Gå til innhold

Mammahjerter

Litenoggod

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Mowepe skrev:

Er noe med det at når du velger å brette ut det vinglete livet ditt på alle mulige måter på snapchat kan du ikke unngå at det blir et tema rundt forbi...  sånn er det jo. Hun velger jo å være på Snap... 

Det er jeg enig i! Men jeg skjønner bare ikke hvorfor folk henger seg opp i alt mulig..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Solfridmedhatten skrev:

Det er jeg enig i! Men jeg skjønner bare ikke hvorfor folk henger seg opp i alt mulig..

Nei det kan man jo lure på ... mange driver jo nesten en heksejakt på folka.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mowepe skrev:

Nei det kan man jo lure på ... mange driver jo nesten en heksejakt på folka.. 

Ja, det er det jeg syns og! Og mye av det er helt urimelig. Det diskuteres hvem som er spennende, hvem som er kjedelig, for mye, for lite... Ingenting de gjør er godt nok! De jeg ikke bryr meg om å se på, de hopper jeg over. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Ja, det er det jeg syns og! Og mye av det er helt urimelig. Det diskuteres hvem som er spennende, hvem som er kjedelig, for mye, for lite... Ingenting de gjør er godt nok! De jeg ikke bryr meg om å se på, de hopper jeg over. 

Ja er ikke så vanskelig å bare bla videre til neste Snap..  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Anna: vært i Dubai og er syk nå. Hysterisk å sjekke seg for corona mener hun. Hoster og harker rundt mann og barn. 

I dag, Tina: bestiller ferietur og er så glad for at sønnen får bli med besteforeldrene til Italia. 

Greit man ikke trenger være hysteriske, men hallo.... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jajajane skrev:

Anna: vært i Dubai og er syk nå. Hysterisk å sjekke seg for corona mener hun. Hoster og harker rundt mann og barn. 

I dag, Tina: bestiller ferietur og er så glad for at sønnen får bli med besteforeldrene til Italia. 

Greit man ikke trenger være hysteriske, men hallo.... 

Altså... 🤦🏽‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegserdeg

Folk må vel få lov å reise hvor enn de ønsker, har man en bra allmenntilstand så hvorfor ikke. Influensa har 0,1% dødelighet og Corona 0,4% medier har tatt helt av, skremmer og laget alt hysteriet. 900 mennesker for Corona viruset, alle ønsker å bruker munnbind men, at det er faktisk 30millioner mennesker som har AIDS og ikke bruker kondom? Det er litt sykt, folk er dessverre hysteriske. Ta forhåndsregler som med alt annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jajajane skrev:

Hva er galt med at de skal på ferie om 3,5 mnd og at Tina gleder seg over at gutten får reise på den turen? 

De er såpass oppegående at de avbestiller om hele Italia skulle være katastroferammet av Corona. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.3.2020 den 16.41, Hukulebonusmammaen skrev:

Altså... 🤦🏽‍♀️

Altså... Anna, du ser jo dette. Du VET nå at du er i karantene. Men sier at du holder deg innendørs. Likevel snapper du og at du får kjeft fra folk. Du skulle dratt hjem, men du er jo bare i en leilighet, som du sier. 

Holder du 1 meter avstand? Nei, du ligger og tuller i sofaen med venninnen dine. Tøyser om hosting osv. De venninnene skal hjem til sine familier osv... Skjønner at du mest sannsynlig ikke er syk, men man vet jo ikke garantert lenger. 

Skjønner dere ikke at når alle skal ta så lett på dette så spres smitten rundt? Å legge ut på en offentlig snap at du åpentlyst driter i "reglene", er for meg lavmål. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2020 den 16.55, Jajajane skrev:

Altså... Anna, du ser jo dette. Du VET nå at du er i karantene. Men sier at du holder deg innendørs. Likevel snapper du og at du får kjeft fra folk. Du skulle dratt hjem, men du er jo bare i en leilighet, som du sier. 

Holder du 1 meter avstand? Nei, du ligger og tuller i sofaen med venninnen dine. Tøyser om hosting osv. De venninnene skal hjem til sine familier osv... Skjønner at du mest sannsynlig ikke er syk, men man vet jo ikke garantert lenger. 

Skjønner dere ikke at når alle skal ta så lett på dette så spres smitten rundt? Å legge ut på en offentlig snap at du åpentlyst driter i "reglene", er for meg lavmål. 

Hei igjen Anna. Grunnen til at jeg skriver her er fordi jeg har fått med meg at du får screenshot av det, og det går ikke an å skrive mld til deg på snap. Får beskjed om at det ikke går, for jeg har faktisk prøvd å sendt deg samme beskjed som jeg skrev her. 

Du skriver nå at du har lyst å navngi meg. Bruker jeg anonymknappen her på det jeg skriver? Nei. 

Det å navngi noen fordi jeg ikke er enig i det du gjør, er enda mer lavmål. Og dessuten ulovlig. Men, men.. Hadde jeg vært slem og forferdelig så kan jeg skjønne det, men jeg syns bare du håndterte det med karantene på en elendig måte! Tåler du ikke høre det? 😉

Endret av Jajajane
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Jajajane said:

Hei igjen Anna. Grunnen til at jeg skriver her er fordi jeg har fått med meg at du får screenshot av det, og det går ikke an å skrive mld til deg på snap. Får beskjed om at det ikke går, for jeg har faktisk prøvd å sendt deg samme beskjed som jeg skrev her. 

Du skriver nå at du har lyst å navngi meg. Bruker jeg anonymknappen her på det jeg skriver? Nei. 

Det å navngi noen fordi jeg ikke er enig i det du gjør, er enda mer lavmål. Og dessuten ulovlig. Men, men.. Hadde jeg vært slem og forferdelig så kan jeg skjønne det, men jeg syns bare du håndterte det med karantene på en elendig måte! Tåler du ikke høre det? 😉

Hvis du følger litt med så har du kansje fått med deg at disse nyhetene kom når anna og resten av jentene var fremme i leiligheten. De valgte da å holde seg inne hele gjengen - men de dro en dag før hjem til familiene sine mens iris var igjen å ventet på å få seg hjem. Alle holdt seg inne. Jeg syns de gjør en god jobb. Og bra anna fikk testet å avklart at hun IKKE har korona !!! 🤩 bruk tiden dun på å kjefte på de som faktisk ikke tar hensyn

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Baracuda skrev:

Hvis du følger litt med så har du kansje fått med deg at disse nyhetene kom når anna og resten av jentene var fremme i leiligheten. De valgte da å holde seg inne hele gjengen - men de dro en dag før hjem til familiene sine mens iris var igjen å ventet på å få seg hjem. Alle holdt seg inne. Jeg syns de gjør en god jobb. Og bra anna fikk testet å avklart at hun IKKE har korona !!! 🤩 bruk tiden dun på å kjefte på de som faktisk ikke tar hensyn

Ok, mammahjerter 😉

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen som fikk med seg tina slang så mye dritt om alle som var nervøse for korona ? og solgte munnbind til 500,- stk og gjorde ordentlig narr av folk og kalte dem idioter...? å nå sitter å er så lei seg pga bedriften sin,,, kjenner bare jeg blir litt latter mild. karma beit ho i raua ass.... tipper ho føler seg lur nå.... 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
6 timer siden, Mowepe skrev:

noen som fikk med seg tina slang så mye dritt om alle som var nervøse for korona ? og solgte munnbind til 500,- stk og gjorde ordentlig narr av folk og kalte dem idioter...? å nå sitter å er så lei seg pga bedriften sin,,, kjenner bare jeg blir litt latter mild. karma beit ho i raua ass.... tipper ho føler seg lur nå.... 

Ironiske er at munnbind beskytter IKKE MOT CORONA. Ja du kan bruke det for å ikle smitte andre men, slike munnbind må skiftes ofte og brukes riktig. Folk må begynne å lære og ikke gå amok. Enkelte mennesker er faen meg så egoistiske og eier ikke skam! Carma is a bitch?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
37 minutter siden, Superbobla skrev:

Ja hva skjer? HVOR er Leanne??

Så at de hadde skrevet på insta om at L har hatt alvorlige regelbrudd. Hengt henne ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Solfridmedhatten said:

Så at de hadde skrevet på insta om at L har hatt alvorlige regelbrudd. Hengt henne ut. 

Er vel begrenset hvor alvorlig det kan være tenker jeg. Er uansett alltid flere sider av en sak. Ufint å henge hun ut på den måten. Jeg liker Leeane veldig godt og det var derfor jeg fulgte mammahjerter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Står det skrevet enda og når så du det? Jaja... dette taper de på. I allefall i mine øyne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...