Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

@-C- Tusen takk! ❤️ Jeg kan nesten ikke tro det. At det skulle gå på første forsøk, er jo bare kjempeflaks og jeg er utrolig LYKKELIG! Man vet jo aldri fremover, men akkurat nå så er jeg gravid og det skal jeg være utrolig lykkelig for ❤️ Jeg blir så rørt av alle dere flotte damer her inne. Man blir jo så godt tatt i mot, samme hva og hvilken situasjon man er i. Det vil jeg takke dere alle sammen for, FOR en herlig gjeng dere er! 

Synes strimmelen din er kjempefin! Jeg tok bare den digitale nå i dag, men den streken din er jo minst like sterk (om ikke sterkere) som min test var i går - og jeg var da 14dpo, og du i dag er 12. Den streken er kjempefin! 😀 ÅÅÅÅ, jeg blir så glad!! Sender en stor klem tilbake ❤️ 

@Bærblå @-C- Jeg tenker nok jeg forteller mamma og pappa det allerede idag/morgen, slik at jeg har mamma der å prate med om alt sammen. Jeg har et godt forhold til pappa altså, men det er det mor-datter-forholdet da ;) Svigers får nok vite det til helga igjen, da vi skal ut på en liten vinterferie i lag. Er vanskelig å vite hva slags unnskyldning jeg skulle funnet på å bruke når jeg ikke tar i mot et eneste glass vin! :P 

@SUPERMIRI Ja det er virkelig flaks og kjempemoro! Man vet aldri fremover, uansett graviditet. Det har du helt rett i, så det er nok mer fornuftig å prøve å glede seg enn uroe seg. For når man gleder seg stresser man iallfall ikke og det gagner egget som skal feste seg:) 

Tusen takk og i lige måte, helt enig i at denne gjengen er helt superfin ❤️ ingen bedre tråd på jooord!

Skjønner så godt hva du mener med mor-datter forhold. Jeg er jo kjempe "pappajente", men akkurat dette delte jeg bare med mamma. Nå hadde det jo blitt litt annerledes om de bodde sammen. Da jeg fikk de to første fikk de vite det sammen:)

Du skal tro jeg har tenkt på det mange ganger, hvor heldig jeg er som har to jenter sånn sett.: "En sønn er en sønn til han finner sin viv, en datter er en datter HELE sitt liv." 

Derimot kunne jeg hatt lyst på en gutt denne gangen da 😛 hadde vært utrolig moro med en sønn!

Lykke til med å fortelle ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei @-C-! Gratulerer så mye med positiv test. Jeg har fult litt med de siste ukene her inne så veldig stas å se at det ble endelig ble full klaff 🥰 jeg er selv 5+5 og har akkurat gått igjennom den der "teste hver dag for å se stigning" perioden og vet hvor lett det er å bli skuffet fordi man inni hodet sitt forventer markant sterkere strek. MEN når man er så tidlig på vei så vil man ikke kunne se markant økning fra dag til dag, da må du minst teste annen hver dag for at det skal gi mening ellers kan man fort ta seg selv i å bli litt paranoid og tenke det verste 😅 hvis du fikk første positive test 10 dpo vil det si at du hadde minst 10 ml hcg, det vil si at du i dag (12 dpo) burde ligge på 20 ml. Det igjen vil si at du i går 11 dpo lå på 15 ml. Dette er bare for å sette ting i perspektiv med et enkelt regnestykke, men å sammenligne styr på 15 ml og 20 ml vil logisk nok ikke gi stor forskjell i farge på testen 😊 Dette sier jeg utelukkende for å berolige deg (og alle andre som også bekymrer seg) fordi jeg har som sagt selv vært igjennom samme greia og har tatt meg selv i å gi meg selv mye unødig bekymring 😅 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, -C- skrev:

@Carjo4 Ja sant, vanlig test er jo bedre å få tydelig strek på, enn tidligtesten, for den vanlige krever mer hcg! Forskjell på 10 og 25 i sensitivitet 😍 men jeg kjøper bare early og digital, også fikk jeg 1 vanlig med på kjøpet - som du så ikke akkurat var veldig sterk 🙈

Men jeg må tenke at positiv er positiv enn så lenge og at digital på dpo11 er greit:)

Så søt du er!!! Jeg har ikke termin før tidlig november, når har du?

Ja det er tøft å gå gravid, kudos til at du klarer å jobbe når du er så dårlig! Sjefen min sendte meg hjem med begge mine og jeg hadde ikke sjans rett og slett. Var sykemeldt stort sett hele svangerskap begge gangene jeg, hypermesis + bekkenløsning og svimte ofte av, så huff jeg vet alt om å være dårlig! Spent på hvordan det blir denne gangen (dersom dette går) :) 

Hvor mange uker er du i dag? ❤️ 

Positiv er positiv ja 😍 har termin i månedsskifte september/oktober, så er utrolig spent på hva det lander på hvis vi kommer så langt som OUL, noe jeg begynner å håpe på 😀. Huff så uheldig du har vært med svangerskapene, håper du slipper unna det verste denne gangen! 

I dag er jeg 8+4, har gjort godt med frihelg da jeg slipper mye av kvalmen 😍 hvor mange uker og dager er du i dag? ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, snurk skrev:

Hei @-C-! Gratulerer så mye med positiv test. Jeg har fult litt med de siste ukene her inne så veldig stas å se at det ble endelig ble full klaff 🥰 jeg er selv 5+5 og har akkurat gått igjennom den der "teste hver dag for å se stigning" perioden og vet hvor lett det er å bli skuffet fordi man inni hodet sitt forventer markant sterkere strek. MEN når man er så tidlig på vei så vil man ikke kunne se markant økning fra dag til dag, da må du minst teste annen hver dag for at det skal gi mening ellers kan man fort ta seg selv i å bli litt paranoid og tenke det verste 😅 hvis du fikk første positive test 10 dpo vil det si at du hadde minst 10 ml hcg, det vil si at du i dag (12 dpo) burde ligge på 20 ml. Det igjen vil si at du i går 11 dpo lå på 15 ml. Dette er bare for å sette ting i perspektiv med et enkelt regnestykke, men å sammenligne styr på 15 ml og 20 ml vil logisk nok ikke gi stor forskjell i farge på testen 😊 Dette sier jeg utelukkende for å berolige deg (og alle andre som også bekymrer seg) fordi jeg har som sagt selv vært igjennom samme greia og har tatt meg selv i å gi meg selv mye unødig bekymring 😅 

Hei @snurk Først og fremst, tusen takk ❤️ 

Så vil jeg si tusen takk, for dette hjalp faktisk. Jeg ser meg helt blind på de strekene og er livredd det samme som skjedde de andre gangene skal skje nå. Altså plutselig svakere og svakere tester. Derfor er jeg så utrolig opphengt i å se liiiiitt antydning til sterkere strek, for jeg vet hvor fort en strek plutselig blir svakere. Det skjer over natten og det skjer fort. Så mitt hode tenker jo automatisk at NÅ har hcg'et stagnert når jeg ikke får sterkere strek. Jeg ser jo de som får like sterk strek som kontrollstreken, men de er jo ikke 12 dpo nødvendigvis. Alt i alt, det er overhoooodet ikke fornuften som regjerer nå, kun og utelukkende frykten min. Så dette var en kjempefin melding å få.Opplevde du å ha 0 økning i styrke fra dag til dag? Skjønner at du skriver dette for å berolige meg:) Setter stor pris på det!

Endret av -C-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Carjo4 skrev:

Positiv er positiv ja 😍 har termin i månedsskifte september/oktober, så er utrolig spent på hva det lander på hvis vi kommer så langt som OUL, noe jeg begynner å håpe på 😀. Huff så uheldig du har vært med svangerskapene, håper du slipper unna det verste denne gangen! 

I dag er jeg 8+4, har gjort godt med frihelg da jeg slipper mye av kvalmen 😍 hvor mange uker og dager er du i dag? ❤️

@Carjo4 Jeg hadde termin i sep med eldste, og termin i oktober med yngste, så det er fine mnd å få bebis på hihi ❤️ Ja det var no slit 😛 men man kommer seg gjennom det!

8+4 er herlig! Nå er det ikke lenge til du er over de magiske 12!!!
I dag er jeg 3+5, så det er jo nada. Ting kan fort snu for meg dessverre. Det vet jeg så alt for godt.
Klem ❤️
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, -C- skrev:

Skjønner så godt hva du mener med mor-datter forhold. Jeg er jo kjempe "pappajente", men akkurat dette delte jeg bare med mamma. Nå hadde det jo blitt litt annerledes om de bodde sammen. Da jeg fikk de to første fikk de vite det sammen:)

Du skal tro jeg har tenkt på det mange ganger, hvor heldig jeg er som har to jenter sånn sett.: "En sønn er en sønn til han finner sin viv, en datter er en datter HELE sitt liv." 

@-C- Hehe, ja, tror nok det ligger noe i det der ja. Skjønner veldig godt at når du har to jenter, at en gutt hadde vært stas. Glad blir man jo likevel, men er noe med "privilegiet" av å få begge kjønn :) 

For en flott forklaring @snurk! Denne beroliget meg veldig også, i og med at jeg ikke har fått noe merkbare sterkere streker disse dagene frem mot IKM (idag) jeg heller. 

Når er det vanlig å dra til legen? Bestiller man seg time nå for å ta blodprøve og for å bekrefte graviditeten? Merker jeg er helt blåst på dette her. Hørt om tidlig ultralyd, er det noe man må ønske seg, eller noe man får uansett? Sikkert dumme spørsmål, men regner med noen av dere vet ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, SUPERMIRI skrev:

@-C- Hehe, ja, tror nok det ligger noe i det der ja. Skjønner veldig godt at når du har to jenter, at en gutt hadde vært stas. Glad blir man jo likevel, men er noe med "privilegiet" av å få begge kjønn :) 

For en flott forklaring @snurk! Denne beroliget meg veldig også, i og med at jeg ikke har fått noe merkbare sterkere streker disse dagene frem mot IKM (idag) jeg heller. 

Når er det vanlig å dra til legen? Bestiller man seg time nå for å ta blodprøve og for å bekrefte graviditeten? Merker jeg er helt blåst på dette her. Hørt om tidlig ultralyd, er det noe man må ønske seg, eller noe man får uansett? Sikkert dumme spørsmål, men regner med noen av dere vet ❤️ 

@SUPERMIRI

Du kan bestille time hos lege ja:) få tatt blodprøve eller urinprøve (ulik praksis), så skal de hjelpe deg videre:) Tidlig ultralyd er ikke noe man får nei, med mindre noe fryktes galt. Så man må som regel bestille dette selv privat.

INGEN spørsmål er dumme. Jeg som har gjort dette to ganger før husker ikke nøyaktig hvordan alt foregikk selv haha! Men så er det snart 11 og 14 år siden, så kanskje ikke så rart hehe! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SUPERMIRI skrev:

@-C- Hehe, ja, tror nok det ligger noe i det der ja. Skjønner veldig godt at når du har to jenter, at en gutt hadde vært stas. Glad blir man jo likevel, men er noe med "privilegiet" av å få begge kjønn :) 

For en flott forklaring @snurk! Denne beroliget meg veldig også, i og med at jeg ikke har fått noe merkbare sterkere streker disse dagene frem mot IKM (idag) jeg heller. 

Når er det vanlig å dra til legen? Bestiller man seg time nå for å ta blodprøve og for å bekrefte graviditeten? Merker jeg er helt blåst på dette her. Hørt om tidlig ultralyd, er det noe man må ønske seg, eller noe man får uansett? Sikkert dumme spørsmål, men regner med noen av dere vet ❤️ 

Jeg anbefaler også å teste annenhver dag/hver tredje dag for å unngå stress over stigning på testene 😊 Helst bør man vel bare godta at positiv test er positiv test, men... 😅  Jeg er veldig klar over at det er vanskelig, jeg testet sikkert to ganger for dagen frem til jeg var fem uker 😂 Hadde jo en haug tester liggende, så fristelsen ble for stor 🤷🏻‍♀️ 
 

Det er ikke nødvendig å bestille legetime for å bekrefte graviditeten 😊 Jeg var hos legen i uke 9 og tok diverse blodprøver. Var der egentlig for noe annet, men legen ville ta det i samme slengen 😊 Men det kan jo være godt å få det dobbelbekreftet, så det går selvfølgelig an å ringe legekontoret og spørre hva de tenker. De setter nok opp en time til deg dersom du føler behov 😊 

Tidlig ultralyd er (dessverre) ikke noe man får dersom ikke noe tilsier at det skal være nødvendig. Det kan bestilles privat, men må da betales selv. Jeg har vært på to (7+2 og 12+4) og ville ikke vært det foruten 💛 Dyrt, men verdt det for min del! 😊

Absolutt ikke dumme spørsmål, jeg var på akkurat samme sted for noen måneder siden! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SUPERMIRI skrev:

Det gikk bra, heldigvis! ❤️ Synes det tok evig lang tid før resultatet kom opp, men det kom 😍

IMG_20200223_103845.thumb.jpg.567c7304cdf655e1c9fb33aac922d41b.jpg

Et spørsmål: Når valgte dere å fortelle de aller nærmeste, som foreldre? Jeg har egentlig lyst til å fortelle mamma og pappa allerede i dag/morgen, og det er mye fordi jeg ønsker å ha mamma en del av prosessen. Ønsker nok å fortelle svigers ganske tidlig også, så slipper man plutselig å holde skjult hvorfor man ikke vil ha et glass vin lenger (noe som jeg alltid egentlig har lyst på). Er jo noe med det at om noe skulle gå galt, så har man da også noen å prate med om det :) Det er jo selvfølgelig individuelt hva man gjør det til, men hadde vært interessant å få vite hva deres tanker er? 

Håper dere nyter søndagen alle sammen ❤️ 

Se der ja! ❤️ Gratulere så masse 😍     Min var likens 🤭 føltes ut som et halvt år før resultatet kom 😅 men når det kom, ja da gråt jeg ❤️ det er noe med det å få det svart på hvitt ❤️ jeg sendte melding til mamma med en gang og ba henne om å ringe meg på messenger (videosamtale) når hun var våken (tok jo testen halv 6 på morgenen). Når hun ringte viste jeg henne testen, og hun ble overlykkelig 😍 hun fattet ikke først og spurte flere ganger om dette virkelig var sant ❤️ mamma altså 🥰 resten av familien fikk også vite det samme dagen, jeg vet ikke helt hvorfor jeg absolutt vil at dem skulle vite det, men sånn ble det 🥰 mine foreldre, hannes foreldre og alle søskene fikk vite det 🥰 bestilte time med det samme bare for å få det skrevet ned + at jeg går inn under de som kan få tidlig ultralyd. Så nå venter jeg spent på timen jeg har fått 🤭🥰

@-C-, jeg synest det kan se ut som om det var en ør liten økning siden igår ❤️ men det er selfølgelig øyet som ser, og jeg er nok enig med det flere har skrevet om at det er lurt å teste kun annen hver dag. Men jeg har fortsatt troen på at denne spiren din har tenkt å bli ❤️ det bare må den! ❤️

Ønsker dere alle en fin søndag 😍❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ønskebarnnr2 skrev:

jeg synest det kan se ut som om det var en ør liten økning siden igår ❤️ men det er selfølgelig øyet som ser, og jeg er nok enig med det flere har skrevet om at det er lurt å teste kun annen hver dag. Men jeg har fortsatt troen på at denne spiren din har tenkt å bli ❤️ det bare må den! ❤️

Ønsker dere alle en fin søndag 😍❤️

@Ønskebarnnr2

Ja jeg har slått meg til ro med at jeg ikke får gjort noe for nå, men det hjelper ikke at jeg har 50 strimler liggende 😛 Tok enda en nå på utvannet urin, og det virker jo for meg som om jeg får sterkere streker senere på dagen enn på morgenen. Var sånn i går også. 
 

Nå skal jeg gå meg en tur i sola og siden bake fastelavensboller 😄 legge bort testing for et døgn iallfall haha! (Folk må tro man er riktig gærn, men de gærne har det godt😂)

Klem

EF5F5705-C717-4384-BEAF-081237142041.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, -C- skrev:

@Ønskebarnnr2

Ja jeg har slått meg til ro med at jeg ikke får gjort noe for nå, men det hjelper ikke at jeg har 50 strimler liggende 😛 Tok enda en nå på utvannet urin, og det virker jo for meg som om jeg får sterkere streker senere på dagen enn på morgenen. Var sånn i går også. 
 

Nå skal jeg gå meg en tur i sola og siden bake fastelavensboller 😄 legge bort testing for et døgn iallfall haha! (Folk må tro man er riktig gærn, men de gærne har det godt😂)

Klem

EF5F5705-C717-4384-BEAF-081237142041.jpeg

Ååå @-C-det der er jo en skikkelig god økning og sterk teststrek! 😍 Tror du gjør lurt i å teste kun midt på dagen eller senere da 🤭 du har såpass mange tester liggende ja 😅 men da skal du jo bare slå deg løs 🤭 bare det ikke går utover psyken din, så er det vel rett frem 😁 men pga den fine økningen og det hele, tror jeg nok at du snart kam senke skuldrene 🥰 du får ta den siste digitale neste helg og få bestilt dæ time til TUL 😀 og ja, de gærne har det som regel best 😉

Klem ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, SUPERMIRI skrev:

Det gikk bra, heldigvis! ❤️ Synes det tok evig lang tid før resultatet kom opp, men det kom 😍

IMG_20200223_103845.thumb.jpg.567c7304cdf655e1c9fb33aac922d41b.jpg

Et spørsmål: Når valgte dere å fortelle de aller nærmeste, som foreldre? Jeg har egentlig lyst til å fortelle mamma og pappa allerede i dag/morgen, og det er mye fordi jeg ønsker å ha mamma en del av prosessen. Ønsker nok å fortelle svigers ganske tidlig også, så slipper man plutselig å holde skjult hvorfor man ikke vil ha et glass vin lenger (noe som jeg alltid egentlig har lyst på). Er jo noe med det at om noe skulle gå galt, så har man da også noen å prate med om det :) Det er jo selvfølgelig individuelt hva man gjør det til, men hadde vært interessant å få vite hva deres tanker er? 

Håper dere nyter søndagen alle sammen ❤️ 

Gratulerer! Deilig å få det svart på hvitt. Jeg fortalte det til mamma og pappa dagen etter positiv test 🙈 Så altså sånn 10 DPO eller hva det var. Litt tilfeldig, fordi de var på besøk akkurat da, men også fint å ha noen å dele gleden (og den eventuelle nedturen) med synes jeg. Fortalte det også til noen nærme venner i løpet av den første uka. Til resten av familien etter uke 9 da vi hadde vært på TUL og sett at alt sto bra til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, -C- skrev:

@Bærblå Goooood morgen ❤️

Er du sikker? For når testene er gamle tørker de jo litt inn også, så det er ikke "rettferdig" å se på de når de er lagt sammen slik heller. Ja du har nok rett, man ser seg nok blind og fryktfull 😛 

Enig i at grafen er kjempefin faktisk. Så foreløpig er jeg fornøyd med den hehe!

Jeg har nå satt sammen bilde med den ferske i går og den ferske i dag, da klarer iallfall ikke jeg å se noen forskjell 😛 

God klem til deg M ❤️ 

E07E9CE4-B141-4429-9856-DD63BED241C2.jpeg

Ja ser forskjell 😊 Det er minimalt men jeg ser faktisk forskjell 👏🏼 Men tar også ofte flere dager før man ser en markant forskjell.

Link:

https://forum.babyverden.no/threads/hcg-og-wondfo-billigstrimlene-og-cb-digital-med-ukeindikator.1673091/

Her forklarer de veldig fint hvordan tester utvikler seg 😊 Husker det roet meg ofte. Og noen kan nesten ha ingen utvikling på mange dager men fortsatt så går alt bra 😊

Men jeg testet i hytt å pine så er lettere sagt enn gjort. Man ønsker gjerne sterkere streker kjapt. 

- M 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar @-C-, @Fiva, @Ønskebarnnr2 og @Kassiopeia8 😍 Og tusen takk for gratulasjonen, Ønskebarn og Kassiopeia ❤️ Det ble så vi fortalte det til mamma og pappa i dag, og de ble overlykkelige ❤️ Det ble en tårevåt og koselig samtale ut av det :) Det mest spennende med å fortelle er jo reaksjonen merker jeg. Det var jo så gøy! 

Har også sendt en melding til legekontoret mitt, så får vi tro at jeg får en legetime innen kort tid slik at jeg får vite litt om prosessen fremover. Tenkte det også kunne være ålreit med en dobbeltkontroll, hehe 😄 

Ønsker dere alle sammen en riktig fin søndagskveld og at den kommende uka blir bra ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VaniIIe

@-C- @Ønskebarnnr2 @Sinsiew  ååh dere er gode, tusen takk for koselige ord 🥰 Jeg har vært skikkelig nedfor de siste dagene, så trengte å få ut litt. 😩

Har hatt murringer i dag også, og bittelitt spotting. Er jo alt for tidlig til å være symptomer (dpo5). Jeg har tatt nattlysolje denne måneden frem til eggløsning, kanskje det er grunnen til at kroppen er så rar? 

Vi er på PP7 nå tror jeg, har prøvd siden august, men tok litt tid før kroppen min ble stabil etter spiralen (tok ut i August). 

Vi bor dessverre ikke i Norge, her må man betale alt av ivf selv. Men vi er åpne for det i fremtiden om vi ikke får det til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.2.2020 den 16.20, -C- skrev:

Hvor langt er alle på vei nå? Hadde vært moro om dere som er gravide kunne delt det :) mister oversikten med tiden!

Og siden jeg selv har vært sliter så lenge og hatt det tøft og følt meg veldig alene som «ikke gravid» her inne, kan jeg ikke få sagt NOK hvor viktig det er å ta vare på de som fortsatt kjemper, ønsker og håper hver eneste dag ❤️ 

Jeg skal være her for dere uansett hvordan dette går for meg ❤️ 

God klem fra C 💝

Hei ❤️ Gratulerer så mye med fine tester!! Dette lover veldig bra. Ville bare legge til at jeg fikk negativ test på IKM dagen, og ganske svak test på 7 dager over IKM (Mistet dog 2 uker etter). Så det er veldig forskjellig hvor sterk/svak testen er såpass tidlig :) Ønsker deg masse masse lykke til, du virker som en god sjel!

Jeg er ferdig med letrozol kuren for denne syklus. Nå gjelder det å legge inn aksjer og finne EL. Har begynt å tempe igjen denne syklusen, selv om jeg hadde lagt det litt på hylla. Er jo litt artig å følge med :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, håper dere har en bra dag :) 

Jeg sitter nå hos lege og venter på å ta hcg-prøve nr 2. Har ikke fått svar på den fra fredag enda, men håper jeg får den I løpet av kvelden.

Jeg synes testene blir sakte, men sikkert sterkere, eller «tydligere» i omrisset kanskje. Ellers har jeg mye luft i magen (sorry) og er forstoppet. Ikke vært på do på mange dager! Jeg må tisse ofte, spesielt om natten og i dag har jeg mensmurringer både foran ved livmoren, men også litt i korsrygg. Dette har jeg aldri altså, ikke ved mensen heller, så det er så klart litt nervøst. Puppene er av og på ømme, men mest om de kommer borti noe.

Jeg svarer alle som har skrevet til meg etterhvert:)

570CB81B-D33A-4E97-B690-70E36D74D378.jpeg

Endret av -C-
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Fiva skrev:

Jeg anbefaler også å teste annenhver dag/hver tredje dag for å unngå stress over stigning på testene 😊 Helst bør man vel bare godta at positiv test er positiv test, men... 😅  Jeg er veldig klar over at det er vanskelig, jeg testet sikkert to ganger for dagen frem til jeg var fem uker 😂 Hadde jo en haug tester liggende, så fristelsen ble for stor 🤷🏻‍♀️ 

@Fiva Ja jeg har rukket å samle opp så alt for mange, så på en måte godt jeg får brukt dem opp om dette nå går veien 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Ønskebarnnr2 skrev:
20 timer siden, -C- skrev:

 

Ååå @-C-det der er jo en skikkelig god økning og sterk teststrek! 😍 Tror du gjør lurt i å teste kun midt på dagen eller senere da 🤭 du har såpass mange tester liggende ja 😅 men da skal du jo bare slå deg løs 🤭 bare det ikke går utover psyken din, så er det vel rett frem 😁 men pga den fine økningen og det hele, tror jeg nok at du snart kam senke skuldrene 🥰 du får ta den siste digitale neste helg og få bestilt dæ time til TUL 😀 og ja, de gærne har det som regel best 😉

Klem ❤️ 

@Ønskebarnnr2 Åååh synes du? ❤️

Det er helt sprøtt hvor kokko man blir når man har mistet før. Jeg går jo liksom konstant å venter på at strekene skal bli svakere, og derfor blir det jo desto viktigere for en som meg at de blir sterkere.

Det har ikke gått utover psyken min så langt, da ting ser ut til å være bra foreløpig, men klart - begynner testene å dabbe av er det verre med det...

Ja - neste digitale blir spennende, og tidlig ultralyd om jeg kommer meg så langt da! Om jeg kan få en digital med 2-3 uker skal jeg bli SÅ lykkelig!!! Sukk mitt hjerte, men brist ikke!

Da var iallfall hcg-prøve nr to tatt, så er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe på positive prøvesvar ❤️ 

Klem!

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...