Gå til innhold

Opptatt mann viser interesse for meg, jeg driter litt i at han er opptatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Raggy skrev:

Nei, denne fyren var et rasshøl før han kontaktet deg så ikke tenk på det. Hun som lever med han har allerede tapt for lenge siden hvis det er et stabilt og trygt forhold hun vil ha. Har du fått meldinger fra han så er du nok ikke den eneste ;) 

Her gjør du som du vil mener jeg. Det eneste jeg reagerer på er at du i det hele tatt orker tanken på å ha sex med denne fysaken :ler:

Kjeder du deg å trenger noen å leke med er slike menn perfekt. Går du lei så kan du true med å sladre til kona, det er alltids en slager.  Mannfolk er leketøy så bruk de deretter.

Leker med tanken, men jeg er ikke helt der heller. Jeg tenker også at det kan være flere og/eller at han kunne funnet seg ei annen å chattet med på samme måte. Jeg betyr nok lite for han ut fra hvem jeg er. Utseendemessig ligner jeg kanskje litt på dama hans, men det er eneste jeg kan lete frem som noen grunn. 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, NotYou skrev:

Hææ :ler: Geografi funker ikke sånn. Jeg kan ikke bare tenke at Trondheim er lengre nord enn hva det egentlig er.. Du kunne jo bare skrevet at du bor mye lengre sørover. 

Det ville vært for kjedelig 😉

 

1 time siden, s0la skrev:

Jeg synes både du og mannen er totalt respektløs. Har ikke noe til overs for sånne mennesker dessverre. Men dere fortjener hverandre da. :)

Du lar han jo tro at han kan få deg. I stedet for å si at «hei, du er opptatt - så lenge dere ikke har et åpent forhold så er ikke det greit» så lar du han snakke med deg og håpe at det kan bli noe. Du er absolutt ikke uskyldig i dette. 

Har sagt flere ganger "er det der greit for dama di" 

Får bare til svar at han ikke trenger å spørre om tillatelse eller at han ikke trenger å fortelle. Noe mer blander jeg meg ikke i, men har vel skrevet det minst 3 ganger. 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er i såfall begges skyld, når du med vitende og vilje innleder noe med han når han har samboer/kone. 

Det er han som har ansvar for forholdet sitt. Ditt ansvar er å være et anstendig menneske. De som påfører andre sorg og smerte med fullt overlegg ser jeg ikke på som anstendige mennesker. 

Anonymkode: eb4f3...133

Mitt ansvar er meg og mitt.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raggy
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leker med tanken, men jeg er ikke helt der heller. Jeg tenker også at det kan være flere og/eller at han kunne funnet seg ei annen å chattet med på samme måte. Jeg betyr nok lite for han ut fra hvem jeg er. Utseendemessig ligner jeg kanskje litt på dama hans, men det er eneste jeg kan lete frem som noen grunn. 

Anonymkode: d3471...bc8

Disse mennene har ofte ingen grunn til hvorfor de gjør som de gjør. De tenker at ei dame er et ligg enkelt og greit. Du er et ligg. De har ikke den kompliserte hjernen noen av oss damer har. Han ligger nok med flere allerede så tenk ihvertfall på dette med sykdommer først og fremst

Du fremstår som naiv, det burde du slutte med :) Mye kulere å finne en mann med litt omløp i hodet,da kan man jo leke å ha det gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjevla

Om du er fæl? I alle fall egoistisk.

Like skyldig som han i dette etter min mening. Han er opptatt, og du gir blaffen. Jeg ville ikke hatt deg som venn, eller ansatt deg for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kjevla skrev:

Om du er fæl? I alle fall egoistisk.

Like skyldig som han i dette etter min mening. Han er opptatt, og du gir blaffen. Jeg ville ikke hatt deg som venn, eller ansatt deg for å si det sånn.

Det er hun selvsagt ikke. Hun svikter ingen og har ikke noe ansvar overfor disse fremmede menneskene. Greit: hun får neppe noe medalje for nestekjærlighet, men det er heller ikke så vanlig at  folk går rundt å engasjererer seg voldsomt i fremmede menneskers ve og vel. 

Egentlig lei å høre at elskerinnen alltid er et dritt-menneske. Det er bare en stupid livsløgn som forsmådde kvinner klamrer seg til. Mye enklere å tviholde på tanker om hvor bedritent og fryktelig denne andre kvinnen er, en å innse at man har kastet bort livet på en dritttsekk som aldri elsket en, på samme måte som man gjorde selv.

Anonymkode: 519fb...361

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber han rundt Skedsmo området med anlegg?

Anonymkode: ba0bd...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Raggy skrev:

Disse mennene har ofte ingen grunn til hvorfor de gjør som de gjør. De tenker at ei dame er et ligg enkelt og greit. Du er et ligg. De har ikke den kompliserte hjernen noen av oss damer har. Han ligger nok med flere allerede så tenk ihvertfall på dette med sykdommer først og fremst

Du fremstår som naiv, det burde du slutte med :) Mye kulere å finne en mann med litt omløp i hodet,da kan man jo leke å ha det gøy!

Tror at de kjeder seg så fort ting er bra jeg da. 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kjevla skrev:

Om du er fæl? I alle fall egoistisk.

Like skyldig som han i dette etter min mening. Han er opptatt, og du gir blaffen. Jeg ville ikke hatt deg som venn, eller ansatt deg for å si det sånn.

Du har sikkert folk rundt deg som ikke er ærlig om slike meninger. Trangsynt å vurdere noen slik ut fra hvor flinke de kan være i et yrke.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jobber han rundt Skedsmo området med anlegg?

Anonymkode: ba0bd...d59

Nei. Ikke nå hvert fall. Vet hvilke by han jobber i om dagen og det er ikke der.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen grunn til å fordømme deg som mange andre her åpenbart føler tilfredshet over å gjøre..

Men mitt eneste råd er, styr unna, det er ALDRI verdt det!

Finn deg heller noen som ønsker samme type relasjon som deg, uten eventuelle komplikasjoner!!

Forøvrig, fyren er en skikkelig drittsekk..

Lykke til med dine valg!!

Anonymkode: b73ff...780

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Ikke nå hvert fall. Vet hvilke by han jobber i om dagen og det er ikke der.

Anonymkode: d3471...bc8

Fredrikstad ?

Anonymkode: ba0bd...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fredrikstad ?

Anonymkode: ba0bd...d59

Nei.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Monsieur Beau
På 21.3.2019 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i noe forhold, jeg liker oppmerksomhet og sex uten forpliktelser. En opptatt mann hadde vært "perfekt." På mange måter går det i mot alt jeg mener, men på en annen side så har jeg forandret meg mye i det siste. Jeg har ikke troen på forhold som varer livet ut eller forhold generelt. Har alltid sagt at damer som godtar opptatte menn har ikke respekt for forhold, jeg har jo ikke det jeg heller. Det er jo han hun skal ha tillit til og det er jo hun han skal være tro mot.

Han viser mye interesse over sosiale medier når jeg forstår at hun ikke er tilstedet. Enten tidlig om morgenen, muligens før hun står opp, når hun ikke er hjemme, når han selv er på jobb eller ute med venner. Det har vært vennlig en kort stund før det begynte å handle om litt mer seksuelle ting. Nå inviterer han seg selv til å en gang overnatte hos meg. 

Jeg tenker at han kan jo det, jeg bryr meg ikke om livet han har med henne. Ikke vil jeg ha noe kjærlighet fra han heller. 

Er jeg fæl?

Anonymkode: d3471...bc8

Du er ikke nødvendigvis fæl som person men handlingen du eventuelt gjør er usympatisk, hensynsløs, kald, egoistisk, brutal, hardhjertet, kynisk, taktløs, hjerteløs, uomtenksom, sårende, ødeleggende, ugrei, selvisk, grådig, nytelsessyke, opportunistiske, selvsentrert, egosentriske, grådige, uempatisk, umoralsk, uetisk, sjofel, skadefrydende, skurkeaktig, navlebeskuende, selvopptatt, uansvarlig og ikke minst ødeleggende for  andre menneskere. 

Ved å gå innvolvere seg med en person som man vet er opptatt,  går man aktivt går inn og ødelegger et etablert forhold - Da har man uten tvil et moralsk ansvar. 

 Velg heller å være et skikkelig menneske. 

 

Endret av Monsieur Beau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer heller ikke bry meg veldig om han har dame (så lenge jeg ikke kjenner henne), og har stilt meg selv det samme spørsmålet, TS.

Når det vekker så mye harme hos folk så føler jeg at jeg mangler noe. Dessverre kommer det bare klisjéfylte skjellsord og direkte angrep fra de som har den sterke reaksjonen på det som jeg mangler, så man kommer ikke en millimeter videre på veien til selvinnsikt ved å diskutere det her. Man får bare samme regla om at man er egoist, umoralsk og usympatisk, det blir veldig sort/hvitt og det er ingen rom for refleksjon over det. Man vet jo at det er mer nyansert og komplisert enn at man bare er satan sjøl. Hvorfor er man egoist i akkurat den situasjonen, men ikke i andre for eksempel. 

Uten å legge ut i det vide og det brede så har jeg i min erfaring med utroskap mot meg selv og venner kun rettet meg mot han og ikke vært interessert i elskerinnen. Så min teori er litt at siden jeg ikke ser på elskerinne x som en faktor når utroskap skjer meg og mine, så faktoriserer jeg også meg selv ut av det når det er jeg som er elskerinnen. Hvis det ga mening.

Jeg synes ikke du er fæl forøvrig, jeg er jo lik selv. Har en greie med to opptatte menn i skrivende stund. Opprettet en tråd om den ene affæren her en gang, og ble ønsket død av noen. Så ja, det er litt vanskelig å diskutere denne problematikken, er du elskerinne så er du bare ond, ikke mer å si om den saken.

Anonymkode: 6ad8e...6d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han ikke viser meg noe interesse, så viser jeg heller ikke han noe interesse. Jeg går ikke aktivt inn noe steder for å ødelegge forhold, stort sett holder jeg meg unna andres forhold. 

Når en fyr viser interesse for noen andre enn dama, da er det deres ansvar og det er på de. Enten gir de meg oppmerksomhet eller så finner de andre å gi det til. Uansett så er ikke jeg skurken her, jeg har ikke noe ansvar annet enn hva jeg kan leve med ved meg selv. 

Skal man alltid tenke på alle andre enn seg selv så kommer man ikke langt. 

Men jeg er ei god venninne, en god kollega og en bra kompis selv om jeg mener akkurat dette om opptatte menn. Jeg har masse empati og omsorg for mine nærmeste og jeg gir vanvittig mye av meg selv. 

For meg henger ikke den meningen sammen med noe annet rundt meg som person.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer heller ikke bry meg veldig om han har dame (så lenge jeg ikke kjenner henne), og har stilt meg selv det samme spørsmålet, TS.

Når det vekker så mye harme hos folk så føler jeg at jeg mangler noe. Dessverre kommer det bare klisjéfylte skjellsord og direkte angrep fra de som har den sterke reaksjonen på det som jeg mangler, så man kommer ikke en millimeter videre på veien til selvinnsikt ved å diskutere det her. Man får bare samme regla om at man er egoist, umoralsk og usympatisk, det blir veldig sort/hvitt og det er ingen rom for refleksjon over det. Man vet jo at det er mer nyansert og komplisert enn at man bare er satan sjøl. Hvorfor er man egoist i akkurat den situasjonen, men ikke i andre for eksempel. 

Uten å legge ut i det vide og det brede så har jeg i min erfaring med utroskap mot meg selv og venner kun rettet meg mot han og ikke vært interessert i elskerinnen. Så min teori er litt at siden jeg ikke ser på elskerinne x som en faktor når utroskap skjer meg og mine, så faktoriserer jeg også meg selv ut av det når det er jeg som er elskerinnen. Hvis det ga mening.

Jeg synes ikke du er fæl forøvrig, jeg er jo lik selv. Har en greie med to opptatte menn i skrivende stund. Opprettet en tråd om den ene affæren her en gang, og ble ønsket død av noen. Så ja, det er litt vanskelig å diskutere denne problematikken, er du elskerinne så er du bare ond, ikke mer å si om den saken.

Anonymkode: 6ad8e...6d1

Det er vel nettopp derfor at man har behov for å ta opp denne saken igjen og igjen. De fleste damer som har opplevd utroskap tar tilbake mannen, mens de hater elskerinnen. Det er så feil! 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om hvem som har mest skyld eller hvem som har ansvaret, men å holde på med en opptatt mann er rett og slett bare utrolig dårlig gjort og veldig egoistisk. 

Javel, så er det han som er i et forhold og han som går etter deg. Men jeg synes faktisk kvinner bør støtte hverandre, ikke konkurrere eller ødelegge for hverandre. 

Det er massevis av folk i verden med pikk, og flere av dem skriver innlegg her inne om at de ikke får seg noe omtrent hver dag. Kunne du ikke heller ha pult på en av dem, de hadde blitt happy, du hadde blitt happy, den opptatte mannsidioten hadde kanskje skjønt at han måtte oppføre seg annerledes om det ikke ble noe på ham - og så videre. 

Anonymkode: 95a61...b7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2019 den 6.23, AnonymBruker skrev:

Har det skjedd deg nok drit i livet så klarer du å kvitte deg med samvittighet for andre mennesker.

Anonymkode: d3471...bc8

Opplevd en del dritt fra en del mennesker selv, men vil ikke falle på deres nivå lissom for det. Og det er mange flotte som ikke fortjener å bli behandlet med likegyldighet også. Kanskje det er nettopp den holdningen om at "andre respekterer ikke deg, så hvorfor skal du?" som går igjen og igjen.  Hva med å bare bryte ut av det og kutte ut de verste der du kan kutte dem ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Du kjenner ikke meg, nei jeg har kontroll på mitt følelserregister, men så klart så har du bare deg selv å dømme ut fra. 

Jeg liker verken hans personlighet eller utseende. Han har pikk, thats it 

Anonymkode: d3471...bc8

Jeg skjønner ikke hvorfor du vil være med på å påføre et annet menneske dyp sorg og kanskje livsvarige traumer for en mann du ikke engang liker? Greit nok, det er ikke ditt ansvar, men hva koster det deg å la være? 

Hadde dere vært forelsket, og ønsket å være sammen hadde det vært anderledes, men bare for et ligg? 

Jeg kjenner ingen som vil ligge med folk de ikke liker bare fordi de får oppmerksomhet fra dem. De fleste jenter og kvinner får haugevis av tilbud om uforpliktende sex, hvorfor skal du ta til takke med en fyr ene og alene fordi han har pikk? Alle menn har pikk, det vet du sikkert fra før. Så hva er det med han her som får deg til å vurdere å ligge med ham når du ikke finner ham tiltrekkende? Mangler du andre tilbud?

På 23.3.2019 den 0.50, AnonymBruker skrev:

Han kan ikke svike meg når jeg ikke har forventninger 

Anonymkode: d3471...bc8

Jo, det kan han absolutt. Han kan feks fortelle dama om deg. Du risikerer en masse drama. Selv om du ikke deltar i det. Aldri undervurder folk som blir bedratt. Alt fra ingenting til postkassen fyllt opp av varer du aldri har bestilt, hacking av kontoer på SoMe, til direkte fysiske angrep.

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det ville vært for kjedelig 😉

 

Har sagt flere ganger "er det der greit for dama di" 

Får bare til svar at han ikke trenger å spørre om tillatelse eller at han ikke trenger å fortelle. Noe mer blander jeg meg ikke i, men har vel skrevet det minst 3 ganger. 

Mitt ansvar er meg og mitt.

Anonymkode: d3471...bc8

Meg og mitt, hva er det egentlig? Hvor slutter "ditt"? Det er et uttrykk som sier "Det skal en landsby til for å oppdra et barn". Du lever ikke i et vakuum, du er en del av omgivelsene dine, og enten du vil det eller ikke vil omgivelsene påvirke det meste i livet. Har du ingen tanker om hvem du er som person, hvilke verdier du har, hvordan du påvirker andre mennesker? Har det ingen betydning for deg så lenge handlingene dine ikke slår tilbake på deg selv? 

Om du er fæl? Noen vil si du er fæl, andre vil si du ikke er fæl. Hvilken betydning har det? Det er du selv som skal leve med deg, det er du som skal stå for dine handlinger. Eller tenker du å referere til anonyme skribenter på et forum som sier du ikke er fæl dersom du engang må svare for deg?

Jeg vet ikke om jeg synes du er fæl, så langt tenker jeg du er en person som ikke har en tanke for andre mennesker, som synes det er greit at andre blir skadet av dine handlinger, som ligger med folk du ikke liker, er opptatt av ditt eget velvære til en hver tid, og typen som angrer fordi du ble tatt. Ikke en person jeg hadde ønsket å omgås. 

Endret av Menchit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...