Gå til innhold

Mammahjerter


Litenoggod

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Ronja Uperfekt skrev:

Jeg tør i det minste står for hvem jeg er, og jeg gjør det utelukkende fordi noen må fortelle dere hvor latterlig det dere holder på med her inne, faktisk er. Jeg skjønner jo at uansett hva jeg skriver, så er jeg kommet inn til ett rottereir av anonym drittkast og spekulasjoner,- så jeg har ingen intensjon om å bli værende her, for å si det sånn! Kos dere med hobbyen deres,- dere virker som veldig positive og fine folk 🙌🏻

Fint for deg, men du sank nok litt ned på vårt nivå når du lagde deg brukernavnet ditt og kommenterte. Ha det bra til deg☺️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snusmumriken87
32 minutter siden, Ronja Uperfekt skrev:

Jeg tør i det minste står for hvem jeg er, og jeg gjør det utelukkende fordi noen må fortelle dere hvor latterlig det dere holder på med her inne, faktisk er. Jeg skjønner jo at uansett hva jeg skriver, så er jeg kommet inn til ett rottereir av anonym drittkast og spekulasjoner,- så jeg har ingen intensjon om å bli værende her, for å si det sånn! Kos dere med hobbyen deres,- dere virker som veldig positive og fine folk 🙌🏻

Du er ganske udregelig og latterlig du også 😉 For hvor har verken jeg eller andre skrevet dritt? Fortell gjerne det. Hormonella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snusmumriken87 skrev:

Du er ganske udregelig og latterlig du også 😉 For hvor har verken jeg eller andre skrevet dritt? Fortell gjerne det. Hormonella.

Kan ikke akkurat si at vi har skrevet dritt her om folk. Det har vel vært mer spørsmål om ting. Heller ikke mye negativt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87
Akkurat nå, Litenoggod skrev:

Kan ikke akkurat si at vi har skrevet dritt her om folk. Det har vel vært mer spørsmål om ting. Heller ikke mye negativt. 

Hun der mistet automatisk meg som følger. Kjenner jeg blir satt ut og lei meg! Fy faen sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snusmumriken87 skrev:

Hun der mistet automatisk meg som følger. Kjenner jeg blir satt ut og lei meg! Fy faen sier jeg bare.

Jeg har aldri følgt henne på hverken mammahjerter eller hennes snapp eller insta, da jeg leste en del om henne og jeg har ikke samma meninger som henne. Men jeg ble ikke overrasket at hun ville komme å kommentere her, hun er jo bare ute etter bråk. Også hu leana eller hva hu heter, påsto på mammahjerter at hu leste her osv og viste hvem folk var som satt bak nickene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87
1 minutt siden, Litenoggod skrev:

Jeg har aldri følgt henne på hverken mammahjerter eller hennes snapp eller insta, da jeg leste en del om henne og jeg har ikke samma meninger som henne. Men jeg ble ikke overrasket at hun ville komme å kommentere her, hun er jo bare ute etter bråk. Også hu leana eller hva hu heter, påsto på mammahjerter at hu leste her osv og viste hvem folk var som satt bak nickene her

Jeg så storyen hennes og hun har hengt ut brukernavnene her inne der. Man kan se tydelig at hun er forbanna. Jeg vet ikke hva som har blitt skrevet om henne og ikke gidder jeg å bry meg heller når hun er slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Snusmumriken87 skrev:

Jeg så storyen hennes og hun har hengt ut brukernavnene her inne der. Man kan se tydelig at hun er forbanna. Jeg vet ikke hva som har blitt skrevet om henne og ikke gidder jeg å bry meg heller når hun er slik.

Har hu ronja gjort det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Serra
2 timer siden, Ronja Uperfekt skrev:

Altså, seriøst. Hvor fattig og lite innholdsrikt er livet deres egentlig? Føler noen faktisk må være så vennlig å fortelle dere det, for det dere driver på med her er ingenting annet enn flaut og direkte patetisk. Hva har dere igjen for å sitte å anonymt kommentere og spekulere i andres liv? Jeg lurer på hva det er som faktisk får noen til å lage seg en anonym konto, opprette en tråd om Snapchat, for så å skrive slike ting om enkeltmennesker? Har snappen gått helt i hodet på dere? Er dere besatt? Hvor latterlig går det an å bli? 😂 Stakkars folk sier bare jeg. 

Skjønner ikke helt, det har da ikke blitt skrevet noe forferdelig her inne om deg🤔 når jeg bruker min tid (jeg synes du er ett godt forbilde og en kul person) på å skrive en melding på snapchat, og den blir åpnet uten svar, så var det ikke at verden gikk under men ett lite svar tilbake hadde vært fint 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Ronja Uperfekt said:

Altså, seriøst. Hvor fattig og lite innholdsrikt er livet deres egentlig? Føler noen faktisk må være så vennlig å fortelle dere det, for det dere driver på med her er ingenting annet enn flaut og direkte patetisk. Hva har dere igjen for å sitte å anonymt kommentere og spekulere i andres liv? Jeg lurer på hva det er som faktisk får noen til å lage seg en anonym konto, opprette en tråd om Snapchat, for så å skrive slike ting om enkeltmennesker? Har snappen gått helt i hodet på dere? Er dere besatt? Hvor latterlig går det an å bli? 😂 Stakkars folk sier bare jeg. 

Go get them Ronja!!!! Trollers altså. 

 

Snusmumrikken du må slutte å late som du ikke visste de fantes, eller at du ikke følger eller bryr deg. Dette er flaut. Obsessed heter det 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snusmumriken87 skrev:

Hahah, hun prøver å få hjelp til å finne ut IP-adresse😅 

Kan hun finne det ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Baracuda skrev:

Go get them Ronja!!!! Trollers altså. 

 

Snusmumrikken du må slutte å late som du ikke visste de fantes, eller at du ikke følger eller bryr deg. Dette er flaut. Obsessed heter det 

Ronja sank jo ned på et annet nivå ved å lage bruker her og legge ut på snapp om det. Men er ronja smart som de andre som blir skrevet om osv, så hev deg over det. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 12.7.2019 den 1.39, Baracuda skrev:

Go get them Ronja!!!! Trollers altså. 

 

Snusmumrikken du må slutte å late som du ikke visste de fantes, eller at du ikke følger eller bryr deg. Dette er flaut. Obsessed heter det 

🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen som vet hva som har skjedd mellom Ada og mannen? Siden folk spør om det slutt mellom dem på mammahjerter?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Litenoggod skrev:

Noen som vet hva som har skjedd mellom Ada og mannen? Siden folk spør om det slutt mellom dem på mammahjerter?

Hun har jo sakt at hun skal prate om det når hun er klar. Hvorfor kan ikke folk respektere der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
1 time siden, Solfridmedhatten skrev:

Jeg er spent på hva slags møter de har vært på jeg 🤩

Veldig likt opplegg som det var med den gamle mammahjerter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.9.2019 den 5.21, Litenoggod skrev:

Veldig likt opplegg som det var med den gamle mammahjerter 

Hva tenker du på da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...