Zannathe Skrevet 21. april 2019 #41 Del Skrevet 21. april 2019 1 time siden, LittleBee skrev: Gratulerer så mye til dere som har testet positivt helt nylig 💕 Skulle vi laget en liste litt som på IKM-trådene? Kanskje enklere å se hvem som ligger nært hverandre på datoer osv. da 😊 Ja det synes jeg vi skal😊 Hvordan gjør vi det? Spør sikkert dumt men 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 21. april 2019 Forfatter #42 Del Skrevet 21. april 2019 Om jeg starter så kopierer dere bare etter, og fyller i selv 😊? Kjører på landsdel også i tilfelle man en gang skulle trenge tips eller råd om noe i nærheten til der man bor. Om andre har flere ting så fyll gjerne på 😊 LittleBee - 29 år - B1 - PP6 etter MA - Østlandet - termin 10.desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 21. april 2019 #43 Del Skrevet 21. april 2019 LittleBee - 29 år - B1 - PP6 etter MA - Østlandet - termin 10.desembeR Bondekone - 26 år - B1 - 1 IVF (etter halvannet år prøving) - sørlandet - termin 31.12.19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 21. april 2019 #44 Del Skrevet 21. april 2019 LittleBee - 29 år - B1 - PP6 etter MA - Østlandet - termin 10.desembeR Bondekone - 26 år - B1 - 1 IVF (etter halvannet år prøving) - sørlandet - termin 31.12.19 Sequel - 30 år - B1 - PP3 - Vestlandet - termin 6 desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 21. april 2019 #45 Del Skrevet 21. april 2019 LittleBee - 29 år - B1 - PP6 etter MA - Østlandet - termin 10.desembeR Bondekone - 26 år - B1 - 1 IVF (etter halvannet år prøving) - sørlandet - termin 31.12.19 Sequel - 30 år - B1 - PP3 - Vestlandet - termin 6 desember Mrs Robinson - 27 år - B2 - Østlandet - termin 29 desember (sånn ca, alt ettersom hvilken kalkulator jeg bruker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 21. april 2019 #46 Del Skrevet 21. april 2019 LittleBee - 29 år - B1 - PP6 etter MA - Østlandet - termin 10.desembeR Bondekone - 26 år - B1 - 1 IVF (etter halvannet år prøving) - sørlandet - termin 31.12.19 Sequel - 30 år - B1 - PP3 - Vestlandet - termin 6 desember Mrs Robinson - 27 år - B2 - Østlandet - termin 29 desember (sånn ca, alt ettersom hvilken kalkulator jeg bruker ) Zannathe - 28 år - B2 - Nord Norge - Termin 16 desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heleba Skrevet 21. april 2019 #47 Del Skrevet 21. april 2019 LittleBee - 29 år - B1 - PP6 etter MA - Østlandet - termin 10.desembeR Bondekone - 26 år - B1 - 1 IVF (etter halvannet år prøving) - sørlandet - termin 31.12.19 Sequel - 30 år - B1 - PP3 - Vestlandet - termin 6 desember Mrs Robinson - 27 år - B2 - Østlandet - termin 29 desember (sånn ca, alt ettersom hvilken kalkulator jeg bruker ) Zannathe - 28 år - B2 - Nord Norge - Termin 16 desember Heleba - 23 år - B1 - PP 1 etter SA - Trøndelag - termin 15 desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 22. april 2019 #48 Del Skrevet 22. april 2019 Noen flere som har hatt bittelitt blod i utflod? Var bare litt rosa på papiret når jeg tørket meg i morrest, nå er det ingenting 😊 Man blir jo bekymret, men prøver å tenke at det ikke trenger å være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 22. april 2019 #49 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) Så fint med en egen tråd! I følge mine beregninger har jeg termin 22.des. Virkelig en julebaby, med andre ord. Vi har prøvd siden høsten 2017 og dette er første gang jeg får en positiv test, så dette barnet er veldig velkommen 😊. Flo mener jeg er 7+2 i dag. Jeg har hatt "menssmerter" siden to dager før positiv test og har den siste drøye uka vært kvalm. Jeg har ikke lest alle svarene på denne tråden, men er det flere enn meg som lurer på å dra på tidlig ultralyd? Jeg har et veldig sterkt behov for å sjekke at alt sitter der det skal... Jeg er helt ny her, så jeg vet ikke hvordan jeg skal fylle inn meg selv i den fine oversikten dere lager.. 30 år, bor i Oslo, førstegangsgravid. Endret 22. april 2019 av Fru_K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 22. april 2019 #50 Del Skrevet 22. april 2019 (endret) 4 minutter siden, Fru_K skrev: Så fint med en egen tråd! I følge mine beregninger har jeg termin 22.des. Virkelig en julebaby, med andre ord. Vi har prøvd siden høsten 2017 og dette er første gang jeg får en positiv test, så dette barnet er veldig velkommen 😊. Flo mener jeg er 7+2 i dag. Jeg har hatt "menssmerter" siden to dager før positiv test og har den siste drøye uka vært kvalm. Jeg har ikke lest alle svarene på denne tråden, men er det flere enn meg som lurer på å dra på tidlig ultralyd? Jeg har et veldig sterkt behov for å sjekke at alt sitter der det skal... Hadde samme behovet for å sjekke så vi har bestilt tidlig ultralyd til uke 8+0, som er i morgen, såå spent! Endret 22. april 2019 av Sequel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 22. april 2019 #51 Del Skrevet 22. april 2019 1 minutt siden, Sequel skrev: Hadde samme behovet for å sjekke så vi har bestilt tidlig ultralyd til uke 8+0, som er i morgen, såå spent! Oi, så spennende! Jeg var på ferie da jeg testet positivt rett før påske og legekontoret har jo vært stengt i påsken, så jeg sendte bare en sms og spurte om timen jeg har på onsdag (for noe helt annet) kan utvides siden jeg nå er gravid. Men jeg er så utålmodig! Var du hos fastlegen før du bestilte UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 22. april 2019 #52 Del Skrevet 22. april 2019 39 minutter siden, Fru_K skrev: Oi, så spennende! Jeg var på ferie da jeg testet positivt rett før påske og legekontoret har jo vært stengt i påsken, så jeg sendte bare en sms og spurte om timen jeg har på onsdag (for noe helt annet) kan utvides siden jeg nå er gravid. Men jeg er så utålmodig! Var du hos fastlegen før du bestilte UL? Har ikke vært hos fastlegen enda, har fått time i uke 12 - de sa det ikke var nødvendig før det. Var innom en privat gynekolog, på eget initiativ, og tok blodprøver for å måle HCG stigning en uke etter positiv test, for å ha noe mer håndfast før vi fortalte nærmeste familie. Så kontrollen i morgen blir første gang vi er hos legen nå i forbindelse med graviditeten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 22. april 2019 Forfatter #53 Del Skrevet 22. april 2019 1 time siden, Fru_K skrev: Så fint med en egen tråd! I følge mine beregninger har jeg termin 22.des. Virkelig en julebaby, med andre ord. Vi har prøvd siden høsten 2017 og dette er første gang jeg får en positiv test, så dette barnet er veldig velkommen 😊. Flo mener jeg er 7+2 i dag. Jeg har hatt "menssmerter" siden to dager før positiv test og har den siste drøye uka vært kvalm. Jeg har ikke lest alle svarene på denne tråden, men er det flere enn meg som lurer på å dra på tidlig ultralyd? Jeg har et veldig sterkt behov for å sjekke at alt sitter der det skal... Jeg er helt ny her, så jeg vet ikke hvordan jeg skal fylle inn meg selv i den fine oversikten dere lager.. 30 år, bor i Oslo, førstegangsgravid. Kan fylle deg i listen jeg 😊 Jeg har bestilt tidlig ultralyd på Jordmorklinikken, skal visst være en av de bedre stedene her i Oslo. Skal dit senere i uken, håper å se liv denne gangen og er selvsagt veeeldig nervøs. Har vært innom fastlege i uke 5, mest fordi jeg også skal følges opp av gynekolog pga. livmorhalsen og trengte henvisning. Da sa legen at jeg skal komme tilbake uke 8-10, og det er jo veldig snart 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittleBee Skrevet 22. april 2019 Forfatter #54 Del Skrevet 22. april 2019 LittleBee - 29 år - B1 - PP6 etter MA - Østlandet - termin 10.desember Bondekone - 26 år - B1 - 1 IVF (etter halvannet år prøving) - sørlandet - termin 31.12.19 Sequel - 30 år - B1 - PP3 - Vestlandet - termin 6 desember Mrs Robinson - 27 år - B2 - Østlandet - termin 29 desember (sånn ca, alt ettersom hvilken kalkulator jeg bruker ) Zannathe - 28 år - B2 - Nord Norge - Termin 16 desember Heleba - 23 år - B1 - PP 1 etter SA - Trøndelag - termin 15 desember Fru_K - 30 år - B1 - Oslo - termin 22. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. april 2019 #55 Del Skrevet 22. april 2019 1 time siden, Zannathe skrev: Noen flere som har hatt bittelitt blod i utflod? Var bare litt rosa på papiret når jeg tørket meg i morrest, nå er det ingenting 😊 Man blir jo bekymret, men prøver å tenke at det ikke trenger å være noe. Jeg har hatt litt misfarget utflod, men går på lutinus som gjør slimhinner veldig ømfintlige. Men, det gjlr graviditet og, så det trenger ikke å by på noe problemer☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 22. april 2019 #56 Del Skrevet 22. april 2019 Testene stiger heldigvis her og, men kjenner jeg er så redd for at det går galt. Har allerede informert de nærmeste (de som viste når vi var inne å satt inn egget). Skal, pga ivf, ha UL i uke 7, men kjenner jeg hadde bestilt det selv om vi ikke hadde fått det😁 Offesiell testdag er ikke før til lørdag (5+0), så skal kjøpe en digital å ta da igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 22. april 2019 #57 Del Skrevet 22. april 2019 1 time siden, Zannathe skrev: Noen flere som har hatt bittelitt blod i utflod? Var bare litt rosa på papiret når jeg tørket meg i morrest, nå er det ingenting 😊 Man blir jo bekymret, men prøver å tenke at det ikke trenger å være noe. Jeg hadde litt misfarget utflod 5+4. Vet at mamma hadde ganske mye blødninger i sine svangerskap, og slimhinner er mye mer skjøre i graviditeten, så litt blødning er ikke unormalt. Så lenge det bare var litt på papiret og du ikke har noe smerter ville jeg prøvd å ikke bekymre meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru_K Skrevet 22. april 2019 #58 Del Skrevet 22. april 2019 32 minutter siden, LittleBee skrev: Kan fylle deg i listen jeg 😊 Jeg har bestilt tidlig ultralyd på Jordmorklinikken, skal visst være en av de bedre stedene her i Oslo. Skal dit senere i uken, håper å se liv denne gangen og er selvsagt veeeldig nervøs. Har vært innom fastlege i uke 5, mest fordi jeg også skal følges opp av gynekolog pga. livmorhalsen og trengte henvisning. Da sa legen at jeg skal komme tilbake uke 8-10, og det er jo veldig snart 😊 Takk 😊. Takk for tipset om jordmorklinikken. Jeg har jo ikke peiling på hvor de er flinke og ikke. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 22. april 2019 #59 Del Skrevet 22. april 2019 45 minutter siden, Sequel skrev: Jeg hadde litt misfarget utflod 5+4. Vet at mamma hadde ganske mye blødninger i sine svangerskap, og slimhinner er mye mer skjøre i graviditeten, så litt blødning er ikke unormalt. Så lenge det bare var litt på papiret og du ikke har noe smerter ville jeg prøvd å ikke bekymre meg Takk for svar ☺️ Har ingen smerter og ikke noe mere blod så langt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zannathe Skrevet 22. april 2019 #60 Del Skrevet 22. april 2019 56 minutter siden, bondekone skrev: Jeg har hatt litt misfarget utflod, men går på lutinus som gjør slimhinner veldig ømfintlige. Men, det gjlr graviditet og, så det trenger ikke å by på noe problemer☺ Takk for svar 😊 Blir litt roligere når flere skriver det samme. Og det har ikke vært mere blod og ingen smerter 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå