Gå til innhold

Mammahjerter


Litenoggod

Anbefalte innlegg

Gjest Jegserdeg
2 minutter siden, Monabe87 skrev:

Kjenner i det heletatt Ada, Lisa, Tina og Vilde Linn eller Cecilie? Var ikke de med for typ 2 år siden? Hvordan er det relevant? Ja har forstått anna skal være den store slemme ulven. Men med så mange folk tror jeg noen hadde merket at Anna var så forferdelig. Jeg finner det bare ikke troverdig. Og tror det ligger mye i det Iris skriver om at folk som har hatt konflikt med noen før kaster seg lett på lasset. De har dratt med seg Cecilie på laget! Altså jeg bryr meg midt i rævva hva skjedde med hun og MH men hun er jo en svindler å det vet jo folk 

Folk tygger denne historien, svelger den hel men jeg er den eneste som fordøyer den å driter det ut i kloakken hvor det hører til? 

 

Noe enig i dette slik som Linn har uttalt seg, hva vet vi hvilken retningslinjer HM har. Kanskje noe ligger i dette også, at de ikke klarer å følge opp det som kreves for å bli med?🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Noe enig i dette slik som Linn har uttalt seg, hva vet vi hvilken retningslinjer HM har. Kanskje noe ligger i dette også, at de ikke klarer å følge opp det som kreves for å bli med?🤷‍♀️

Nettopp. Å det er vell naturlig tenker jeg at de har hatt konflikter og evt sluttet å tåle trynene til hverandre😂 det er nok ikke bare bare. Men jeg tror det ligger så mye mer bak. Ser bare ikke relevansen å gå hardt ut mot en gjeng de kjenner 10% av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Noe enig i dette slik som Linn har uttalt seg, hva vet vi hvilken retningslinjer HM har. Kanskje noe ligger i dette også, at de ikke klarer å følge opp det som kreves for å bli med?🤷‍♀️

Skuffet over Linn, trodde hun var mer voksen enn som så🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Rikke uttalt seg også, å hun sier vel ganske rett frem " har du bæsja på leggen, rydd opp etter deg og ta lærdom av det!! Alle kan gjøre feil,men de fleste lærer av det, mens enkelte tydeligvis har litt tungt for å ta lærdom av tidligere feil!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Flettfrid skrev:

Da har Rikke uttalt seg også, å hun sier vel ganske rett frem " har du bæsja på leggen, rydd opp etter deg og ta lærdom av det!! Alle kan gjøre feil,men de fleste lærer av det, mens enkelte tydeligvis har litt tungt for å ta lærdom av tidligere feil!"

Rikke? Hva heter hu på snap da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Flettfrid skrev:

Da har Rikke uttalt seg også, å hun sier vel ganske rett frem " har du bæsja på leggen, rydd opp etter deg og ta lærdom av det!! Alle kan gjøre feil,men de fleste lærer av det, mens enkelte tydeligvis har litt tungt for å ta lærdom av tidligere feil!"

Hva faen? Hun har vell hverfall ingenting med mammahjerter å gjøre i dag. Dette begynner å bli litt flaut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Monabe87 skrev:

Hva faen? Hun har vell hverfall ingenting med mammahjerter å gjøre i dag. Dette begynner å bli litt flaut.

Kanskje du skal se hva hun sa før du uttaler deg. :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Monabe87 skrev:

Hva faen? Hun har vell hverfall ingenting med mammahjerter å gjøre i dag. Dette begynner å bli litt flaut.

Å gjøre i dag nei, de som trår frem nå er de som HAR VÆRT  med i MH før(1-2 år tilbake) å opplevd det samme som Leeane nå har opplevd. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Monabe87 skrev:

Hva faen? Hun har vell hverfall ingenting med mammahjerter å gjøre i dag. Dette begynner å bli litt flaut.

Det er jo tidligere mammahjerter som nå uttaler seg om hva som skjedde og hvorfor de sluttet, og de ser historien gjentar seg, derfor uttaler de seg nå.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Monabe87 skrev:

Hva faen? Hun har vell hverfall ingenting med mammahjerter å gjøre i dag. Dette begynner å bli litt flaut.


De som har noe med mh nå holder jo kjeft, fått munnkurv? Så da trår tidligere snappere for mh frem og sier ifra. 
Syns de fortjener klapp på skuldra for at de endelig sier noe! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Flettfrid skrev:

Å gjøre i dag nei, de som trår frem nå er de som HAR VÆRT  med i MH før(1-2 år tilbake) å opplevd det samme som Leeane nå har opplevd. 

Det sies at Leanne ble kastet ut av MH pga regelbrudd. På MH sin insta er kommentarfeltet stengt på alle bilder og videoer der hu er med, bortsett fra en. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegserdeg
2 minutter siden, MzMe skrev:

Det sies at Leanne ble kastet ut av MH pga regelbrudd. På MH sin insta er kommentarfeltet stengt på alle bilder og videoer der hu er med, bortsett fra en. 

Regelbrudd ja, tenkte det måtte være noe ang retningsliner. Håper Anna uttaler seg om saken, så pass må hun gjør for resten av gruppen og denne spekulasjonen slutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, MzMe skrev:

Det sies at Leanne ble kastet ut av MH pga regelbrudd. På MH sin insta er kommentarfeltet stengt på alle bilder og videoer der hu er med, bortsett fra en. 

Hun har jo selv innrømt å ha gjort feil, men at hun ikke var alene om det. Det samme mønstret ser man med alle de andre som enten har blitt kastet ut eller valgt å trekke seg. Flere forteller om en ukultur i gruppen som fører til baksnakking, dritslenging osv. Ting som går på psyken løst til enkeltpersoner. 

 

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna har valgt samme strategi som Anne Brith, stikker hode i sanden å venter på at ting skal roe seg, bli glemt. Så trår hun sakte og forsiktig ut i rampelyset igjen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Flettfrid skrev:

Hun har jo selv innrømt å ha gjort feil, men at hun ikke var alene om det. Det samme mønstret seg man med aløe de andre som enten har blitt kastet ut eller valgt å trekke seg. Flere forteller om en ukultur i gruppen som fører til baksnakking, dritslenging osv. Ting som går på psyken løst til enkeltpersoner. 

 

Iris var helt nedbrutt på snappen på torsdag..da dette kom frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, MzMe skrev:

Iris var helt nedbrutt på snappen på torsdag..da dette kom frem.

Så mer ut som skuespill, ingen tårer osv. Å de ekte vennene hun snakket om er folk hun har kjent i veldig kort tid.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Jeg er en som tidligere har vært medlem av mammahjerter. Jeg vil være anonym men fortelle min historie uten og nevne spesifikke navn på hvilke som gjorde min opplevelse av det hele veldig ubehagelig. 

Jeg har i 6 mnd gått ukentlig til psykolog siden. Ikke fordi de gjorde noe veldig ille mot meg, men fordi man blir psykisk ødelagt i hodet av og være endel av det. 

 

Og ja, jeg mener hele gruppen er like «ille». Fordi ingen sier STOPP når hakking på andre pågår. Inkludert meg selv. 

Forskjellen på tidligere medlemmer (slik jeg har sett dem uttale seg) og nåværende er: 

De gamle klarer og si «hei jeg har gjort en feil, jeg var en del av det», mens mammahjerter tier, og mest trolig ut i fra hvordan jeg opplevde at dem opererer er at dem nå innad i gruppen snakker dritt om disse eksmedlemmene for og føle seg bedre, samt sitter de nok og ler av støtten de damene får. 

Menneskene det gikk igjen i når jeg var med var; 

Iselin 

Linn 

joviale Mammaer som gruppe

Cecilie

Cecilie A. 

Therese 

Mari 

Siv 

Disse hørte jeg mest om. Alle syke i hodet. Eller ble omtalt som manipulerende, løgnere, høye på seg selv, PR-kåte, Barnslige, «sjekk story til den og den, HAHA» liksom. 

Kan dere gå inn på jodel og trykke på det siste som er skrevet om MH. 

Sjekk KG. Elsker at den og den får kjørt seg. HAHA. 

Det er nærmest daglig. Og ja det stemmer at en er bidragsyteren til at ting oppstår, og hun vil ikke stå i stormen selv. Mammahjerter har rosemalt bilde av seg selv til de grader. 

 

Det er vanskelig og forklare, men for min del så var det litt sånn at når man endelig var kommet inn i gruppen, man var så stolt, de er jo store, litt store hvert fall. Og man blir kry da, og høy på seg selv, tar alt de jentene sier for god fisk. 

 

Jeg synes det blir feil og si at en er svindler, eller en er bedrager, eller at noen har begått regelbrudd. Ikke skriver vi kontrakt for og være med, og ryktene om tidligere medlemmer er det som regel mammahjerter som starter. 

 

De snakker dritt om gjester i privat chat, men når de er desperate på tomme dager så duger da gjesten som var så dårlig, og meldingen er gjerne «hei søte deg, vi likte så godt og følge deg, vil du gjeste igjen» toppen av falskhet. 

 

 

Jeg er så glad for at disse jentene åpner seg. Fordi det er veldig lite pent det som blir skrevet om dem, det er hjerteskjærende faktisk. Jeg ble som sagt helt utmattet, og er i dag livredd for dem og hva dem kan finne på - med bilderedigeringene, de er så smarte, de er så manipulerende. Det er helt utrolig. Det er også grunnen til at jeg tier. Jeg har dog tatt avstand fra some kanalene mine siden jeg sluttet. 

Ikke svelg all drit som er skrevet om medlemmer som har vært ute, men ta gjerne en god bit av hva som kommer fram nå og sug på den. Sannheten kommer for en dag, mammahjerter. Nå er deres største hemmelighet ute, unnskyld dere og gjør om på taktikken, kommer som regel aldri noe godt utav og mobbe andre. Karma is a bitch. 

og ja, jeg opprettet denne fordi jeg ville dele. Mulig tullete, men jeg vil på en måte ha frem hvordan de som sagt opererer i denne gruppen. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonymeks skrev:

Hei. 

Jeg er en som tidligere har vært medlem av mammahjerter. Jeg vil være anonym men fortelle min historie uten og nevne spesifikke navn på hvilke som gjorde min opplevelse av det hele veldig ubehagelig. 

Jeg har i 6 mnd gått ukentlig til psykolog siden. Ikke fordi de gjorde noe veldig ille mot meg, men fordi man blir psykisk ødelagt i hodet av og være endel av det. 

 

Og ja, jeg mener hele gruppen er like «ille». Fordi ingen sier STOPP når hakking på andre pågår. Inkludert meg selv. 

Forskjellen på tidligere medlemmer (slik jeg har sett dem uttale seg) og nåværende er: 

De gamle klarer og si «hei jeg har gjort en feil, jeg var en del av det», mens mammahjerter tier, og mest trolig ut i fra hvordan jeg opplevde at dem opererer er at dem nå innad i gruppen snakker dritt om disse eksmedlemmene for og føle seg bedre, samt sitter de nok og ler av støtten de damene får. 

Menneskene det gikk igjen i når jeg var med var; 

Iselin 

Linn 

joviale Mammaer som gruppe

Cecilie

Cecilie A. 

Therese 

Mari 

Siv 

Disse hørte jeg mest om. Alle syke i hodet. Eller ble omtalt som manipulerende, løgnere, høye på seg selv, PR-kåte, Barnslige, «sjekk story til den og den, HAHA» liksom. 

Kan dere gå inn på jodel og trykke på det siste som er skrevet om MH. 

Sjekk KG. Elsker at den og den får kjørt seg. HAHA. 

Det er nærmest daglig. Og ja det stemmer at en er bidragsyteren til at ting oppstår, og hun vil ikke stå i stormen selv. Mammahjerter har rosemalt bilde av seg selv til de grader. 

 

Det er vanskelig og forklare, men for min del så var det litt sånn at når man endelig var kommet inn i gruppen, man var så stolt, de er jo store, litt store hvert fall. Og man blir kry da, og høy på seg selv, tar alt de jentene sier for god fisk. 

 

Jeg synes det blir feil og si at en er svindler, eller en er bedrager, eller at noen har begått regelbrudd. Ikke skriver vi kontrakt for og være med, og ryktene om tidligere medlemmer er det som regel mammahjerter som starter. 

 

De snakker dritt om gjester i privat chat, men når de er desperate på tomme dager så duger da gjesten som var så dårlig, og meldingen er gjerne «hei søte deg, vi likte så godt og følge deg, vil du gjeste igjen» toppen av falskhet. 

 

 

Jeg er så glad for at disse jentene åpner seg. Fordi det er veldig lite pent det som blir skrevet om dem, det er hjerteskjærende faktisk. Jeg ble som sagt helt utmattet, og er i dag livredd for dem og hva dem kan finne på - med bilderedigeringene, de er så smarte, de er så manipulerende. Det er helt utrolig. Det er også grunnen til at jeg tier. Jeg har dog tatt avstand fra some kanalene mine siden jeg sluttet. 

Ikke svelg all drit som er skrevet om medlemmer som har vært ute, men ta gjerne en god bit av hva som kommer fram nå og sug på den. Sannheten kommer for en dag, mammahjerter. Nå er deres største hemmelighet ute, unnskyld dere og gjør om på taktikken, kommer som regel aldri noe godt utav og mobbe andre. Karma is a bitch. 

og ja, jeg opprettet denne fordi jeg ville dele. Mulig tullete, men jeg vil på en måte ha frem hvordan de som sagt opererer i denne gruppen. 

Nettopp!! Jeg har ikke vært medlem og kan aldri i verden tenke meg å bli det heller når jeg ser hvordan taktikken dems er.
Men beskrivelsen din av MH er akkurat det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha sett på snapper og lest litt rundt. 
 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...