Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.🙂

Hopper inn her med dere😊 Jeg har IKM ca 5 mai. Jeg blir 33 år, er i pp 3 og prøver på barn nr 3😉

Anonymkode: d7cd2...4f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen😃

Jeg er trådstarter!

Jeg er 36år, 1pp, 2 barn fra før og prøver nå på 3barn. IKM 23 april😊

 

-C-

Anonymkode: eefee...171

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.🙂

Hopper inn her med dere😊 Jeg har IKM ca 5 mai. Jeg blir 33 år, er i pp 3 og prøver på barn nr 3😉

Anonymkode: d7cd2...4f3

Hei! 

Velkommen :) 

Kunne du signere når du svarer 😄? Surrer sånn med hvem som er hvem. 

Venter du eggløsning i disse dager? 

De 2 første hvilke PP fikk du de :) ? 

- M 

Anonymkode: 62876...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff så kjipt, men min temp kan jo også synke fremdeles, så jeg må vente med å erklære meg selv som gravid med så svake tester!

Jeg er i full fornektelse, helt ærlig! Sier konstant til meg selv; nei du er nok sikkert ikke gravid!

Bare min måte å beskytte meg selv på!

Jeg synes dagens tester var helt ræva for å si det rett ut, men grafen var jo super, så sånn sett kan jeg liksom ikke gi opp HELT enda! Eller hva tenker du -M-?

Jeg håper vi begge får januarbaby uansett! Kan fremdeles få til det selv om en av oss går inn i neste IKM gruppe😆

Dessuten vil jeg følge deg hele veien uansett hva! Du er jo «my person» her inne😆❤️😅

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Ikke gi opp jeg er faktisk ganske sikker på at spiren satt hos deg! :) 

Men ta en digital så får du nok en stor feit GRAVID! 

Håper jeg treffer på neste da :) Har så lyst å gå dette løpet i lag og ikke alene :( 

Vi skal følge hverandre til fødselen å lenger :) Hehe du er «my person» her inne også. Derfor jeg har lyst at vi skal få det til sammen. Men 1-2 mnd på etterskudd går greit 😄 Om det tar lenger tid må du bare prøve å få barn nr 4 😂 så det klaffer med meg. 

Nå er jeg bare veldig gira på å starte neste periode :) Smågleder meg fordi jeg vet at livmoren min mest sannsynlig vil være 100% klar for egget med den nye medisinen. Jeg blir tydeligvis befruktet lett. Så om livmoren er tipptopp så må det jo nesten bare klaffe 😁 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gi opp jeg er faktisk ganske sikker på at spiren satt hos deg! :) 

Men ta en digital så får du nok en stor feit GRAVID! 

Håper jeg treffer på neste da :) Har så lyst å gå dette løpet i lag og ikke alene :( 

Vi skal følge hverandre til fødselen å lenger :) Hehe du er «my person» her inne også. Derfor jeg har lyst at vi skal få det til sammen. Men 1-2 mnd på etterskudd går greit 😄 Om det tar lenger tid må du bare prøve å få barn nr 4 😂 så det klaffer med meg. 

Nå er jeg bare veldig gira på å starte neste periode :) Smågleder meg fordi jeg vet at livmoren min mest sannsynlig vil være 100% klar for egget med den nye medisinen. Jeg blir tydeligvis befruktet lett. Så om livmoren er tipptopp så må det jo nesten bare klaffe 😁 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Vi får se! Håper selvsagt du har rett!!!

Jeg skal ta digital på IKM, altså tirsdag! Lovet meg selv å vente til da! Da har jeg kommet hjem også😊 Reiser hjem i morgen!

Skal følge deg uansett jeg - så det skal du ikke tenke på❤️ Kan lage vår egen tråd om vi vil også vi!

Barn nr 4 spørs😂😂😂 hjelp!

Ja om du ikke får det til denne måneden - må du jo ha alle de beeeste forutsetninger neste måned! Kommer til å føle deg helt annerledes og trygg kan jeg se for meg😍😍❤️

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg se grafen din? Selv om den har sunket?

Kan jo være min synker i morgen så hadde vært greit å se😊

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg se grafen din? Selv om den har sunket?

Kan jo være min synker i morgen så hadde vært greit å se😊

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Her er grafen :) 

94CCE463-275C-4D17-90D5-2A620A5F8DE6.png

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi får se! Håper selvsagt du har rett!!!

Jeg skal ta digital på IKM, altså tirsdag! Lovet meg selv å vente til da! Da har jeg kommet hjem også😊 Reiser hjem i morgen!

Skal følge deg uansett jeg - så det skal du ikke tenke på❤️ Kan lage vår egen tråd om vi vil også vi!

Barn nr 4 spørs😂😂😂 hjelp!

Ja om du ikke får det til denne måneden - må du jo ha alle de beeeste forutsetninger neste måned! Kommer til å føle deg helt annerledes og trygg kan jeg se for meg😍😍❤️

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Ja krysser fingrene for at neste mnd er min mnd❤️ - Denne mnd har hvert utrygt så blir kos med en mnd hvor alt er som det skal :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja krysser fingrene for at neste mnd er min mnd❤️ - Denne mnd har hvert utrygt så blir kos med en mnd hvor alt er som det skal :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Jeg har ikke gitt deg opp denne måneden enda jeg altså! Det må jeg bare si😆

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke gitt deg opp denne måneden enda jeg altså! Det må jeg bare si😆

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Hehe - Er ganske sikker selv. Fått mensensymptomer allerede så TR er rett rundt hjørnet :) 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hei! 

Velkommen :) 

Kunne du signere når du svarer 😄? Surrer sånn med hvem som er hvem. 

Venter du eggløsning i disse dager? 

De 2 første hvilke PP fikk du de :) ? 

- M 

Anonymkode: 62876...df0

Jeg skulle hatt eggløsning nå i helgen, men den kom på onsdagen som var allerede. Og med tanke på mannen sin jobb, så har vi ikke fått sikret oss like godt som vi ville ha håpet på. Men vi satser på det gikk bra 😉

Barn nr1 kom veldig uplanlagt. Gikk egentlig på p-piller 😅 Jeg var 21 år.

Barn nr 2 kom på pp1 😉 Jeg var 28 år.

Så det har gått ganske fort med de. Men nå har jeg hatt spiral siden 2014 og den tok jeg ut i januar i år. Så det kan hende at det er den som har gjort det sånn at det tar lengre tid å bli gravid denne gangen 😅 Håper eg 😉 

-MAL-

Anonymkode: d7cd2...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle hatt eggløsning nå i helgen, men den kom på onsdagen som var allerede. Og med tanke på mannen sin jobb, så har vi ikke fått sikret oss like godt som vi ville ha håpet på. Men vi satser på det gikk bra 😉

Barn nr1 kom veldig uplanlagt. Gikk egentlig på p-piller 😅 Jeg var 21 år.

Barn nr 2 kom på pp1 😉 Jeg var 28 år.

Så det har gått ganske fort med de. Men nå har jeg hatt spiral siden 2014 og den tok jeg ut i januar i år. Så det kan hende at det er den som har gjort det sånn at det tar lengre tid å bli gravid denne gangen 😅 Håper eg 😉 

-MAL-

Anonymkode: d7cd2...4f3

Mannen sin sædcelle kan leve opptil 6 dager så man vet aldri :) 

Deilig at det gikk så fort med de første :) Er så tilfeldig!

Men glemte du eller surret litt med prevensjonen siden du ble gravid på første eller ble du gravid mens du gikk på prevensjon!

Temper du?

- M 

Anonymkode: 62876...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen sin sædcelle kan leve opptil 6 dager så man vet aldri :) 

Deilig at det gikk så fort med de første :) Er så tilfeldig!

Men glemte du eller surret litt med prevensjonen siden du ble gravid på første eller ble du gravid mens du gikk på prevensjon!

Temper du?

- M 

Anonymkode: 62876...df0

Jeg skulle bare hjem til foreldrene mine på en dagstur, men så streiket bilen og jeg hadde ikke med meg pillene. Så det var ca 2 dager uten de😅 

Jeg temper ikke. Jeg begynner med eggløsningstest ca 1-2 dager etter mens og så tester jeg ofte når jeg ser at testene nærmer seg positive😉

-MAL

Anonymkode: d7cd2...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle bare hjem til foreldrene mine på en dagstur, men så streiket bilen og jeg hadde ikke med meg pillene. Så det var ca 2 dager uten de😅 

Jeg temper ikke. Jeg begynner med eggløsningstest ca 1-2 dager etter mens og så tester jeg ofte når jeg ser at testene nærmer seg positive😉

-MAL

Anonymkode: d7cd2...4f3

Oi såpass 😂

Ok :)  Blir gøy å følge med videre om det blir noen spire for det i mai :) 

- M 

Anonymkode: 62876...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,

Blir med i denne jeg.. 

29 år, prøver nå på første barnet.. Vi er i pp 3, kroppen lurte meg litt denne måneden og klinket til med eggløsning litt tidligere enn antatt.. Mannen var da bortreist så vi fikk ikke prøvd akkurat som vi ville, men har fortsatt et lite håp, hvis ikke er det ny runde i mai :)

Vurderer å starte med temp, men det virker litt stressende hehe, tror jeg hadde hengt meg helt opp.. 

H

Anonymkode: b994a...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Blir med i denne jeg.. 

29 år, prøver nå på første barnet.. Vi er i pp 3, kroppen lurte meg litt denne måneden og klinket til med eggløsning litt tidligere enn antatt.. Mannen var da bortreist så vi fikk ikke prøvd akkurat som vi ville, men har fortsatt et lite håp, hvis ikke er det ny runde i mai :)

Vurderer å starte med temp, men det virker litt stressende hehe, tror jeg hadde hengt meg helt opp.. 

H

Anonymkode: b994a...49f

Velkommen H ! :) 

Jeg har IKM 23. April. Mensen er på vei. Kjenner det utrolig godt. Satser på PP4 :) 

Jeg temper og det er det beste jeg har gjort i PP. Vet akkurat hva som skjer å det er så deilig. Når det kun var eggløsningstester kunne jeg lett bomme på dager. 

Man kan også daglig se på temperaturen om det er håp eller ikke. Evt. Om egget fester seg eller ikke osv :) 

Du skal bare tempe til samme tid hver eneste dag å plotte det inn i Fertility Friend appen så finner appen alt for deg :) Når eggløsning er ventet. Om du har tegn på graviditet osv. Utrolig kjekt. 

- M 

Anonymkode: 62876...df0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen H ! :) 

Jeg har IKM 23. April. Mensen er på vei. Kjenner det utrolig godt. Satser på PP4 :) 

Jeg temper og det er det beste jeg har gjort i PP. Vet akkurat hva som skjer å det er så deilig. Når det kun var eggløsningstester kunne jeg lett bomme på dager. 

Man kan også daglig se på temperaturen om det er håp eller ikke. Evt. Om egget fester seg eller ikke osv :) 

Du skal bare tempe til samme tid hver eneste dag å plotte det inn i Fertility Friend appen så finner appen alt for deg :) Når eggløsning er ventet. Om du har tegn på graviditet osv. Utrolig kjekt. 

- M 

Anonymkode: 62876...df0

Hvor har du kjøpt temperaturmåleren? 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Førstegangs skrev:

Hvor har du kjøpt temperaturmåleren? 😄

På apoteket :) Var ikke så dyrt. Men husk å kjøle med 2 desimaler :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...