Gå til innhold

Mammahjerter


Litenoggod

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Bajshue skrev:

Er vel begrenset hvor alvorlig det kan være tenker jeg. Er uansett alltid flere sider av en sak. Ufint å henge hun ut på den måten. Jeg liker Leeane veldig godt og det var derfor jeg fulgte mammahjerter! 

Hun var helt klart min favoritt og. Liker også  Iris. Men når jeg så mh henger ut medlemmene sine på denne måten, så mista jeg all respekt. Hva slags oppførsel er det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har de hengt ut noen? Jeg kan ikke se kommentarene men skjønner jo at det er noe som skjer i det innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg

Kommer vel ingen forklaring heller. Typisk slike kontoer at noen henger ut noen eller at folk slutter fordi det skjer mye i kulissene. Vel det er alltid to sider av en sak og gjerne 3, syndt at hun fikk fyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett storyen til Iris? Det må jo være henne som har vært slem mot henne da?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å se på hvem som er igjen der fra starten nå. Hvor mange har ikke sluttet/fått fyken fordi de har "gjort noe"? Er ikke akkurat lenge siden de var gjennom en saftig runde med drama 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iris har lagt ut noe på sin snap, hvis dette stemmer så kan jeg forstå at hun ikke er med lengre. Men det er alltid to sider av samme sak 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Hollie321 said:

Iris har lagt ut noe på sin snap, hvis dette stemmer så kan jeg forstå at hun ikke er med lengre. Men det er alltid to sider av samme sak 

Ja det er flere sider av samme sak, og det er ikke første gang de har spredd løgner om folk og kastet ut medlemmer på grunn av «alvorlige grunner», mens de selv er selvsagt alltid helt uskyldige. For en falsk, umoden gjeng! Med Anna i front!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, månejenta skrev:

Det er bare å se på hvem som er igjen der fra starten nå. Hvor mange har ikke sluttet/fått fyken fordi de har "gjort noe"? Er ikke akkurat lenge siden de var gjennom en saftig runde med drama 

Hvem er igjen fra det starten av nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Baracuda skrev:

Har dere sett storyen til Iris? Det må jo være henne som har vært slem mot henne da?

Ikke greit! Godt hun snakker om dette. Mobbing er en alvorlig sak og seg skjer i voksen alder også!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

❤️ Mammahjerter ❤️ 

synes ikke de fortjener stormen. Alle andre medlemmer er så F A K E. Cecilie dolket dem i ryggen og nå Leeane. Stakkars dem som blir manipulert til og tro personer er gode. Mammahjerter gjør en fantastisk jobb og de brødhuene som er kasta ut bør fader meg gå og legge seg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Oslojente91 said:

❤️ Mammahjerter ❤️ 

synes ikke de fortjener stormen. Alle andre medlemmer er så F A K E. Cecilie dolket dem i ryggen og nå Leeane. Stakkars dem som blir manipulert til og tro personer er gode. Mammahjerter gjør en fantastisk jobb og de brødhuene som er kasta ut bør fader meg gå og legge seg. 

Hva slags holdepunkter har du for å si dette? Latterligste jeg har lest på lang lang tid!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ha venta lenger med å få barn disse, ter seg som de går på ungdomsskolen fortsatt, skikkelig kleint.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ida, tidligere fast medlem forteller hvorfor hun sluttet og hva som var grunnen. Det kommer mye frem her på snappen hennes. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Litenoggod skrev:

Ida, tidligere fast medlem forteller hvorfor hun sluttet og hva som var grunnen. Det kommer mye frem her på snappen hennes. 

Snapnavn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...