Gjest Heartgirl Skrevet 18. september 2021 #521 Del Skrevet 18. september 2021 Elmarora skrev (22 timer siden): Det er lov å ha forskjellige meninger. Du tolker på din måte og jeg på min måte. Jeg synes innleggene som hun kaller positive ord er fine med fine bilder Det er fine blogginnlegg ja og fine høstbilder hun har tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 18. september 2021 #522 Del Skrevet 18. september 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 15. oktober 2021 #523 Del Skrevet 15. oktober 2021 Det er ufint å kritisere i fluencere, men å si at andre mennesker ikke har verdi er visst helt innafor 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. oktober 2021 #524 Del Skrevet 15. oktober 2021 Munti skrev (3 timer siden): Det er ufint å kritisere i fluencere, men å si at andre mennesker ikke har verdi er visst helt innafor 🤪 Hva skjer a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 16. oktober 2021 #525 Del Skrevet 16. oktober 2021 8 hours ago, Heartgirl said: Hva skjer a? Ref hennes egen snap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. oktober 2021 #526 Del Skrevet 16. oktober 2021 Munti skrev (2 minutter siden): Ref hennes egen snap. Har ikke snapp. Hva er det hun har ytret nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 16. oktober 2021 #527 Del Skrevet 16. oktober 2021 Honey Dew skrev (5 timer siden): Har ikke snapp. Hva er det hun har ytret nå? Hun gikk hardt ut mot oss gruomme på kvinneguiden som bare følger en snapper som vi diskuterer på KG. Det hørtes at hun var sint og hun la ikke skjul på hva hun mente om oss 😂 Hun trakk frem Mette sin snap som et eksempel og hun sa hun støttet Mette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 16. oktober 2021 #528 Del Skrevet 16. oktober 2021 Munti skrev (5 timer siden): Ref hennes egen snap. 😂 Jeg fikk meg en god latter når jeg så det 😂 Huff så forferdelige vi er som følger noen på some 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 16. oktober 2021 #529 Del Skrevet 16. oktober 2021 Elmarora skrev (16 minutter siden): Hun gikk hardt ut mot oss gruomme på kvinneguiden som bare følger en snapper som vi diskuterer på KG. Det hørtes at hun var sint og hun la ikke skjul på hva hun mente om oss 😂 Hun trakk frem Mette sin snap som et eksempel og hun sa hun støttet Mette. Hun ser flisen i de andres øyne, men klarer ikke å se bjelken i sitt eget øye. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 16. oktober 2021 #530 Del Skrevet 16. oktober 2021 Honey Dew skrev (4 minutter siden): Hun ser flisen i de andres øyne, men klarer ikke å se bjelken i sitt eget øye. Spot on til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. oktober 2021 #531 Del Skrevet 17. oktober 2021 Elmarora skrev (På 16.10.2021 den 14.06): Hun gikk hardt ut mot oss gruomme på kvinneguiden som bare følger en snapper som vi diskuterer på KG. Det hørtes at hun var sint og hun la ikke skjul på hva hun mente om oss 😂 Hun trakk frem Mette sin snap som et eksempel og hun sa hun støttet Mette. Åh så det er på Snap purr purr holder på med knurringen sin nå ja.....hun har jo ikke blogget på flere uker, så et sted må hun jo få ut sinnet sitt på 🤣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. oktober 2021 #532 Del Skrevet 17. oktober 2021 Honey Dew skrev (På 16.10.2021 den 14.23): Hun ser flisen i de andres øyne, men klarer ikke å se bjelken i sitt eget øye. sånn kan det sies ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 20. oktober 2021 #533 Del Skrevet 20. oktober 2021 Skrottefar skrev (På 17.10.2021 den 14.50): Åh så det er på Snap purr purr holder på med knurringen sin nå ja.....hun har jo ikke blogget på flere uker, så et sted må hun jo få ut sinnet sitt på 🤣 Hun har blogget to innlegg nå men har vært lenge borte fra bloggen. På bloggen skriver hun at hun har 20 års bryllupsdag i dag og det var moro å se bildene hun hadde lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 5. november 2021 #534 Del Skrevet 5. november 2021 Skrottefar skrev (På 17.10.2021 den 14.50): Åh så det er på Snap purr purr holder på med knurringen sin nå ja.....hun har jo ikke blogget på flere uker, så et sted må hun jo få ut sinnet sitt på 🤣 Jeg måtte følge henne på snapp igjen for å få med meg det hun snapper om. I dag hadde purr purr knurr knurr knurring angående koronasituasjonen i byen. Hun forteller at hun har begynt på lavkarbo også og forteller at hun gjør det fordi hun har reumatisme. Det var interessant å høre om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 5. november 2021 #535 Del Skrevet 5. november 2021 Heartgirl skrev (6 timer siden): Jeg måtte følge henne på snapp igjen for å få med meg det hun snapper om. I dag hadde purr purr knurr knurr knurring angående koronasituasjonen i byen. Hun forteller at hun har begynt på lavkarbo også og forteller at hun gjør det fordi hun har reumatisme. Det var interessant å høre om. Lite knurring på bloggen i alle fall, men det er jo kanskje ikke så rart, for det er jo ingen som har vært slemme med hennes bloggvenninner i det siste 😛 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 6. november 2021 #536 Del Skrevet 6. november 2021 Heartgirl skrev (På 5.11.2021 den 16.15): Jeg måtte følge henne på snapp igjen for å få med meg det hun snapper om. I dag hadde purr purr knurr knurr knurring angående koronasituasjonen i byen. Hun forteller at hun har begynt på lavkarbo også og forteller at hun gjør det fordi hun har reumatisme. Det var interessant å høre om. Jeg følger henne på snap jeg også. Og hun motiverer med trening og kosthold. Hun har vært dyktig med vektnedgang, kosthold og trening og for en bragd det er.Det skal hun virkelig ha. Jeg hørte det hun snakket om på snapen korona og tiltak. Der er jeg enig med henne. Jeg synes det er koselig at hun blogger igjen. Hun har vært borte lenge. Jeg liker godt å lese de positive visdomsordene hun deler på bloggen din 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 6. november 2021 #537 Del Skrevet 6. november 2021 Elmarora skrev (2 timer siden): Hun har vært borte lenge. Jeg liker godt å lese de positive visdomsordene hun deler på bloggen Visdomsordene er greie nok de, men å bare legge de ut uten noe mer, som f.eks å skrive noe om akkurat det spesifikke visdomsordet, hadde vært så mye bedre 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 6. november 2021 #538 Del Skrevet 6. november 2021 Skrottefar skrev (2 timer siden): Visdomsordene er greie nok de, men å bare legge de ut uten noe mer, som f.eks å skrive noe om akkurat det spesifikke visdomsordet, hadde vært så mye bedre Det er uansett mye hyggeligere å lese bloggen hennes når hun ikke skriver sinnainnlegg. Jeg skulle ønske hun hadde begynt med pianoundervisning på youtube som hun hadde før. Jeg fulgte de videoene hun la ut og lærte mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadiahagen Skrevet 6. november 2021 #539 Del Skrevet 6. november 2021 Heartgirl skrev (På 5.11.2021 den 16.15): Jeg måtte følge henne på snapp igjen for å få med meg det hun snapper om. I dag hadde purr purr knurr knurr knurring angående koronasituasjonen i byen. Hun forteller at hun har begynt på lavkarbo også og forteller at hun gjør det fordi hun har reumatisme. Det var interessant å høre om. Hva er snapp navnet hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. november 2021 #540 Del Skrevet 7. november 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå