Elmarora Skrevet 26. mars 2019 #41 Del Skrevet 26. mars 2019 Jeg følger bloggeren på instagram og forleden dag hadde hun er tordentale uten like rettet mot oss på rampelyset 😮 Hun filmet tråden om Anne Brith og satt og plukket ut kommentarer som hun leste opp. I videoen hvor hun pratet oppfordret hun til å anmelde rampelyset til politiet. Videoen hennes bestod av mobbing. Hun kaller seg abynadina på instagram. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinder Skrevet 27. mars 2019 #42 Del Skrevet 27. mars 2019 7 timer siden, Lambigirl skrev: Jeg følger bloggeren på instagram og forleden dag hadde hun er tordentale uten like rettet mot oss på rampelyset 😮 Hun filmet tråden om Anne Brith og satt og plukket ut kommentarer som hun leste opp. I videoen hvor hun pratet oppfordret hun til å anmelde rampelyset til politiet. Videoen hennes bestod av mobbing. Hun kaller seg abynadina på instagram. Jeg blir helt sjokkert over at voksne mennesker finner på å misbruke politiets ressurser på denne måten, og oppfordre andre til å gjøre det samme. Politiet, iallefall i de distriktene jeg kjenner til, har allerede en presset arbeidshverdag med lite ressurser. Og selv om de sannsynligvis ikke kommer til å gå noe videre med disse anmeldelsene, så må de bruker ressurser på å ta i mot dem, lese igjennom dem og vurdere dem. Noe som kan føre til at det tar ekstra dager før viktige anmeldelser eller anmodninger om etterforskning blir vurdert. Nå syns jeg disse menneskene som ønsker å legge ned rampelyset bør stoppe opp litt og tenke seg om hva de faktisk holder på med. Jeg blir iallefall provosert når de oppfordrer til å sløse sånn med politiets knappe ressurser! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 27. mars 2019 #43 Del Skrevet 27. mars 2019 22 timer siden, Eveliina skrev: Veldig usikker på om jeg skal si noe her eller ikke. Det er mye som burde vært sagt. Men det er kanskje best å la det være. Dette innlegget bør i hvert fall ligger her i tråden:https://vibbedille.blogg.no/anne-brith-du-klarte-det-hatet-har-slatt-ut-pa-richters-skala.html En oppfølgingskommentar til det innlegget dagen etter, nederst i denne (som ellers handler om strikking). Det er ganske ille, når voksne damer føles det skrives så aggressivt, at de ikke tør eller orker å si imot offentlig: Sitat Må bare å avslutte med å si at det er ganske ekstremt når et menneske klarer å skremme sååå mange mennesker kun ved bruk av ord! Eg la ut DETTE INNLEGGET i går kwell og de fleste kommentarene der fikk eg på bla messenger fordi flere våget ikkje å skrive åpent under innlegget!! Da er det gale! De var rett å slett redde for å bli“tatt” for å ikkje mene riktig, skjønner? Off DET er ikkje bra! Det er noe som heter at Ord er Makt,men dette blir helt feil! Skremmende! [...] IKKJE LA DEG KNEBLE! https://vibbedille.blogg.no/et-fyrverkeri-av-de-helt-sjeldne.html 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yng Plyng Skrevet 27. mars 2019 #44 Del Skrevet 27. mars 2019 Jeg prøver egentlig å ikke skrive noe i denne tråden, for det er svært vanskelig å være saklig. Jeg skjønner bare ikke at denne Toril tror det er en god ide og kjempe mot mobbing med mobbing og hets med hets? Eller er det slik at hun nå endelig får sine 4,5 minutt i rampelyset selv som trigger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 27. mars 2019 #45 Del Skrevet 27. mars 2019 26 minutter siden, Yng Plyng skrev: Jeg prøver egentlig å ikke skrive noe i denne tråden, for det er svært vanskelig å være saklig. Jeg skjønner bare ikke at denne Toril tror det er en god ide og kjempe mot mobbing med mobbing og hets med hets? Eller er det slik at hun nå endelig får sine 4,5 minutt i rampelyset selv som trigger? Jeg blir sint hver gang jeg beveger meg inn på kommentarfeltet for når hun har fått så mange bevis men velger å overse dem provoserer det meg. Hvis hun hadde ønsket å være i rampelyset tror jeg hun hadde skrevet et innlegg om at hun blir hengt ut her inne. Jeg har sett at det kan gå 2-3 dager mellom hver gang hun blogger. En annen godt kjent voksen blogger hvor det har blitt opprettet tråder om skrev blogginlegg dagen etter trådene om henne ble opprettet. Da skinner det igjennom at hun ville ha oppmerksomheten. Jeg skal ikke nevne navnet på bloggeren. Uansett ser jeg av kommentarfeltet til dixierose idag at hun og en Rita kommer med krenkende utsagn med løgner om oss. Vi har lov å forsvare oss selv mot beskyldningene vi får når hun ikke godkjenner kommentarer hun vil ha. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 27. mars 2019 #46 Del Skrevet 27. mars 2019 (endret) Nå har ikke jeg lest de siste krenkende utsagnene fra denne bloggeren og hennes artsfrender, men tydeligvis er det slik at man skal snakke til folk på det språk de forstår. Og da er det etter min mening at i dette tilfellet er hun skikkelig, skikkelig best tjent med å ikke blåse i fløyta si. Endret 27. mars 2019 av Revenge of Cthulhu 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. mars 2019 #47 Del Skrevet 28. mars 2019 Jeg håper det kommer en motanmeldese fra politiet/andre på disse damene. De løper jo til politiet for ingenting. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emmelise Skrevet 28. mars 2019 #48 Del Skrevet 28. mars 2019 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Jeg håper det kommer en motanmeldese fra politiet/andre på disse damene. De løper jo til politiet for ingenting. Nå er det sånn at man kan ikke politianmelde det som ikke har hendt deg selv. Hvis du f. eks. blir mobbet på KG så kan ikke jeg politianmelde det, det må du gjøre selv. Det er ivhertfall slik jeg har oppfattet hvordan poltianmeldelser fungerer. Så jeg stiller selvsagt spørsmål ved om det har blitt gjort anmeldelser i det hele tatt. Eller om politiet bare har jattet med og det ligger i en skuff et sted. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 28. mars 2019 #49 Del Skrevet 28. mars 2019 Nå tenker jeg ikke bare på denne bloggeren da jeg ikke leser den til vanlig, men tenker også på ABD som har politianmeldt 17stk og har uttalt at flere vil bli anmeldt; Kan politiet anmelde serie-anmelder-mennesker for misbruk av politiets ressurser? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 28. mars 2019 #50 Del Skrevet 28. mars 2019 21 minutter siden, skruf skrev: Nå tenker jeg ikke bare på denne bloggeren da jeg ikke leser den til vanlig, men tenker også på ABD som har politianmeldt 17stk og har uttalt at flere vil bli anmeldt; Kan politiet anmelde serie-anmelder-mennesker for misbruk av politiets ressurser? Håper det. Det er jo falske anmeldelser. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MelissaB Skrevet 29. mars 2019 #51 Del Skrevet 29. mars 2019 Aldri hørt om denne bloggeren i hele mitt liv jeg. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 28. april 2019 #52 Del Skrevet 28. april 2019 Ser ut som hun har to blogger: https://dixierose.blogg.no/ og http://www.torilkremmervik.no/blogg/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 3. juni 2019 #53 Del Skrevet 3. juni 2019 På 28.4.2019 den 8.22, Diamant20 skrev: Ser ut som hun har to blogger: https://dixierose.blogg.no/ og http://www.torilkremmervik.no/blogg/ Hun har to blogger for det er samme innhold på begge bloggene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 3. juni 2019 #54 Del Skrevet 3. juni 2019 Endelig et innlegg som er verd å lese på bloggen hennes https://dixierose.blogg.no/stopp-store-influencere-med-usunt-fokus-pa-kropp-og-utseende.htmlb Langt innlegg da men fornuftige tanker rundt det SE holder på med. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 4. juni 2019 #55 Del Skrevet 4. juni 2019 9 timer siden, Lambigirl skrev: Endelig et innlegg som er verd å lese på bloggen hennes https://dixierose.blogg.no/stopp-store-influencere-med-usunt-fokus-pa-kropp-og-utseende.htmlb Langt innlegg da men fornuftige tanker rundt det SE holder på med. Tja.. Hun nevner ikke med et ord at hennes store helt Anne Brith har tatt botox på Bloggerne. Og drevet med dietter og stort kroppsfokus (thigh gap) på egen blogg. Forskjell på folk, si! Og så klart, mobbekortet.. 🙄 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 4. juni 2019 #56 Del Skrevet 4. juni 2019 5 timer siden, Vipser skrev: Tja.. Hun nevner ikke med et ord at hennes store helt Anne Brith har tatt botox på Bloggerne. Og drevet med dietter og stort kroppsfokus (thigh gap) på egen blogg. Forskjell på folk, si! Og så klart, mobbekortet.. 🙄 Når blogginnleggete hennes handler om SE er det ingen grunn til å skrive om AB. Jeg synes blogginnlegget var et fint innlegg til å være henne :) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 4. juni 2019 #57 Del Skrevet 4. juni 2019 Akkurat nå, Lambigirl skrev: Når blogginnleggete hennes handler om SE er det ingen grunn til å skrive om AB. Jeg synes blogginnlegget var et fint innlegg til å være henne Dette er jeg faktisk helt enig i. Hun beskriver i detalj den verste bloggeren/influencere vi har. Ære være henne for det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elmarora Skrevet 4. juni 2019 #58 Del Skrevet 4. juni 2019 11 minutter siden, DianaV skrev: Dette er jeg faktisk helt enig i. Hun beskriver i detalj den verste bloggeren/influencere vi har. Ære være henne for det. Ære være henne for det sier jeg også. Det er lenge siden jeg har lest på bloggen hennes nå men da jeg gikk inn for å lese ble jeg postivt overrasket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipser Skrevet 4. juni 2019 #59 Del Skrevet 4. juni 2019 42 minutter siden, Lambigirl skrev: Når blogginnleggete hennes handler om SE er det ingen grunn til å skrive om AB. Jeg synes blogginnlegget var et fint innlegg til å være henne Poenget er at hun skriver langt blogginnlegg om det samme som vi skriver om her inne. Men vi er haters og mobbere. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eveliina Skrevet 4. juni 2019 #60 Del Skrevet 4. juni 2019 (endret) Sletta - beklager, orker ikke. Endret 4. juni 2019 av Eveliina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå