månejenta Skrevet 9. april 2020 #141 Del Skrevet 9. april 2020 Cecilie ask? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 9. april 2020 Forfatter #142 Del Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, Flettfrid skrev: Snapnavn? Idaan93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. april 2020 #143 Del Skrevet 9. april 2020 Nå er Mammahjerter virkelig ute å kjører! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 9. april 2020 Forfatter #144 Del Skrevet 9. april 2020 4 minutter siden, Solfridmedhatten skrev: Nå er Mammahjerter virkelig ute å kjører! Anna som er ute å kjører her. Hvem har alltid vært i gruppa der mens andre har sluttet? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. april 2020 #145 Del Skrevet 9. april 2020 12 minutter siden, Litenoggod skrev: Anna som er ute å kjører her. Hvem har alltid vært i gruppa der mens andre har sluttet? Er hun virkelig så fæl? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettroll Skrevet 9. april 2020 #146 Del Skrevet 9. april 2020 Både Cecilie og Ida har privat Snap.. hva blir sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Semilie Skrevet 9. april 2020 #147 Del Skrevet 9. april 2020 3 timer siden, Oslojente91 skrev: ❤️ Mammahjerter ❤️ synes ikke de fortjener stormen. Alle andre medlemmer er så F A K E. Cecilie dolket dem i ryggen og nå Leeane. Stakkars dem som blir manipulert til og tro personer er gode. Mammahjerter gjør en fantastisk jobb og de brødhuene som er kasta ut bør fader meg gå og legge seg. Er du anna?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. april 2020 #148 Del Skrevet 9. april 2020 7 minutter siden, Semilie skrev: Er du anna?:) Det begynner jeg å tro🙋🏽♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Semilie Skrevet 9. april 2020 #149 Del Skrevet 9. april 2020 Akkurat nå, Solfridmedhatten skrev: Det begynner jeg å tro🙋🏽♀️ Ser slik ut. ❤️ mammahjerter ❤️ 😅 Synes det er bra at sannheten kommer frem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 9. april 2020 #150 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) Først Cecilie og nå Leeane....da mistet dem en følger til gitt😤 (mammahjerter altså) Endret 9. april 2020 av Monna1234 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bajshue Skrevet 9. april 2020 #151 Del Skrevet 9. april 2020 1 minutt siden, Monna1234 said: Først Cecilie og nå Leeane....da mistet dem en følger til gitt😤 Enig! Slettet over alt for min del! Tar fullstendig avstand til sånn oppførsel! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 9. april 2020 #152 Del Skrevet 9. april 2020 Syns det er en gjeng med barnslige, frekke jenter som driver denne kontoen... Har sluttet å følge de, da de ofte kommer med spydige kommentarer om andre. Nå raser det for jentene på Mammahjerter. En gjeng mobbere dette da? Sleipt og lite voksent! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 9. april 2020 #153 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) Hva heter leeane på snap? Endret 9. april 2020 av Jajajane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. april 2020 #154 Del Skrevet 9. april 2020 32 minutter siden, Jajajane skrev: Hva heter leeane på snap? Lonsaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 9. april 2020 #155 Del Skrevet 9. april 2020 Jeg kjenner jeg ikke klarer å ta noe parti her!! Men at Leeane har hånet iris er jo en rimelig grunn for å si adjø. Jeg er skeptisk når Cecilie begynner å blande seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 9. april 2020 #156 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) Typisk at slike jentekanaler blir mobbere, at ikke folk kan hver gode med andre og unne andre godt det forstår jeg ikke. Folk må lære å jobbe i team og bidra like mye. Håpløst! Har de havnet på ungdomsskolen igjen? Endret 9. april 2020 av Jegserdeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whitewildfox Skrevet 9. april 2020 #157 Del Skrevet 9. april 2020 Kan noen gi en recap av det Cecilie, Ida og Leanne har sagt? Må godkjennes for å kunne følge dem, så det tar litt tid. Har fulgt Mammahjerter i godt over et år nå og jeg er både overrasket og ikke overrasket. Syns stort sett Vilde og Iris virker hyggelige, mens Anna fort blir så... sint? Syns hun roper og kjefter til kamera så mye. Gjengen som er nå var veldig sånn "omg bffs", så akkurat denne riften overrasker meg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 9. april 2020 #158 Del Skrevet 9. april 2020 (endret) 27 minutter siden, whitewildfox skrev: Kan noen gi en recap av det Cecilie, Ida og Leanne har sagt? Må godkjennes for å kunne følge dem, så det tar litt tid. Har fulgt Mammahjerter i godt over et år nå og jeg er både overrasket og ikke overrasket. Syns stort sett Vilde og Iris virker hyggelige, mens Anna fort blir så... sint? Syns hun roper og kjefter til kamera så mye. Gjengen som er nå var veldig sånn "omg bffs", så akkurat denne riften overrasker meg. De bekrefter at det er mye baksnakking og drittslenging innad i mammahjerter, at det er vanlig å slenge dritt om eksmedlemmer. Når man komme inn i mammahjertergjengen får man fortalt dårlige/negative ting om eksmedlemmer. Hvis man prøver si imot de andre, så blir man upopulær osv. Endret 9. april 2020 av Flettfrid Rettet skrivefeil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coronaviruset Skrevet 9. april 2020 #159 Del Skrevet 9. april 2020 Kan dere ikke fortelle hva som blir lagt ut på snap/instastory? Alle har jo privat snap/insta. Nå er nysgjerrig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 9. april 2020 #160 Del Skrevet 9. april 2020 Jeg klarer ikke å stole på Cecilie etter det spetakkelet på kjøp/salg siden med alle de folkene som samlet seg for de hadde blitt svindlet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå