Gå til innhold

Mammahjerter


Litenoggod

Anbefalte innlegg

Hvor ble det av Vilde egentlig? Hvorfor bare forsvant hun uten at verken hun eller andre i mammahjerter sa noe?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Hun som er på snappen idag .. Hun var fast medlem av joviale før. Ann Kristin, eller Frkak heter hun. Altså fy. Har fulgt henne i MANGE år. Hun snakker konstant om xen sin, som er pappen til guttene hennes. Hvor stygg han var. Og dette med at guttene hennes er i bakgrunn, og han eldste sønnen ser på hennes snap ? Hver dag tyter hun om at hun skal komme i form, og hun blir bare større og større. Sover til langt på dag, spiser usunn mat, og går å legger seg på sofaen midt på dagen. Makan til latskap menneske. Men, hun påstår selv hun er en sterk og modig kvinne. Kanskje hun er det til en viss grad, men hallo for en demotiverende dame. Hun må slite med noe hun ikke innrømmer … 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Inochan skrev (11 timer siden):

Noen som vet hvem som har død ?? (Ang Ada)

Hun sa hun ikke ville si noe om det, så da trenger vi ikke spekulere :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allesote skrev (På 20.3.2022 den 21.06):

Hun sa hun ikke ville si noe om det, så da trenger vi ikke spekulere :)

Det syns jeg vi skal respektere, men da lurer jeg litt på hvorfor hun nevner det overhodet. Hun vet jo at det da vil bli spørsmål og spekulasjoner. Det er noe de som er på SoMe snart må lære seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (11 timer siden):

Det syns jeg vi skal respektere, men da lurer jeg litt på hvorfor hun nevner det overhodet. Hun vet jo at det da vil bli spørsmål og spekulasjoner. Det er noe de som er på SoMe snart må lære seg.

Hadde det vært Sophie Elise som hadde nevnt dette, og ikke ville ha noe spørsmål rundt det, så hadde det haglet innlegg om oppmerksomhetsstunt osv her🙈 Noen ganger er visst all pr god pr...altså alt for å skape interesse og følgere, det er vel det SoMe stort sett dreier seg om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (12 timer siden):

Det syns jeg vi skal respektere, men da lurer jeg litt på hvorfor hun nevner det overhodet. Hun vet jo at det da vil bli spørsmål og spekulasjoner. Det er noe de som er på SoMe snart må lære seg.

Hun nevner det for å forklare hvorfor hun har vært borte fra snappen sin en stund siden hun lever av sosiale medier :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Fikk ikke med meg snapdagen til Ada i dag, men så på hennes personlige kanal at hun hadde delt noe hun aldri trodde hun ville si høyt. Hva gjaldt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pannekakekake skrev (7 timer siden):

Fikk ikke med meg snapdagen til Ada i dag, men så på hennes personlige kanal at hun hadde delt noe hun aldri trodde hun ville si høyt. Hva gjaldt det?

Skal ikke gjenfortelle for mye da det fort kan bli misoppfattet eller gi en vrengt forklaring. 

Men i bunn og grunn er hun bipolar. Slitt med en "rar" følelse etter fødsel av guttungen og fikk diagnosen bipolar først etter noen år. 

Kudos til henne for at hun har turt å stå frem med det! Som hun også sa: Det finnes ikke noe fasitsvar på hva bipolar er. Det opptrer veldig forskjellig fra person til person. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 6 måneder senere...

Hva er poenget med mammahjerter?

Trodde det var mamma relatert?

Tips til andre kontoer å følge?

Nybakt mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorbitz skrev (9 timer siden):

Hva er poenget med mammahjerter?

Trodde det var mamma relatert?

Tips til andre kontoer å følge?

Nybakt mamma.

Jeg liker Bakfasaden, men de er litt i samme sjanger som mammahjerter. Dessuten er jeg ikke nybakt mamma, men de har medlemmer der som er gravid eller nybakt mamma så kanskje det passer deg bedre?

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorbitz skrev (22 timer siden):

Hva er poenget med mammahjerter?

Trodde det var mamma relatert?

Tips til andre kontoer å følge?

Nybakt mamma.

Mammaglede 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorbitz skrev (På 30.4.2023 den 11.53):

Hva er poenget med mammahjerter?

Trodde det var mamma relatert?

Tips til andre kontoer å følge?

Nybakt mamma.

Poenget var vel å vise mammalivet/familielivet når de startet opp kanalen, heldigvis har de tatr til fornuft og sluttet å eksponere barna sine. Håper alle slike kanaler gjør det snarest mulig.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...