Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Åå sier du det 😁 skal holde oppdatert 😁 og sender en klem til deg etter det du har opplevd! ❤️ Men så bra at du får den hjelpen dere behøver for å få det til ❤️

Tuuusen takk ❤️ tar den klemmen jeg! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Jeg blir så usikker siden det er første pp med temping 🤦‍♀️ ventetiden trur jeg er det verste, spesielt når man går heime av helsemessige årsaker, da tenker man jo ikke på noe annet 🙈 har lite/ingen erfaring med grafer så syntest det va best å spørre enn å grubble så forferdelig 😅 når tid har du IKM? 

Har IKM mellom lørdag-tirsdag, altså om 4-7 dager. Vet ikke helt når EL var, men hadde positiv EL-test fredag 4.oktober og sluttet å teste etter det. Har ømme brystvorter og ømme pupper, som vanlig før mens. Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Førstegangs skrev:

Spennende! Har IKM et par dager før deg🤩 Håper det blir baby på oss nå!

Virkelig spennende! Jeg heier på oss og alle andre prøvere her inne 😍 Jammen godt med denne skravletråd-gruppa!

Ja, nå er det på tide med baby dere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt det; det er så utrolig fint å ha dere, deilig å få luftet ting og å kunne støtte hverandre❤️ TAKK!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Førstegangs skrev:

Må bare få sagt det; det er så utrolig fint å ha dere, deilig å få luftet ting og å kunne støtte hverandre❤️ TAKK!

Lige måde ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Førstegangs skrev:

Har IKM mellom lørdag-tirsdag, altså om 4-7 dager. Vet ikke helt når EL var, men hadde positiv EL-test fredag 4.oktober og sluttet å teste etter det. Har ømme brystvorter og ømme pupper, som vanlig før mens. Enn du?

Har IKM den 21.10. Altså på mandag, hadde positiv EL-test 4,5 og 6.10 og EL den 7.10 (testene ble svakere på kvelden den 6.10). Hadde murring og mens lignende smerter ifra 3 dpo frem til 6 dpo. Det kan være stikkinger innimellom men ikke like ille. Puppan va på tur å bli ømme på kvelden på mandag, meen det varte ikke lenge (bruke å få gradvis ømmere pupper 1 uke før TR). Ellers er det en ekstrem hodepine som begynte igår. Prøve å unngå paracet og heller sover mere (er jo mere trøtt uansett 😅) men alle de tegnene er jo typisk for TR også. Men har ikke opplevd før at det va så kraftig murring i noen dager og så nesten ingenting.. Det er det eneste jeg stusser over. Stikking i korsryggen har det også vært siden 3 dpo. Føle meg varmere og fryser fortere.. Men det vise jo grafen også at jeg er varm 😉 samboern bruke å si "du er så het" 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Har IKM den 21.10. Altså på mandag, hadde positiv EL-test 4,5 og 6.10 og EL den 7.10 (testene ble svakere på kvelden den 6.10). Hadde murring og mens lignende smerter ifra 3 dpo frem til 6 dpo. Det kan være stikkinger innimellom men ikke like ille. Puppan va på tur å bli ømme på kvelden på mandag, meen det varte ikke lenge (bruke å få gradvis ømmere pupper 1 uke før TR). Ellers er det en ekstrem hodepine som begynte igår. Prøve å unngå paracet og heller sover mere (er jo mere trøtt uansett 😅) men alle de tegnene er jo typisk for TR også. Men har ikke opplevd før at det va så kraftig murring i noen dager og så nesten ingenting.. Det er det eneste jeg stusser over. Stikking i korsryggen har det også vært siden 3 dpo. Føle meg varmere og fryser fortere.. Men det vise jo grafen også at jeg er varm 😉 samboern bruke å si "du er så het" 😂

Håper virkelig alt det du kjenner på er pga. en liten krabat i livmoren😍 Selv bestilte jeg nettopp en pakke graviditetstester fra billige-tester.no. Skulle egentlig vente til mensen kom/ikke kom, og ikke teste, men ble for svak. Ser folk har mange meninger om de ulike testene, men ser også at veldig mange tester tidlig, så det er ikke så rart at man syns enkelte tester er utydelige😂 Skal prøve å vente til lørdag før jeg tester, men er jo så spent! Du har IKM rundt samme tid som meg - så spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Førstegangs skrev:

Håper virkelig alt det du kjenner på er pga. en liten krabat i livmoren😍 Selv bestilte jeg nettopp en pakke graviditetstester fra billige-tester.no. Skulle egentlig vente til mensen kom/ikke kom, og ikke teste, men ble for svak. Ser folk har mange meninger om de ulike testene, men ser også at veldig mange tester tidlig, så det er ikke så rart at man syns enkelte tester er utydelige😂 Skal prøve å vente til lørdag før jeg tester, men er jo så spent! Du har IKM rundt samme tid som meg - så spennende!!

Det er virkelig spennende og nervepirrende det her dpo landet 😅 så gøy å ha IKM til nesten samme tid 😍 jeg bestilte i forrige uke fra Babyplan, tidlig tester stav, men dem er fortsatt ikke kommen. Kommer vel imorgen da 😊  men har en CB early liggende som jeg tenkte å bruke KANSKJE imorgen om tempen holder seg høy 🤭 men er så redd for å få blendahvit.. Etter 1 år så har man jo så lyst til at det skal klaffe når man har begynt å tempe og tatt EL-tester.. Ønske oss jo så sårt ett søsken til sønn vårres som blir 4 til neste år ❤️

Har du noen symptomer som er annerledes i forhold til ellers? 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Det er virkelig spennende og nervepirrende det her dpo landet 😅 så gøy å ha IKM til nesten samme tid 😍 jeg bestilte i forrige uke fra Babyplan, tidlig tester stav, men dem er fortsatt ikke kommen. Kommer vel imorgen da 😊  men har en CB early liggende som jeg tenkte å bruke KANSKJE imorgen om tempen holder seg høy 🤭 men er så redd for å få blendahvit.. Etter 1 år så har man jo så lyst til at det skal klaffe når man har begynt å tempe og tatt EL-tester.. Ønske oss jo så sårt ett søsken til sønn vårres som blir 4 til neste år ❤️

Har du noen symptomer som er annerledes i forhold til ellers? 😊 

Såre brystvorter tror jeg ikke at jeg har hatt tidligere før mensen, de er virkelig såre nå. Og så er de så stive, hvis det er lov å si høyt. Er ekstreeemt trøtt denne uka, men det kan ha noe med at det blir mørkere ute å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Førstegangs skrev:

Såre brystvorter tror jeg ikke at jeg har hatt tidligere før mensen, de er virkelig såre nå. Og så er de så stive, hvis det er lov å si høyt. Er ekstreeemt trøtt denne uka, men det kan ha noe med at det blir mørkere ute å gjøre. 

Trur alt er lov å si høyt 😊 krysse fingrene for deg 😍 og håper at du får testene fortere enn meg (her i nord tar postgangen litt lengre tid 🤦‍♀️). Og så må du oppdatere her 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

Trur alt er lov å si høyt 😊 krysse fingrene for deg 😍 og håper at du får testene fortere enn meg (her i nord tar postgangen litt lengre tid 🤦‍♀️). Og så må du oppdatere her 😁

Åh, jeg kjente igjen på skrivemåten din at du er nordfra. Er det selv, men bor sør i landet, så regner med at jeg får testene litt raskt! Håper dine kommer snart👌🏼 Skal definitivt oppdatere😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Så fint å se at du er tilbake @-C-.

Håper du har fått en fin ¨pause¨, og det ser jo ut som du er tilbake med godt mot. Jeg må virkelig si at jeg blir motivert av deg. Veldig fint å se at du blir fulgt opp denne gangen, håper en spire klamrer seg fast når du starter på prøveperioden. Imens får du kose deg med oppussing! Vi holder jo på selv her hjemme og nærmer oss slutten, vi sparte jo det som skal være barnerom til slutt fordi da har man mulighet til å male og innrede litt ettersom. Det tar jo sin tid med å bli gravid slik at rommet nå står ferdig som gjesterom i en nøytral farge helt tomt, jeg kvier meg litt for å innrede da jeg har mest lyst til å henge opp søte barnebilder og barneromslamper. Håper dere har nok av andre rom å ta dere av i mens dere venter på den lille som SKAL komme snart, jeg bare føler det på meg😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Førstegangs skrev:

Åh, jeg kjente igjen på skrivemåten din at du er nordfra. Er det selv, men bor sør i landet, så regner med at jeg får testene litt raskt! Håper dine kommer snart👌🏼 Skal definitivt oppdatere😍

Haha 😂 jeg som trudde at jeg skrev bokmål 😂 neida, ser jo at det er enkelte ord som ikke går an å endres på for min del 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra deg @-C-, selv om det var triste nyheter. Men bra dere blir fulgt opp framover! 

Har tatt pause herfra selv de siste ukene da jeg ble lei av å kjenne etter noe som åpenbart ikke har vært der 😅 Prøver å holde meg opptatt, og nå er det mye som skjer fram til jul så håper tiden går fort (og selvfølgelig håper på graviditet mellom slagene også). 

Lykke til til dere andre! Håper det sitter for oss alle snart 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyk på en RFSU-test i dag tidlig. Den var blendahvit. Lurer på når jeg skal få liv til å se to streker?🤦🏽‍♀️ Blæ. Er ca. 10-12 DPO, ikke helt sikker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, Førstegangs skrev:

Røyk på en RFSU-test i dag tidlig. Den var blendahvit. Lurer på når jeg skal få liv til å se to streker?🤦🏽‍♀️ Blæ. Er ca. 10-12 DPO, ikke helt sikker. 

Blendahvit er kjedelig 😓 fikk også en blendahvit idag CB early og er 10dpo.. Bare å vente noen dager å prøve på nytt 😊 lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Carjo4 skrev:

Heisann! Så fint å se at du er tilbake @-C-.

Håper du har fått en fin ¨pause¨, og det ser jo ut som du er tilbake med godt mot. Jeg må virkelig si at jeg blir motivert av deg. Veldig fint å se at du blir fulgt opp denne gangen, håper en spire klamrer seg fast når du starter på prøveperioden. Imens får du kose deg med oppussing! Vi holder jo på selv her hjemme og nærmer oss slutten, vi sparte jo det som skal være barnerom til slutt fordi da har man mulighet til å male og innrede litt ettersom. Det tar jo sin tid med å bli gravid slik at rommet nå står ferdig som gjesterom i en nøytral farge helt tomt, jeg kvier meg litt for å innrede da jeg har mest lyst til å henge opp søte barnebilder og barneromslamper. Håper dere har nok av andre rom å ta dere av i mens dere venter på den lille som SKAL komme snart, jeg bare føler det på meg😍

Heeeei @Carjo4 

Så koselig å høre fra deg:) og tusen takk for det! Vi får håpe det skjer ting etterhvert ja, og at man faktisk kan beholde, det hadde vært utrolig kjedelig å miste en tredje gang! Men det skal ikke skje! Bestemt 😛

Oppussingen spiser virkelig opp absolutt all tid jeg har, for jeg begynner jo på jobb 06-06:30, så kommer jeg hjem, da er det middag kjapt, så rett i vei til oppussingsobjektet. Hvor man jo da jobber fysisk, så jeg har faktisk ikke hatt tid til å være online i det hele tatt. Det må jo nesten virke rart for de som kjenner meg, men jeg har virkelig ikke hatt tid. Ikke ti min til overs! Så nå svarer jeg her inne på morgenen når jeg starter opp på jobb. Da sitter jeg ved pc og tar meg litt tid til det! Er jo tross alt så glad i denne gruppa!
 

Skjønner det godt, dette med rommet, men uansett godt å vite at rommet er der, og den dagen det skjer - så har dere en plan:)

Vi har ikke bare nok av rom, vi må først totalrenovere hele huset! Ender opp med 5 soverom + loftsstue som skal fungere som et gjestesoverom også med sovesofa. Så i grunn nesten 6 soverom! Men herreguuuuuuuuud først skal vi komme oss dit, nå er vi bare i rivningsprosess!

Håper du har rett 😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, grønnkål skrev:

Godt å høre fra deg @-C-, selv om det var triste nyheter. Men bra dere blir fulgt opp framover! 

Har tatt pause herfra selv de siste ukene da jeg ble lei av å kjenne etter noe som åpenbart ikke har vært der 😅 Prøver å holde meg opptatt, og nå er det mye som skjer fram til jul så håper tiden går fort (og selvfølgelig håper på graviditet mellom slagene også). 

Lykke til til dere andre! Håper det sitter for oss alle snart 😊

Hei @grønnkål Ja det er utrolig hva man kjenner når man prøver, og tankekjøret er helt absurd! Så om man klarer å finne andre ting å fokusere på, er det faktisk det aller beste, men også langt lettere sagt enn gjort!

Det var tungt i et par dager, men så gikk det veldig fort bra denne gangen! Man blir jo sterkere med tiden og lærer seg å jobbe seg gjennom ting. Så det er iallfall godt ❤️

Det hadde nesten vært det beste, om man bare ble gravid uten at man rakk å kjenne etter, følge med osv osv, at man bare hadde forsinket mens og POW så var man gravid!

Lykke til - til deg også, du får komme innom av og til når du har tid og/eller lyst grønnkål :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Førstegangs skrev:

Røyk på en RFSU-test i dag tidlig. Den var blendahvit. Lurer på når jeg skal få liv til å se to streker?🤦🏽‍♀️ Blæ. Er ca. 10-12 DPO, ikke helt sikker. 

Huff så kjedelig, men husk om du er 10 dpo er det ikke rart i det hele tatt, og jeg har dårlig erfaring med RFSU testene. Stoler personlig ikke helt på dem! Gi det et par dager til og se ❤️ skjønner det er kjipt huff! Den følelsen der er bare så blæh! God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...