Fru_K Skrevet 7. juni 2019 #181 Del Skrevet 7. juni 2019 6 minutter siden, LittleBee skrev: Så bra! Jeg har rundt 2 uker før deg, er 18+0 dagen vi skal inn. Veldig spent! Er ikke glad i sprøyter eller synet av eget blod men det kommer seg jo siden man i tide og utide må ta blodprøver på kontroll. Og jeg tar de deugsa jeg får, bare å unngå å se nåla så tror jeg vi sier ja takk med glede 😂😂 Fikk skrivet ja, så vi blir nok med siden det sto man måtte si fra selv om man ikke ville være med. Synes forskning er supergøy og de ville nok aldri aldri aaldri gjort det om det var i nærheten av utrygt. La ikke merke til at den skulle tas fra hodet, men det er sikkert fra et mykt sted 🙈 Om du ikke har kontaktet JM for time i bydelen din ville jeg gjort det. Ringte for 2 uker siden til min bydel, og før jeg fikk spurt om time i riktig uke sa hun «har ikke ledig før slutten av august». Flaks at min uke 24 er i slutten av august men tydelig at helsestasjonene og jordmødre har stor pågang i Oslo 🙈 Bare et lite tips! Oi, det var et bra tips! Tusen takk 😊. Jeg syntes egentlig OUL var litt sent. Ifølge appen og TUL er jeg i uke 20 (19+0) ved OUL... Men siden du har fått din 18+0 er det kanskje ikke så sent likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 7. juni 2019 Forfatter #182 Del Skrevet 7. juni 2019 16 minutter siden, Fru_K skrev: Oi, det var et bra tips! Tusen takk 😊. Jeg syntes egentlig OUL var litt sent. Ifølge appen og TUL er jeg i uke 20 (19+0) ved OUL... Men siden du har fått din 18+0 er det kanskje ikke så sent likevel... Nei er nok ikke for sent, legen min sa mellom uke 17 og 19 er normalt, men har jo lest 18-20 mange andre steder så det går nok bra 😊 De regnet nok ut fra menstermin siden legen sa hun måtte føre opp den frem til OUL, så de trodde vel jeg var nærmere 19+0 enn 18+0 egentlig 😊 Men siden det ikke er før uke 17 vertfall så orker jeg ikke bytte timen, passer bra med ferien og 💁🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 7. juni 2019 #183 Del Skrevet 7. juni 2019 Lorieen: Magefølelse: Gutt Kinesisk fødselskart: Gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 11. juni 2019 #184 Del Skrevet 11. juni 2019 Jeg blør igjen! Så jeg skal på ny ul i morgen, bare for å sjekke. I morgen er jeg 12+2, så det blir spennende å se 🤗. Jeg drar til England etter jobb i morgen og kommer ikke hjem før mandag ettermiddag, og jeg vil ikke klare å nyte festivalen uten å få dette gjort først. Mannen min jobber i natt, så han får ikke blitt med. Det blir litt rart å dra alene, men han får jo se bilder etterpå 😊. Er det flere enn meg som blør eller spotter? Legen min er ikke bekymra, men det er noe annet med hønemor her 😅. Håper alle har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 11. juni 2019 Forfatter #185 Del Skrevet 11. juni 2019 53 minutter siden, Fru_K skrev: Jeg blør igjen! Så jeg skal på ny ul i morgen, bare for å sjekke. I morgen er jeg 12+2, så det blir spennende å se 🤗. Jeg drar til England etter jobb i morgen og kommer ikke hjem før mandag ettermiddag, og jeg vil ikke klare å nyte festivalen uten å få dette gjort først. Mannen min jobber i natt, så han får ikke blitt med. Det blir litt rart å dra alene, men han får jo se bilder etterpå 😊. Er det flere enn meg som blør eller spotter? Legen min er ikke bekymra, men det er noe annet med hønemor her 😅. Håper alle har det fint! Har ikke blødd noe, så kan ikke dele erfaringer der. Men det er vel veeeldig vanlig med spotting og små blødninger pga skjøre slimhinner Men godt å sjekke det ut så du kan slappe av. Håper på fine bilder i morgen og en god reise etterpå 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 12. juni 2019 #186 Del Skrevet 12. juni 2019 Ul viste en sprell levende baby med perfekt neseben og nakkefold ❤️. Morkaka ligger under og dekker livmorhalsen og gjør at jeg lett blør. Jeg har fått treningsforbud frem til OUL, noe jeg synes er veldig kjedelig. Men jeg gjør det jeg må 😊. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 12. juni 2019 Forfatter #187 Del Skrevet 12. juni 2019 1 time siden, Fru_K skrev: Ul viste en sprell levende baby med perfekt neseben og nakkefold ❤️. Morkaka ligger under og dekker livmorhalsen og gjør at jeg lett blør. Jeg har fått treningsforbud frem til OUL, noe jeg synes er veldig kjedelig. Men jeg gjør det jeg må 😊. Så hærlig bilde! Gud, nå kjente jeg trangen for å se til lille igjen bre seg raskt 🙈 Sykt hvor godt man kan se på noe som fortsatt er veldig lite 😍 Hvor stor målte de til å være? Og var det dere som ikke ville vite kjønn eller så de det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanskjekanskje Skrevet 12. juni 2019 #188 Del Skrevet 12. juni 2019 1 time siden, Fru_K skrev: Ul viste en sprell levende baby med perfekt neseben og nakkefold ❤️. Morkaka ligger under og dekker livmorhalsen og gjør at jeg lett blør. Jeg har fått treningsforbud frem til OUL, noe jeg synes er veldig kjedelig. Men jeg gjør det jeg må 😊. Så hærlig 😍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 12. juni 2019 #189 Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) 5 timer siden, Fru_K skrev: Ul viste en sprell levende baby med perfekt neseben og nakkefold ❤️. Morkaka ligger under og dekker livmorhalsen og gjør at jeg lett blør. Jeg har fått treningsforbud frem til OUL, noe jeg synes er veldig kjedelig. Men jeg gjør det jeg må 😊. Så herlig! Ser ikke mindre frem til UL neste uke nå nei😍 Treningsforbud er kjedelig, men det blir så verdt det! Edit: ups, ser at jeg har rotet meg inn i desembertråden, og jeg tilhører november. Skal prøve å følge med mer neste gang 🙈 Endret 12. juni 2019 av Irisiri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 12. juni 2019 #190 Del Skrevet 12. juni 2019 1 time siden, LittleBee skrev: Så hærlig bilde! Gud, nå kjente jeg trangen for å se til lille igjen bre seg raskt 🙈 Sykt hvor godt man kan se på noe som fortsatt er veldig lite 😍 Hvor stor målte de til å være? Og var det dere som ikke ville vite kjønn eller så de det? Jeg vil helst ikke vite kjønn, nei 🙈. Men det var ikke noe tema heldigvis. 6,4 cm hvis jeg husker rett. Ny termin dato juleaften (!) så ble flyttet to dager frem og satt til 12+4 i dag. Ja, helt utrolig å se så detaljert 😍. Har et "high five" - bilde til og med 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 30. juni 2019 Forfatter #191 Del Skrevet 30. juni 2019 Nærmer seg brått OUL her, noen har kanskje allerede vært også? Noen som vil dele hvordan det var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Squat Skrevet 30. juni 2019 #192 Del Skrevet 30. juni 2019 Vi skal på fredag😀 Er veldig spente☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 1. juli 2019 #193 Del Skrevet 1. juli 2019 Noen uker igjen for vår del. Jeg vil gjerne høre når dere har vært der 😊. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 6. juli 2019 #194 Del Skrevet 6. juli 2019 På 30.6.2019 den 21.31, Ms.Squat skrev: Vi skal på fredag😀 Er veldig spente☺️ Hvordan gikk det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms.Squat Skrevet 6. juli 2019 #195 Del Skrevet 6. juli 2019 2 timer siden, Fru_K skrev: Hvordan gikk det? 😊 Det gikk veldig bra😀 Alt var helt fint med den lille og vokser som den skal. Ble satt frem noen dager så nå er den offisielle terminen 1 desember😊 Når det gjelder magen så har den vokst urolig mye på bare ett par dager! Nå er magen rund og fin, og jeg føler meg ikke bare lubben og dvask lenger😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 13. juli 2019 #196 Del Skrevet 13. juli 2019 Jeg vil også melde meg inn her. Sånn noen måneder på etterskudd:-) sykt at vi nå er halvveis, er første barnet her så gleder oss masse til jul i år:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 13. juli 2019 #197 Del Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, Sjokoladepiken skrev: Jeg vil også melde meg inn her. Sånn noen måneder på etterskudd:-) sykt at vi nå er halvveis, er første barnet her så gleder oss masse til jul i år:-) Hei Når har du termin? Vi er godt spredt utover desember. Selv har jeg foreløpig termin på julaften 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 13. juli 2019 #198 Del Skrevet 13. juli 2019 Litt tidligere her... 6. Desember er termin😄❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 17. juli 2019 #199 Del Skrevet 17. juli 2019 Hvordan går det med alle her? Har det kanskje gått opp for dere at dere faktisk skal ha barn snart? Jeg er faktisk ikke helt der enda, selv om jeg er halvveis i uke 18. For en ukes tid siden møtte jeg på en tidligere kollega og ble stående og prate med ham. Han spurte om det var noe nytt i livet og jeg svarte "neida, samme gamle...". Vi sto og pratet sikkert i 15 min før vi sa hadet og det var først godt på vei hjem jeg innså at jeg hadde glemt at jeg er gravid 🙈😂! Magen har begynt å komme ordentlig, men akkurat den dagen hadde jeg en t-skjorte som skjulte den. Jeg er fortsatt kvalm, har fortsatt blødninger og treningsforbud og yter max i 50 % stilling... Noen dager klarer jeg nesten ikke å få i meg mat, så jeg har egentlig ikke gått opp noe. Ja, det er en teit ting å henge seg opp i, men jeg klarer ikke helt å riste av meg skuffelsen over at jeg ikke er en sånn supergravid som jeg hadde tenkt til 🙄😆. Hvordan har dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 18. juli 2019 #200 Del Skrevet 18. juli 2019 Her går det veldig fint. Er 20+6 i dag og kjenner nå liv hver dag, helt fantastisk. Men nei har ikke gått opp for meg heller:-) Jeg slet også med blødninger i noen uker, ekstremt kjedelig. Tenker det kan gå galt hele tiden. Men skyltes nok morkaken så lå forran åpningen, nå er blødningen stoppet så regner med en har flyttet seg vekk. Har lagt på meg 6,5kg. Er veldig frem og tilbake for om ok drit i det eller om jeg synes det er skikkelig plagsomt. Er jo ikke akkurat 6,5 kilo på magen;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå