Gå til innhold

IKM Skravletråd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff håper det og ikke at jeg mister eller noe 😕  

Har ikke feber. Sjekket nå. 

- M

Anonymkode: 75b37...a21

Tenker at det kanskje bare er en slags reaksjon på at du tenker mye og sånt. Halsbrann og kvalme er vel litt tidlig å få nå, hvis det skulle skyldes graviditeten? Blir du litt pjusk, så har det nok lite å si for det som gror i magen. Prøv å drikke, slappe av og ikke tenke så mye (lett for meg å si). Det går bra❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, Førstegangs skrev:

Tenker at det kanskje bare er en slags reaksjon på at du tenker mye og sånt. Halsbrann og kvalme er vel litt tidlig å få nå, hvis det skulle skyldes graviditeten? Blir du litt pjusk, så har det nok lite å si for det som gror i magen. Prøv å drikke, slappe av og ikke tenke så mye (lett for meg å si). Det går bra❤️

Sjekket på nett. Det var visst ikke farlig i det hele tatt. Så nå slapper jeg av. Man vet aldri. Blir så stressa av dette. Å når jeg ikke føler meg bra i tillegg blir jeg litt redd. 

Var ikke vanlig å få symptomer som varm/kald om hverandre. Kunne skje men det var sjeldent. 

Fant dette: 

Var noen som spurte om man plutselig kunne bli «flu like» å bli dårlig sånn plutselig så tidlig å hva det betyr. Hun fikk som svar:

If you get a sudden surge of pregnancy hormones then it CAN happen -

Men jeg har ennå ikke fått særlig HCG økning så er nok ikke dette. Eller det finner vi ut i morgen 😛 

Hvordan har du det? Føler du fortsatt smerter i magen? 

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke du skal tenke på de symptomene ift graviditet 😊 Mulig du bare er litt i dårlig form, halsbrann osv kommer ikke før ikm. Ikke har jeg vært borti det før iallfall☺️

Jeg har murringer både i magen nederst og noe korsrygg, kan godt hende det er tante rød som kommer - men er som sagt ikke vant til å merke noe før ikm.

Jeg har på en måte innfunnet meg med at jeg antagelig ikke er gravid, så jeg prøver å ta det med ro🙈 jeg er veldig trøtt også, men jeg VET at det er noe som gjør meg trøtt, det å tenke mye. Det omhandler alt jeg tenker på og stresser med i livet, sånn er jeg bare.

Håper du føler deg bedre snart - det fortjener du❤️

Hold meg oppdatert☺️☺️☺️

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får roet tankene! Godt å vite at det ikke er noe farlig❤️ Her er formen bra. Reist på fjellet med kjæresten, har gått på ski i fem timer uten problem, så har egentlig gitt opp alle tanker om graviditet denne mnd. Ser liksom for meg at jeg burde vært mer sliten og ha mer symptomer hvis jeg skulle være gravid. Venter til IKM med å teste igjen eventuelt. 

Så glad for dere❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du skal tenke på de symptomene ift graviditet 😊 Mulig du bare er litt i dårlig form, halsbrann osv kommer ikke før ikm. Ikke har jeg vært borti det før iallfall☺️

Jeg har murringer både i magen nederst og noe korsrygg, kan godt hende det er tante rød som kommer - men er som sagt ikke vant til å merke noe før ikm.

Jeg har på en måte innfunnet meg med at jeg antagelig ikke er gravid, så jeg prøver å ta det med ro🙈 jeg er veldig trøtt også, men jeg VET at det er noe som gjør meg trøtt, det å tenke mye. Det omhandler alt jeg tenker på og stresser med i livet, sånn er jeg bare.

Håper du føler deg bedre snart - det fortjener du❤️

Hold meg oppdatert☺️☺️☺️

-C-

Ligger i senga godt pakket inn med en cola i hånden. Gjør underverker 😄 Siste jeg trenger nå er å bli skikkelig dårlig/syk. 

Man blir utrolig sliten av å prøve da man analyserer hver minste ting. 

Takk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Førstegangs skrev:

Så bra at du får roet tankene! Godt å vite at det ikke er noe farlig❤️ Her er formen bra. Reist på fjellet med kjæresten, har gått på ski i fem timer uten problem, så har egentlig gitt opp alle tanker om graviditet denne mnd. Ser liksom for meg at jeg burde vært mer sliten og ha mer symptomer hvis jeg skulle være gravid. Venter til IKM med å teste igjen eventuelt. 

Så glad for dere❤️🥰

Så koselig :) 5 timer på ski! Wow sprek. 

Husk at det nesten er mer vanlig å ikke ha symptomer så tidlig enn å ha symptomer :) 

Hvis vi tenker det positive i det, så er jo det at kanskje noen av oss eller alle går inn i en ny PP sammen :) 

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja vet du - jeg bare fant ut i stad at om jeg tar ti tester i dag, og alle er negative eller svake eller positive, så er jeg uansett hva, enten gravid eller ei!

Om jeg er gravid så er det ikke lenge til jeg får vite det uansett! Så nå tror jeg faktisk jeg skal prøøøøve å roe litt ned! Blir jo psykisk sliten😂😂😂

Prøving er ikke noe for pyser sier bare jeg😂🙈

-C-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer på fjellski, rolig tempo - men takk😁 Har en tendens til å alltid tenke det verste, så når jeg får negativ test og ikke har symptomer.. Skal prøve å ta med meg det dere skriver❤️

Hadde vært utrolig koselig å ha ny prøveperiode sammen med noen, men håper selvfølgelig at dere slipper å bli med videre! 

Prøving er absolutt ikke for pyser. Særlig ikke når man tenker så mye og er så utålmodig som meg (og dere?)😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahah uff vi er veldig utålmodige! Men når ønsket om ett barn er stort blir det sånn. Bare man kjenner en dråpe i trynet «Ja der ble jeg gravid!!!!» 😂 

Det er absolutt en prosess for å si det slik. 

Kjenner faktisk flere som hadde masse symptomer de mnd de trodde de var gravide, men null symptomer den mnd de var gravid. Så man vet aldri. Jeg var symptomfri inntil i dag. Å nå har placebo effekten kommet i gang. 

Nei som - C sier enten er man gravid eller ikke. Man må bare roe ned. 

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har iallfall ikke innbilte murringer, føler faktisk at det kjennes ut som direkte mensensmerter! 

I korsrygg verker det og i magen murrer det veldig, det er virkelig påfallende. 

Måtte det bare gå over snart, for nå har jeg jo gått sånn i 3 dager. Ikke deilig😩

-C-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har iallfall ikke innbilte murringer, føler faktisk at det kjennes ut som direkte mensensmerter! 

I korsrygg verker det og i magen murrer det veldig, det er virkelig påfallende. 

Måtte det bare gå over snart, for nå har jeg jo gått sånn i 3 dager. Ikke deilig😩

-C-

Om du er gravid så skjer det saker å ting i magen din :) Det er positivt. Tenk at det er positive murringer og egget godgjør seg i livmoren din :) 

Er det konstant de smertene? 

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tjaaaaa ikke like «ille» hele tiden, men ganske jevnlig der hele tiden ja!

En salig blanding av eggløsningsmerter og mensensmerter!

Veldig rart! Hadde mensensmerter før jeg satte inn spiral, de kunne minne om dette, men jeg har aldri fått det før mensen, så dette er utrolig merkelig! Like mye mulig at egget ikke festet seg og at kroppen jobber med å skulle få alt ut kanskje? Altså kjemisk?

-C-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjaaaaa ikke like «ille» hele tiden, men ganske jevnlig der hele tiden ja!

En salig blanding av eggløsningsmerter og mensensmerter!

Veldig rart! Hadde mensensmerter før jeg satte inn spiral, de kunne minne om dette, men jeg har aldri fått det før mensen, så dette er utrolig merkelig! Like mye mulig at egget ikke festet seg og at kroppen jobber med å skulle få alt ut kanskje? Altså kjemisk?

-C-

Da jeg hadde kjemisk hadde jeg null symptomer :) tror det er større sannsynlighet for at livmoren din strekker seg litt fordi egget har festet seg :) 

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hei igjen, da har jeg både tempet og tatt to forskjellige tester i dag.

Dagens temping var veldig lovende, derimot var det ikke mye futt i disse nye testene jeg brukte!

Burde nok kjøpt A1 sine - så jeg kunne sammenlignet og forholdt meg til dem, altså samme som jeg tok de to foregående dagene men, men, ble billigstrimler og stavtest fra RFSU i stedet. Hørt mye forskjellig om dem.

Jeg skimter svaaaak rosa strek også i dag, MEN vanskelig å fange opp på bilde.

Enten så er disse testene dårlige, og jeg har ikke nok HCG enda - ellers så gjennomgår jeg kanskje en så kalt kjemisk nå.

Men pga temperaturen min holder jeg fremdeles motet noe oppe😊

Gir meg ikke helt enda!

Legger ved bildene så kan dere se selv!

Hva synes dere?

-C-

C05C50AB-AD79-4105-A456-33F5918ABBAB.jpeg

6AF58999-AE2E-4D79-A465-9081A75643BC.jpeg

4E2ADF31-DD16-4E8D-82A8-11F3DA30A819.jpeg

96B16B42-AB63-4484-8E0F-932472A6882E.jpeg

BEA52BFA-89F9-4F4F-99A6-E8B047280F76.jpeg

E2E81AB2-9354-4B47-B494-2E87060FC157.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei igjen, da har jeg både tempet og tatt to forskjellige tester i dag.

Dagens temping var veldig lovende, derimot var det ikke mye futt i disse nye testene jeg brukte!

Burde nok kjøpt A1 sine - så jeg kunne sammenlignet og forholdt meg til dem, altså samme som jeg tok de to foregående dagene men, men, ble billigstrimler og stavtest fra RFSU i stedet. Hørt mye forskjellig om dem.

Jeg skimter svaaaak rosa strek også i dag, MEN vanskelig å fange opp på bilde.

Enten så er disse testene dårlige, og jeg har ikke nok HCG enda - ellers så gjennomgår jeg kanskje en så kalt kjemisk nå.

Men pga temperaturen min holder jeg fremdeles motet noe oppe😊

Gir meg ikke helt enda!

Legger ved bildene så kan dere se selv!

Hva synes dere?

-C-

C05C50AB-AD79-4105-A456-33F5918ABBAB.jpeg

6AF58999-AE2E-4D79-A465-9081A75643BC.jpeg

4E2ADF31-DD16-4E8D-82A8-11F3DA30A819.jpeg

96B16B42-AB63-4484-8E0F-932472A6882E.jpeg

BEA52BFA-89F9-4F4F-99A6-E8B047280F76.jpeg

E2E81AB2-9354-4B47-B494-2E87060FC157.jpeg

Synes streken er lettest å se på stavtesten! Den er svak, men det er noe der😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syns de alle er positive :) ! Ser alle strekene godt :) 

Jeg må nok takke for meg. Tempen min sank.

Nok en kjemisk. Velger å ikke teste meg i dag da jeg venter til IKM så sparer jeg denne testen til neste PP :)  

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig -M-. Kanskje vi går inn i neste periode sammen. Skulle ønske det bare var å knipse med fingrene og så satt den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Førstegangs skrev:

Huff, så kjedelig -M-. Kanskje vi går inn i neste periode sammen. Skulle ønske det bare var å knipse med fingrene og så satt den!

Ja litt kjipt at jeg har «mistet» 2 ganger på grunn av slimhinnen, men glad jeg dro til legen nå å fikk medisin for det. Så satser jeg på den sitter i mai.

Får heller krysse fingrene for Januar barn 😁

Er ikke lei meg eller noe. Jeg visste det egentlig at sjansen er mindre for meg denne mnd. Men har stor tro på beste PP. Håper slimhinnen min er tykk og god! 

- M 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysset fingrene for januar-baby sammen. Sitter på fjellet med ømme pupper og null tegn til TR. To dager til IKM nå. Vil bare at tiden skal gå fort, så vi kan prøve på nytt. Skal hamstre eggløsningstester til uken🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...