Gå til innhold

Mammahjerter


Litenoggod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Mammahjerter har tapt seg delux!

Ja det har de veldig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87
10 timer siden, Litenoggod skrev:

Har Anna sluttet helt i mammahjerter? 

Finnes mammahjerter enda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Snusmumriken87 skrev:

Finnes mammahjerter enda? 

Ja🤣 bare med nye folk og Anna er vel eneste igjenværende medlemmet hvis ikke hun har sluttet nå

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tror ikke det

Dem er bare venner tror jeg👏 👏 👊 🙏 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, banana hammock skrev:

Tror ikke det

Dem er bare venner tror jeg👏 👏 👊 🙏 

Altså jeg følger ikke henne, fikk henne opp på snapp og jeg så bare igjennom sånn tilfeldig og det gidde meg nok inntrykk til at de var sammen igjen. De var på kino sammen osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.7.2019 den 8.01, Litenoggod skrev:

Altså jeg følger ikke henne, fikk henne opp på snapp og jeg så bare igjennom sånn tilfeldig og det gidde meg nok inntrykk til at de var sammen igjen. De var på kino sammen osv. 

De er bare venner. Men det kan jo være alt fra ff til gode venner. 

Vet også at de tilbringer mye tid sammen pga sønnen de har sammen, samt at hun bor i hans bolig for enkelthets skyld. Og det er jo ikke ulovlig å være gode venner selv om man er x.

Om jeg skulle få et barn med min mann og det skulle bli slutt, så hadde jeg ønsket et slikt forhold de har til hverandre. Synes de virker voksne, som gikk fra hverandre før det evt gikk så langt at de hater hverandre. Og som skjønner at man kan være venner og gode samarbeidspartnere. 

Også vet jeg at Anna ofte tar frem gamle minner fra kamerarullen, fordi det rett og slett ofte er nye som titter innom hennes kanal. Da er jo ofte x med, og siden de har godt samarbeid, så er jo det greit å vise at man kan være venner tross alt. 

Men har en anelse om at det kan bli de to igjen. De var/er fine sammen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Silla8 skrev:

De er bare venner. Men det kan jo være alt fra ff til gode venner. 

Vet også at de tilbringer mye tid sammen pga sønnen de har sammen, samt at hun bor i hans bolig for enkelthets skyld. Og det er jo ikke ulovlig å være gode venner selv om man er x.

Om jeg skulle få et barn med min mann og det skulle bli slutt, så hadde jeg ønsket et slikt forhold de har til hverandre. Synes de virker voksne, som gikk fra hverandre før det evt gikk så langt at de hater hverandre. Og som skjønner at man kan være venner og gode samarbeidspartnere. 

Også vet jeg at Anna ofte tar frem gamle minner fra kamerarullen, fordi det rett og slett ofte er nye som titter innom hennes kanal. Da er jo ofte x med, og siden de har godt samarbeid, så er jo det greit å vise at man kan være venner tross alt. 

Men har en anelse om at det kan bli de to igjen. De var/er fine sammen. 

Jeg husker når det var slutt så og han flyttet så sa Anna at det er begrenset på hvor mye de kan se hverandre pga overgangsstønaden fra nav. Derfor jeg lurte på om de er sammen igjen for nå er de sammen hele tiden nesten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen
3 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jeg husker når det var slutt så og han flyttet så sa Anna at det er begrenset på hvor mye de kan se hverandre pga overgangsstønaden fra nav. Derfor jeg lurte på om de er sammen igjen for nå er de sammen hele tiden nesten

Den regelen gjelder vel hvis han er hos de og sover der, noe han ikke ser ut til er? De er ute med barna sammen mye ser jeg. Men det er jo kjempe fint for de :) Telles ikke på ferie og andre plasser enn hjem tror jeg. Snakket med henne om dette i chat da jeg går gjennom det samme nå. Så man kan henge sammen og dra på ferier sammen. Men ikke sove sammen i hennes hus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87

Anna snappet på sin egen private snap for noen mnd siden å da snakket hun og dennis om hus og da sa hun jeg vet du vil det i fremtiden. Så jeg tror de er sammen igjen, men at de tar det pent. Blir bare spekulering, men hun la ut det på snap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snusmumriken87 skrev:

Anna snappet på sin egen private snap for noen mnd siden å da snakket hun og dennis om hus og da sa hun jeg vet du vil det i fremtiden. Så jeg tror de er sammen igjen, men at de tar det pent. Blir bare spekulering, men hun la ut det på snap. 

Hu var jo innom nav her om dagen. Men han dro hjem til seg i går når hu snappet på mammahjerter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87
50 minutter siden, Litenoggod skrev:

Hu var jo innom nav her om dagen. Men han dro hjem til seg i går når hu snappet på mammahjerter 

Ok😂 Så mye følger ikke jeg med.. 

Endret av Snusmumriken87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snusmumriken87
4 minutter siden, Ronja Uperfekt skrev:

Altså, seriøst. Hvor fattig og lite innholdsrikt er livet deres egentlig? Føler noen faktisk må være så vennlig å fortelle dere det, for det dere driver på med her er ingenting annet enn flaut og direkte patetisk. Hva har dere igjen for å sitte å anonymt kommentere og spekulere i andres liv? Jeg lurer på hva det er som faktisk får noen til å lage seg en anonym konto, opprette en tråd om Snapchat, for så å skrive slike ting om enkeltmennesker? Har snappen gått helt i hodet på dere? Er dere besatt? Hvor latterlig går det an å bli? 😂 Stakkars folk sier bare jeg. 

HAHAHHAHA 😅 Stikk du da frekke f.

Endret av Snusmumriken87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Ronja Uperfekt skrev:

Altså, seriøst. Hvor fattig og lite innholdsrikt er livet deres egentlig? Føler noen faktisk må være så vennlig å fortelle dere det, for det dere driver på med her er ingenting annet enn flaut og direkte patetisk. Hva har dere igjen for å sitte å anonymt kommentere og spekulere i andres liv? Jeg lurer på hva det er som faktisk får noen til å lage seg en anonym konto, opprette en tråd om Snapchat, for så å skrive slike ting om enkeltmennesker? Har snappen gått helt i hodet på dere? Er dere besatt? Hvor latterlig går det an å bli? 😂 Stakkars folk sier bare jeg. 

Jaja. 🤣😂Når du sier det sånn Ronja. Når du selv lagde deg en konto for 12 minutter siden for å kommentere den. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87
Akkurat nå, Litenoggod skrev:

Jaja. 🤣😂Når du sier det sånn Ronja. Når du selv lagde deg en konto for 12 minutter siden for å kommentere den. 

Ronja fra Jentemafiaen som lagde et helvete der sikkert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, Snusmumriken87 skrev:

Ok😂 Så mye følger ikke jeg med.. 

Jeg så det bare på mammahjerter, den ene gangen jeg orka å følge med🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snusmumriken87
Akkurat nå, Litenoggod skrev:

Jeg så det bare på mammahjerter, den ene gangen jeg orka å følge med🤣

Du forstod sikkert helheten 😂 Ble helt paff av hu andre her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snusmumriken87 skrev:

Du forstod sikkert helheten 😂 Ble helt paff av hu andre her. 

Ja. Det gjorde jeg😉 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ronja Uperfekt
6 minutter siden, Litenoggod skrev:

Jaja. 🤣😂Når du sier det sånn Ronja. Når du selv lagde deg en konto for 12 minutter siden for å kommentere den. 

Jeg tør i det minste står for hvem jeg er, og jeg gjør det utelukkende fordi noen må fortelle dere hvor latterlig det dere holder på med her inne, faktisk er. Jeg skjønner jo at uansett hva jeg skriver, så er jeg kommet inn til ett rottereir av anonym drittkast og spekulasjoner,- så jeg har ingen intensjon om å bli værende her, for å si det sånn! Kos dere med hobbyen deres,- dere virker som veldig positive og fine folk 🙌🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...