Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja satser på at de har kontroll for det har ikke jeg 😆

Ja stemmer! Nå ser jeg symptomene. Ja det kan jo være både mens og spire, kommer an på hva du er vant til før en evt. menstruasjon. Men de symptomene du har ført opp er jo også veldig typisk graviditet også. 

Husker du snakket om at du i flere dager før positiv test hadde en stølhet/strekk lignende smerte. Hadde det samme når jeg ble gravid også :) Har det ennå faktisk men mye verre. Men det som var annerledes når eggene faktisk satt hos meg var at symptomene var mye mindre enn de mnd jeg hadde kjemisk eller ikke ble gravid. 

Hahah rim må man kjøre på med iblant 😆 hvis ikke blir det veldig tamt, og det er helt sant! 

Der har du en dårlig en fra meg også 🙌🏼

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja jeg husker det som om det skulle vært i går, føles faktisk ikke som lenge siden. Sprøtt hvor fort tiden går!

Jeg husker at det romsterte noe enormt i eggstokkene + strakk seg nede i magen. Det var helt sykt! 

Jeg har absolutt noen symptomer nå, men jeg stoler overhodet ikke på dem lengre. Det er ikke i nærheten så signifikant som da jeg ble gravid, men mye mildere.

Jeg er ikke tissetrengt slik jeg var da, og jeg kjenner eggstokkene jobbe på begge sider, men langt mildere. Kjenner det nå as we speak.

Føles som om jeg har eggløsning i begge eggstokker. Murrer så og si hele tiden, men lett murring samtidig som det ikke er noen tvil. I går følte jeg murring i korsrygg. Kan jo like gjerne være stolen på jobb, ny stol! Puppene er ømme, men det er normalt uken før mensen. Ellers så er jeg bare noe så helt voldsomt trøtt, men det kalkulerer jeg å være nye jobbens skyld😆 Jeg føler alt kan forklares naturlig nå, derfor jeg ikke roper hurra over symptomer på dette punktet!

Føler at det ikke finnes noe svar fra eller til, så jeg har liksom ingen håp! Velger å tenke at det sikkert ikke er noe, og er det noe er jeg bare veldig glad sikkert når det skjer!

Hadde jo vært typisk da, 2 uka inn i ny jobb!🙈

Akkurat det med jobb driter jeg faktisk i, det blir kjipt uansett. Om det skjer nå eller om 3 mnd - blir ubehagelig å si det uansett da jeg også er ny om 3 mnd egentlig! Kan ikke la det stoppe oss fra å få bebis❤️

Hadde vært moro om det ble en graviditet da😊 tror uansett den sitter innen sommeren er over, sterk magefølelse jeg har det!

Helt utrolig å tenke på at du laget to mennesker inni deg nå, det må være en så syk følelse det! Surrealistisk nærmest haha, men sååååå herlig da! Spent på å se om dere vil prøve dere på et søsken etter tvillinger!

Fetteren min er tvillingpappa og de klarte ikke å tenke på nr 3 før det hadde gått 10 år, da kom det en liten attpåklatt som har verdens beste store tvillingsøsken 😍😍

Et rim, er som EL-slim, det kan man tøye og bøye, og alltids om man vil med - skøye😂😂😂

Herregud!

Endelig godt det er helg nå😂😂😂

 

klem C❤️

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M, se på denne!

 

Aldri fått 50 poeng på den der før, skjønner ikke hvordan den regner ut det? Har pleid å ligge på 4,5 osv. Kanskje 6 poeng, men nå 50?

Forstår du det?

 

C

567FA4E9-AD6E-4BC4-B9CE-3EFFF8329A06.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg husker det som om det skulle vært i går, føles faktisk ikke som lenge siden. Sprøtt hvor fort tiden går!

Jeg husker at det romsterte noe enormt i eggstokkene + strakk seg nede i magen. Det var helt sykt! 

Jeg har absolutt noen symptomer nå, men jeg stoler overhodet ikke på dem lengre. Det er ikke i nærheten så signifikant som da jeg ble gravid, men mye mildere.

Jeg er ikke tissetrengt slik jeg var da, og jeg kjenner eggstokkene jobbe på begge sider, men langt mildere. Kjenner det nå as we speak.

Føles som om jeg har eggløsning i begge eggstokker. Murrer så og si hele tiden, men lett murring samtidig som det ikke er noen tvil. I går følte jeg murring i korsrygg. Kan jo like gjerne være stolen på jobb, ny stol! Puppene er ømme, men det er normalt uken før mensen. Ellers så er jeg bare noe så helt voldsomt trøtt, men det kalkulerer jeg å være nye jobbens skyld😆 Jeg føler alt kan forklares naturlig nå, derfor jeg ikke roper hurra over symptomer på dette punktet!

Føler at det ikke finnes noe svar fra eller til, så jeg har liksom ingen håp! Velger å tenke at det sikkert ikke er noe, og er det noe er jeg bare veldig glad sikkert når det skjer!

Hadde jo vært typisk da, 2 uka inn i ny jobb!🙈

Akkurat det med jobb driter jeg faktisk i, det blir kjipt uansett. Om det skjer nå eller om 3 mnd - blir ubehagelig å si det uansett da jeg også er ny om 3 mnd egentlig! Kan ikke la det stoppe oss fra å få bebis❤️

Hadde vært moro om det ble en graviditet da😊 tror uansett den sitter innen sommeren er over, sterk magefølelse jeg har det!

Helt utrolig å tenke på at du laget to mennesker inni deg nå, det må være en så syk følelse det! Surrealistisk nærmest haha, men sååååå herlig da! Spent på å se om dere vil prøve dere på et søsken etter tvillinger!

Fetteren min er tvillingpappa og de klarte ikke å tenke på nr 3 før det hadde gått 10 år, da kom det en liten attpåklatt som har verdens beste store tvillingsøsken 😍😍

Et rim, er som EL-slim, det kan man tøye og bøye, og alltids om man vil med - skøye😂😂😂

Herregud!

Endelig godt det er helg nå😂😂😂

 

klem C❤️

Anonymkode: e09e5...261

De tingene du forteller meg nå er jo veldig typisk graviditet! Man har sjeldent vondt i eggstokkene eller har eggløsningssmerter før en menstruasjon, så det er jo faktisk et veldig spennende tegn å følge meg på. 

Haha slik som du ramser opp symptomene nå er jeg nesten litt overbevist om at det er noe som skjer i kroppen din 👶🏼 

Nei dette ble spennende. Tenker du å ta en test før IKM eller vente til IKM? 

Jaja glem jobben. Ting skjer vi er mennesker. Du kan ikke la dette vente både med tanke på din alder og at dere er godt i gang. Baby kommer først så får det bli som det blir. Du kommer til å være ny nå og ett år frem i tid så hadde ikke ofret det en stor tanke. 

Ja det er helt merkelig. Det er 3 bankende hjerter i kroppen min ❤️👶🏼👭 Det er helt sykt. Daglig minnes jeg på at jeg produserer organer, føtter, hender. Nei det er rart. Og så er det to i tillegg 😆. Jeg har måttet justere planene for babyrommet helt nå som de er to. 

Ja nr 3 blir nok litt verre da jeg sikkert blir helt kjørt av å ha 2 på en gang 😆🙈, men vil gjerne de skal være nærme hverandre men usikker på om det går. Jeg kommer til å være helt kjørt det første året 😅

Hahhahaha lo høyt på jobb av den der! Fantastisk 😂

Ja blir godt å sove i 2-3 dager før det er i gang igjen. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

M, se på denne!

 

Aldri fått 50 poeng på den der før, skjønner ikke hvordan den regner ut det? Har pleid å ligge på 4,5 osv. Kanskje 6 poeng, men nå 50?

Forstår du det?

 

C

567FA4E9-AD6E-4BC4-B9CE-3EFFF8329A06.png

Anonymkode: e09e5...261

Oi 50! Jeg fikk sånn 32 da jeg ble gravid med tvillingene så over 50 er jo veldig bra 🧐😮

Å du har 56% på tempen å det fikk jeg faktisk aldri. Hmm dette var spennende! FF mistenker at du er gravid å det begynner jeg også å tro. Du har jo kjempefine odds her. Så gøy 😀

Kanskje det blir en juni spire 👏🏼

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til og med prøvd å jukse litt for å se om tallet gikk opp men fikk aldri høyere enn 5-15 Pt. Før 32 med tvillingene men skjønte heller ikke da hva som økte tallet. Hmm interessant 👏🏼😊

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har til og med prøvd å jukse litt for å se om tallet gikk opp men fikk aldri høyere enn 5-15 Pt. Før 32 med tvillingene men skjønte heller ikke da hva som økte tallet. Hmm interessant 👏🏼😊

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja sant - visst er det rart? I går hadde jeg 68 poeng, så det er bare helt merkelig! Aldri fått så mye jeg heller og jeg forstår ikke hva den beregner det utifra! Jeg har jo hatt symptomer så det holder før også, uten det utslaget, så det er så merkelig?????

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står forklaringen, blir du klokere?

C

1D1DD8F3-F3AA-41DA-855C-842B148C2924.png

4AF324D2-F95C-48E6-8963-714081FDB31B.png

0636B779-DF2E-4E63-8B65-A66E5D9E92EE.png

F0C83413-670E-4252-BE27-8F8BEF66119D.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tempen lå jeg seriøst på 86% i går!

 C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tingene du forteller meg nå er jo veldig typisk graviditet! Man har sjeldent vondt i eggstokkene eller har eggløsningssmerter før en menstruasjon, så det er jo faktisk et veldig spennende tegn å følge meg på. 

Haha slik som du ramser opp symptomene nå er jeg nesten litt overbevist om at det er noe som skjer i kroppen din 👶🏼 

Nei dette ble spennende. Tenker du å ta en test før IKM eller vente til IKM? 

Jaja glem jobben. Ting skjer vi er mennesker. Du kan ikke la dette vente både med tanke på din alder og at dere er godt i gang. Baby kommer først så får det bli som det blir. Du kommer til å være ny nå og ett år frem i tid så hadde ikke ofret det en stor tanke. 

Ja det er helt merkelig. Det er 3 bankende hjerter i kroppen min ❤️👶🏼👭 Det er helt sykt. Daglig minnes jeg på at jeg produserer organer, føtter, hender. Nei det er rart. Og så er det to i tillegg 😆. Jeg har måttet justere planene for babyrommet helt nå som de er to. 

Ja nr 3 blir nok litt verre da jeg sikkert blir helt kjørt av å ha 2 på en gang 😆🙈, men vil gjerne de skal være nærme hverandre men usikker på om det går. Jeg kommer til å være helt kjørt det første året 😅

Hahhahaha lo høyt på jobb av den der! Fantastisk 😂

Ja blir godt å sove i 2-3 dager før det er i gang igjen. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Hahahaha rimingen😂😂😂

Enda godt man har fredagen å klandre, jeg er seriøst helt daukjørt! Sover med en gang jeg kommer hjem! Og kan så sove enda en gang til rett før vi legger oss! Helt kaputt!

Kom akkurat hjem nå, står i garasjen med bilen. Sitter her og orker ikke reise meg! Sittet her i 12 min nå😅

Jeg blir ikke overrasket om jeg er preggo nå, men heller ikke sjokka om jeg ikke er. Rett og slett fordi jeg kan få alle disse symptomene grunnet stress i ny jobb, står opp 05:30 hver dag. Ny jobb er virkelig så sykt slitsomt for kroppen! Man blir helt ferdig i hodet!

Haha der sier du noe ja, dere må jo kjøpe absolutt alt dobbelt dere nå!😍

Har du noen feeling på kjønn? Noen ganger så har man det! Jeg visste med begge mine at det var jenter, sterk sterk magefølelse rett og slett!

Kan jeg spørre når du testet denne gangen? Hvilken dpo? Jeg er så redd for å teste fordi når man tester blir man skuffet uansett liksom dersom den er negativ, og jeg har ikke lyst å gi kroppen min håp!

Det du sa om 3 bankende hjerter inni deg rørte ved meg❤️ Det var faktisk helt vakkert sagt!

ååååh tenk😍😍😍😍

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mnd merker jeg er skikkelig dritt. Jeg vil ikke være avhengig av medisiner for å få et barn til. Å finne eggløsning selv, og bli klok på syklus er jo helt umulig. 

Jeg føler meg som et jævla hormontroll, og det er ingen god følelse. 

Første gikk jo så lett, og hun var jo ikke en gang planlagt, så hvorfor kan det ikke gå med en gang da, når man planlegger det. 

Samtidig merker jeg at det gjør godt å lese her inne, og følge dere andre damer. Det hjelper å lese om solskinnshistorier. 

I følge grafen kommer nok tr om en dag eller to. Sånn kjennes magen også.. 

IMG_20190614_152422.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sinsiew skrev:

Denne mnd merker jeg er skikkelig dritt. Jeg vil ikke være avhengig av medisiner for å få et barn til. Å finne eggløsning selv, og bli klok på syklus er jo helt umulig. 

Jeg føler meg som et jævla hormontroll, og det er ingen god følelse. 

Første gikk jo så lett, og hun var jo ikke en gang planlagt, så hvorfor kan det ikke gå med en gang da, når man planlegger det. 

Samtidig merker jeg at det gjør godt å lese her inne, og følge dere andre damer. Det hjelper å lese om solskinnshistorier. 

I følge grafen kommer nok tr om en dag eller to. Sånn kjennes magen også.. 

IMG_20190614_152422.png

Huff føler med deg, det er bare så merkelig hvordan kroppen funker!

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Og når fikk du baby sist? Hvor lenge har dere prøvd?

Når mener FF at du skal ha mensen da? Pleier å stå under der de fargene er når forventet mensen er. Synes du er litt kort i dpo land for å miste håper nå, det kan fremdeles skje mye! Det kan være en festedipp du har hatt nå vet du!!!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Huff føler med deg, det er bare så merkelig hvordan kroppen funker!

Kan jeg spørre hvor gammel du er? Og når fikk du baby sist? Hvor lenge har dere prøvd?

Når mener FF at du skal ha mensen da? Pleier å stå under der de fargene er når forventet mensen er. Synes du er litt kort i dpo land for å miste håper nå, det kan fremdeles skje mye! Det kan være en festedipp du har hatt nå vet du!!!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Jeg er 25. Fikk første i desember 2017. Vi har prøvd i tre mnd, men hatt en "det skjer når det skjer" holdning siden august, så da droppa vi prevansjon. 

Ff setter mensen til 22 juni, flo setter mensen til 17 basert på tidligere historikk :( Siden jeg startet å teste etter eggløsning, har jeg alltid hatt kort lutealfase de gangene jeg har fått positiv eggløsningstest :P

Herregud, jeg er så negativ om dagen.. Ikke moro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sinsiew skrev:

Jeg er 25. Fikk første i desember 2017. Vi har prøvd i tre mnd, men hatt en "det skjer når det skjer" holdning siden august, så da droppa vi prevansjon. 

Ff setter mensen til 22 juni, flo setter mensen til 17 basert på tidligere historikk :( Siden jeg startet å teste etter eggløsning, har jeg alltid hatt kort lutealfase de gangene jeg har fått positiv eggløsningstest :P

Herregud, jeg er så negativ om dagen.. Ikke moro. 

Det er lov! Tro meg - jeg har vært og er negativ jeg også😂😫 skikkelig sur innimellom pga prøvingen! Lei og sur jadda!

Hormoner kan gjøre en sur vettu ;)

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.6.2019 den 7.01, AnonymBruker skrev:

Hihi jeg blir ikke lei meg altså - men grafen er så rar at det liksom ikke «kan skje» i hodet mitt! Så da får vi heller se på neste mnd😊

Blir spennende å se uansett!

Får se hvordan denne utvikler seg da😆

Hvordan er det med deg da Lyd? Testet igjen i dag? Eller vente litt? Veldig glad for deg❤️❤️😍

 

C

16EF6360-03A1-4C3A-B4B3-0538089EE0CE.png

Anonymkode: e09e5...261

M!

se her, for noen dager siden - 90%!

C

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her står forklaringen, blir du klokere?

C

1D1DD8F3-F3AA-41DA-855C-842B148C2924.png

4AF324D2-F95C-48E6-8963-714081FDB31B.png

0636B779-DF2E-4E63-8B65-A66E5D9E92EE.png

F0C83413-670E-4252-BE27-8F8BEF66119D.png

Anonymkode: e09e5...261

Ok så FF sammenligner dine symptomer med over 1000000 andres og jo vanligere symptomene er jo høyere score. Og FF ser også på hvor ofte du har disse symptomene sammenlignet med andre og beregner utifra det. Så tydeligvis er symptom mønsteret ditt noe de har sett relativt ofte hos flere som har blitt gravide med samme type symptomforløp. Derfor er det veldig lurt å legge inn alt av symptomer daglig :) 

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok så FF sammenligner dine symptomer med over 1000000 andres og jo vanligere symptomene er jo høyere score. Og FF ser også på hvor ofte du har disse symptomene sammenlignet med andre og beregner utifra det. Så tydeligvis er symptom mønsteret ditt noe de har sett relativt ofte hos flere som har blitt gravide med samme type symptomforløp. Derfor er det veldig lurt å legge inn alt av symptomer daglig :) 

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Enig! Slik leser jeg det også! Man får bare smøre seg med tålmodighet og se😊

Både du og jeg vet at det jo er større sjans for at det kun er PMS sånn alt i alt!

Den som lever får se😆

Selv om det i ens eggstokker murrer, kan det godt være man med symptomene bare surrer!😂😂😂😂

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha rimingen😂😂😂

Enda godt man har fredagen å klandre, jeg er seriøst helt daukjørt! Sover med en gang jeg kommer hjem! Og kan så sove enda en gang til rett før vi legger oss! Helt kaputt!

Kom akkurat hjem nå, står i garasjen med bilen. Sitter her og orker ikke reise meg! Sittet her i 12 min nå😅

Jeg blir ikke overrasket om jeg er preggo nå, men heller ikke sjokka om jeg ikke er. Rett og slett fordi jeg kan få alle disse symptomene grunnet stress i ny jobb, står opp 05:30 hver dag. Ny jobb er virkelig så sykt slitsomt for kroppen! Man blir helt ferdig i hodet!

Haha der sier du noe ja, dere må jo kjøpe absolutt alt dobbelt dere nå!😍

Har du noen feeling på kjønn? Noen ganger så har man det! Jeg visste med begge mine at det var jenter, sterk sterk magefølelse rett og slett!

Kan jeg spørre når du testet denne gangen? Hvilken dpo? Jeg er så redd for å teste fordi når man tester blir man skuffet uansett liksom dersom den er negativ, og jeg har ikke lyst å gi kroppen min håp!

Det du sa om 3 bankende hjerter inni deg rørte ved meg❤️ Det var faktisk helt vakkert sagt!

ååååh tenk😍😍😍😍

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Hehe det blir spennende å se om det er jobben din eller en spire som surrer sånn med deg 😆 syns mange av symptomene som murringer og eggløsningssmerter kanskje ikke er jobb relatert 😄 men trøtthet kan være begge deler. Men den trøttheten jeg føler med tvillingene kontra når jeg er sliten av jobb er vidt forskjellige ting hos meg. Er så sykt stor forskjell. 

Faktisk så aner jeg ikke. Vet ikke helt hva man kan føle av ett bestemt kjønn, men tror jeg har en følelse av at det er minst 1 gutt, men er nok litt gjetting også 💙

Fikk en tydelig strek 8dpo! Burde skjønt det var tvillinger bare der 😆. Klarte ikke vente. Men hadde blitt skuffa om det ikke var noen strek, så du gjør nok lurt å vente til kanskje 10dpo :) Da får mange positive om de har en spire luskende inni der.  

Jeg tenker på det daglig ❤️💙❤️ Sier ofte til mannen min at nå banker det 3 hjerter inni meg. Det er så kos å tenke på. Å han sier ofte ting som «la oss se en film alle 4». Tenker umiddelbart «hæ? 4?». Så forstår jeg det. Er så rart å tenke på at vi går fra 2 til 4 så fort. At vi er en familie på 4 😢 er så koselig å tenke på. 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig! Slik leser jeg det også! Man får bare smøre seg med tålmodighet og se😊

Både du og jeg vet at det jo er større sjans for at det kun er PMS sånn alt i alt!

Den som lever får se😆

Selv om det i ens eggstokker murrer, kan det godt være man med symptomene bare surrer!😂😂😂😂

Anonymkode: e09e5...261

Ja. Ah husker når jeg ventet på å teste. Var nervøs, glad og stressa om hverandre 🤭 Å de 3 min fra du tester til du venter med å se testen. 

Jeg hadde endel murringer så trodde at mensen kom stadig vekk. Men alle andre symptomer hos meg var nytt. Har kun smerter når mens nærmer seg. Men står jo overalt at det meste kan være PMS og/eller spire. Men er litt tidlig å få menssymptomer 8dpo om du har IKM 14 dager etter eggløsning. 

Du er i siget nå C 😂😂😂😂😂😂😂

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe det blir spennende å se om det er jobben din eller en spire som surrer sånn med deg 😆 syns mange av symptomene som murringer og eggløsningssmerter kanskje ikke er jobb relatert 😄 men trøtthet kan være begge deler. Men den trøttheten jeg føler med tvillingene kontra når jeg er sliten av jobb er vidt forskjellige ting hos meg. Er så sykt stor forskjell. 

Faktisk så aner jeg ikke. Vet ikke helt hva man kan føle av ett bestemt kjønn, men tror jeg har en følelse av at det er minst 1 gutt, men er nok litt gjetting også 💙

Fikk en tydelig strek 8dpo! Burde skjønt det var tvillinger bare der 😆. Klarte ikke vente. Men hadde blitt skuffa om det ikke var noen strek, så du gjør nok lurt å vente til kanskje 10dpo :) Da får mange positive om de har en spire luskende inni der.  

Jeg tenker på det daglig ❤️💙❤️ Sier ofte til mannen min at nå banker det 3 hjerter inni meg. Det er så kos å tenke på. Å han sier ofte ting som «la oss se en film alle 4». Tenker umiddelbart «hæ? 4?». Så forstår jeg det. Er så rart å tenke på at vi går fra 2 til 4 så fort. At vi er en familie på 4 😢 er så koselig å tenke på. 

- M 

 

Anonymkode: 75b37...a21

Ååååh så hyggelig for dere! Er SÅ glad på deres vegner! Når har dere termin igjen?

Satser på en liten mars/april 2020 baby jeg! Må da få til det😆. Ikke så mye å be om vel?

Spennende å se om du får rett vedrørende kjønn😍

Jeg har sovet to ettermiddagslurer i dag! Klarte ikke å funke før kl var 19:30. Det holdt ikke med den første napen, måtte ta en til.

Det kan definitivt være jobbrelatert, det ER tungt å begynne i ny jobb! Samtidig så er det virkelig ekstremt nå. Kunne gått å lagt meg igjen nå, helt ærlig. Men jeg er mamma og må faktisk lage den fredagstacoen og vaske de klærne osv.

Heldigvis klarer barna seg selv og sambo ordner!

SPENNENDE! Jeg tester nok ikke før jeg virkelig føler at her er det noe som skjer! Må føle mer enn dette! Vil ikke ha den blanke testen, orker bare ikke blæh!

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha ja lurer på om ekstremt god riming er et symptom på graviditet? 🤔

Asking for a friend😂😂😂😂😂

 

C

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...