Gå til innhold

IKM Skravletråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har mye mer symptomer enn meg 😄 

Føler ingenting. Men igjen jeg har ikke noe håp. Men leste om denne triphasic mønster, og litt spent på om min temp fortsetter å stige i morgen. Om den gjør det så kanskje jeg får ett ørlite håp. Men om den stagnerer så tror jeg heksa er på vei 😛 

Blir spennende å se om du stiger rett opp igjen i morgen! 

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt morsomt at om vi begge unnfanger nå så har vi termin 31 december 😃

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er litt morsomt at om vi begge unnfanger nå så har vi termin 31 december 😃

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Jaaaa desember 31 er perfekt det😂😂😂

Men ja, jeg kan ikke forstå at tempen min skal fortsette å synke allerede nå, det har den aldri gjort, altså ikke så lenge før ikm så jeg synes det er så rart. Kan jo ikke få mensen nå liksom - aldri fått det så tidlig før!

Jeg aner ikke jeg😂blir kokkelimonke av å lure! Men vet jo at jeg sikkert ikke er preggo, så det er jo veldig lett å bare gi opp!

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har mye mer symptomer enn meg 😄 

Føler ingenting. Men igjen jeg har ikke noe håp. Men leste om denne triphasic mønster, og litt spent på om min temp fortsetter å stige i morgen. Om den gjør det så kanskje jeg får ett ørlite håp. Men om den stagnerer så tror jeg heksa er på vei 😛 

Blir spennende å se om du stiger rett opp igjen i morgen! 

- M - 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja men sant - min temp har aldri sunket før tanta var RETT rundt hjørnet, derfor jeg synes dette er så rart! Skal jeg liksom ha tiiiidenes korteste syklus nå!

Jeg er jo så sykt spent på tempen hver dag nå så jeg legger meg gledelig😂

Kjenner meg lite motivert for en ny PP, og det er mens jeg er INNI 1pp. Dette kan bli moro skjønner jeg🙈

Håper virkelig din temp stiger i morgen, kan du legge ved grafen din?

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M!!!!!! Jeg fant grafen da jeg ble gravid med nr 2!!!!

Så gøy! Se her:

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her ser du min i dag mot den da jeg ble gravid i 2009:

 

 

-C-

F216182C-9FE6-4B8A-B82B-C46B25BE5D6D.png

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forresten også at jeg fikk positiv test allerede 9 DPO i 2009, men så to negative på 11 og 12, for så å få positiv test igjen på DPO 14,15 og 16.

Husker jeg fikk de negative testene på legekontoret, mens testene hjemme ble positive. Har glemt alt dette.

 

-c-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jo ikke håpet ute! Jeg tror faktisk du kan være gravid da denne grafen ligner jo litt på den du hadde forrige gang du ble gravid :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du? Jeg føler jeg har tidenes dip her nå, men jeg må innrømme at det var UTROLIG moro å se grafen fra den gang!😍

Vi fikk det til i 2pp, så heldige!

Jeg ser en del likheter i symptomer osv, men føler vel at selve grafen var litt annerledes akkurat rundt dpo’ene jeg er i nå?

Sprøtt at jeg fikk positiv test på DPO 9 allerede! Det er jo tidlig tidlig!!

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes du? Jeg føler jeg har tidenes dip her nå, men jeg må innrømme at det var UTROLIG moro å se grafen fra den gang!😍

Vi fikk det til i 2pp, så heldige!

Jeg ser en del likheter i symptomer osv, men føler vel at selve grafen var litt annerledes akkurat rundt dpo’ene jeg er i nå?

Sprøtt at jeg fikk positiv test på DPO 9 allerede! Det er jo tidlig tidlig!!

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Håper jeg får det til snart å 😕 Med første. 

Husk alle graviditeter er forskjellig så det behøver ikke være identisk for at det skal bety graviditet:) 

Hvilke symptomer har du? Jeg har ingen 😕 Så får bare forberede meg til pp4 😣

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muligens gal, men jeg føler følgende symptomer:

-Ømme / såre bryster (normalt etter EL tror jeg)

-Går på do ekstremt ofte, og spesielt om natten (det gjør jeg aldri ellers, a l d r i)

-strammer/støl nederst i magen ved trusekanten, altså i kveld kjennes det rett og slett veldig mye

Det er de tre jeg virkelig føler er påfallende! Kanskje litt lettere irritabel også😂🙈 men dette med at det strammer og føles stivt og stølt kan jo være tanta som kommer, men synes ikke også du det er rart om jeg skulle fått mensen på DPO 10 eller 11? Litt vel kort syklus?

 

-C-

 

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke umulig at jeg kjenner dette fordi jeg kjenner etter - men denne strammingen er virkelig ikke typisk for meg!

Det er jeg sikker på - men kan jo også være at egget blir befruktet også klarer det bare ikke feste seg osv.

Finnes nok tusen årsaker til at man kan kjenne både det ene og det andre, jeg bare er omtrent redd for å nevne greiene for så å virke helt loco etterpå😂

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke umulig at jeg kjenner dette fordi jeg kjenner etter - men denne strammingen er virkelig ikke typisk for meg!

Det er jeg sikker på - men kan jo også være at egget blir befruktet også klarer det bare ikke feste seg osv.

Finnes nok tusen årsaker til at man kan kjenne både det ene og det andre, jeg bare er omtrent redd for å nevne greiene for så å virke helt loco etterpå😂

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Om du kjenner alt du nevner er du nok muligens gravid :) Hadde tatt en test. Er veldig mange symptomer så da har du nok fått en økning av HCG om du er gravid. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du kjenner alt du nevner er du nok muligens gravid :) Hadde tatt en test. Er veldig mange symptomer så da har du nok fått en økning av HCG om du er gravid. 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Siden tempen har dalt med hele to hakk er jeg bare sterkt bekymret for at de tingene jeg kjenner er noe innbilt, men ømme pupper kan man få før mensen og det med tissingen kan være tilfeldig. Kanskje jeg drikker mer nå som jeg er på fjellet(ikke alkohol - men bare generelt) og den stølheten kan være mensenmurringer. 

Kan liksom ikke forstå at tempen skal synke så drastisk så tidlig, og merkelig om jeg får mensen så tidlig samtidig!

Men finnes vel ingen regler her- så er vel bare å vente å se. Tror nok jeg må over i ny pp🙈

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden tempen har dalt med hele to hakk er jeg bare sterkt bekymret for at de tingene jeg kjenner er noe innbilt, men ømme pupper kan man få før mensen og det med tissingen kan være tilfeldig. Kanskje jeg drikker mer nå som jeg er på fjellet(ikke alkohol - men bare generelt) og den stølheten kan være mensenmurringer. 

Kan liksom ikke forstå at tempen skal synke så drastisk så tidlig, og merkelig om jeg får mensen så tidlig samtidig!

Men finnes vel ingen regler her- så er vel bare å vente å se. Tror nok jeg må over i ny pp🙈

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

Vi får bare krysse fingrene å se :) 

Jeg har gitt opp for lengst. Har ingen symptomer i det hele tatt! Men kan ikke forvente annet med tynn slimhinne.

Men har troa på det :) Virker som det skjer noe hos deg. At tempen daler er ikke negativt i mine øyne men heller positivt :) 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen min steg ikke men holdt seg der. Prosenten sank drastisk. Så ingen graviditet. Ingen stor overraskelse det der 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tempen min steg ikke men holdt seg der. Prosenten sank drastisk. Så ingen graviditet. Ingen stor overraskelse det der 

- M 

Anonymkode: 75b37...a21

Ja huff - vi får vel bare begge satse på bedre lykke neste måned😊😊

Jeg tror de symptomene jeg har bare er tante rød som sakte melder sin ankomst, blir spennende å se akkurat når hun kommer da.

Du kan få se tempen min fra i dag, den steg faktisk, men tipper det er sånn «lurestigning»😂

 

-C-

79103420-9078-4354-9045-CC7FFBD7BC11.jpeg

Anonymkode: e09e5...261

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en graviditetstest nå, den hadde en svaaaaaaaaaaaaak strek, så svak at jeg sliter med å få tatt bilde av den! Kan likegjerne være en skyggestrek. Skal se om jeg klarer å ta bilde av den i et annet lys, men det er altså så svakt at jeg er usikker på om det er skygger fra der streken «skulle ha vært» ved graviditet, eller om det er en skyggestrek!

Grøss så spennende!

 

-C-

Anonymkode: e09e5...261

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...