Gå til innhold

Mammahjerter


Litenoggod

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Ser Therese tidligere medlem skal gjeste hos Detuperfekteliv denne uken.

Noen som vet hvorfor Therese sluttet?🤔

Vet ikke, men Therese var også fast snapper hos hønehjørnet også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet om Therese er aktiv på sin egen snapp eller er den helt dø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA heter han fra pappauken som var på fredag(?) politisk engasjert, pappapermisjon. På Instagram 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Baracuda skrev:

HVA heter han fra pappauken som var på fredag(?) politisk engasjert, pappapermisjon. På Instagram 

@emogstad? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som er på snappen i dag. Synes formidlingsevnen hennes gjør at det virker som hun vet best og ingen andre. For sist gang hun snappet så jeg at hun la ut en video av dattera og en annen unge - det var visstnok to dager mellom de. Datteren krabba, mens den andre skubbet seg fremover. Følte dette ble som en sammenligning av to små barn som er i et utviklingsstadiet hvor man ikke skal sammenlignes. Rett og slett snikskryt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, kanakass skrev:

Hun som er på snappen i dag. Synes formidlingsevnen hennes gjør at det virker som hun vet best og ingen andre. For sist gang hun snappet så jeg at hun la ut en video av dattera og en annen unge - det var visstnok to dager mellom de. Datteren krabba, mens den andre skubbet seg fremover. Følte dette ble som en sammenligning av to små barn som er i et utviklingsstadiet hvor man ikke skal sammenlignes. Rett og slett snikskryt.

Reagert på det samme. Ved flere anledninger. Alt hun legger ut er forhånds filmet også slik at alt er så skurrete. 

Mammahjerter er liksom ikke blitt en kanal jeg husker lenger.. glemmer av at dem finnes. Håper de kommer med noe bra snart 👍🏻

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så totalt uenig i dette! Det er endelig blitt slik at jeg liker absolutt alle av de faste som er på en mammakanal. At Leeane sammenligner??!! Jeg tolket det som "det er forskjell på barn, så dont worry" ikke "mitt barn er best"... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke sammenligne babyer, de utvikler seg helt forskjellig, selvom en krabber og den andre åler seg frem så betyr det ikke at den som krabber begynner å gå før den som åler seg fremover. 

Jeg har ikke fulgt med på mammahjerter etter det ble mange nye der, hender jeg titter innom i farten, men det med hu som snapper i dag har jeg ikke fått med meg hva hu sier og gjør tidligere eller nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Litenoggod skrev:

Noen som har fått med seg hvem den nye faste snapperen er?

Ligger på instaen dems..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker hun nye! Therese skal gjeste også, koselig å se ettersom det var så mye spekulasjoner ang drama 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
På 27.5.2019 den 13.07, mumrikk1 skrev:

Ligger på instaen dems..

Ronja som skapte mye styr å drama fra den splittet jentemafiaen snappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper

Btw har dere merket at Ronja Røverdatter ikke svarer på chatten? Hva er vitsen å ha den åpen, når man aldri får svar?

Og nei ikke noen spydig spørsmål, men helt vanlig spørsmål og kommer med tips.😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra
24 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Btw har dere merket at Ronja Røverdatter ikke svarer på chatten? Hva er vitsen å ha den åpen, når man aldri får svar?

Og nei ikke noen spydig spørsmål, men helt vanlig spørsmål og kommer med tips.😂😂

Jepp😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Btw har dere merket at Ronja Røverdatter ikke svarer på chatten? Hva er vitsen å ha den åpen, når man aldri får svar?

Og nei ikke noen spydig spørsmål, men helt vanlig spørsmål og kommer med tips.😂😂

Også spurt enkle høflige spørsmål, men svarer ikke. Liker hun ikke, etter dramaet på jentemafiaen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Snusmumriken87
9 timer siden, Anonym1990. skrev:

Også spurt enkle høflige spørsmål, men svarer ikke. Liker hun ikke, etter dramaet på jentemafiaen. 

Hva gjorde henne mot de andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Btw har dere merket at Ronja Røverdatter ikke svarer på chatten? Hva er vitsen å ha den åpen, når man aldri får svar?

Og nei ikke noen spydig spørsmål, men helt vanlig spørsmål og kommer med tips.😂😂

Hun svarte meg flere ganger i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...