du i kor du også? Kva slags!?!? Sant det er gøy å synge!! Eg eeelskar det!!! Og ellers då? Har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2005 #113 Del Skrevet 5. juni 2005 Nå har jeg lyst til å skrive med litt stor skrift,ikke fordi noe viktig har hendt,men bare fordi Tro meg- å vaske hund er et heftig søndagsprosjekt.Kanskje ikke så veldig langvarig, men intenst. Pinny syns dusjen er littebitt skummel, så det hele foregår raskt og effektivt, og etter skylling er det rett i håndkleet (gammelt røttent et) for en snartørkings, før beskjeden "spring Pinny, spring", lyder, og Pinny løper som ei kanonkule rundt i gangen og stua noen min., for å få kvitta seg med litt vann. Godt vi har et skikkelig BRUKSHUS, det er sikkert og visst. Og så fikk hun en pølsebit i belønning. Æsj, jeg trodde yndlingsfilmen min, nederlandske "Antonias verden" skulle gå på svensk tv4, men så gikk det visst på svt4's egen filmkanal.Grrrr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #114 Del Skrevet 6. juni 2005 i dag er det Svenska flaggans dag så hurra,hurra, alle svensker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2005 #115 Del Skrevet 6. juni 2005 Bortsett fra det, så er det kaldt og guffent her,og tiltakslysten er på bånn. Rock bottom. Håper jeg klarer å sparke meg selv såpass i rumpa at jeg får gjort noe husarbeid i løpet av dagen-men ingen garantier overhode. Pussing hvordan noen dager bare blir sånn-sliter litt med det. Ellers hadde vi den o store etternavndiskusjonen i helga, og jeg er så glad for at vi er tilnærmet 100 % enige. Når vi gifter oss, skal jeg ikke bytte navn, og ikke han heller- han syns faktisk navnet mitt er flottest med det etternavnet jeg har nå- men når vi en gang får barn, blir det mer komplisert,Blir det mitt navn-hans navn, hans navn-mitt navn eller hans fornavnsønn-mitt etternavn? Tjaha, det vil tiden vise. Ikke noe vi trenger å tenke på nå, men er veldig glad for at han ikke har heftige tanker om navneendring for mitt vedkommende, siden jeg er veldig glad i det navnet jeg har. Fyttigrisen,jeg har masse å ta tak i! Hvor er min slave hen, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juni 2005 #116 Del Skrevet 6. juni 2005 Hi-hi...bra at navnediskusjon kom i havn i denne generasjonen, men jeg gjør meg av og til tanker om hvordan det blir et par generajoner fra nå. Kan du ikke se for deg en liten "Knut-Ola Farmor-og-farfars-og-mormor-og-morfars-etternavn"?? Uff ja, noen finner vel en lur løsning på det, til vi kommer så langt. Men så lenge du trives med navnet ditt så synes jeg absolutt du skal beholde det. Det er jo det som er deg. Selv har jeg et navn som jeg gladelig kunne byttet bort med nesten hva som helst. Men fornavnet mitt passer usedvanlig dårlig sammen med etternavnet til mannen i mitt liv (får meg til å høres ut som en eneste stor talefeil ) , så om vi noensinne skulle finne på å gifte oss, så kan jeg ikke bytte til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2005 #117 Del Skrevet 6. juni 2005 Å vaske hund er heftig jobb ja Husker når jeg vasket hunden min jeg - som slettes ikke hadde lyst til å bli vasket En stor Grand Danoise - prøv det den som vil Ha en god natt snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2005 #118 Del Skrevet 7. juni 2005 *bilder i hodet av Charmina som prøver å vaske den motvillige hunden sin* Oooo,den rasen er så fiiiin! Utrolig elegante og flotte hunder, og de jeg har møtt, har virket så rolige og avbalanserte. Liker ulvehunder også. Husker NKK hadde rasedemonstrasjon på festplassen for noen år siden- det var et svare leven-ørten hunder som boffet og foffet og skulle si skikkelig ifra til hverandre om at "her er JEG", men de fem ulvehundene som var der, de bare LÅ der. Helt uintressert i de andre bråkebøttene,og sååå elegante og stilige! Huhu.Håper jeg IKKE er sanndrømt. I natt drømte jeg nemlig at temperaturen falt drastisk.Det ble nemlig kuldegrader,og så begynte det å SNØ. Alt av blader falt av trærne, og så var det full vinter igjen. Fælt! Tror jeg har blitt en smule negativ av det traurige sommerværet vi har hatt så langt. Gikk tur med bikkja i går kveld,og holdt på å fryse rumpa av meg-dette er da ikke noen deilig juni! Jeg vil ligge i hengekøya og lese og spise vannmelon mens jeg sakte blir beige,og det er 25 grader og kjæresten så smått begynner å fyre opp grillen.....ikke sitte inne med pledd rundt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juni 2005 #119 Del Skrevet 7. juni 2005 Cata (takk for besøk,forresten); Vi har ihvertfall ordnet opp i nanvediskusjonen for denne generasjonen, og det syns jeg er veldig greit. Er ikke så skrekkelig lenge til vi begynner på "mor,far og barn"-livet heller, så da er det greit å ha sånt ferdig diskutert og ute i verden.Greit å vite hvor man står.Hvordan de etter oss ordner seg, se, det sier jeg kaldt og kynisk at får være deres problem, men mannen sier at han vedder på at det er hans navn som "ryker" siden mitt er mer internasjonalt anvendelig (han har ø i navnet sitt). Den tid, den sorg. Kniper meg selv i å tenke på navn for tida. Litt kribling i eggstokkene, tror jeg, men det er dårlig timing nå. Guttenavn er enklest.Liker veldig godt Jacob og Gabriel og Johannes-jentenavn er vanskeligere.Barndomsvenninna mi har brukt opp det søte Maja, så da utgår det :-) . Fikk bursdagsgave i dag...gavekort på parfymeri, så nå har jeg to gavekort, både det, og ett til Cornelias Hus å bruke opp. Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 7. juni 2005 #120 Del Skrevet 7. juni 2005 Heisann Vil bare ønske deg en virkelig god dag! Nyt den Takk for hilsningen fra deg! Gode `er fra Nordens paris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg