Litenoggod Skrevet 6. september 2019 Forfatter #81 Del Skrevet 6. september 2019 Solfridmedhatten skrev (På 4.9.2019 den 23.52): Hva tenker du på da? 😊 Ekspander De samles, de har spennende prosjekter på gang osv. Akkurat likt som med forrige medlemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. september 2019 #82 Del Skrevet 7. september 2019 Litenoggod skrev (På 6.9.2019 den 21.42): De samles, de har spennende prosjekter på gang osv. Akkurat likt som med forrige medlemmer. Ekspander Ja de må vel det for å fortsatt drive snappen, den må ha ett innhold for å overleve snappverden. At de møtes vil vel være naturlig, de får nok ganske tette vennskapsbånd av å drive en slik konto. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 7. september 2019 #83 Del Skrevet 7. september 2019 Litenoggod skrev (På 25.8.2019 den 18.39): Noen som vet hva som har skjedd mellom Ada og mannen? Siden folk spør om det slutt mellom dem på mammahjerter? Ekspander De skilles. Delt i ny video nå fredag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 8. september 2019 Forfatter #84 Del Skrevet 8. september 2019 Pøbelkråka skrev (På 7.9.2019 den 21.55): De skilles. Delt i ny video nå fredag. Ekspander Så utrolig synd. De var jo veldig søte sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juvel74 Skrevet 20. september 2019 #85 Del Skrevet 20. september 2019 Baracuda skrev (På 11.7.2019 den 23.39): Go get them Ronja!!!! Trollers altså. Snusmumrikken du må slutte å late som du ikke visste de fantes, eller at du ikke følger eller bryr deg. Dette er flaut. Obsessed heter det Ekspander Enig. Hun er tøff som tar et oppgjør med mobben her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heavyheart Skrevet 12. oktober 2019 #86 Del Skrevet 12. oktober 2019 Jeg er kanskje litt seint ute, men Ada har ny type ser det ut til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 12. oktober 2019 #87 Del Skrevet 12. oktober 2019 Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 16. oktober 2019 #88 Del Skrevet 16. oktober 2019 heavyheart skrev (På 12.10.2019 den 15.46): Jeg er kanskje litt seint ute, men Ada har ny type ser det ut til. Ekspander Hvor ser du dette? Så hyggelig da om hun har fått seg ny kjæreste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 16. oktober 2019 #89 Del Skrevet 16. oktober 2019 Ser ut som at frabygdtilby og babydaddy har blitt sammen igjen. Synes det er flott og søtt! Har alltid syntes at de er søte sammen, og måten han har stilt opp, spes da hun ble mandeloperert er goal! Har selv en sånn type. En type som har like gal humor som meg, og som har tatt vare på meg. Selv da vi kun var venner, tok han mer vare på meg enn daværende kjæreste. Så hjertet mitt banker litt ekstra for disse to. Anna: Stå på! Dere er vakre sammen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 29. oktober 2019 #90 Del Skrevet 29. oktober 2019 Blir spennende med nytt medlem, hun skal på imorgen. Har hun gjestet før btw? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 29. oktober 2019 Forfatter #91 Del Skrevet 29. oktober 2019 Skrukketroll skrev (På 29.10.2019 den 13.10): Blir spennende med nytt medlem, hun skal på imorgen. Har hun gjestet før btw? Ekspander Ja, mener at det er Lisa som var medlem hos mammabloggerne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 6. desember 2019 #92 Del Skrevet 6. desember 2019 #Ærligtalt er vi ikke lei podcaster nå?🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest IdaKarlsen Skrevet 6. desember 2019 #93 Del Skrevet 6. desember 2019 Jegserdeg skrev (På 6.12.2019 den 20.13): #Ærligtalt er vi ikke lei podcaster nå?🙄 Ekspander Ser ikke slik ut da 😃 Selv ble jeg glad når jeg hørte det. De er så ekte! Elsker mammahjerter etter de nye kom inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabe87 Skrevet 7. desember 2019 #94 Del Skrevet 7. desember 2019 Jegserdeg skrev (På 6.12.2019 den 20.13): #Ærligtalt er vi ikke lei podcaster nå?🙄 Ekspander #ærligtalt er vi ikke lei Instagram kontoer, Snapchat, TV programmer og radio? Hmmm... det blir liksom som å si det da. Ble overrasket over podden...trudde faktisk ikke den skulle være så bra. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 9. desember 2019 #95 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg ble også veldig positiv overrasket. En av de bedre Mamma gruppene der ute!😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baracuda Skrevet 9. desember 2019 #96 Del Skrevet 9. desember 2019 Ja denne podcasten var faktisk fengende! Jeg savnet Ronja her 😂 det kunne blitt spennende! er det noen som vet om Ronja og Ida kommer til å bli å høre på pod? Jeg fikk med meg at Ida sa at hun ikke er med pga ny baby og tid osv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 20. desember 2019 #97 Del Skrevet 20. desember 2019 Baracuda skrev (På 9.12.2019 den 19.40): Ja denne podcasten var faktisk fengende! Jeg savnet Ronja her 😂 det kunne blitt spennende! er det noen som vet om Ronja og Ida kommer til å bli å høre på pod? Jeg fikk med meg at Ida sa at hun ikke er med pga ny baby og tid osv Ekspander Ida var vel å spillte inn en episode sammen med Vilde sist uke?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 30. januar 2020 #98 Del Skrevet 30. januar 2020 Gjest Snusmumriken87 skrev (På 11.7.2019 den 18.08): På 11.7.2019 den 20.04, Ronja Uperfekt skrev: Altså, seriøst. Hvor fattig og lite innholdsrikt er livet deres egentlig? Føler noen faktisk må være så vennlig å fortelle dere det, for det dere driver på med her er ingenting annet enn flaut og direkte patetisk. Hva har dere igjen for å sitte å anonymt kommentere og spekulere i andres liv? Jeg lurer på hva det er som faktisk får noen til å lage seg en anonym konto, opprette en tråd om Snapchat, for så å skrive slike ting om enkeltmennesker? Har snappen gått helt i hodet på dere? Er dere besatt? Hvor latterlig går det an å bli? 😂 Stakkars folk sier bare jeg. Ekspander HAHAHAHAHAHA😂😂😂😂😂😂 Tåpelig Ronja.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 30. januar 2020 #99 Del Skrevet 30. januar 2020 Mowepe skrev (På 30.1.2020 den 22.22): HAHAHAHAHAHA😂😂😂😂😂😂 Tåpelig Ronja.... Ekspander Jeg er enig med Ronja. Veldig mye av det som skrives om personene i Snapchat-trådene er rett og slett patetisk. De blir tatt for alt de gjør. Gratis underholdning, folkens! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 30. januar 2020 #100 Del Skrevet 30. januar 2020 Solfridmedhatten skrev (På 30.1.2020 den 22.35): Jeg er enig med Ronja. Veldig mye av det som skrives om personene i Snapchat-trådene er rett og slett patetisk. De blir tatt for alt de gjør. Gratis underholdning, folkens! Ekspander Er noe med det at når du velger å brette ut det vinglete livet ditt på alle mulige måter på snapchat kan du ikke unngå at det blir et tema rundt forbi... sånn er det jo. Hun velger jo å være på Snap... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå