Gå til innhold

Opptatt mann viser interesse for meg, jeg driter litt i at han er opptatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Altså nei, jeg skryter ingen opp i skyene. Pleier overdrivelse å fungere som hersketeknikk for deg?

Anonymkode: 

 

Hva er det du vil med denne tråden da? Få støtte for at du kan være like jævlig som alle andre er? Hva vil du egentlig? Hva vil du med denne mannen? Hvorfor skal du synke på nivå med alle du mener er fæle mennesker? Er ikke han et fælt menneske da, som vil bedra dama si? Hvorfor vil du at et sånt lavtstående menneske skal få bruke deg? Hvorfor ikke såre hans følelser og stolthet og spare kona hans?  Hva vil du frem til egentlig?

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, wintergirl skrev:

 

Hva er det du vil med denne tråden da? Få støtte for at du kan være like jævlig som alle andre er? Hva vil du egentlig? Hva vil du med denne mannen? Hvorfor skal du synke på nivå med alle du mener er fæle mennesker? Er ikke han et fælt menneske da, som vil bedra dama si? Hvorfor vil du at et sånt lavtstående menneske skal få bruke deg? Hvorfor ikke såre hans følelser og stolthet og spare kona hans?  Hva vil du frem til egentlig?

 

Les alle mine svar. For jeg har svart på mye av dette tidligere 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les alle mine svar. For jeg har svart på mye av dette tidligere 

Anonymkode: d3471...bc8

Lest, men det er bare svada. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 22.47, AnonymBruker skrev:

Alle skriver at det er respektløst å gå etter menn i forhold. Ja det er det, men jeg går ikke etter han. Han går etter meg. Likevel min skyld fordi jeg bare godtar det?

Anonymkode: d3471...bc8

 

På 23.3.2019 den 0.43, AnonymBruker skrev:

Det er bare han som er interessert i meg, jeg har ikke gjort annet enn å ta i mot oppmerksomheten. Hva jeg skal videre har jeg ikke bestemt meg for.

Jeg ignorerer drama. 

Anonymkode: d3471...bc8

 

På 23.3.2019 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Jeg løper ikke etter noen. Men det er jo alltid en annen dame sin skyld om typen er utro stakkars.

Anonymkode: d3471...bc8

 

På 23.3.2019 den 3.08, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke ha han.

Anonymkode: d3471...bc8

 

På 23.3.2019 den 3.09, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den hun skal ha tillit til, dermed er jeg heller ikke den som svikter henne.

Anonymkode: d3471...bc8

 

På 23.3.2019 den 3.10, AnonymBruker skrev:

Han fant meg, han er etter meg, han er interessert i meg, han begynte å gå inn på temaet sex.

Anonymkode: d3471...bc8

 

På 23.3.2019 den 13.42, AnonymBruker skrev:

Det ville vært for kjedelig 😉

 

Har sagt flere ganger "er det der greit for dama di" 

Får bare til svar at han ikke trenger å spørre om tillatelse eller at han ikke trenger å fortelle. Noe mer blander jeg meg ikke i, men har vel skrevet det minst 3 ganger. 

Mitt ansvar er meg og mitt.

Anonymkode: d3471...bc8

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en snap i natt av at han ville knulle meg. 

Åpnet, lest, ikke svart.

Anonymkode: d3471...bc8

Ser du noe sted at jeg skal ha gjort noe med han? Gått etter han? 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Lest, men det er bare svada. 

Nei det er det ikke.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er dette i Kristiansand? 

Anonymkode: c45e2...932

Skal alle byer på K gjettes? 

Nei det er ikke Kristiansand, det er nærmere enn mange andre svar, men det er verken Kristiansand eller Kristiansund. 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.3.2019 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Vel. Jeg synes jo ikke det er veldig solidarisk overfor hans kjære da.

Anonymkode: 68016...b52

Hvorfor skal hun være solidarisk overfor hans kjære?.

 

Anonymkode: 11e99...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

 

 

 

 

Ser du noe sted at jeg skal ha gjort noe med han? Gått etter han? 

Anonymkode: d3471...bc8

Og igjen, hva vil du?  Drit i han da. Ingen som har sagt at det er din skyld hvis han maser, men hvis du er med på det og ligger med han så er du medskyldig. Er det morsomt for deg at han holder på sånn? Noe som må deles? Mange av oss opplever sånn menn, men overser dem tvert istedet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke.

Anonymkode: d3471...bc8

Jo, merkelig tråd. Hva vil du frem til? Er det skrytetråd ? Hva så om han sendte en Snap om at han ville knulle deg? Hvor mange opplever ikke akkurat det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i noe forhold, jeg liker oppmerksomhet og sex uten forpliktelser. En opptatt mann hadde vært "perfekt." På mange måter går det i mot alt jeg mener, men på en annen side så har jeg forandret meg mye i det siste. Jeg har ikke troen på forhold som varer livet ut eller forhold generelt. Har alltid sagt at damer som godtar opptatte menn har ikke respekt for forhold, jeg har jo ikke det jeg heller. Det er jo han hun skal ha tillit til og det er jo hun han skal være tro mot.

Han viser mye interesse over sosiale medier når jeg forstår at hun ikke er tilstedet. Enten tidlig om morgenen, muligens før hun står opp, når hun ikke er hjemme, når han selv er på jobb eller ute med venner. Det har vært vennlig en kort stund før det begynte å handle om litt mer seksuelle ting. Nå inviterer han seg selv til å en gang overnatte hos meg. 

Jeg tenker at han kan jo det, jeg bryr meg ikke om livet han har med henne. Ikke vil jeg ha noe kjærlighet fra han heller. 

Er jeg fæl?

Anonymkode: d3471...bc8

Så slemt av deg. Vet du ikke at det der kan forårsake store sorger? Han høres ut som en fyr som ikke er til å stole på.. men du skal ikke gå etter menn som er opptatt da!!!

Anonymkode: 775c4...103

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal hun være solidarisk overfor hans kjære?.

 

Anonymkode: 11e99...263

Er du et dårlig menneske? 

Anonymkode: 775c4...103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, wintergirl skrev:

Og igjen, hva vil du?  Drit i han da. Ingen som har sagt at det er din skyld hvis han maser, men hvis du er med på det og ligger med han så er du medskyldig. Er det morsomt for deg at han holder på sånn? Noe som må deles? Mange av oss opplever sånn menn, men overser dem tvert istedet. 

Hittil spennende å se hvor langt han går, hva som skjer. 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så slemt av deg. Vet du ikke at det der kan forårsake store sorger? Han høres ut som en fyr som ikke er til å stole på.. men du skal ikke gå etter menn som er opptatt da!!!

Anonymkode: 775c4...103

Skal ikke ta i mot fra menn som er opptatte heter det vel?

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hittil spennende å se hvor langt han går, hva som skjer. 

Anonymkode: d3471...bc8

Hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Du kjenner ikke meg, nei jeg har kontroll på mitt følelserregister, men så klart så har du bare deg selv å dømme ut fra. 

Jeg liker verken hans personlighet eller utseende. Han har pikk, thats it 

Anonymkode: d3471...bc8

Så bare fordi han har pikk, så er du villig til å være med på å ødelegge for både barn og kone, og kanskje påføre dem et samlivsbrudd? Der mor får se barna sine mye mindre enn hun gjør nå.

Du har kanskje kontroll på følelser, og alt annet, men samvittighet og empati, det mangler du!

Anonymkode: d9278...c1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bare fordi han har pikk, så er du villig til å være med på å ødelegge for både barn og kone, og kanskje påføre dem et samlivsbrudd? Der mor får se barna sine mye mindre enn hun gjør nå.

Du har kanskje kontroll på følelser, og alt annet, men samvittighet og empati, det mangler du!

Anonymkode: d9278...c1e

Okei. 

Brudd blir det vel der uavhengig av meg.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Vera skrev:

Du er flink på resirkulering da 😁

Veldig miljøbevisst ja 😂

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei. 

Brudd blir det vel der uavhengig av meg.

Anonymkode: d3471...bc8

Men kan ikke du være en bedre person enn å gi blaffen da? Sier ikke du selv at du har opplevd nok fra andre selv, og hvorfor skal du da bry deg?

Kan du ikke heller snu det mot dem som fortjener det da? Sånne menn elsker jeg å ta stoltheten fra. Skal jeg først være jævlig så er jeg det mot dem som er jævlig på innsiden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig miljøbevisst ja 😂

Anonymkode: d3471...bc8

Det er et kvalitetstegn 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...