Gå til innhold

DixieRose blogg


terteskjell

Anbefalte innlegg

Heartgirl skrev (6 timer siden):

Føler du deg truffet kanskje 😂

Kjenner meg sjelden truffet. Kattedamen vil nok si det skyldes lav selvinnsikt😂 Men må si jeg synes det er mer stas å bli nevnt med navn🤡

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pust skrev (2 timer siden):

Jeg angrer dypt hver gang jeg blir lurt til å gå inn på den bloggen. Heretter kan ingen ting i hele verden få meg til å oppsøke den, jeg fikk bare overdose akkurat nå.

Vet! Føler jeg mister en hjernecelle hver gang jeg klikker med innpå, men klarer ikke å la være💩

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomore82 skrev (18 timer siden):

«Åååhhh snuppa mi;)) Dette var råbra skrevet.»

FFE668CE-71AB-407F-BC03-5D7865879981.gif.cf475deaee4cec2b7785fb2664efe341.gif

Alvorlig talt. Dette er på grensen til latterliggjøring. Det er ikke sikkert at den som har skrevet kommentaren synes det er griet at den blir gjengitt på et forum som dette.

Selv om du reagerer på hvordan noen lesere kommenterer la de få lov til å kommentere som de ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (18 timer siden):

Katten bjeffer igjen på bloggen…. Herlighet så slitsomt.

Det er ikke noe galt med blogginnlegget.

Jeg synes innlegget var en av de bedre hun har skrvet på lenge. Det handlet ikke om noen på kvinneguiden. Hun skriver at innlegget er generellt.

 

 

Endret av Elmarora
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (30 minutter siden):

Det er ikke noe galt med blogginnlegget.

Jeg synes innlegget var en av de bedre hun har skrvet på lenge. Det handlet ikke om noen på kvinneguiden. Hun skriver at innlegget er generellt.

 

 

Det var vel ingen som sa det handlet om KG? Det var en småaggressiv rant med mye av det samme som vanlig.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (1 time siden):

Alvorlig talt. Dette er på grensen til latterliggjøring. Det er ikke sikkert at den som har skrevet kommentaren synes det er griet at den blir gjengitt på et forum som dette.

Selv om du reagerer på hvordan noen lesere kommenterer la de få lov til å kommentere som de ønsker.

På samme måte som noen her kanskje ikke synes det er greit å bli gjengitt og gitt karakteristikker på en blogg?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Influenseren skrev (På 15.9.2021 den 12.04):

Bortsett fra i den nordlige delen av landet er det vel fåtallet som syns det å bli kalt kjerring er noe positiv?
-Hilsen ei bloggkjerring +40

Vi sier da kjærring her og (vest i Norge) vi bare alternerer med madammen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (17 timer siden):

På samme måte som noen her kanskje ikke synes det er greit å bli gjengitt og gitt karakteristikker på en blogg?

Jeg synes ikke noe om at kommentarene som bloggleserne hennes skriver skal gjengis her. Min tolkning var at det var på grensen til latterliggjøring.

Jeg forstår at du føler deg såret over at hun har trukket fram ditt nick i sine innlegg. Forskjellen er at alle sammen er anonyme her inne mens den personen som hadde skrevet den kommentaren som du refererte til står frem med navnet sitt og link til en blogg.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (18 timer siden):

Det var vel ingen som sa det handlet om KG? Det var en småaggressiv rant med mye av det samme som vanlig.

Jeg vil si at jeg støtter innlegget som hun skrev for jeg tror at vi alle sammen kan bli smått irritert på bedrevitere vi møter på jobb og ellers.

Jeg synes ikke hun var aggressiv i det hele tatt i innlegget der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (20 minutter siden):

Jeg vil si at jeg støtter innlegget som hun skrev for jeg tror at vi alle sammen kan bli smått irritert på bedrevitere vi møter på jobb og ellers.

Jeg synes ikke hun var aggressiv i det hele tatt i innlegget der.

Da har du og noen av oss andre her inne lest to forskjellige innlegg. Det var uthevet skrift og knurring.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (10 minutter siden):

Da har du og noen av oss andre her inne lest to forskjellige innlegg. Det var uthevet skrift og knurring.

Det er lov å ha forskjellige meninger.  Du tolker på din måte og jeg på min måte.

Jeg synes innleggene som hun kaller positive ord er fine med fine bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (16 minutter siden):

Det er lov å ha forskjellige meninger.  Du tolker på din måte og jeg på min måte.

Jeg synes innleggene som hun kaller positive ord er fine med fine bilder :)

Ja, de er fine. Hun er flink med ord og bilder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (2 timer siden):

Jeg synes ikke noe om at kommentarene som bloggleserne hennes skriver skal gjengis her. Min tolkning var at det var på grensen til latterliggjøring.

Jeg forstår at du føler deg såret over at hun har trukket fram ditt nick i sine innlegg. Forskjellen er at alle sammen er anonyme her inne mens den personen som hadde skrevet den kommentaren som du refererte til står frem med navnet sitt og link til en blogg.

 

 

Jeg har vel aldri sagt at jeg føler meg såret? Jeg bryr meg katta om hun nevner meg. Men det er kanskje andre her som ikke liker det. Poenget er uansett at det går ut på det samme, å sitere eller omtale andre på SoMe uten at de vet om/ ønsker det selv. Og det er like mye latterliggjøring det både kattedama og snuppelupp skriver om folk herfra. 

Endret av Xmasclovn
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elmarora skrev (2 timer siden):

Jeg vil si at jeg støtter innlegget som hun skrev for jeg tror at vi alle sammen kan bli smått irritert på bedrevitere vi møter på jobb og ellers.

Jeg synes ikke hun var aggressiv i det hele tatt i innlegget der.

Når hun skriver med uthevet skrift og som en selvutpekt moralens vokter så fremstår det som aggressivt. Hvorfor brukes ikke samme skrivestil i andre innlegg?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (39 minutter siden):

Når hun skriver med uthevet skrift og som en selvutpekt moralens vokter så fremstår det som aggressivt. Hvorfor brukes ikke samme skrivestil i andre innlegg?

Det er nok fordi hun vil få frem poenger for det hun mener tror jeg da. Hun har brukt uthevet skrift i andre innlegg har jeg sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (44 minutter siden):

Jeg har vel aldri sagt at jeg føler meg såret? Jeg bryr meg katta om hun nevner meg. Men det er kanskje andre her som ikke liker det. Poenget er uansett at det går ut på det samme, å sitere eller omtale andre på SoMe uten at de vet om/ ønsker det selv. Og det er like mye latterliggjøring det både kattedama og snuppelupp skriver om folk herfra. 

Det har du ikke.

Jeg mener at det kan ikke ikke sammenliknes.

Vi er anonyme på forumet. Hennes blogglesere er ikke anoyme selv om de har et bloggnavn. Fleste av dem kommenterer under sine egne navn. Jeg hadde ikke likt hvis jeg hadde kommentert på en blogg og min kommentar hadde blitt gjengitt her inne på en av trådene.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heartgirl skrev (På 16.9.2021 den 14.35):

Ingen tvinger deg har noen sagt til meg.

 

Jeg tror ikke jeg har sagt at jeg besøkte bloggen under tvang? 

🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elmarora skrev (1 time siden):

Det har du ikke.

Jeg mener at det kan ikke ikke sammenliknes.

Vi er anonyme på forumet. Hennes blogglesere er ikke anoyme selv om de har et bloggnavn. Fleste av dem kommenterer under sine egne navn. Jeg hadde ikke likt hvis jeg hadde kommentert på en blogg og min kommentar hadde blitt gjengitt her inne på en av trådene.

 

 

Vi får være enig om å være uenig her, siden vi ser ulikt på det.
Det er heller ingen navn eller kommentar som har blitt gjengitt. Den setningen som ble skrevet kan jo bety hva som helst, og kun de som er lesere av bloggen og tråden her vil skjønne hva det er. Mtp hvor lite populær både bloggen og tråden er, så er det neppe svært avslørende. Med mindre det kommer et innlegg på bloggen om dette som gjør saken større enn den er, i god Dixie-ånd…

Endret av Xmasclovn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Elmarora skrev (20 timer siden):

Det er nok fordi hun vil få frem poenger for det hun mener tror jeg da. Hun har brukt uthevet skrift i andre innlegg har jeg sett.

Hun har nevnt meg i sine innlegg og det er helt i orden og det sårer ikke meg. Jeg føler ikke hun henger meg ut. 

Hun har rett i at det er en del personhets på noen av trådene men moderatorene er flinke til å rydde opp i trådene.

Det er greit å bruke uthevet skrift men for mye utheving blir poenget borte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...