Gå til innhold

Mammahjerter


Litenoggod

Anbefalte innlegg

Siden den forrige tråden er stengt, lager jeg en ny.

mammahjerter skal ta inn nye faste medlemmer fra i dag og presentere dem, er spent på hvem de er og hvordan de er. Men det som er mest spennende er hvor lenge blir de i mammahjerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IdaKarlsen
2 timer siden, Litenoggod skrev:

Siden den forrige tråden er stengt, lager jeg en ny.

mammahjerter skal ta inn nye faste medlemmer fra i dag og presentere dem, er spent på hvem de er og hvordan de er. Men det som er mest spennende er hvor lenge blir de i mammahjerter

Ser ikke det negative i at folk slutter. De har jo sakt en del om at det er tidkrevende, og mye arbeid osv. Så skjønner godt folk ikke gidder å sitte i fler år i en snapgruppe. Alt har vel sin tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man undres over er jo ikke at de slutter.  Det er grunnene de oppgir , for så og begynne i andre grupper. (Som faste snappere) . Det er jo da man skjønner at det mest sannsynlig ligger noe mer bak. Ikke at vi har noe med gruppenes problemer internt. Men det hadde kanskje vært like greit å ikke oppgi grunnen. De som slutter kommer jo ofte med lange begrunnelser som omhandler tid, egne kanaler osv. Det blir ikke troverdig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Det man undres over er jo ikke at de slutter.  Det er grunnene de oppgir , for så og begynne i andre grupper. (Som faste snappere) . Det er jo da man skjønner at det mest sannsynlig ligger noe mer bak. Ikke at vi har noe med gruppenes problemer internt. Men det hadde kanskje vært like greit å ikke oppgi grunnen. De som slutter kommer jo ofte med lange begrunnelser som omhandler tid, egne kanaler osv. Det blir ikke troverdig.

Eksempel mari som sluttet pga jobb og at hu skulle bruke mer tid på sin egen kanal, hu bruker veldig lite sin egen kanal. Kan gå et par uker imellom der. Og så plutselig er hu fast snapper hos jovial. 

Jeg tenker at det er kjempe kjedelig for de nye snapperne som har kommet inn de siste ukene at folk plutselig slutter. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo så og si bare nye i gruppen så det problemet som engang var er nok borte. Jeg liker hvertfal dagens snapper! Greit for oss gravide. Men jeg håper at de har litt mer tema fremover, det har så og si ikke vært noe tema de siste mnd. Bare henging. En gjest hadde diverse tips gjennom dagen som var fint, noe slik. 

Meeen skal jeg si noe så har Iris mista litt poeng etter helgen, ser ut som hun har kastet seg på Basic influencer toget. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Monabe87 skrev:

Nå er det jo så og si bare nye i gruppen så det problemet som engang var er nok borte. Jeg liker hvertfal dagens snapper! Greit for oss gravide. Men jeg håper at de har litt mer tema fremover, det har så og si ikke vært noe tema de siste mnd. Bare henging. En gjest hadde diverse tips gjennom dagen som var fint, noe slik. 

Meeen skal jeg si noe så har Iris mista litt poeng etter helgen, ser ut som hun har kastet seg på Basic influencer toget. 

Fikk ikke med meg hva iris gjorde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager hva folk er opphengt i mammahjerter. Aldri sett så stor nysgjerrighet som på dette forumet før. Forum blir stengt en etter en, likevel må noen lage ny og fortsette 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Regnsky skrev:

Noen som vet hvorfor podcasten er slettet?

Vet ikke. Men noen tror det har en sammenheng med Cecilie sluttet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2019 den 15.13, Litenoggod skrev:

Fikk ikke med meg hva iris gjorde? 

Bare hvordan hun plutselig henger med D-kjendiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Monabe87 skrev:

Bare hvordan hun plutselig henger med D-kjendiser

Jaja. Anna 2 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Monabe87 skrev:

Bare hvordan hun plutselig henger med D-kjendiser

 

10 timer siden, Litenoggod skrev:

Jaja. Anna 2 

 

Så bare fordi noen henger med kjendiser så er det galt? 😂 

Viktig å huske på at de er mennesker de også. Det virker jo som om det kun er dere her inne som bryr dere om noen er kjendis eller ikke, da dere må påpeke det. 

De to er jo venn med Tina, som igjen disse andre menneskene er venn med. Da blir det jo også veldig naturlig å møte hennes venner. Synes Iris virker veldig jordnær og gøyal jeg! 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iris og Anna skulle jo på konserten med mammahjerter. Iris drar fordi hu uansett hadde flybilletter, og drar med Anna. Anna drar fordi hun er god venn med Tina. Tina har naturlige bånd til kjentfolk. Er ikke så fryktelig rart at Iris snapper fra fest med kjentfolk da. 😆

Logikk: er du invitert på fest til en venninne, er det jo ikke rart at du blir kjent med og fester med hennes venner igjen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er overrasket av at jeg liker alle i den nye gjengen.. ! Å hun som er idag får meg ikke til å ha lyst til å hoppe over noen snapper. Venter på flere. Eneste jeg kan tenke over er at dei har tatt inn en fast gravid, som er fint det altså ikke missforstå det. Men hun har ikke passert 23 uker, som kan være litt risky. Eller???? 

Endret av Kakemiriam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Kakemiriam skrev:

Jeg er overrasket av at jeg liker alle i den nye gjengen.. ! Å hun som er idag får meg ikke til å ha lyst til å hoppe over noen snapper. Venter på flere. Eneste jeg kan tenke over er at dei har tatt inn en fast gravid, som er fint det altså ikke missforstå det. Men hun har ikke passert 23 uker, som kan være litt risky. Eller???? 

Er jo ikke risky så lenge man har passert 12 uker eller 18 uker. Hvem er det som er nye faste gravide?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja erdet 12 uker ja, så lenge siden jeg var gravid hehhe. Ja det er ei som er gravid 19 uker som begynte nettopp, Ida aleksandra tror jeg hun heter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 31.3.2019 den 20.23, Kakemiriam skrev:

Jeg er overrasket av at jeg liker alle i den nye gjengen.. ! Å hun som er idag får meg ikke til å ha lyst til å hoppe over noen snapper. Venter på flere. Eneste jeg kan tenke over er at dei har tatt inn en fast gravid, som er fint det altså ikke missforstå det. Men hun har ikke passert 23 uker, som kan være litt risky. Eller???? 

Skjønner ikke helt hvorfor det er risky? Er vel ikke noe mindre risky når hun er 35 uker på vei? Ting kan skje hele tiden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.4.2019 den 20.46, neiognei skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor det er risky? Er vel ikke noe mindre risky når hun er 35 uker på vei? Ting kan skje hele tiden. 

Jeg mikset med når svangerskapet er mer safe, å foster evt reddes. Beklager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest TyrkiskPepper

Ser Therese tidligere medlem skal gjeste hos Detuperfekteliv denne uken.

Noen som vet hvorfor Therese sluttet?🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de har hatt mange bra gjester den siste tiden. Morsomt at de også har besøk fra andre kontoer. Line fra mammabloggerne var innom der for noen uker siden. 

Også veldig gøy med pappa uke!😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...